Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Wat vinden jullie van homo's lesbi's of bi's?
Hartstikke Normaal 164 77.73%
Niks tegen ze, maar wil ze ook niet kennen 22 10.43%
't is gewoon een ziekte! 25 11.85%
Aantal stemmers: 211. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2008, 14:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wel is het een beeld dat erg raar is, als 2 mannen zoenen. Het hoort niet, maar ja..er zijn ergere dingen in de wereld, zoals honger
Want?
__________________
you're not my demographic
Oud 04-07-2008, 14:14
Verwijderd
Ik vind het altijd weer interessant om te zien dat er eens in de zoveel tijd een topic word geopend over homoseksualiteit en dat daar meestal ook dezelfde discussie uit voort komen.

ot: Ik ken genoeg homo's. Maar of ik ze mag, heeft niks te maken met hun geaardheid. Als ik iemand niet leuk vind, is dat omdat hij of zij bepaald gedrag vertoont dat mij niet aanstaat. Niet omdat diegene nu homo, lesbie, bi, paars, groen of blauw is.
Oud 04-07-2008, 18:41
-MBI-
-MBI- is offline
Citaat:
Ik vind het altijd weer interessant om te zien dat er eens in de zoveel tijd een topic word geopend over homoseksualiteit en dat daar meestal ook dezelfde discussie uit voort komen.

ot: Ik ken genoeg homo's. Maar of ik ze mag, heeft niks te maken met hun geaardheid. Als ik iemand niet leuk vind, is dat omdat hij of zij bepaald gedrag vertoont dat mij niet aanstaat. Niet omdat diegene nu homo, lesbie, bi, paars, groen of blauw is.
kyk en dat is wat ik nou een ware vriend zou noemen gelukkig heb ik er ook daarvan gnoeg
Oud 05-07-2008, 14:56
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik vind het altijd weer interessant om te zien dat er eens in de zoveel tijd een topic word geopend over homoseksualiteit en dat daar meestal ook dezelfde discussie uit voort komen.
Mja, maar goed, zover als we nu in Nederland zijn is de enige mogelijke discussie eigenlijk Staphorst versus de rest. En zelfs een groot deel van Staphorst heeft al zo er van langs gehad dat ze hun wantrouwen en haat in de regel voor zich houden.

...als ze dat nu voortaan ook in stemhokjes konden doen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 05-07-2008, 16:36
-MBI-
-MBI- is offline
sommige mensen vinden dit topic mis nergens op slaan, maar het is voor een onderzoek hea dus niet voor mijn eige watdanook

en staat myn spelling je niet aan ? peg gehad f* u
Oud 05-07-2008, 22:21
Verwijderd
Citaat:
puur evolutionair gezien is homofilie een afwijking. Het doel van een organisme is voorplanten en dat zo sterk mogelijke nakomelingen op deze aardkloot neerzetten. Een homofiel persoon heeft deze drang niet en is op die manier dus afwijkend.
Dan is een steriele bij zeker ook afwijkend?

OT: ik vind van homo's hetzelfde als van mensen met blauwe ogen. Oftewel: het zijn gewoon homo's.
Oud 05-07-2008, 22:56
eatdrumseatcym_
Avatar van eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Velen denken ms te simpel met als conclusie: homoseksualiteit heeft geen doel omdat het de vortplanting niet bevordert. Niemand stelt de vraag of "afwijkend gedrag" mischien niet iets opbouwend heeft tbv evolutie behalve voortplaning. Ik ben zelf niet homoseksueel trouwens.

Ik zie persoonlijk een verschil tussen mannelijke homoseksualiteit en vrouwelijke lesbiciteit (als je dat al zo schrijft). Alle vrouwen zijn naar mijn mening bi-curieus bij geboorte. Maar mannen niet. Die zijn of hetero of homo. Je hebt een klein percentage vrouwen dat echt geen bi-curiositeit heeft En een klein percentage mannen die wel bi-curieus zijn geboren. Vrouwelijke homoseksualiteit is meestal Bi.
Omdat ze tijdelijk kiezen voor het een of het ander. Ook bij parenclubs zie je dat het meestal bi-curieuze vrouwen zijn, tov. bi-curieuze mannen.
__________________
de ghetto in mijn hoofd - de nachtmerries - de onmacht - de hitte - lachje kan er niet vanaf.
Oud 06-07-2008, 09:06
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Want jij bezoekt regelmatig parenclubs?
Oud 06-07-2008, 10:37
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik zie persoonlijk een verschil tussen mannelijke homoseksualiteit en vrouwelijke lesbiciteit (als je dat al zo schrijft). Alle vrouwen zijn naar mijn mening bi-curieus bij geboorte. Maar mannen niet. Die zijn of hetero of homo. Je hebt een klein percentage vrouwen dat echt geen bi-curiositeit heeft En een klein percentage mannen die wel bi-curieus zijn geboren. Vrouwelijke homoseksualiteit is meestal Bi.
Omdat ze tijdelijk kiezen voor het een of het ander. Ook bij parenclubs zie je dat het meestal bi-curieuze vrouwen zijn, tov. bi-curieuze mannen.
Is dat niet een beetje raar, om te zeggen dat je dat 'persoonlijk zo ziet'? Als je er nu jarenlang gedegen onderzoek naar had gedaan, oké, maar nu vind ik het eigenlijk nogal een raar verhaal.

Ik heb geen speciale mening over homoseksuelen in het algemeen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 06-07-2008, 10:50
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Velen denken ms te simpel met als conclusie: homoseksualiteit heeft geen doel omdat het de vortplanting niet bevordert. Niemand stelt de vraag of "afwijkend gedrag" mischien niet iets opbouwend heeft tbv evolutie behalve voortplaning. Ik ben zelf niet homoseksueel trouwens.

Ik zie persoonlijk een verschil tussen mannelijke homoseksualiteit en vrouwelijke lesbiciteit (als je dat al zo schrijft). Alle vrouwen zijn naar mijn mening bi-curieus bij geboorte. Maar mannen niet. Die zijn of hetero of homo. Je hebt een klein percentage vrouwen dat echt geen bi-curiositeit heeft En een klein percentage mannen die wel bi-curieus zijn geboren. Vrouwelijke homoseksualiteit is meestal Bi.
Omdat ze tijdelijk kiezen voor het een of het ander. Ook bij parenclubs zie je dat het meestal bi-curieuze vrouwen zijn, tov. bi-curieuze mannen.
Naar mijn mening zijn tomaten blauw.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-07-2008, 10:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:

Ik zie persoonlijk een verschil tussen mannelijke homoseksualiteit en vrouwelijke lesbiciteit (als je dat al zo schrijft). Alle vrouwen zijn naar mijn mening bi-curieus bij geboorte. Maar mannen niet. Die zijn of hetero of homo. Je hebt een klein percentage vrouwen dat echt geen bi-curiositeit heeft En een klein percentage mannen die wel bi-curieus zijn geboren. Vrouwelijke homoseksualiteit is meestal Bi.
Omdat ze tijdelijk kiezen voor het een of het ander. Ook bij parenclubs zie je dat het meestal bi-curieuze vrouwen zijn, tov. bi-curieuze mannen.
_O-
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 06-07-2008, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Velen denken ms te simpel met als conclusie: homoseksualiteit heeft geen doel omdat het de vortplanting niet bevordert. Niemand stelt de vraag of "afwijkend gedrag" mischien niet iets opbouwend heeft tbv evolutie behalve voortplaning. Ik ben zelf niet homoseksueel trouwens.

Ik zie persoonlijk een verschil tussen mannelijke homoseksualiteit en vrouwelijke lesbiciteit (als je dat al zo schrijft). Alle vrouwen zijn naar mijn mening bi-curieus bij geboorte. Maar mannen niet. Die zijn of hetero of homo. Je hebt een klein percentage vrouwen dat echt geen bi-curiositeit heeft En een klein percentage mannen die wel bi-curieus zijn geboren. Vrouwelijke homoseksualiteit is meestal Bi.
Omdat ze tijdelijk kiezen voor het een of het ander. Ook bij parenclubs zie je dat het meestal bi-curieuze vrouwen zijn, tov. bi-curieuze mannen.
In Griekenland had men dat vroeger echter nog niet door! Oftewel, dat heeft helemaal niks te maken met de cultuur en alles met biologische inslag
Oud 06-07-2008, 11:30
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Nergens op, natuurlijk. Alleen relgieuze mensen en mensen die het niet snappen denken dat de natuur ergens op gericht is.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Oud 06-07-2008, 13:13
eatdrumseatcym_
Avatar van eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Citaat:
Naar mijn mening zijn tomaten blauw.

Danniet. Jullie vergeten dat jullie zelf het ook allemaal niet exact weten. Jullie gissen ook maar. Verschil is dat jullie je houden aan conventionele ideen die jullie ergens vandaan hebben gehaald. Meestal heel algemeen. Betekent niet dat je dichter bij de waarheid zit dan mij.
__________________
de ghetto in mijn hoofd - de nachtmerries - de onmacht - de hitte - lachje kan er niet vanaf.
Oud 06-07-2008, 13:45
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Velen denken ms te simpel met als conclusie: homoseksualiteit heeft geen doel omdat het de vortplanting niet bevordert. Niemand stelt de vraag of "afwijkend gedrag" mischien niet iets opbouwend heeft tbv evolutie behalve voortplaning. Ik ben zelf niet homoseksueel trouwens.
Misschien moet je proberen het hele topic te lezen. Ik ben zelf niet homoseksueel trouwens.

Citaat:
Naar mijn mening zijn tomaten blauw.
eindelijk een medestander.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 06-07-2008, 13:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Danniet. Jullie vergeten dat jullie zelf het ook allemaal niet exact weten. Jullie gissen ook maar. Verschil is dat jullie je houden aan conventionele ideen die jullie ergens vandaan hebben gehaald. Meestal heel algemeen. Betekent niet dat je dichter bij de waarheid zit dan mij.
Jij hebt het topic niet gelezen, de meeste mensen die hebben gereageerd zijn zich er wel degelijk van bewust dat ze het ook niet allemaal precies weten en daarom blijven ze waarschijnlijk ook zo algemeen. Het is nogal raar om zulke specifieke dingen te gaan beweren over dingen waar je alleen maar naar kan gissen. Ik herken mezelf in elk geval totaal niet in jouw veronderstellingen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 06-07-2008, 14:09
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Kijk eens wat ik lees:
The theory is called "sexually antagonistic selection." It holds that a gene can be reproductively harmful to one sex as long as it's helpful to the other.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 06-07-2008, 14:30
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik zie persoonlijk een verschil tussen mannelijke homoseksualiteit en vrouwelijke lesbiciteit (als je dat al zo schrijft). Alle vrouwen zijn naar mijn mening bi-curieus bij geboorte. Maar mannen niet. Die zijn of hetero of homo. Je hebt een klein percentage vrouwen dat echt geen bi-curiositeit heeft En een klein percentage mannen die wel bi-curieus zijn geboren. Vrouwelijke homoseksualiteit is meestal Bi.
Omdat ze tijdelijk kiezen voor het een of het ander. Ook bij parenclubs zie je dat het meestal bi-curieuze vrouwen zijn, tov. bi-curieuze mannen.
Mja, en waarop baseer je dat precies?
Citaat:
Kijk eens wat ik lees:
The theory is called "sexually antagonistic selection." It holds that a gene can be reproductively harmful to one sex as long as it's helpful to the other.
Kijk, da's nou interessant om te weeten. *opslaat in EO-bash.txt*
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 07-07-2008, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Ik zie persoonlijk
waardeloos
Oud 08-07-2008, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Velen denken ms te simpel met als conclusie: homoseksualiteit heeft geen doel omdat het de vortplanting niet bevordert. Niemand stelt de vraag of "afwijkend gedrag" mischien niet iets opbouwend heeft tbv evolutie behalve voortplaning. Ik ben zelf niet homoseksueel trouwens.

Ik zie persoonlijk een verschil tussen mannelijke homoseksualiteit en vrouwelijke lesbiciteit (als je dat al zo schrijft). Alle vrouwen zijn naar mijn mening bi-curieus bij geboorte. Maar mannen niet. Die zijn of hetero of homo. Je hebt een klein percentage vrouwen dat echt geen bi-curiositeit heeft En een klein percentage mannen die wel bi-curieus zijn geboren. Vrouwelijke homoseksualiteit is meestal Bi.
Omdat ze tijdelijk kiezen voor het een of het ander. Ook bij parenclubs zie je dat het meestal bi-curieuze vrouwen zijn, tov. bi-curieuze mannen.
Wait...whát?

PS. Ik ben trouwens ook niet homoseksueel, dat vond ik ook wel even belangrijk om te vermelden.
Oud 08-07-2008, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Wait...whát?

PS. Ik ben trouwens ook niet homoseksueel, dat vond ik ook wel even belangrijk om te vermelden.
Ik heb anders heel reëel bewijs van het tegenovergestelde!
Oud 08-07-2008, 01:45
eatdrumseatcym_
Avatar van eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Naja, wat ik zie is dat mensen (meesten) die alles voorzichtig brengen, dat wat ze zeggen eigenijk wel menen en dat het eigenlijk hun mening IS. Zeg maar een valse manier om te zeggen dat je t nog niet weet, terwijl je het al wel denkt te weten. Anders zouden jullie mij nooit bashen. Ik durf tenminste bij voorbaat te zeggen dat ik ergens van overtuigd ben. Wilt niet zeggen dat ik nooit kan afleren waar ik van overtuigd ben.

En voor de rest, tja kijk om je heen. Je kunt best statistiek bedrijven door enkelt naar je omgeving te kijken. Heb je geen afgestudeerde psychologen voor nodig die vragenlijstjes gaan zitten bedenken en maken.
Wat mij nou opvalt, is dat de vrouwen die zich altijd bij voorbaat hetero noemen (en dat ook menen), de biseks-deur altijd wel op een kier hebben staan. De mogelijkheid tot houden ze open, of hebben al wel vaker met die gedachte gespeeld. Je hoort ze vaak dingen zeggen als 'Als de tijd en plaats daar is, sluit ik het niet uit' Terwijl ze altijd zeggen en menen hetero te zijn. Dat hebben hetero mannen dus weer helemaal niet. Die biseks-deur bestaat niet eens voor hetero mannen. Voor hetero vrouwen wel. Vrouwen gaan flexibeler om met seksualiteit dan mannen. Dan 10-20 jarife objectieve wetenschappelijke studies voor die dit vermoeden steeds meer bevestigen. Amerikaanse onderzoeken zelfs. Als dat christen volk "een vermoeden" krijgt...

Denken jullie dat het deel biseks-mannen even groot is of evenredig is aan dat deel van de bevolking dat vrouwelijk en biseksueel is? Dat is nou conservatief en lagere school denken. Dat alles gelijk op moet gaan. Alles evenredig omkeerbaar is etc. Dat is het in de praktijk niet. Het is geen lagere-school denkwerk dat alles eerlijk moet worden verdeeld, Iedereen precies de helft krijgt. Er zijn wel degelijk biologische verschillen tussen man en vrouw. Als je dat niet inziet/erkent, blijf je doordenken vanuit conservatieve stigmas en ideen. En dan durf je nooit 'rare' aannames te maken of te bedenken die daarbuiten staan. En kun je dus vrijwel nooit op nieuwe controversiele ideen te komen, laat staan ze dan te gaan onderzoeken.. Je blijft rondjes draaien binnen grenzen, want alles daarbuiten is dan niet logisch meer voor je waardoor je het vanzelf overslaat. Of mensen gaan bashen die wel met die 'rare' ideen komen. Oude denkbeelden die je eigenlijk vanuit je jeugd hebt meegekregen. Dat is de basis waaruit jullie ontplooiende denkbeelden en logica uit ontstaat. ook niet erg objectief dus.
__________________
de ghetto in mijn hoofd - de nachtmerries - de onmacht - de hitte - lachje kan er niet vanaf.

Laatst gewijzigd op 08-07-2008 om 02:07.
Oud 08-07-2008, 01:52
Verwijderd
Citaat:
Ik heb anders heel reëel bewijs van het tegenovergestelde!
Dat wil zeggen, je _erkent_ de zoen?
Oud 08-07-2008, 01:57
Verwijderd
Citaat:
Naja, wat ik zie is dat mensen (meesten) die alles voorzichtig brengen, dat wat ze zeggen eigenijk wel menen en dat het eigenlijk hun mening IS. Zeg aar een valse anier om te zeggen dat jet nog iet weet, terwijl het al wel denkt. Ik durf tenminste bij voorbaat te zeggen dat ik ergens van overtuigd ben. Wilt niet zeggen dat ik nooit kan afleren waar ik van overtuigd ben.

En voor de rest, tja kijk om je heen. Je kunt best statistiek bedrijven door enkelt naar je omgeving te kijken.
Wat mij nou opvalt, is dat de vrouwen die zich altijd bij voorbaat hetero noemen (en dat ook menen), de biseks-deur altijd wel op een kier hebben taan. De mogelijkheid tot houden ze open, of hebben vaker met die gedachte gespeeld. Je hoort ze vaak dingen zeggen als 'Als de tijd en plaats daar is, sluit ik het niet uit' Terwijl ze altijd zeggen en menen hetero te zijn. Dat hebben hetero mannen dus weer helemaal niet. Die deur viseks-deur bestaat niet eens voor hetero mannen.

Denken jullie dat het deel biseks-mannen even groot is of evenredig aan dat deel van de bevolking dat vrouwelijk en biseksueel is? Dat si nou conservatief en lagere school denken. Alles gaat gelijk op. Is evenredig omkeerbaar etc. Dat is het in de praktijk niet. Het is geen lagereschool werk dat alles eerlijk wordt verdeeld. Er zijn wel degelijk biologische verschillen tussen man en vrouw. Als je dat neit inziet, blijf je doordenken vanuit conservatieve stigmas. En dan durf je nooit 'rare' aannames te maken of te bedneken. En dus ook nooit op het idee te komen om ze te onderzoeken.. Je blijft rondejs draaien binnen grenzen, denkbeelden die je eigenlijk vanuit je jeugd hebt meegekregen. Grenzen..
Eh, ik heb geen statistieken bij de hand, maar wat je hier over mannen en biseks-deuren zegt, slaat als een tang op een varken. Vrouwen zijn er opener over en makkelijker in, maar dat wil niet zeggen dat voor mannen die biseks-deur niet bestaat. Dat is een te harde bewering en te generaliserend gezegd. Er zullen ongetwijfeld wel mannen zijn wiens biseks-deur óók op een kier staat.
Oud 08-07-2008, 02:09
eatdrumseatcym_
Avatar van eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Ehm je moet even opnieuw quoten, want ik heb net een seconde geleden zitten sleutelen aan de tekst! Om het iets leesbaarder te maken.

Om even inhoudelijk op je bericht te reageren; Ok. voorzichtigheid gebaat ja, beweringen zijn niet altijd even leuk. Beweringen worden vaak als een hard en onomkeerbare overtuiging gelezen. Zo voelen veel mensen dat aan als ze van iemand een aanname horen. Maar.. je durft het nieteens te denken, dat vrouwen wellicht per geboorte over het algemeen biseksueel zijn ingesteld. En mannen over het algemeen niet. Dat bedoel ik. Waarom durft niemand met die ideen te spelen? Als je ze niet durft te denken, schuif je het al snel aan de kant omdat het niet past in jou redenering. En onderzoek je het al helemaal niet meer. Dat zou zonde zijn, stel dat ..
__________________
de ghetto in mijn hoofd - de nachtmerries - de onmacht - de hitte - lachje kan er niet vanaf.

Laatst gewijzigd op 08-07-2008 om 02:16.
Oud 08-07-2008, 02:23
Verwijderd
Citaat:
Dat wil zeggen, je _erkent_ de zoen?
Ik erken de Legolas<3N00dles tekening. De zoen was niet afdoende bewijs
Oud 08-07-2008, 08:47
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
Hartstikke Normaal || 94 || 82.46%
Toch frappant dat een ieder in zijn argumenten toch even de "maar ik ben zelf geen homo hoor" disclaimer moet zetten. Dat zou dan toch niet meer moeten uitmaken? En het zou ook niet moeten afdoen aan de kracht van je argument of met welke beweegreden je ze hier neerpleurt..
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Oud 08-07-2008, 09:42
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Overigens heb ik wel ooit in de Psychologie een onderzoekje gelezen waarin stond dat eatdrumblabla's verhaal zou ondersteunen, maar ik weet niet meer precies wat dat nou was. Maar ik vind het echt onzin om te zeggen dat je dingen maar beter met zekerheid kan zeggen (maar nog wel bereid bent om te veranderen) omdat het huichelachtig zou zijn om voorzichtig dingen te zeggen terwijl je ze zeker denkt te weten. Het is juist eerlijker om dingen voorzichtig te brengen, daarmee laat je toch juist zien dat je nog bereid bent om van mening te veranderen, ook al heb je voor je gevoel allang gelijk.

Ik ben trouwens zelf wel homoseksueel


O, maar zou het trouwens niet eerder zo kunnen zijn dat misschien tóch een even groot percentage mannen biseksueel is dan vrouwen, maar dat het in onze maatschappij gewoonlijk niet geaccepteerd is voor mannen om biseksueel te zijn, zodat ze die hele gedachtes niet eens toelaten en het gewoon lekker bij vrouwen houden, omdat dat nu eenmaal veel gemakkelijker is?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 08-07-2008, 10:11
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Toch frappant dat een ieder in zijn argumenten toch even de "maar ik ben zelf geen homo hoor" disclaimer moet zetten. Dat zou dan toch niet meer moeten uitmaken? En het zou ook niet moeten afdoen aan de kracht van je argument of met welke beweegreden je ze hier neerpleurt..
het was ook niet heel serieus bedoeld (ik ben trouwens ook geen moslim). Toch geeft het als een homo het zegt een beetje preken voor eigen parochie gevoel.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 08-07-2008, 10:21
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dat zou dan toch niet meer moeten uitmaken?
Als dat zo is zouden homoseksuelen ook niet vrezen om hand in hand te lopen uit angst voor religieus geweld?

Ik denk dat Nederland wat dat betreft nog veel achterlijker is dan veel mensen die in wat meer ontwikkelde kringen denken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 08-07-2008, 11:25
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Naja, wat ik zie is dat mensen (meesten) die alles voorzichtig brengen, dat wat ze zeggen eigenijk wel menen en dat het eigenlijk hun mening IS. Zeg maar een valse manier om te zeggen dat je t nog niet weet, terwijl je het al wel denkt te weten. Anders zouden jullie mij nooit bashen. Ik durf tenminste bij voorbaat te zeggen dat ik ergens van overtuigd ben.
Maar die overtuiging is voor zover je in je berichten laat zien nergens op gebaseerd, dus waardeloos. Je kunt niet gewoon zeggen 'ik vind dit en dat' zonder argumenten, en dan verbaasd zijn dat mensen je uitlachen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 08-07-2008, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Ik erken de Legolas<3N00dles tekening. De zoen was niet afdoende bewijs
Oh, dát bedoelde je Ja, die heb ik ook nog wel ergens liggen...(lees: ingelijst aan de muur hangen)
Oud 08-07-2008, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Oh, dát bedoelde je Ja, die heb ik ook nog wel ergens liggen...(lees: ingelijst aan de muur hangen)
De muur van de kast dan...

Oh ik bedoel, offtopic, ban, ban!
Oud 08-07-2008, 22:54
Verwijderd
Citaat:
De muur van de kast dan...

Oh ik bedoel, offtopic, ban, ban!
Nietes, mijn kast ligt al vol schoenen en pruiken.
Oud 09-07-2008, 01:09
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Bij vrouwtjes vind ik het heel logisch, mooiere wezens als je het mij vraagt. Waarom dan voor mannen kiezen?
Het enige voordeel dat een mannetje op seksueel gebied naar mijn mening heeft is de piemel, ervanuitgaande dat die de seksuele belevenis voor het vrouwtje verrijkt. (Aan de andere kant is de piemel ook verkrachtingsmiddel numero uno)
Misschien dat de chemie tussen mannetje en vrouwtje over het algemeen ook wel heftiger is dan chemie tussen mannetjes en of vrouwtjes onderling.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Oud 09-07-2008, 01:25
Verwijderd
Citaat:
Bij vrouwtjes vind ik het heel logisch, mooiere wezens als je het mij vraagt. Waarom dan voor mannen kiezen?
Het enige voordeel dat een mannetje op seksueel gebied naar mijn mening heeft is de piemel, ervanuitgaande dat die de seksuele belevenis voor het vrouwtje verrijkt. (Aan de andere kant is de piemel ook verkrachtingsmiddel numero uno)
Misschien dat de chemie tussen mannetje en vrouwtje over het algemeen ook wel heftiger is dan chemie tussen mannetjes en of vrouwtjes onderling.
Waarom vergeten mensen toch telkens dat dat subjectief is? Mooie ronde lijnen = niet de enige estethische waarde. Doen alsof vrouwen mooier zijn dan mannen is zo bizar, da's net zoiets als doen alsof tafels mooier zijn dan stoelen. Je moet ze niet met elkaars criteria beoordelen.
Oud 09-07-2008, 10:22
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Maar zijn de homo's dan de tafels of de stoelen?
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 09-07-2008, 13:54
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
t heeft allemaal poten *inkop*
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Oud 09-07-2008, 16:36
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Waarom vergeten mensen toch telkens dat dat subjectief is? Mooie ronde lijnen = niet de enige estethische waarde. Doen alsof vrouwen mooier zijn dan mannen is zo bizar, da's net zoiets als doen alsof tafels mooier zijn dan stoelen. Je moet ze niet met elkaars criteria beoordelen.
Het gaat niet alleen om ronde lijnen,
het haar, de vorm van de ogen, vorm van de lippen, de kin/mond/kaak/wangen/wenkbrauwen/oren.
Vrouwen zijn simpelweg minder 'grof' gebouwd. Meer verfijnd.

Als je moet kiezen tussen een ruwe of een geslepen diamant, welke kies je?

overigens bestaan er ook groffe vrouwen en minder groffe (tot bijna vrouwachtige) mannen.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~

Laatst gewijzigd op 09-07-2008 om 18:30.
Oud 09-07-2008, 18:13
-MBI-
-MBI- is offline
Citaat:
Het gaat niet alleen om ronde lijnen,
het haar, de vorm van de ogen, vorm van de lippen, de kin/mond/kaak/wangen/wenkbrauwen/oren.
Vrouwen zijn simpelweg minder 'grof' gebouwd. Meer verfijnd.

Als je moet kiezen tussen een ruwe of een geslepen diamant, welke kies je?

overigens bestaan er meer groffe vrouwen en minder groffe (tot bijna vrouwachtige) mannen.
voor zover ik weet hebben mannen ook ogen kaken wangen enz?
omdat jy een geslepen diamand mooier vind betekend niet dat de ander dat ook zo vind,
omdat jy van cup e houdt betekend t niet dat iemand anders daar ook van houd.
Dat zijn meningen geen feiten
Oud 09-07-2008, 18:30
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Haar punt is dat je als man niet homoseksualiteit onder vrouwen wél moet rechtvaardigen en homoseksualiteit onder mannen niet, puur gebaseerd op je eigen voorkeur voor vrouwen. Want die voorkeur is precies waarom jij heteroseksueel bent en er dus geen idee van hebt wat er voor aantrekkelijks in een man te zien is
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Oud 09-07-2008, 18:36
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
voor zover ik weet hebben mannen ook ogen kaken wangen enz?
omdat jy een geslepen diamand mooier vind betekend niet dat de ander dat ook zo vind,
omdat jy van cup e houdt betekend t niet dat iemand anders daar ook van houd.
Dat zijn meningen geen feiten
Dat vrouwen over het algemeen 'fijner' gebouwd zijn dan mannen is wel een feit.

Citaat:
Hydrodynamikaas schreef:
Haar punt is dat je als man niet homoseksualiteit onder vrouwen wél moet rechtvaardigen en homoseksualiteit onder mannen niet, puur gebaseerd op je eigen voorkeur voor vrouwen. Want die voorkeur is precies waarom jij heteroseksueel bent en er dus geen idee van hebt wat er voor aantrekkelijks in een man te zien is
oh er zijn best mannen die ik aantrekkelijk vind hoor
dat zijn overwegend mannen die wat weghebben van een vrouw though.

Ik kan me ook wel voorstellen waarom mannen niet met vrouwen zouden willen gaan, echter niet waarom ze door een andere man in hun kont gepakt willen worden. (neuk dan gewoon een vrouw)
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Oud 09-07-2008, 18:42
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
oh er zijn best mannen die ik aantrekkelijk vind hoor
dat zijn overwegend mannen die wat weghebben van een vrouw though.

Ik kan me ook wel voorstellen waarom mannen niet met vrouwen zouden willen gaan, echter niet waarom ze door een andere man in hun kont gepakt willen worden. (neuk dan gewoon een vrouw)
Okay, mooi genuanceerd!

Maar de reden dat jij en ik er niet bij kunnen dat mannen elkaar nemen, hoeft nog geen reden te zijn om dat te veroordelen, dat is mijn punt.
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Oud 09-07-2008, 18:50
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Okay, mooi genuanceerd!

Maar de reden dat jij en ik er niet bij kunnen dat mannen elkaar nemen, hoeft nog geen reden te zijn om dat te veroordelen, dat is mijn punt.
Ik veroordeel het helemaal niet..
Ik snap gewoon de meerwaarde ervan niet en zeg wat ik er van vind (als je piemel persé in een andere mens moet, waarom dan niet een vrouw, dat is afgestemd neukmateriaal), verder moeten ze doen wat ze willen.
Ik ga btw niet met homo's om, maar ik ben niet schuw voor ze, zolang ik goed met ze kan praten is het top.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Oud 09-07-2008, 18:52
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
t heeft allemaal poten *inkop*
wel snoeihard ingekopt.

Citaat:
Ik veroordeel het helemaal niet..
Ik snap gewoon de meerwaarde ervan niet en zeg wat ik er van vind (als je piemel persé in een andere mens moet, neuk dan een vrouw, afgestemd neukmateriaal), verder moeten ze doen wat ze willen.
En als je dan graag een lul in je mond hebt?
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 09-07-2008, 18:57
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
wel snoeihard ingekopt.


En als je dan graag een lul in je mond hebt?
mensen die met een willekeurige persoon seksuele handelingen willen hebben puur voor de seks (fetish) die ze hebben vind ik sowieso raar.
Als een gast zijn beste vriend/lover wil pijpen dan moet hij dat vooral doen
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Oud 09-07-2008, 18:58
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
wel snoeihard ingekopt.
Thanx D&A brotha
Citaat:
Ik veroordeel het helemaal niet..
Ik snap gewoon de meerwaarde ervan niet en zeg wat ik er van vind (als je piemel persé in een andere mens moet, waarom dan niet een vrouw, dat is afgestemd neukmateriaal), verder moeten ze doen wat ze willen.
Ik ga btw niet met homo's om, maar ik ben niet schuw voor ze, zolang ik goed met ze kan praten is het top.
Nee okay, ik lokte je uit je tent
Maar mannen die hun vrouw anaal doen dan? Wat is het verschil dan nog..
En zou je kwaad worden als een man je probeerde te versieren als je uitgaat?
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Oud 09-07-2008, 18:59
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
sorrie ben ff weg, vriend van me komt me ophalen.
laats.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Oud 09-07-2008, 19:03
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Is kool.. take care! Ik ben nog wel benieuwd naar je reactie
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Oud 09-07-2008, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Dat vrouwen over het algemeen 'fijner' gebouwd zijn dan mannen is wel een feit.
Maar dat maakt vrouwen nog niet mooier dan mannen. Feit is dat onze maatschappij meer gefocust is op het uiterlijk van vrouwen dan mannen (hoewel het tamelijk aan het rechttrekken is, merk ik iig in mijn generatie). Dat wil echter niet zeggen dat ze ook mooier zíjn, en het is sowieso geen reden voor welke seksualiteit je hebt.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie De functie van mutaties
Inanis
21 19-11-2008 01:41
Seksualiteit Homo, Bi ???
GiovsGio
331 04-05-2007 18:31
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Bibliotheek leent behalve boeken ook homo's, zigeuners en islamieten uit.
Hydrogen
95 14-09-2005 19:22
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Wat vinden jullie van Homoseksualiteit in het algemeen?
February
8 28-10-2004 18:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Homo-discussie België
J. Geelman
137 12-01-2004 15:01
Seksualiteit Houding tegenover homo's
JurG
54 14-02-2002 19:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27.