Oud 05-01-2004, 19:53
Spray rebel
Avatar van Spray rebel
Spray rebel is offline
Van de één hoor je dat je gewoon een paar dagen moet wachten voordat je een smsje stuurt naar degene die je leuk vind en andere zeggen meteen... Maar wat is nou eigenlijk goed.. Iemand waar ik verliefd op ben zou me zo een smsje sturen, maar dat kan nu zijn maar ook over een uur.. Dan zit ik vol verwachting te wachten. Dus op zich kan het geen kwaad om wat langer te wachten, want volgens mij ga je dan alleen maar meer naar degene verlangen, als je er echt van houdt.. Maar hoelang moet je wachten, en.. Ow dit wordt vaag ik stop maar.. @ Fb als het te vaag is verwijder je het maar..

In het kort nog een keer dan.. Hoelang moet je nu eigenlijk wachten voordat je een smsje stuurt en als je veel smsjes naar iemand stuurt wordt het dan op een gegeven moment niet te opdringerig?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2004, 20:02
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
geen flauw idee, heb hier ook last van
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 20:03
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
perfectme schreef op 05-01-2004 @ 21:02:
geen flauw idee, heb hier ook last van
Niet weten wanneer sturen en wanneer je er mee moet ophouden
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 20:05
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Ik stuur wanneer ik daar zin in heb en ga het niet rationeel bekokstoven.

Liefde is toch een gevoel... Als iemand je leuk vind dan vindt die het net zo als jij prettiger om eerder een smsje te krijgen en als ze het vervelend vindt om eerder iets leuks van jou te krijgen dan hoort ze toch niet bij je lijkt mij.

Opdringerig worden moet je wel rekening mee houden, want dit kunnen mensen wel verkeerd opvatten en kan ze afschrikken. Dit moet je gewoon aanvoelen..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 20:07
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Sommige vinden het leuk als je er 100 stuurd anderen wee rniet ligt er gewoon aan per persoon
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 20:37
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Ik denk dat als zij jou ook al leuk vindt, je het best snel kunt sturen. Als je haar hart echter nog moet 'veroveren', dan kun je misschien beter niet te opdringerig zijn en wat langer wachten.

Maarja, ik heb er ook geen verstand van.
__________________
Mommy, that salesman's on TV!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 20:50
Verwijderd
En dat vraag je aan ons forummers?

Er is geen universeel antwoord, doe cliché en volg je hart.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 21:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
uuuh... ik zou het vrijwel direct doen, maar niet in het smsje direct to the point zijn. want dan wordt het wél opdringering. gewoon een kort berichtje dat t leuk was, of dat we snel iets moeten afspreken of wat dan ook kan best vind ik. en vervolgens afwachten. anders een paar dagen later nog een keer proberen.

ik hou zelf ook niet zo van wachten, dan ga ik ongelofelijk zitten twijfelen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 21:55
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Als ze nou dat hele klote sms niet hadden uitgevonden, hadden we weer een probleem minder gehad!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 21:58
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:

Als ze nou dat hele klote sms niet hadden uitgevonden, hadden we weer een probleem minder gehad!
Ja, en als er nou ook geen liefde was geweest...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 22:05
Spray rebel
Avatar van Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
MarkB schreef op 05-01-2004 @ 22:55:
Als ze nou dat hele klote sms niet hadden uitgevonden, hadden we weer een probleem minder gehad!
Dan kon je hele dagen gaan bellen, dat is soms nog veel erger ..

Citaat:
DiGiTracker schreef op 05-01-2004 @ 22:58:
Ja, en als er nou ook geen liefde was geweest...
Nu ga je te ver jonge

Citaat:
*RainBow* schreef op 05-01-2004 @ 22:36:

ik hou zelf ook niet zo van wachten, dan ga ik ongelofelijk zitten twijfelen.
En dat is tog eigenlijk de bedoeling!? Want dan verlang je toch nog naar het smsje of de stem van de persoon waar je zo om geeft, of niet?!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 22:05
Megadeth
Avatar van Megadeth
Megadeth is offline
Tja, je kan ook gewoon even afwachten natuurlijk. Ik zou het iig erg irritant vinden als iemand me om de haverklap zou SMS'en om een antwoord op een vraag of wat dan ook.
__________________
What you put me through, fucking wooptiedoo.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 22:06
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:

Nu ga je te ver jonge
Mooi, want ik meen het juist daarom niet
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 22:15
Drlove
Drlove is offline
lachen, ik zat hier zelf ook net toevallig vandaag mee. Ik had een meisje gebeld en ze was helemaal blij dat ik haar belde. Ze vertelde me dat ze naar de winkel was gegaan om beltegoed te halen zodat ze weer met me kon smsen. Dus na het telefoongesprek sms ik haar of we eens wat konden drinken. Krijg je een sms terug, ja is goed maar ik heb sinds heel kort een vriend. DUs sms ik terug dat mij dat niet uitmaakt omdat ik gewoon wat wilde drinken zonder verplichtingen. En dan krijg ik geen antwoord Dus ja nu maar niet meer smsen denk.

Raar verhaal trouwens als je dit leest
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 09:16
Spray rebel
Avatar van Spray rebel
Spray rebel is offline
Heee kerel,

Helemaal geen raar verhaal hoor! Tja daarom vind ik het ook allemaal zo moeilijk , maar in jouw geval zou ik haar gewoon niet meer smsje ik denk dat dat het best is , als ze toch al een vriendje heeft.. Ik zou haar gewoon van de baan schuiven en op naar de volgende zou ik maar zeggen .. Maar toch wel *** voor je..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 09:45
elledc
elledc is offline
Ik heb een jongen gekend, we waren gewone vrienden, die sms'te me om de 10 minuten
Dat vond ik zo irritant en opdringerig dat ik hem nooit meer wilde zien!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 12:56
Verwijderd
Als je bang bent dat je hem te veel smst, vraag dan gewoon eens aan hem 'Sms ik je niet te veel? Gewoon zeggen als je het irritant vindt worden', ofzo. En denk eens aan je beltegoed.

Verder moet je over het algemeen gewoon smsen als je iets kleins te zeggen hebt dat niet eventjes kan wachten.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 13:10
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Als ik die jongen ook leuk vind, vind ik het alleen maar leuk. Hoe meer hoe beter
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-01-2004, 13:26
Verwijderd
Ik stuur vaak wel meteen een smsje terug zodra ik het smsje zie. Naja, ik sms via internet, dus ik moet dan wel een computer bij de hand hebben natuurlijk.

Maar ik sms dus zodra ik het zie.. dat kan een tijdje duren, als ik beneden zit en m'n mobiel boven ligt ofzo, of ik kan m'n meteen zien.

Uit mezelf sms ik meestal niet, tenzij ik echt iets wil zeggen ofzo. Op die manier weet ik iig dat ik niet te vaak met 'm kan smsen, want ik reageer alleen maar op hem.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 21:32
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Ik ben meer van de middenweg. Niet te vaak, maar ook zeker niet te weinig! Als ik pas een paar dagen later antwoord krijg op mijn smsje kan ik daar best twijfelig van worden. Zo van 'Wat wil hij nou? Hij kan toch gewoon wat sneller terugsmsen?'. Tuurlijk hoeft dat niet direct na mijn smsje, maar toch..een beetje tempo zou niet verkeerd zijn.
Ik sms zelf ook meteen terug als ik het smsje lees , behalve als er staat 'sms je ff terug?'. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan die zin. Ze moeten me niet bijna verplichten iets terug te sturen, want dan heb ik er juist geen zin in
Dat is uiteraard anders als het een belangrijk smsje is, maar bij die gewone, dagelijkse smsjes...neebah.
__________________
de rest is geschiedenis
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 22:04
Drlove
Drlove is offline
[QUOTE]Lynn schreef op 07-01-2004 @ 22:32:
[B]Ik sms zelf ook meteen terug als ik het smsje lees , behalve als er staat 'sms je ff terug?'. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan die zin. Ze moeten me niet bijna verplichten iets terug te sturen, want dan heb ik er juist geen zin in ]

Das echt een drama idd. Vreselijk dat soort smsjes.

Ow en bedankt Spray rebel
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 10:26
TranceGirl
Avatar van TranceGirl
TranceGirl is offline
Ik stuur altijd een smsje wanneer ik dat wil... Soms stuur ik er wel 4 achter elkaar ofzo. Maarja, als diegene daar niets om geeft maakt het niet uit lijkt me.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Hoeveel sekspartners?
Sneeuwwitje
71 19-05-2012 20:27
Liefde & Relatie Vriendin is gevoel kwijt, wat te doen
FW
29 30-11-2007 14:59
Liefde & Relatie Hij nou opdringerig of ligt het aanmij?
devilcat
101 10-10-2004 22:05
Levensbeschouwing & Filosofie evolutie of schepping
Ace*Dusty
286 29-10-2003 08:47
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 10:39
Psychologie Mijn zomervakantie tot nu
Eend
22 25-02-2002 16:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27.