Oud 05-09-2006, 09:50
Verwijderd
Heeft iemand hier die al gelezen, en zo ja, wat waren jullie meningen over het boek? Lekker kort maar krachtig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2006, 12:13
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nee

(dat was nog korter en krachtiger!)
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 08:13
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Haha. Ja, net. Voor mijn cursus Actuele Romans.

Ik vond het best oke, al heb ik het niet zo op boeken die constant over schapen, koeien en ezels verhalen. Best een mooie stijl, soms een beetje voorspelbaar, maar al met al best aardig.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 14:31
Verwijderd
Ik moet een leeskring houden over dit boek, en ik weet (nu iig) nog niet bepaald hoe ik dat moet aanpakken. Toevallig nog ideeën daarover?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 17:13
Verwijderd
Een leeskring? Vertel eens meer?

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 23:26
Verwijderd
Nou, dan lezen er een stuk of tien, twaalf, oudere dames dat boek, en ik ook, en dan moeten we er twee uur over praten en ik moet het gesprek leiden en met discussievragen komen enzo. Maar ik maak me nu doodzenuwachtig, want volgens mij wordt 't niet echt wat

Ik vond het boek wel mooi, eigenlijk. Het duurde even voor ik er in kwam, en d'r gebeurt zoals gewoonlijk in literatuur weer veel te weinig, maar de stijl beviel me heel goed en het boek pakte me toch wel, uiteindelijk. De sfeer is heel bijzonder, vind ik.

Nu nog discussievragen verzinnen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 23:49
Verwijderd
Wow, wat tof. Word je daar nog voor betaald ook, of is het vrijwilligers gebeuren? Het klinkt echt geweldig.

Toen ik nog colleges had zaten er soms ook een stel oudere á la carte-meneren en -mevrouwen bij en toen vond ik ze maar vervelend, omdat ze mijn kostbare collegetijd gingen volkletsen met onzin vragen, maar in ontspannen sfeer met alleen die lui lijkt het me echt tof.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 12:50
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 09-09-2006 @ 00:49 :
Wow, wat tof. Word je daar nog voor betaald ook, of is het vrijwilligers gebeuren? Het klinkt echt geweldig.

Toen ik nog colleges had zaten er soms ook een stel oudere á la carte-meneren en -mevrouwen bij en toen vond ik ze maar vervelend, omdat ze mijn kostbare collegetijd gingen volkletsen met onzin vragen, maar in ontspannen sfeer met alleen die lui lijkt het me echt tof.

LUH-3417
Wordt betaald met 200 euro per jaar en een abonnement op de bibliotheek (erg fijn, want die is duur). Niet echt veel, maar toch wel een halve vakantie, da's wel lekker.

Het lijkt mij ook heel leuk, maar momenteel wordt dat een beetje overschaduwd door de zenuwen over dat het helemaal misloopt en dat niemand praat of dat juist niemand luistert en ik alleen maar onzin zemel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten De meest populaire scholierenboeken?
Simon
43 28-09-2009 20:04
Verhalen & Gedichten Welk boek lees je nu? Deel XIX
Rob
500 15-07-2008 11:54
Algemene schoolzaken interview nederlandse literatuur
sweetm
6 29-10-2007 00:30
Verhalen & Gedichten Welk boek lees je nu? Deel XVII
Verwijderd
500 21-05-2007 22:23
Verhalen & Gedichten Literatuur boeken voor Nederlands.
Missy
41 04-03-2007 20:26
Verhalen & Gedichten Welk boek lees je nu? Deel XV
Verwijderd
500 29-08-2006 21:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59.