Oud 30-01-2002, 19:14
Dr_Love
Dr_Love is offline
He everyone,

Ja, ik zit dus met een GROOT probleem. Ik heb pas zo'n heel lief meisje leren kennen. Echt eentje die mij precies begrijpt en mij heel goed aanvoelt. Daarom ben ik dus helemaal verliefd op haar. Maar het probleem is, dat zij al een vriend heeft.

Wat moet ik nou. Moet ik een andere relatie stuk gaan maken zodat ik de vrouw van mijn dromen krijg? Beetje egoistisch lijkt me.
Maar ja. Het voelt gewoon ZO goed bij haar.
__________________
It's hard to see the bright side of life!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2002, 19:16
Zorkman
Zorkman is offline
nee,
zeker niet afpakken, als ge haar graag ziet zulde wel willen da ze gelukkig is,
maja..ze zal da zelf wel beslissen zeker? als ge mekaar echt goed aanvult en zij wilt haar ogen opendoen zal ze da wel inzien, en dan zal zij het wel afmaken, terwijl da gij haar haar geluk gunt, zelfs al is het me iemand anders

zittek te zeveren?
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 19:32
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Vooral geduld hebben. Ik was en ben nog steeds verliefd op een meisje die 7 maanden een vriend had, heb nauwelijks iets geprobeerd maar ze is wel verliefd op mij geworden. Toen heeft ze het uitgemaakt en nu hebben we al een maand wat met elkaar.
Maar toch, niet echt achter haar aan zitten want dat is heel kut. Bedenk maar hoe het zou zijn als iemand dat bij jou zou doen. (maar goed dat had je ook al bedacht lees ik)
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 19:32
apart persoontje
apart persoontje is offline
Nee je zit niet te zeveren, ik vind da je groot gelijk hebt....
Mijn moeder heeft 1 regel en dat is : je blijft van bezette mensen af. Als die mensen willen da je achter ze aangaat, zullen ze het wel uitmaken. en ik ben het niet altijd met der eens, maar op dit punt moet ik der steunen!
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 19:40
Verwijderd
Nou hoe zou je het zelf vinden als zo'n gozer jouw vriendin af zou pakken? ook niet zo'n pretje denk ik..
En als ze jou leuk vind, laat ze dat echt wel merken hoor. Als ze twijfels heeft over haar relatie zal ze het (neem ik toch aan) uitmaken, en kijk, dan moet je ALLE kansen grijpen.
Maar ik ben het met 'apart persoontje' eens dat je van bezette mensen af moet blijven. Leef je gewoon eens in in de persoon van wie de vriend/vriendin wordt afgepakt.. niet fijn he?
Succes vrind!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 20:04
X_Saskia_X
X_Saskia_X is offline
je zou het in ieder geval kunnen zeggen

vind ik dan
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 20:07
*charm girl*
*charm girl* is offline
Uhmmm...alsof jij haar kan 'af pakken' als ze het daar zelf niet mee eens is. Ik denk toch echt dat dit van het meisje zelf af hangt. Ik vind dat je wel tegen haar mag zeggen dat je verliefd op haar bent, maar verder niet proberen haar te versieren als ze nog die vriend heeft.
Het ligt helemaal aan wat dat meisje voor jou en voor haar vriend voelt. Je zegt dat jij verliefd op haar bent maar dat is natuurlijk niet genoeg. Is ze ook verliefd op jou? Want anders is het helemaal niet aan jou dat de relatie over gaat.
__________________
~*~Live every day as if it's your last. One day you'll be right.~*~
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 20:56
Verwijderd
Hangt ervan af hoe sterk dr huidige vriendje is

Nee ikzelf zou wachten tot het uit is tussen die twee en dan zelf kijken of ik haar dan nog leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 20:57
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik zelf zou het gewoon proberen, vooral als het vriendje geen bekende van je is. Waarom niet? sorry maar je moet niet met iedereen medelijden krijgen, als je iets wilt dan moet je daarvoor gaan. Maar ja, wie ben ik.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 21:06
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Ey..

Tja, wat ik net al in een andere topic had verteld, dat ik verliefd ben op een jongen ver weg, maar ik weet dat wij goed bij elkaar passen, en elkaar goed aanvoelen.. maar hij heeft ook een vriendin. heel vervelend, maar ik denk toch dat ik hem binnenkort ga opzoeken.

Kuzz
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie iemand pakt mijn bff af!
Diana-kiss
14 29-01-2013 18:54
Liefde & Relatie armbandje van zn ex
SexyLady008
64 31-08-2004 15:44
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Azalea
Femme-Fatale
2 29-11-2003 19:57
Liefde & Relatie mijn gevoelens in de relatie
Sentingua
53 26-10-2003 11:27
Psychologie grote ruzie met vriendin
tiktoktak
2 17-08-2002 22:12
Levensbeschouwing & Filosofie Bestaat het 'kwaad' in de mens?
Optima
22 12-01-2002 13:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.