Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2007, 18:21
jongen16arnhem
jongen16arnhem is offline
ik zoek een geurtje voor me meisje en kwam dit geurtje tegen:
eau de toilette Time for energy van Versace
en de:
eau de toilette Time to relax van Versace

ik wil graag weten of dit een goed en lekker geurtje is en of dit geurtje een sterk of een licht geurtje is.
kan iemand me helpen, want ik zoek dus een licht geurtje..
__________________
je kan me ook mailen..boy1_15@hot
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2007, 18:23
Verwijderd
ga naar een parfumwinkel en ruik eraan
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 18:29
jongen16arnhem
jongen16arnhem is offline
kan ik eerst naar de stad toe..en woon in dorp...en daar hebbe ze maar aantal geurtjs..
__________________
je kan me ook mailen..boy1_15@hot
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 18:33
Verwijderd
dan ga je naar de drogist waar ze die geurtjes hebben en ruik je er daar aan.
Je gaat toch geen parfum kopen zonder te weten waar het naar ruikt, dat slaat echt nergens op.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 18:34
Moeders Koffie
Moeders Koffie is offline
Westervoort? Duiven? Driel? Heteren? Velp? Zevenaar?

Verhuis gewoon naar Arnhem
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 18:56
jongen16arnhem
jongen16arnhem is offline
Citaat:
Sarah schreef op 09-06-2007 @ 19:33 :
dan ga je naar de drogist waar ze die geurtjes hebben en ruik je er daar aan.
Je gaat toch geen parfum kopen zonder te weten waar het naar ruikt, dat slaat echt nergens op.
kijkshop hebbe ze anders goede uitleg over geurbeschrijving..bovendien heb ik toch totaal geen verstand van vrouwen geuren, dus vraag ik het hier..
__________________
je kan me ook mailen..boy1_15@hot
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 19:02
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
jij moet t vooral lekker vinden, want jij moet er de godganse tijd aan ruiken.
kzou toch zelf even in een drogisterij gaan ruiken en de lekkerste uitzoeken. bonnetje erbij en gaan.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 19:50
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline


Alleen al voor die affiche met Kate Moss is dit een aanrader

au de toilette... pak dan een echt parfum, anders is het nogal weggegooid geld.

Die heb ik trouwens wel eens ooit voor een vriendinnetje gekocht. En iemand anders heb ik eens heel blij gemaakt met Angel van Thierry Mugler, maar daar kreeg ik zelf koppijn van.

verder ga ik niet in jouw plaats een keuze maken. Kies iets wat je zelf graag ruikt. En parfum is nog veel meer marketing, en soms werkt dat wel. geef haar Chanel no. 5 en ze zal zich héél sexy voelen, ook al is dat ondertussen niet meer het meest vernieuwend parfum. Maar wel bijna het beste wat in de vorige eeuw gemaakt is, en ruikt idd ongelooflijk sexy.

En parfum, potverdikke. Eau de toilette is echt wel willen maar niet kunnen, en ruik je na een uur nog maar amper, terwijl het voor die tijd als een walmwolk achter je aan hangt.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 20:22
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
versace: bright crystal, lekker zomers, wel $$$
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 23:26
Verwijderd
Een geurtje vind ik altijd toch altijd iets persoonlijks hebben. Wat bij de één heel lekker is, 'past' bij de ander totaal niet.
Je kan bij Ici Paris een doos kopen met hierin 8 testertjes. Ze kan dan zelf uitproberen welke ze lekker vind. Bij die doos hoort een cadeaubon. Zodra ze dan een keuze heeft gemaakt kan ze dat geurtje halen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 00:02
Verwijderd
puma is altijd lekker
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 00:15
belli
belli is offline
crystal noir van versace
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 01:11
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 10-06-2007 @ 00:26 :
Een geurtje vind ik altijd toch altijd iets persoonlijks hebben. Wat bij de één heel lekker is, 'past' bij de ander totaal niet.
Je kan bij Ici Paris een doos kopen met hierin 8 testertjes. Ze kan dan zelf uitproberen welke ze lekker vind. Bij die doos hoort een cadeaubon. Zodra ze dan een keuze heeft gemaakt kan ze dat geurtje halen.
Dit en:

Bij 'the body shop' verkopen ze ook een soort geursetjes, met ik geloof 5 verschillende geurtjes in een box, en die kan je dan ook door elkaar dragen enzo, om nieuwe geuren te maken.

edit:

A stylish yet fun kit of six Invent Your Scent Eau de Toilettes for portable on-the-go fragrancing or for creating endless combinations. The perfect gift for yourself or a friend with various fragrances to experiment with.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 01:36
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
De geur van bisonkit, alle dames kennen het en vallen ervoor!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 06:55
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ten eerste: koop parfum en geen eau de toilette!
Ten tweede: ga naar een parfumerie en ruik aan alle luchtjes. Een geurtje is een kwestie van smaak en dit is voor iedereen anders.
En puntje nummer drie: je kan aan de verkoopmedewerker vragen of ze er een proefflaconnetje van het parfum bij kan doen, zodat ze eerst kan ruiken en proberen of het geurtje bij haar past. Zo niet, dan kan ze het altijd nog ruilen omdat het doosje nog dicht is
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 09:57
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-06-2007 @ 07:55 :
Ten eerste: koop parfum en geen eau de toilette!
Veel mensen zeggen dit, maar ik ben het er niet mee eens. Hij is zestien, zijn vriendin zal niet veel ouder zijn - dan vind ik een parfum nog veel te zwaar. Een Eau de Toilette is meer voor jonge vrouwen.
En Al Murphy, ik vrees ook dat ze niet voor Anaïs Anaïs of Chanel no. 5 zal vallen - mijn moeder draagt die geurtjes, voor een meisje zijn ze veel te serieus. Hij vraagt om een licht geurtje, dat is Chanel no. 5 absoluut niet, maar dat weet je zelf waarschijnlijk ook .

Zelf heb ik Bulgari - Omnia, maar die vervliegt nogal snel. Daarvan moet je misschien wel de parfum kopen. Het is wel een heel licht geurtje.
Veel meisjes vallen ook massaal voor J'adore van Dior, of Amor Amor van Cacharel (is heel zoet en veel mensen hebben het gedragen).

Ik zou inderdaad zelf gewoon wat geurtjes ruiken, er één uitkiezen die jíj lekker vindt en ervoor zorgen dat ze het geurtje nog mag ruilen.
Geen probleem: ook al vindt ze het geurtje niet lekker, dan ziet ze dat jij je best hebt gedaan en kan ze het gewoon ruilen. Maar kans is groot dat ze het wel een lekker geurtje vindt.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 10-06-2007 @ 10:57 :
Veel mensen zeggen dit, maar ik ben het er niet mee eens. Hij is zestien, zijn vriendin zal niet veel ouder zijn - dan vind ik een parfum nog veel te zwaar. Een Eau de Toilette is meer voor jonge vrouwen.
Eens. Niet per se dat Eau de Toilette meer voor jonge vrouwen is, maar wel dat parfum soms best zwaar kan zijn. Ik heb een aantal geurtjes waarvan ik de Parfum gewoon minder lekker vind dan de Eau de Toilette, de tweede heeft iets fris wat bij de eerste ontbreekt.

In andere gevallen zal het andersom zijn.. maar ik vind de mening dat men sowieso parfum i.p.v. Eau de Toilette moet kopen een beetje kort door de bocht.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 12:51
Verwijderd
Ja. Parfum is voor ouwe vrouwen in stola's.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-06-2007, 12:58
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Geurtjes die ik lekker vind:

* Boss woman (Hugo Boss)
* Coolwater (Davidoff)
* Oceanus (the body shop)
* white musk (the body shop)


Maar ja... die passen bij mij... Er is niet zoiets als 'het ideale geurtje', sorry.
__________________
Tsja

Laatst gewijzigd op 10-06-2007 om 21:04.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 13:09
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
jongen16arnhem schreef op 09-06-2007 @ 19:21 :
ik zoek een geurtje voor me meisje en kwam dit geurtje tegen:
eau de toilette Time for energy van Versace
en de:
eau de toilette Time to relax van Versace

ik wil graag weten of dit een goed en lekker geurtje is en of dit geurtje een sterk of een licht geurtje is.
kan iemand me helpen, want ik zoek dus een licht geurtje..
Niet doen, Versace stinkt het riool uit.

Als je vriendin rond jouw leeftijd is zou ik voor een licht en bloemig geurtje gaan. Maar eigelijk zijn geurtjes helemaal geen goed cadeau omdat de geur van het parfum ook afhankelijk is van de persoon ( had te maken met de samenstelling van je eigen geur ofzo ;p).
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 13:15
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
jongen16arnhem schreef op 09-06-2007 @ 19:56 :
bovendien heb ik toch totaal geen verstand van vrouwen geuren, dus vraag ik het hier..
je hoeft er echt geen verstand van te hebben om te weten of je iets lekker vindt ruiken?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 14:10
Verwijderd
ralph van ralph lauren? ruikt fris enzo

maar t beste kan je haar gewoon meenemen en m dan voor haar kopen, zit jij niet met een dilemma en zij straks niet met een geurtje die ze niet lekker vind. parfum is heel persoonlijk
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 14:37
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Wat je lekker vindt ruiken, is persoonlijk. Kies daarom iets dat zij/jij lekker vindt.
Een eau de toilette is prima, niet zo zwaar. Ga toch maar naar de parfumerie in de stad en ga zelf eens ruiken. Je zegt 'Ik ben op zoek naar een licht geurtje voor vrouwen' en iemand laat je vanalles ruiken. Je kunt dan ook een proefmonster erbij krijgen, zodat je het product niet open hoeft te doen en dus ook nog terug kunt brengen als je vriendin het niet lekker vindt ruiken.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 14:51
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Of neem je vriendin mee en zeg dat ze iets uit mag zoeken wat ze zelf lekker vindt .
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 14:55
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Sun van Jill Sander, erg lekker voor in de zomer en je kunt er ook nog gewoon cheap-ass kettinkjes bij dragen zonder dat die gaan stinken en uitslaan.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2007, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 10-06-2007 @ 15:55 :
Sun van Jill Sander, erg lekker voor in de zomer en je kunt er ook nog gewoon cheap-ass kettinkjes bij dragen zonder dat die gaan stinken en uitslaan.
Die heb ik laatst ook van vriendje gekregen ja, echt heel erg lekker
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 16:12
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 10-06-2007 @ 15:10 :
maar t beste kan je haar gewoon meenemen en m dan voor haar kopen, zit jij niet met een dilemma en zij straks niet met een geurtje die ze niet lekker vind. parfum is heel persoonlijk
Ja, dat zou ik ook het beste vinden.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 16:13
Verwijderd
Het ideale geurtje voor je vriendin is je eigen zweet.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 16:22
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Optima schreef op 09-06-2007 @ 21:22 :
versace: bright crystal, lekker zomers, wel $$$
Ja, die is lekker.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 16:29
Verwijderd
Amor amor van Cacharel.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 19:31
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Poggy schreef op 10-06-2007 @ 16:09 :
Die heb ik laatst ook van vriendje gekregen ja, echt heel erg lekker
Ja, ik heb hem ook gehad.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 19:32
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Moonbeam schreef op 10-06-2007 @ 20:10 :
Zoals al eerder gezegd is ligt het er eigenlijk aan wat voor type meisje het is.Aangezien ze 16? is zou ik iig niet van die "oude wijven" geurtjes kiezen, maar eerder iets bloemigs/fris/lichts.

Amor Amor- Cacharel

Succes ermee!
Bloemig misschien wel, maar licht en fris niet echt, deze.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 19:44
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 10-06-2007 @ 10:57 :
Veel mensen zeggen dit, maar ik ben het er niet mee eens. Hij is zestien, zijn vriendin zal niet veel ouder zijn - dan vind ik een parfum nog veel te zwaar. Een Eau de Toilette is meer voor jonge vrouwen.
En Al Murphy, ik vrees ook dat ze niet voor Anaïs Anaïs of Chanel no. 5 zal vallen - mijn moeder draagt die geurtjes, voor een meisje zijn ze veel te serieus. Hij vraagt om een licht geurtje, dat is Chanel no. 5 absoluut niet, maar dat weet je zelf waarschijnlijk ook .
Ja, wist ik eigenlijk wel. Ik denk dat de enige parfums waarover ik iets min of meer zinnigs kan zeggen, zijn zwaardere parfums. En blijkbaar vind ik het ook wel eens iets leuks om over te discussiëren, ook al heb ik geen flauw idee hoe 90% van de namen die hier de revue passeren ruiken. Dat je moeder Chanel no. 5 draagt wil trouwens eerder zeggen dat je moeder een goede smaak heeft, dan dat die Chanel oude-wijven-parfum is. (c: Och, ik ben een fan ervan, vind het ongelooflijk sexy ruiken, maar natuurlijk wordt een koe ook niet sexy als je er van dat spul op spuit. Dat hangt van het hele plaatje af.

Amor amor... nog zo'n klassieker. Maar, maar, maar zonder iemand voor de borst te stuiten: dat is zo'n typisch parfum voor meisjes die pas aan hun puberteit beginnen. Eerste-communie-parfum, dus. Als 16-jarige wil je daarmee toch niet in de hipste clubs gespot/geroken worden????

Citaat:
Ten tweede: ga naar een parfumerie en ruik aan alle luchtjes.
Dan zie je door de bomen het bos niet meer, en is een migraine-aanval wel heel dichtbij. Uit ervaring zou ik zeggen: kies samen met iemand die er meer van weet dan jij (de verkoopster bijvoorbeeld) vijf staaltjes uit, en kies daaruit. Na té veel parfums ruik je zelfs het verschil niet meer tussen Versace en wcverfrisser.

Citaat:
* wite musk (the body shop)
WE HAVE A WINNER !!!!!!!!
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 20:30
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 10-06-2007 @ 20:44 :
Ja, wist ik eigenlijk wel. Ik denk dat de enige parfums waarover ik iets min of meer zinnigs kan zeggen, zijn zwaardere parfums. En blijkbaar vind ik het ook wel eens iets leuks om over te discussiëren, ook al heb ik geen flauw idee hoe 90% van de namen die hier de revue passeren ruiken. Dat je moeder Chanel no. 5 draagt wil trouwens eerder zeggen dat je moeder een goede smaak heeft, dan dat die Chanel oude-wijven-parfum is. (c: Och, ik ben een fan ervan, vind het ongelooflijk sexy ruiken, maar natuurlijk wordt een koe ook niet sexy als je er van dat spul op spuit. Dat hangt van het hele plaatje af.

Amor amor... nog zo'n klassieker. Maar, maar, maar zonder iemand voor de borst te stuiten: dat is zo'n typisch parfum voor meisjes die pas aan hun puberteit beginnen. Eerste-communie-parfum, dus. Als 16-jarige wil je daarmee toch niet in de hipste clubs gespot/geroken worden????
Dat hoor je me ook absoluut niet zeggen, want mijn moeder is geen oud wijf, maar een mooie jonge vrouw (en nee, ze was geen tienermoeder).
Ik vind Chanel no. 5 voor iemand als mijn moeder wel lekker, maar voor mij is het echt way too much. Het past niet bij me, en zo ook voor de vriendin van de topicstarter, denk ik. Veel te zwaar voor een jong meisje.

Ik ken overigens 90% van de geurtjes hier ook niet.

Over Amor Amor.. het ruikt best lekker, ik heb het ook gehad. Alsof een zestienjarige in de hipste clubs komt (moet je achttien voor zijn).. naja, met een beetje make-up komt iedereen binnen, maar toch ..
Ik zou er nu overigens ook niet meer voor kiezen, ik zoek exclusievere dingen.

Tsja, ik weet het ook niet... ik zou zeggen: vraag advies aan de mensen bij de parfumerie. Meestal omschrijf ik wat voor persoon iemand is werkt nog best goed ook. Als je iemand goed kent, kun je zomaar ineens het goede geurtje uitkiezen soms - heb ik met mijn ex-vriendje gehad.
Overigens, bij de meeste parfumerieën hebben ze ook een top tien of aanraders of klassiekers of... vraag daar eens naar.
Of, zoals al eerder gezegd, neem haar mee.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 21:05
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 10-06-2007 @ 20:44 :

WE HAVE A WINNER !!!!!!!!
maar nu jij m gequote had zag ik de spelfout pas
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 21:35
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
snoopy schreef op 10-06-2007 @ 22:05 :
maar nu jij m gequote had zag ik de spelfout pas
Maakt niet uit. Als je die op hebt en je loopt eender waar langs me door... ik zal gegarandeerd mijn hoofd omdraaien.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-06-2007, 21:39
Verwijderd
j'adore

altijd goed
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 22:17
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 10-06-2007 @ 22:39 :
j'adore

altijd goed
Bah.

Ik heb laatst dat nieuwe parfum van Chanel van m'n vriendje gekregen: Chance eau fraiche. Is een eau de toilette en heel fris.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 10-06-2007 @ 23:17 :
Bah.

j'adore

niet altijd goed
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 22:25
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
haha
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 10-06-2007 @ 23:22 :
j'adore

niet altijd goed
maar vaak wel!

edit

nee ik kan maar heel weinig luchtjes die ik ruik benoemen en deze kende ik toevallig en ik vond hem hip klinken
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 10-06-2007 @ 20:44 :



Dan zie je door de bomen het bos niet meer, en is een migraine-aanval wel heel dichtbij. Uit ervaring zou ik zeggen: kies samen met iemand die er meer van weet dan jij (de verkoopster bijvoorbeeld) vijf staaltjes uit, en kies daaruit. Na té veel parfums ruik je zelfs het verschil niet meer tussen Versace en wcverfrisser.
Daarvoor hebben de parfumeries de koffiebonen! Neutraliseert en dan kun je weer ruiken. Al is je neus na een tijdje inderdaad gewoon verzadigd en zullen de koffiebonen ook zoveel niet uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 22:49
bamboocha
Avatar van bamboocha
bamboocha is offline
versace bright cristal is lekker.
Amor amor van cacharel ook.. Die is zoet.
J'adore van dior is zacht maar toch ook zoet.
Hypnose van lancome is wel wat voller.. maar wel poederig zoet.
Lovely van Jessica Parker.
Ralph Lauren RALPH
Bijna alle geuren van Emporio Armani (Remix, de laatste nieuwe is wel erg lekker)
Roberto Cavalli her is zoet, ook erg lekker.
Pure Poison van Dior is lekker. (zoet)
Coco Madamoiselle Chanel valt ook veel in de smaak.. En niet alleen bij oudere dames.
Jill Sander Sun Delight
Jill Sander Style (is wel heel vol.. wel heel zoet.. Maar ik vind hem een beetje verstikkend zeg maar)
Kenzo Amor.
Miss doir Chérie.
Escada geuren zijn ook vaak erg lekker. (de laatste nieuwe ruikt erg naar pasoa.. maar dat vind ik wel lekker ruiken haha)
Lacoste: touch of pink
David Beckham (voor dames uiteraard)
Eau D'énergie van biotherm.. is meer een bodyspray.. maar erg lekker
Be Delicious van DKNY
Red Delicious van DKNY
Maar je kan anders ook voor zomergeuren kijken. Zit minder alcohol in en kan ze dus in de zomer ook dragen met minder kans op pigmentvlekjes, en minder kans op huidirritaties.
Als je nog meer wilt weten geef je maar een gil haha
Parfumeriemeisje hea
__________________
only dead fish go with the flow
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 07:43
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
tsja, ik herhaal t nog maar ene keer. Ga naar de stad en zoek iets uit, waar je aan geroken hebt.

Paar tips van mij, aangezien ik allergisch ben, kan ik bepaalde sterke geuren niet dragen, loop ik heel de tijd te niesen De geurtjes die ik draag zullen dus niet heel scherp zijn, en wat zacht en licht, wat natuurlijk perfect past bij een jong meisje. Ik heb altijd van die enorme flacons uit de tax free, dus sommige stammen nog uit de tijd dat ik 15 was

Ik heb thuis:
In Love Again (special edition) van YSL, een lekkere zoete geur, lekker zomers.
Green Tea, Elisabeth Arden: heerlijk fris en groen (duh)
L'eau d'issey, van Issey Miyake. Zoet frissig beetje koel, heerlijke geur, staat al jaren in top 10. Ik mijn moeder en oma zijn er gek van, en de geur verveelt nog steeds niet <3
Escada sport, heeft wat bloemen, maar ook beetje scherpte. Leuk voor een sportieve meid.


Overigens houden sommige meiden van geurtjes zoals die van Jlo. Dat is wat scherper, maar valt toch ook in de smaak. Ennuh, koop geen Tommy Girl, of dat ene geurtje van Ralph Lauren voor meisjes. Dat is alleen voor domme kutjes uit het gooi
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 07:58
Verwijderd
Mn vriend is gek van Red Delicious, DKNY. Maar wat je ook doet, koop GEEN Chanel nr. 5. Dat goedje is overal op de reclame maar stinkt enorm.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 08:46
Verwijderd
Noa van cacharel.

Licht, zwoel en zomers.

mijn favo
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 10:29
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
eau de toilette van lolita lempicka...ikzelf vind het TE lekker ruiken, en veel anderen ook, al moet ik eerlijk zeggen dat een vriendin van me het maar niets vindt. Maar goed, iedereen houdt weer van iets anders natuurlijk.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 10:37
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Deze is trouwens ook echt uberlekker:

__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 10:41
Verwijderd
Hugo boss deep red.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 10:46
Verwijderd
Citaat:
DNMB schreef op 11-06-2007 @ 11:29 :
eau de toilette van lolita lempicka...ikzelf vind het TE lekker ruiken, en veel anderen ook, al moet ik eerlijk zeggen dat een vriendin van me het maar niets vindt. Maar goed, iedereen houdt weer van iets anders natuurlijk.
Die vind ik ook lekker, heel fris en jong

Zelf ben ik meer eau de toilette-erig, parfum is onhandig. Ik vind Puma altijd lekker, Puma Flowing is ook heel simpel, fris en lekker. Dat geurtje van Kylie is ook lekker, ik heb er een proefmonstertje van.

En dat setje van de Body Shop is ook heel leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten elvenverhalen - het verhaal van het gevecht om de aarde
Dattitude
8 24-05-2005 09:39
Verhalen & Gedichten [verhaal] Zana heel hoofdstuk 1
Nas-t Zeekoe
8 29-03-2003 12:57
Liefde & Relatie Ideale Man!!!!!!!!!!!!!
unknown_yellow
19 10-03-2002 16:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.