Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2002, 21:30
***sweetheart***
***sweetheart*** is offline
Hoi allemaal,

het is dus volgende week carnaval en ik zie mijn vriend dus alleen maar in het weekend omdat we zover van elkaar vandaan wonen. Ik vier dus elk jaar carnaval maar hij wil dit jaar dus mee carnaval vieren want dat heeft ie nog nooit gedaan. Maar ik wil gewoon niet dat ie meegaat!! hij kent er niemand en ik vind het gewoon veel leuker om met vriendinnen carnaval te vieren want dan voel ik me ook gewoon veel vrijer enzo als hij er niet bij is.
Dat heb ik dus aan hem uitgelegd en we hebben er flinke ruzie over (gehad). En nog steeds dus eigelijk. Hij wil gewoon per see mee, terwijl ik dat absoluut niet wil en dat kan ie niet begrijpen. Aan de ene kant is het natuurlijk ook wel lullig voor hem, maar ik heb gezegd dat ie dan 1 dag mee carnaval mag vieren maar hij wil per see 2 dagen carnaval vieren!
wat zouden jullie doen als jullie in dezelfde situatie als mij zaten????

xxx
~sweetheart~
__________________
*Real Love will never die*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2002, 21:36
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Ik ga dit jaar ook gewoon met mijn vriendinnen carnaval vieren, omdta ik het belangrijk vind dat hij en ik allebei zoveel mogelijk de normale dingen met andere vrienden blijven doen zeg maar..
maar het is 4/5 dagen carnaval, dus ik zie niet in wrom je 'm niet 2 dagen mee zou kunnen nemen, is voor hem waarschijnlijk ook fijner om te zien wat jij zoal doet op zo'n avond. maar goed, als jij dat echt niet wilt, dan zit er voor hem niks anders op dan dat maar gewoon accepteren. (al moet ik wel zeggen dat ik het wel vreemd zou vinden als mijn vriendje persé niet wilde dat ik mee carnaval met hem ging vieren, dan zou ik zoiets hebben van: wat gebeurd daar wat ik niet mag weten... maja..da ben ik)
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 22:16
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
wel, ik ben het wel met "highlight" eens kwa:

"dan zou ik zoiets hebben van: wat gebeurd daar wat ik niet mag weten"

dat zou ik dan ook wel hebben. Maar het is toch net als alleen uitgaan met vriendinnen, dat je je vriendin dan vertrouwen moet, of moet kunnen...
Ik denk niet dat ik mijn vriendin zou verbieden om te komen. dat zeer zeker niet. Ik bedoel carnaval is er volgend jaar ook wel, je vriendje of vriendinnetje misschien niet. Hiermee wil zeggen...geniet van de momenten dat ie nog van jou is...

potver.....wat ben ik weer pessimistisch vandaag....
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 12:16
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
Carnaval duurt 3 dagen
En hier in zuid-limburg eigenlijk nog wat langer
Ik wil juist dat mijn vriendin wel met carnaval komt, heeft zij ook nog nooit gevierd maar ze kan alleen niet
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 13:05
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ik begrijp je wel, maar jemoet het ook van zijn kant zien, nou heeftie alleen maar meer reden om achterdochtig te zijn.
Maar ik snap wa je bedoelt, als hij meegaat voel je zo verplicht om bij te gana staan omdat ie verder niemand kent, en dan heb je zelf een klote avond.......
Leg hem dat uit dat je je dan zo verplicht voelt, en dat da je remt.
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid niks herinneren na een gevecht.
Ibzoon
3 16-02-2016 13:28
Liefde & Relatie Happy single... of toch maar liever niet?
Sitroentje
58 01-02-2005 07:39
De Kantine Het is december, dus de evaluatie: Hoe is jouw jaar (2004) geweest?
Mr.Oizo
180 03-01-2005 13:44
Liefde & Relatie op werk
Mish
31 07-03-2004 21:32
Levensbeschouwing & Filosofie Ik vast....jij vast niet?
kleinedraak
32 06-03-2004 10:21
De Kantine Wat staat er...
Gothic
43 26-04-2002 19:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.