Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2005, 02:29
Chakra
Chakra is offline
beter gezegd , mescalitos

awel, ik vroeg mij eens af wie het hier al eens heeft gedaan,
gewoon eens weten wat diegenen ervan vonden.

want ik heb het overlaatst geprobeerd in portugal,
we mochten de bereiding meemaken : eerst het extract van die cacti's genomen, door de pinnen ofzo eraf te snijden ?
dan smeet hij da pure extract in een blender en dan allerlei fruit bijgedaan , vooral citroen, en dan kreeg je zo een plastiek bekertje helemaal vol.

de smaak viel nog wel mee, wel neigend naar de bittere zure kant.
mja, en de ervaring zelf was echt te grappeg,
ik had een heel zware ervaring verwacht , kverwachte eigenlijk iets in de trand van een zware champi's of lsd dose.
maar dat was het dus helemaal niet, want trippen gelijk op lsd was er niet, geen mindfuck of hoe noemen ze dat.
en ja, lang duren dat viel precies ook goed mee, ongeveer 10 in totaal.
maar dus het rare was, en daarom vroeg ik mij dus af wat jullie er zowat van vonden, dat ik het moeilijk heb om die ervaring te verwoorden, ik was de hele tijd helder bij mijn hoofd
alsek iets zou moeten zeggen zou ik zeggen zatheid * 40 maar dan op een ongelofelijk heldere manier
tleek zelfs wat op xtc .
tleek zowat op alles.

mja, blaat.
ziemaar wa ge der mee doet è
__________________
the trip must go on...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2005, 07:57
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
*40? Wasda dan he zenne?

Kheb ook wel eens mescaline gedaan, hoor ik er nu bij?
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 15:22
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Chakra schreef op 12-09-2005 @ 03:29 :
blaat.
ziemaar wa ge der mee doet è
op slot gooien, vermoed ik.

Ondanks dat ik graag een voor de verandering actief mescaline-topic zou zien heb ik niet zo'n zin een "taalstrijd" als in "posts doorworstelen"...

Daarnaast kanik niet zeggen dat ik iets zinnigs uit de fp kan halen om op in te springen

Maargoed, 1) http://smartdrugs.goedbegin.com/
2) Et tu, Zeehond
3) Ervaringen in detail, iemand?
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 15:53
Chakra
Chakra is offline
sorry hoor.
ik dacht nochtans dat ik mijn best had gedaan om verstaanbaar nederlands te schrijven.

en @zeehond : bah, erbij horen is voor mietjes
nah

en het is niet echt de bedoeling om op mijn post te reageren, het was meer de bedoeling om is te horen hoe jullie die ervaring beschrijven (want mij lukt het dus niet )
snappie?
__________________
the trip must go on...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 21:48
Verwijderd
Narie, niet zagen he! Vlaanderen den leeuw!

Iig. Het zou wel helpen als je hoofdletters en alinea's zou gebruiken, maar dat terzijde.

Gaat het om het beschrijven van een trip an sich of over de ervaring onder mescaline, wil je meer ervaringen horen, of wat wil je precies?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 22:01
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Mijn cactus is nog steeds in tact. Ik vind het zonde hem om te hakken, het is de enige plant die mijn zorg overleeft
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 12:05
Verwijderd
Je anti-zorg waarschijnlijk. Bepaalde cacti schijnen pas te bloeien als je ze vooral negeert ^^.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 13-09-2005 @ 13:05 :
Je anti-zorg waarschijnlijk. Bepaalde cacti schijnen pas te bloeien als je ze vooral negeert ^^.
ja niet te veel water geven, dingen groeien van zelf wel.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 14:19
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Chakra schreef op 12-09-2005 @ 16:53 :
de bedoeling om is te horen hoe jullie die ervaring beschrijven (want mij lukt het dus niet )
snappie?
ahh, how to write a tripreport
Ik denk dat je het best kan leren om je tripervaringen te verwoorden als je flink wat tripreprts van anderen hebt doorgespit.

Op die manier weet je bepaalde effecten en gebeurtenissen een naam te geven of beter te omschrijven, wat je uitleg vereldert en de herkenbaarheid van je avonturen vergroot voor anderen met overeenkomstige ervaringen.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 16:12
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Chakra schreef op 12-09-2005 @ 03:29 :
en ja, lang duren dat viel precies ook goed mee, ongeveer 10 in totaal.
10 wat?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 16:57
Chakra
Chakra is offline
tien uur.

En wat ik gewoon vraag is wat andere mensen ervan vonden,
wil weten hoe dat ze die ervaring beschrijven.
hoe lang zei bv. hebben getripped en wat ze ervan vonden.

en als jullie het nu niet begrijpen , doe dan geen moeite meer
__________________
the trip must go on...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 17:30
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Ik heb er de andere (dichte) topics nog eens op nageslagen, maar zover ik kan zien heeft nognooit iemand hier een mescaline report of ervaring gepost.

De laatste vraag naar ervaringen is no niet zo lang geleden en ook die vond geen respons, dus ik ben bang (jammer hoor) dat ook dit topic niets wordt.

Please prove me wrong!
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 18:02
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Mutant schreef op 13-09-2005 @ 13:05 :
Je anti-zorg waarschijnlijk. Bepaalde cacti schijnen pas te bloeien als je ze vooral negeert ^^.
Moet je planten verzorgen dan? Het zijn toch geen dieren
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 19:14
Faery
Faery is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 13-09-2005 @ 18:30 :
Ik heb er de andere (dichte) topics nog eens op nageslagen, maar zover ik kan zien heeft nognooit iemand hier een mescaline report of ervaring gepost.

De laatste vraag naar ervaringen is no niet zo lang geleden en ook die vond geen respons, dus ik ben bang (jammer hoor) dat ook dit topic niets wordt.

Please prove me wrong!
Citaat:
Faery schreef op 16-06-2005 @ 16:18 :
Vorige maand ofzo San Pedro geconsumeerd. Bij de Sjamaan verkopen ze stammen van zo'n 30cm, klaar om te consumeren. Cactus in stukjes gehakt en in een pan water (met een scheutje citroensap) een paar uur laten trekken. De pulp die overbleef was onbeschrijflijk smerig om te eten. Met een flinke scheut scherpe chilisaus is het ons (cactus zou voor 2 mensen genoeg zijn) toch gelukt het in ongeveer een uur te verorberen. Niet leuk, met flink kokhalsen bij 't slikken/kauwen.

Na zeker anderhalf uur werd het effect wel merkbaar. We hadden blijkbaar niet genoeg om er echt van te trippen, hoewel het welbekende tripgevoel beslist wel aanwezig was. In het begin van de trip gaf het een uitermate kalmerend effect, zeker met de benodigde wiet erbij. Ik heb nog nooit zo heerlijk liggen 'chillen'. Heel loom, lekker warm, cosy sfeer. Dat was wel tof.

Na een poosje werden we energieker, fitter. Omdat het effect niet veel spannender dan dat zou worden, veronderstelden we, besloten we maar eens richting stad/coffeeshop te wandelen. De overige twee aanwezigen, onder invloed van hawaiiaanse paddels, gingen vol enthousiasme mee (of uit bittere noodzaak: als niet bepaald ervaren gebruikers zagen ze het niet echt zitten om samen in een redelijk onbekend huis rond te hangen). Aldus, met een stevige wandeling voor de boeg, zo'n drie kwartier heen en drie kwartier vertrokken we. En ja, godverdomme, ik heb nog nooit zo fanatiek gemarcheerd (en dat met een conditie van 0,0 en een nicotineverslaving waar je trots op mag zijn). Bruisend van energie (maar geen opgefokt tandenknarsen!) richting shop gehobbeld, met de grootste lol m'n Ausweis laten zien (Enschede he) en een toet wiet gehaald. Met flinke tred weer naar huis en aldaar aangekomen besloot m'n lichaam dat het welletjes was geweest: op het randje van hyperventileren een half uur uit liggen hijgen.

De rest van de nacht wakker gebleven en hoewel na een paar uur trippen de energie toch wel verdwenen was en m'n ogen uit m'n kassen branden was er van slapen nog beslist geen sprake - 's ochtends nog even een halfslachtig dutje weten te doen, maar van goed uitgerust zijn was geen sprake. Gelukkig stond er niets op de planning behalve een paar uur lam op de achterbank van een auto zitten, waardoor de dag prima door te komen was.
Wat een feest.
Onlangs nog een hele avond mescaline cocktails gedronken: ook wel leuk, maar ik heb er gigantische buikpijn en een enorm slaaptekort aan overgehouden :>. Mescaline-kristalletjes ritselen uit een cactus moet trouwens ook prima te doen zijn met wat chemieskills en huis-tuin-keuken-middelen, dus dat is ook 't overwegen waard.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 19:49
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline


Dank, we hebben weer een zinnig mescalinetopic onder de leden!
en inderdaad, ik herinner me her hilarische stuk over het gemarcheer , u de man

Citaat:
Mescaline-kristalletjes ritselen uit een cactus moet trouwens ook prima te doen zijn met wat chemieskills en huis-tuin-keuken-middelen, dus dat is ook 't overwegen waard.
Kijkt / grijnst richting Veroorzakert
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 14:04
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 13-09-2005 @ 20:49 :
Kijkt / grijnst richting Veroorzakert
Ga eerst maar een cactus regelen.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Ha! Spammend, groots, nieuw, vers IZSADC-topiq!
Verwijderd
501 24-04-2005 15:38
Drugs & Alcohol mescaline
freak on a leash
47 30-08-2004 09:40
Drugs & Alcohol Peyote (cactus)
apekop123
26 18-05-2004 11:44
Drugs & Alcohol mescaline (cactussen)
metropolis
16 28-04-2004 14:33
Drugs & Alcohol Wat voor drugs
Egidius
41 10-06-2003 18:42
Drugs & Alcohol Ayahuasca
guitarplayer
18 12-03-2003 21:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37.