Oud 31-01-2002, 18:06
leontine
leontine is offline
Als je van een betrouwbaar persoon hoort dat een 'vriendin' achter jouw rug om behoorlijk onaardige dingen zegt over jou en dat is niet de eerste keer...wat doe je dan?

Als ik aan die vriendin zou vragen waarom ze zo achterlijk over mij doet, weet ze dus dat het 'doorgeluld'is en wordt ze strax weer pissed op die 'betrouwbare persoon'.

Aan de andere kant ben ik er eigenlijk best boos over en doe ik daarom ook onaardiger tegen die persoon; het blijft wringen...

Wat zouden jullie doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2002, 18:24
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Dit niet op liefde en relatie posten. En verder met je vriendin een gesprek beginnen over hoe irritant je het wel niet vind wanneer mensen over je roddelen. Misschien reageert ze erop.. Je kunt ook gewoon afstand van haar nemen. Geen belangrijke dingen mee overleggen enzo. Je hoeft haar dan niet meteen te laten vallen maar je raakt haar wel kwijt en met zo'n vriendin lijkt me dat geen treurige zaak.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 20:03
apart persoontje
apart persoontje is offline
Waarom niet hier posten? Het gata toch ook om een relatie, dan wel niet met een geliefde maar het is toch een relatie...

Ik zou er zelf wel wat van zeggen, maar ik ben nou een maal zo. Ik hou niet van onduidelijkheid en gooi het er dan meestal meteen uit. Je kunt toch best zeggen dat je gehoord hebt dat zij achter je rug om over je loopt te praten en dat je wil weten of dat echt zo is, zonder der vals te beschuldigen. Als dat zo is dan weet je genoeg en kun je der vast gaan uitzwaaien!
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.