Oud 27-01-2002, 13:47
Dr_Love
Dr_Love is offline
Citaat:
clubje schreef:
Ik kan je maar één iets zeggen.

Het is niet zo speciaal als je denkt...
Je zal echt denken: 'is this it?'
Damn... Dan heb je duidelijk nog nooit bet de juiste persoon gezoend. Ik vond het ook niet bijzonder lekker ofzo, maar de persoon met wie ik zoende maakte het ERG bijzonder. EEn heel speciaal gevoel.

Antwoord op jou vraag:
Ja... kijk. Je hoeft je nergens zorgen om te maken. Er zijn heel veel mensen die dat hebben. En dan zijn er ook nog veel mensen die over zulk soort dingen liegen.
En ja, ik ken wel een beetje jou gevoel. Ik heb dan wel gezoend, maar ik zit er wel een beetje mee dat ik nog maagd ben. Stom eigenlijk van mezelf!
Naja. Ik hoop dat je begrijpt dat je je nergens druk over hoeft te maken!

Greetz, Dr_Love

__________________
It's hard to see the bright side of life!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2002, 15:19
Verwijderd
Over dat soort dingen moet je je niet druk maken, geduld is een schone zaak, dat komt heus nog wel es. Maar ik herken je probleem wel hoor, al is tegen mij niet zo vaak gezegd dat ik leuk ben of zo
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 20:55
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Citaat:
Dr_Love schreef:
Damn... Dan heb je duidelijk nog nooit bet de juiste persoon gezoend. Ik vond het ook niet bijzonder lekker ofzo, maar de persoon met wie ik zoende maakte het ERG bijzonder. EEn heel speciaal gevoel.



Ja eum ik denk dat iedereen mij verkeerd begrijpt. Tuurlijk is het lekker, het is een verslaving maar ik zie zo vaak mensen die 'ongelukkig zijn' en die denken dat na een kus hun leven een haarspeldbocht zal nemen en ze plots 'dolgelukkig' zullen worden. Maja
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 17:26
Dr_Love
Dr_Love is offline
Citaat:
clubje schreef:

maar ik zie zo vaak mensen die 'ongelukkig zijn' en die denken dat na een kus hun leven een haarspeldbocht zal nemen en ze plots 'dolgelukkig' zullen worden. Maja
Ja ok. Ik snap het. Das inderdaad waar. Is eigenlijk wat ik vind van mensen die zomaar allemaal mensen gaan zoenen in de disco enzo. Dat heeft echt totaal geen betekenis. Je kent elkaar net een half uurtje ofzo en dan ga je al zoenen. Ja dan hoeft het van mij niet hoor.
Ik wil juist met iemand zoenen als ik echt liefde voor iemand voel. Snappie

Greetz, Dr_Love


__________________
It's hard to see the bright side of life!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 20:55
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
Citaat:
Dr_Love schreef:
Ja ok. Ik snap het. Das inderdaad waar. Is eigenlijk wat ik vind van mensen die zomaar allemaal mensen gaan zoenen in de disco enzo. Dat heeft echt totaal geen betekenis. Je kent elkaar net een half uurtje ofzo en dan ga je al zoenen. Ja dan hoeft het van mij niet hoor.
Ik wil juist met iemand zoenen als ik echt liefde voor iemand voel. Snappie

Greetz, Dr_Love

Een echte liefdeszoen dus
Dat is wel lekker en geeft je een heel speciaal gevoel

__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:51
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Dr_Love schreef:
Damn... Dan heb je duidelijk nog nooit bet de juiste persoon gezoend. Ik vond het ook niet bijzonder lekker ofzo, maar de persoon met wie ik zoende maakte het ERG bijzonder. EEn heel speciaal gevoel.

Antwoord op jou vraag:
Ja... kijk. Je hoeft je nergens zorgen om te maken. Er zijn heel veel mensen die dat hebben. En dan zijn er ook nog veel mensen die over zulk soort dingen liegen.
En ja, ik ken wel een beetje jou gevoel. Ik heb dan wel gezoend, maar ik zit er wel een beetje mee dat ik nog maagd ben. Stom eigenlijk van mezelf!
Naja. Ik hoop dat je begrijpt dat je je nergens druk over hoeft te maken!

Greetz, Dr_Love

Een mens staat er om bekend steeds meer te willen... heb je eenmaal het een, dan ben je nog niet zo tevreden met wat je hebt en zoek je weer naar iets nieuws...
Heb je nog niet, waar je naar zoekt, dan kun je er nog van dromen, hoe het zou zijn en kun je op die manier geluk proberen te vinden.(jep, zelfbedrog dus)
Je zult wel vaak merken, dat waar je naar verlangt tegen zal vallen, als je het eenmaal bereikt hebt. (en dus ga je weer op zoek naar iets nieuws)

En ondanks deze wijze (ahum) woorden, ben zelfs ik maar een mens en verlang ook ik nog steeds naar die eerste kus, of misschien zelfs eerder naar een vriendin, de kus mag dan nog wel eventjes wachten. Of wat ik eigenlijk nog liever zou willen hebben, is verliefdheid... en zo kunnen we de trap voor ons zelf steeds lager proberen te plaatsen.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 21:10
Blitzwing
Blitzwing is offline
Mijn 1e zoen(vorig jaar november),was onder het mom van,zo dan ben je van die nul af(oftewel:heb je dat ook meegemaakt),ach ja ik vond het niet erg.

Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:37
Verwijderd
boeie...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 08:26
Joël
Avatar van Joël
Joël is offline
Citaat:
Joël schreef:
17 -> Ook nog nooit gezoend.
Hehe... Daar is verandering in gekomen .

Alleen eh, je moet je d'r inderdaad niet echt al te veel van voorstellen, hoor.
__________________
There are only 10 kind of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 09:09
Walesa
Walesa is offline
Dat is helemaal niet erg. M'n vriendin was ook 17 bij haar eerste zoen (met mij). Voor mij was het juist heel bijzonder dat haar eerste zoen met mij was.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 18 jaar en nog onervaren in alles
estudent
6 05-01-2013 16:22
Seksualiteit Willen jullie deze Seksenquete invulle?
Suga~Suga
258 17-10-2005 21:22
Liefde & Relatie Het Grote Single Topic
Verwijderd
131 12-04-2005 14:30
Liefde & Relatie nog niet gezoend erg??
me in luv
37 04-09-2003 17:07
Liefde & Relatie Hoe graag wil jij echt een vriend/vriendin?
//ItsJustMe\\
48 18-04-2003 20:22
Liefde & Relatie Hoe oud zoenen de meesten voor het eerst?
Vogelvrij
132 18-11-2002 17:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.