Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2011, 16:56
missychatterbox
missychatterbox is offline
Ik ga binnenkort een artikeltje schrijven over het magister (jeweetwel, dat irritante systeem waardoor ouders ineens je absentie en cijfers kunnen bijhouden) en ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervaringen ermee zijn. Zelf vind ik het ontzettend onhandig, omdat je niks meer verborgen kunt houden met je ouders. Wat vinden jullie?

Laatst gewijzigd op 31-01-2011 om 15:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2011, 15:30
Verwijderd
t is n rotprogramma en de leraren worden er chagerijnig van omdat ze dan dubbel werk hebben
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 15:40
Verwijderd
Idd, ik kan nu niks meer verborgen houden, en nu loopt mn moeder de hele tijd te zeuren. Als je je rapport krijgt is het ook niet meer spannend zoals op de basisschool (A)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 16:23
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Oh ik vind het niet zo erg, mijn ouders kijken er nooit op, weten hun wachtwoord niet eens en zolang ze mijn rapporten maar onder ogen krijgen kan het ze niet zóveel schelen dat ze echt wekelijks mijn cijfers willen bekijken. Ik vertel ze zelf wat ik die dag heb teruggekregen aan cijfers, en zelfs wanneer ik gespijbeld heb (doe ik bijna nooit, dat dan weer wel)

Ik vind het juist wel handig, want soms voeren leraren wel eens een cijfer fout in, en dan kun je het gelijk melden, omdat je het zelf kunt zien als ze een foutje maken.

De leraren vinden het dubbel werk, maar dat snap ik niet echt, want voor de rapporten moeten ze toch ook alles in de computer invoeren?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.