Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2005, 10:29
miss x
Avatar van miss x
miss x is offline
Hallo, Dit verhaal is al een hele tijd geleden gebeurd en ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden/zouden doen. Een goede vriend van mij (ik noem hem A. ) vertelde mij laatst waarom het nu eigenlijk uit was gegaan met zijn exvriendin (ik noem haar D. )
Zij (D) vond dat hij (A) teveel contact onderhield met zijn exvriendin (dus het meisje voor D.) Ik noem die exvriendin M.
A. noemde het gewoon vriendschappelijk contact, bovendien was M. na hun relatie lesbisch/bi geworden (zegt ze) Tijdens A. relatie met D. was hij zelfs bij M. en haar nieuwe vriendin gaan logeren omdat hij voor werk naar de andere kant van het land moest, mijn eerste reactie is: hallo regel een hotel! maargoed dat deed hij dus niet en hij ging bij zijn exvriendin M. en haar vriendin logeren. Hij vertelde er bij dat hij niet bij hun in bed sliep maar tijdens zijn verblijf daar vonden zijn exvriendin M. en haar vriendin het wel normaal om gewoon in hun blote tieten door het huis te lopen.... Vind ik wel wat raar als je een logee hebt of niet? Dat over die tieten heeft hij nooit aan zijn exvriendin D. verteld, t logeren wel. t onnozele vind ik dat hij niet doorhad dat zijn exvriendin D. het niet zo leuk vond dat hij contact met M. onderhield. Hij vertelde mij dat zij (D) daar nooit iets over gezegt heeft (dat merk je toch wel aan haar?) Nu is het punt dat A. een nieuwe vriendin heeft die het ook niet leuk vind dat hij NOG STEEDS contact onderhoud met M. dus vandaar dit hele verhaal hij vroeg mij om raad. Ikzelf vertrouw die M. niet, het schijnt dat zo behoorlijk regelmatig opbelt om de onnozelste dingen, ik heb ook wat berichtjes gelezen en die waren wel erg in de richting van hoe leuk en knap, lief A. is...een beetje te naar mijn idee. Ze doet wel alsof ze pot is en dat zal ook wel maar naar mijn idee heeft ze nog wel een heel erg groot zwak voor A. wat denken/vinden jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2005, 10:55
Verwijderd
Citaat:
miss x schreef op 19-01-2005 @ 11:29 :
.. vonden zijn exvriendin M. en haar vriendin het wel normaal om gewoon in hun blote tieten door het huis te lopen....


Verder vind ik het maar een wazig verhaal, zolang dat "lesbische" vrouwtje niks anders doet dan een beetje kletsen is er toch geen ruk aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 12:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Er is volgens mij niets mis om contact te blijven houden met je ex als je geen ruzie of verdere moeilijkheden hebt met elkaar.

Dat van het logeren is toch ook best logisch als je daar iemand in de buurt weet waarbij je kunt overnachten, verder ook totaal niets mis mee, zolang er neits gebeurt natuurlijk.

Hoe die ex en haar vriendin erbij lopen, mja dat is hun keuze en ik weet niet hoe hij zich erbij voelde, maar dat is iets wat vrij lastig is ja

En verder vind ik het niet kunnen om iemand anders' berichten te lezen om dingen te weten te komen...
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 12:50
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Oh ik heb zo'n hekel aan verhaaltjes lezen waarin namen afgekort worden met letters, dat is niet te lezen.

Dus geen idee wat ik zou doen.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 12:52
Mutsieprutsie
Avatar van Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Ik vind dat er niet echt veel aan de hand is...Stel A. heeft nog gevoelens voor M. dan hoeft dat toch niet andersom automatisch ook zo te zijn..
__________________
kusje!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 12:53
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik zou me er buiten houden.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 12:54
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 19-01-2005 @ 13:50 :
Oh ik heb zo'n hekel aan verhaaltjes lezen waarin namen afgekort worden met letters, dat is niet te lezen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 13:39
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
k hou ook contact met mijn exen, moet gewoon kunnen vind ik. waarom zou je, als je bepaalde tijd heel close met elkaar geweest zijn, elkaar ineens nooit meer spreken?
dat M. en haar vriendin in hun 'blote tieten' door het huis lopen zou ik zelf niet zo snel doen bij een ex, maar je weet hoe vrij A. en M. met elkaar omgaan. het betekent dan ook niet automatisch dat ze iets voor elkaar voelen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 15:49
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Als hij aangeeft naar M. dat ze te dichtbij komt en dat hij meer afstand wil dan zal zijn vriendin dat prettiger vinden. Wil hij zelf niet meer afstand dan geilt ie gewoon op die aandacht en wil hij het niet kwijt hoewel hij het eigenlijk voor zijn relatie wel kwijt moet willen.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Situatie..wat zouden jullie doen?
J'Landa
10 18-10-2005 11:20
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie jullie mening gevraagd, wat zouden jullie doen?
poezewoefke
2 07-05-2004 14:28
Liefde & Relatie Wat zouden jullie doen??
Carintjuh
18 22-12-2003 14:45
Liefde & Relatie Heren wat zouden jullie doen als je vriendin onverwacht zwanger blijkt te zijn???
Imke_BF
100 22-06-2003 22:42
Liefde & Relatie Wat zouden jullie doen als...
Missy1234567890
6 24-09-2002 17:43
Liefde & Relatie Wat zouden jullie doen?
Examen-boy
3 12-07-2002 09:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05.