Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2002, 17:49
odysseus17
odysseus17 is offline
Hoi,

Ik ben anderhalf jaar lang verliefd geweest op een meisje uit mijn vriendengroep. Toen ik te horen kreeg dat zij niets met mij wilde, hebben we maanden geen contact meer gehad. Nu zijn we echter keigoede vrienden en ben ik haar beste vriend geworden tegen wie ze alles vertelt. Nu is er echter een jongen in haar leven gekomen, op wie ze verliefd is. En hij ziet haar ook wel zitten. Ik gun haar dit heel erg en ben echt blij voor haar. Alleen stiekem doet het me toch zo'n pijn... Het is tien maanden geleden dat ik afgewezen werd, maar nog komt dit als een vrij harde klap aan. Wat kan ik hier tegen doen?
__________________
Op een dag komt alles goed!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2002, 18:05
Verwijderd
Ik heb het zelf ook wel vaak meegemaakt. Ik ben nu zelf ook nog heel erg verliefd op een meisje wat eigenlijk ook onbereikbaar is voor mij (mede door de afstand die ertussen zit) en ik weet dat ze op de lange termijn ook heus wel een vriend krijgt. Dat kan ik ook niet/nauwelijks hebben, maar je kunt zo weinig tegen het gevoel doen...sorry
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 18:08
lake bodom
lake bodom is offline
hey ik heb zoiets ook gehad met mun beste vriend, maark vond hem niet leuk.. en nu hebk dus met iemand.. maar hij is nog steeds 1 van me beste vrienden..
ik denk gewoon dat je moet wachten tot je een ander heel leuk meisje tegenkomt.. en dan ga je veel minder aan dat meisje denken waar je verliefd op bent..
of je moet haar een tijdje niet gaan zien.
of alle slechte kanten van haar bekijken.
maarja das misschien weer niet goed voor jullie vriendschap,,
nou sterkte ermee dan maar
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 18:24
Penelopeia
Penelopeia is offline
Citaat:
odysseus17 schreef:
Ik gun haar dit heel erg en ben echt blij voor haar. Alleen stiekem doet het me toch zo'n pijn...
dit heb/had ik nou ook...tussen mij en mn ex is het uitgegaan door de afstand enzo, en daar heb ik het echt erg moeilijk mee gehad..veel moeilijker dan ik zelf had gedacht. nu is er een ander meisje helemaal gek van hem, en hij vind haar toch ook zeker wel leuk...dat vertelde hij me laatst en echt vrolijk kon ik daar niet op reageren eigenlijk.
ik geef heel veel om hem, en dan doet het wel pijn om zoiets te horen.. en hij was helemaal nog zo leuk om te zeggen dat ik zeker weten nog steeds zijn vriendin was geweest als ik daar maar gewoond had, dan was alles wel helemaal goed gegaan. maargoed, dat is allemaal natuurlijk niet zo, en onbewust doet hij mij daar alleen maar pijn mee, omdat ik dan weer hoop krijg enzo...

maar ik heb nu zelf het idee dat ik alles een beetje aan het afsluiten ben wat hem betreft, ik ben er al veel minder mee bezig en heb ook alweer een paar leuke jongens (potentiele liefdes? ) ontmoet..
alleen blijft mn ex maar zeggen dat hij me nog wel wil blijven zien..en ik weet zeker dat de aantrekkingskracht dan weer zo groot is tussen ons dat we sowieso gaan zoenen... nu kon dat elke keer nog 'gewoon' omdat we allebei vrijgezel waren. maar, de volgende keer dat ik hem zie heeft hij misschien wel die vriendin...en dan mag en kan dat dus niet meer, wordt wel ff wennen...

maargoed, sorry voor mn hele verhaal..het lucht weer even lekker op om dat hier neer te zetten maar wat ik je dus kan zeggen (cliche maar zeker waar) tijd heelt alle wonden..
__________________
geniet eens even
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 20:58
Zorkman
Zorkman is offline
niks tegen te doen..
heb het ook al voor gehad
haar gewoon helpen en zoveel mogelijk gelukwensen in me dienen andere gast en als't moet er zelf voor zorgen da da ts die twee in orde komt/blijft
en dan blij zijn omda zij gelukkig is
en in u hart wenen en de wereld vervloeken...
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 06:51
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
komt me bekend voor...
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 12:43
apart persoontje
apart persoontje is offline
Dan ben je er stiekem toch nog nie zo overheen als dat je dacht.....
Het is wel een heel pijnlijke manier, maar wel de beste om er overheen te komen...
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 15:07
vigor mortis
vigor mortis is offline
hell, mijn beste vriendin heeft iets met een hele goeie vriend van mij...en dat doet ook pijn. maar shit happens, ik heb dr zwaar veel voor over om mijn vrienden gelukkig te zien dus laat ze maar, pijn slijt...en dat klinkt wel erg negatief..zo erg isset nou ook weer niet
__________________
Dream Your Life And Die In Your Sleep ~*bite me*~ I Am A Razor Blade Please Cut Your Wrist With Me
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 19:07
odysseus17
odysseus17 is offline
Ik weet wat ik moet doen: ik moet gewoon de rol van beste vriend om me nemen. Ze heeft zelf tegen me gezegd dat ik haar allerbeste vriend ben, en ik vind dat ik me zo ook moet gedragen. Soms krijg ik dan wel confronterende dingen te horen omdat ze alles tegen mij vertelt, maar misschien is het ook maar beter die van haarzelf te horen dan van iemand anders. Ik moet niet zielig doen: ik gun haar echt het allerbeste en zet mijn eigen gevoelens voor haar gewoon opzij! En op een dag komt alles ook voor mij wel goed...
__________________
Op een dag komt alles goed!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 21:30
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
odysseus17 schreef:
Ik weet wat ik moet doen: ik moet gewoon de rol van beste vriend om me nemen. Ze heeft zelf tegen me gezegd dat ik haar allerbeste vriend ben, en ik vind dat ik me zo ook moet gedragen. Soms krijg ik dan wel confronterende dingen te horen omdat ze alles tegen mij vertelt, maar misschien is het ook maar beter die van haarzelf te horen dan van iemand anders. Ik moet niet zielig doen: ik gun haar echt het allerbeste en zet mijn eigen gevoelens voor haar gewoon opzij! En op een dag komt alles ook voor mij wel goed...
IK VIND JE EEN KANJER! alhoewel het me wel heel moeilijk lijkt hoor!

__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 18:51
odysseus17
odysseus17 is offline
Dank je wel... Ik doe mijn best. Heb haar net gesproken en ze zei (wederom) tegen mij dat ze echt waardeerde wat ik voor haar deed. Ze heeft namelijk ook wat probleempjes met haar zelfvertrouwen, en ik weet dat telkens mooi op te vijzelen. Dankzij mij heeft ze nu bijna verkering met die jongen... En ik kan er momenteel best vrede mee hebben. Laat mij maar mooi haar beste vriend zijn die zij om raad komt vragen! En dan word ik ook (zij het op een iets andere manier) erg gewaardeerd!
__________________
Op een dag komt alles goed!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 15:53
JinX_the_Pioneer
JinX_the_Pioneer is offline
Je bent gewoon een slappe zak man. Get over her aan stort je op andere wel beschikbare vrouwen.

mazzels en good luck JinX.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 16:53
odysseus17
odysseus17 is offline
Das dan jouw kijk op relaties... Voor mij moet het wel serieus zijn, beste vriend. Maar inderdaad: alles komt goed!
__________________
Op een dag komt alles goed!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Pijn bij de penetratie
Jantje12345
8 12-07-2010 14:15
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #122
Verwijderd
491 01-03-2008 09:55
Liefde & Relatie Verwarrend..
Hug_The_Hippo
42 19-12-2006 13:32
Liefde & Relatie Afgewezen, maar..
saturday
47 16-07-2006 19:17
Liefde & Relatie Wat is dat toch met die meiden..
monogaam
58 17-03-2004 19:08
Seksualiteit HELP! Seks doet echt pijn?!?!
Missy_shy
13 07-08-2002 21:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.