Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2017, 23:13
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ben ik dom als ik deze niet snap?
Nee hoor.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2017, 23:39
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Nee hoor.
Wat moet ik nou weer uit die knipoog opmaken
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 08:43
Verwijderd
Het gaat over een hele andere persoon Snebbel.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 09:50
Verwijderd
He jammer, de jongerenreis van mijn werk gaat naar de 3 baltische staten en daar ben ik pas geweest
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 10:02
Verwijderd
Hahahaha, dat klinkt als iets waar ertur en ik en jij over zouden kunnen miepen inderdaad
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 10:15
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
He jammer, de jongerenreis van mijn werk gaat naar de 3 baltische staten en daar ben ik pas geweest
Ocharme, wat een zwaar leven.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Ocharme, wat een zwaar leven.
Ja nouja ik weet niet zo goed waar naartoe en met wie ik op vakantie ga dit jaar omdat ik niet meer in een relatie zit dus dit leek me wel een leuk alternatief
Misschien is dat het alsnog wel, maar ik moet er iets meer over nadenken of ik het dan de moeite waard ben. De reis gaat voor zover ik zie alleen naar de hoofdsteden, en die zijn heel leuk maar niet zo groot dat ik er nog per se meerdere dagen wil doorbrengen. Maar gezellig wordt het vast wel!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Ocharme, wat een zwaar leven.
Ik vind dit toch iets te makkelijk eigenlijk, als ik voor mezelf spreek. Ja aan de ene kant heb je helemaal gelijk, aan de andere kant is naar plekken gaan voor je werk waar je eigenlijk niet per se zo nodig hoeft te zijn echt totaal anders dan op vakantie gaan en niet meet elkaar te vergelijken.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 11:05
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Veel reizen voor je werk heeft me nooit echt aangesproken. Lijkt me alleen leuk als er op de betreffende plekken echt wat te doen is naast je werkafspraken en je daar ook de tijd voor hebt/krijgt/kan nemen. Zo zat een vriend van me een paar jaar terug vast wegens sneeuw in een conferentiecentrum/hotel ergens upstate New York in de middle of nowhere; superleuk man. Of hele korte tripjes dat je eigenlijk alleen vliegveld-werk-vliegveld hebt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 11:14
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik vind dit toch iets te makkelijk eigenlijk, als ik voor mezelf spreek. Ja aan de ene kant heb je helemaal gelijk, aan de andere kant is naar plekken gaan voor je werk waar je eigenlijk niet per se zo nodig hoeft te zijn echt totaal anders dan op vakantie gaan en niet meet elkaar te vergelijken.
Oh dat geloof ik best, maar dat was hier toch niet de issue? Dit klonk me meer als een luxeprobleem.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 11:21
Verwijderd
Krista zegt toch ook gewoon "he jammer" en maakt er geen drama van

Ik vind het leuk om voor werk naar NY te gaan (daar hebben we een kantoor) maar zou liever wat afwisseling hebben. Maar goed ik snap heel goed dat dat een luxeprobleem is en dat het al een meevaller is dat we hartje NY zitten en dat er eigenlijk altijd wel tijd is om s avonds zelf dingen te doen. Sterker nog, doorgaans landen we zaterdag en pas maandag naar kantoor, dus heb je nog een beetje weekend daar.

Overigens is dat op zaterdag landen, zelfs inclusief extra hotelnacht en zo, vrijwel altijd goedkoper dan op zondag of maandagmorgen landen het bespaart het bedrijf dus nog geld ook dat wij weekend in NY vieren
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 11:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb wel eens gelezen dat reizen van/naar New York goedkoper zijn als er een zondag tussen heen en terug zit. Weet niet of dat bij jou ook zo is?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 11:31
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Krista zegt toch ook gewoon "he jammer" en maakt er geen drama van
Dat is zo, en haar tweede berichtje relativeert het ook nog even
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Krista zegt toch ook gewoon "he jammer" en maakt er geen drama van

Ik vind het leuk om voor werk naar NY te gaan (daar hebben we een kantoor) maar zou liever wat afwisseling hebben. Maar goed ik snap heel goed dat dat een luxeprobleem is en dat het al een meevaller is dat we hartje NY zitten en dat er eigenlijk altijd wel tijd is om s avonds zelf dingen te doen. Sterker nog, doorgaans landen we zaterdag en pas maandag naar kantoor, dus heb je nog een beetje weekend daar.

Overigens is dat op zaterdag landen, zelfs inclusief extra hotelnacht en zo, vrijwel altijd goedkoper dan op zondag of maandagmorgen landen het bespaart het bedrijf dus nog geld ook dat wij weekend in NY vieren
Yep! Een zaterdag-zondag overnachting met vertrek op dinsdag is meestel het goedkoopst.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel eens gelezen dat reizen van/naar New York goedkoper zijn als er een zondag tussen heen en terug zit. Weet niet of dat bij jou ook zo is?
Dat heeft niets met NY te maken maar geldt voor bijna alle vliegreizen naar de VS en ook naar andere bestemmingen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 12:12
Verwijderd
'Nou nou zwaar leven' is trouwens wel op alle problemen in ons leven van toepassing als je ze vergelijkt met mensen die het echt slecht getroffen hebben, in oorlogsgebieden of zo. Of nouja als ik voor mezelf kan spreken is dat in ieder geval zo
Met citaat reageren
Oud 02-03-2017, 16:28
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Howth!
@miekje
Dit was een goede tip We komen er net vandaan en het was heel gaaf
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2017, 18:23
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Dit was een goede tip We komen er net vandaan en het was heel gaaf
Ja, tof is het daar hè

Wij zijn net terug uit Napels, met niet per se veel insider reistips, maar wel reistips
Met citaat reageren
Oud 02-03-2017, 18:38
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Zoals je vliegtijd niet vergeten?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2017, 18:42
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Zoals je vliegtijd niet vergeten?
Ja! Dat is mijn beste en meest insider reistip

We zijn weer op Nederlandse bodem in elk geval. Pfiew
Met citaat reageren
Oud 09-04-2017, 21:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hoi, ik wil tips voor Lissabon. Officina do Duque heb ik al gelezen Abs, maar alle andere tips zijn ook welkom. Zelfs niet-zo-insider-dingen.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 00:16
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mocht je een hostel zoeken: ik vond yes! hostel Lissabon heel tof en fijn. Ik vond het zee-aquarium gaaf. Verder heb ik vooral heel toeristische dingetjes gedaan: kasteel sao jorge, belèm (pasteis de Belèm! als je van zoetigheid houdt. Ga niet in de rij staan om ze mee te nemen, maar zoek gewoon een plekje om te zitten, dan word je aan tafel bediend. Er zijn een boel tafeltjes als je gewoon wat verder loopt), wandelen langs de Taag (veel straatmuzikanten die mooie muziek maken) en ik denk dat jij LX Factory ook wel kan waarderen, waar in een oude fabriek allemaal hipsterwinkeltjes zich hebben gevestigd. Dit is wat er nu als eerste in mij opkomt.
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 00:29
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik wil geen hostel, want ik HAAT kamers delen met vreemden en overigens ga ik ook niet alleen.
Aan de rest vd tips heb ik iig wel wat, thanks!
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 06:58
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Heb je al een slaapplek? Ik zat echt in een geweldig en goedkoop hotel midden in het centrum. Kan straks wel even opzoeken wat het was..
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 07:11
Abby.
Abby. is offline
Bairro Alto (stappen, gezelligheid) en Alfama (volks en mooi) vond ik heel leuke wijkjes. Zoek vooral veel miradouro's (= mooie uitzichten) op. In Bairro Alto is het op veel van die plekken 's avonds erg leuk, met straatmuzikanten en een nachtwinkel met drank in de buurt Verder heb je vanaf het kasteel en vanaf Parc Eduardo ook al een mooi uitzicht. Je kunt natuurlijk ook naar Sintra, wat wel bijzonder is, en een keer met het trammetje... Lekker toeristisch, maar wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 07:12
Abby.
Abby. is offline
Oh, en wij hadden gewoon Airbnb en dat was top.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 08:19
Verwijderd
Oh ja, ik heb nog een vraag! Ik wil heel graag naar London om Les Miserables te zien, maar die kaartjes zijn tyfusduur. Ik wil vantevoren kaartjes boeken, maar de rest moet wel enigszins goedkoop zijn, omdat het anders wel een duur weekendje wordt. Tips om verblijf/reis zo goedkoop mgelijk te maken zijn meer dan welkom!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 10:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
geen overnachting boeken, gewoon doorhalen en de eerste beste mogelijkheid weer naar Nederland!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 11:59
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
AirBNB?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 13:30
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
De Botanische Tuinen vond ik heel relaxed om een beetje in rond te hangen!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 14:17
Verwijderd
Airbnb heb ik inderdaad ook al naar gekeken
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 14:54
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Of je moet bij gladdeaal gaan slapen natuurlijk!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 16:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hostel ftw
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 16:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Jongens, bonusvraag: Jullie favoriete plekjes in Rotterdam?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 16:58
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Jongens, bonusvraag: Jullie favoriete plekjes in Rotterdam?
In Holland Oats!

STOP DE TIJD
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 18:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Jongens, bonusvraag: Jullie favoriete plekjes in Rotterdam?
Voor wat? Of algemeen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 18:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat me nu te binnen schiet:
- Vroesenpark voor bbq met vrienden
- Langs de Rotte voor even helemaal weg uit de stad en toch dichtbij
- Proeflokaal Faas, om drankjes te doen met vrienden
- Staal voor terras in de zon in de stad
- Happy Italy Bergwegstation voor lekker eten voor weinig in een toffe omgeving
- Man met bril of Nika voor koffie in Noord

Ik zoek nog een fijn terras voor koffie in de zon in noord
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 18:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Fenix Food Factory, Reijngoud, Bazar
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 18:40
Abby.
Abby. is offline
Happy Italy, ai
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 18:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Deze is gewoon echt zo tof ingericht
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 19:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Voor wat? Of algemeen?
Mijn vriend wil een dagje Rotterdam doen, maar ik vind het lastig om te bedenken wat tof is om te laten zien en ik wil me ook niet doodlopen

(Speciaal)biertje kan mijn vriend wel waarderen volgens mij
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 19:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Voor speciaalbier zeker Faas ik vind het altijd leuk om een beetje door wijken de dwalen, Oude Noorden, Blijdorp, Noordereiland, Spangen. Geocashen is ook een leuke manier van niet helemaal doelloos rondlopen en vaak krijg je dan ook nog wat extra info. Ik heb een hele leuke gedaan op het Noordereiland.

Vorig jaar heb ik met mijn moeder toerist in eigen stad uitgehangen en ik ben toen naar de Kubuswoningen, Oude Haven, Markthal, de Hef geweest en dat vond ik ook heel erg leuk. Euromast ben ik ook nog nooit opgeweest.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 21:05
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
In Holland Oats!

STOP DE TIJD
Jezus Kristus. :')
Ik woon niet eens in Rotterdam, dus dan moet je 't wel goed timen.

ot:
Gewoon restaurants en barretjes hoppen in de Witte de With. Hoef je niet al te ver te lopen en kan je je avond afsluiten zoals het hoort: Bij de Jaffa.

Oh en Schiekade/hofbogen is ook wel goed voor te chillen. En het flipperkast museum schijnt ook cool te zijn.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 21:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mijn vriend wil een dagje Rotterdam doen, maar ik vind het lastig om te bedenken wat tof is om te laten zien en ik wil me ook niet doodlopen

(Speciaal)biertje kan mijn vriend wel waarderen volgens mij
Voor toeristendingen even door de Markthal struinen en de kubuswoningen bekijken, bij mooi weer de Euromast in voor het uitzicht en een rondje door Het Park (de tulpen daar zijn nu heel mooi, net de Keukenhof!) en eindigen met een hapje en een biertje van De Kaapse in de Fenix Food Factory
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 21:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
*aantekeningen maakt*
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-04-2017, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Happy Italy, ai
Ik hield me laatst al in maar serieus, Happy Italy, hoe kun je dat met droge ogen aanraden (of er gaan uit eten met zijn tweeën)? Maar goed ik ben natuurlijk erkend snob
Met citaat reageren
Oud 12-04-2017, 08:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik hield me laatst al in maar serieus, Happy Italy, hoe kun je dat met droge ogen aanraden (of er gaan uit eten met zijn tweeën)? Maar goed ik ben natuurlijk erkend snob
Ik ben één keer bij Happy Italy geweest, met de hele ex-schoonfamilie. Voor met zo'n groep incl. kids was het prima, maar ik zou er niet zo snel nog eens uit eten gaan, zeker niet met z'n tweeën.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-04-2017, 08:57
Verwijderd
Ja, zelfs dan ben ik er persoonlijk geen fan van, maar dat is precies de omstandigheid waarbij ik het me kan voorstellen: met een hele familie met kinderen er bij.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2017, 09:25
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik ben één keer bij Happy Italy geweest, met de hele ex-schoonfamilie. Voor met zo'n groep incl. kids was het prima, maar ik zou er niet zo snel nog eens uit eten gaan, zeker niet met z'n tweeën.
Daar is Happy Italy inderdaad prima voor. Het is meer dat ik het heel apart vind dat je, van al het leuks dat Rotterdam volgens mij toch wel te bieden heeft, je zo'n fastfoodketen aanraadt
Met citaat reageren
Oud 12-04-2017, 09:46
Verwijderd
Oké, Jos en ik hebben kaartjes gekocht voor Les Miserables in Londen. We gaan in september en we zijn een beetje aan het twijfelen. Ik wil niet te lang in Londen blijven en we zijn ana het spelen met het idee om een auto te huren en rond te trekken in Zuid-Engeland. Zijn ermensen die dat al eens gedaan hebben? Hebben jullie tips? Do's and don'ts? Waar moeten we wel heen en waar moeten we weg blijven?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30.