Oud 21-04-2011, 10:08
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Happy 4/20!
And it was a nice one
Advertentie
Oud 21-04-2011, 17:04
Verwijderd
hele middag 4:20 time gisteren hard gechilld in het vondelpark

en waar zijn die goa feestjes dan dit weekend metroid?
Oud 21-04-2011, 17:10
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Gefeliciteerd Zowie.

Ik heb vandaag een bespreking over de toekomst van Xenos in Schalkwijk gehad en er is besloten dat het filiaal gesloten wordt. Al het personeel wordt over geplaatst en ik moet per morgen naar Lisse. Dat betekend elke dag 1,5 uur in de bus zitten en dan maar hopen dat ik op tijd ben.

Dat betekend ook dat ik Maud een heel stuk minder ga zien. Ik mag nu blij zijn als ze om 7 uur 's ochtends wakker wordt en haar een uurtje zie want als ik thuis kom is het wel zo'n beetje bedtijd.

Ik ga zo lekker in de tuin zitten en een dikke joint roken. Vanavond heb ik met vrienden afgesproken dus dat gaat helemaal goed komen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 22-04-2011, 12:08
Verwijderd
da's niet zo mooi wammus.. lekker korte termijn ook :/ maar gelukkig mag je uberhaupt nog wel blijven werken..

ik ging net gewoon naar school op deze goede vrijdag, in de verwachting dat er wel les zou zijn. maar.. ja.. school dicht, want goede vrijdag enzo. fail
Oud 22-04-2011, 18:43
Verwijderd

zondag weer! hele dag zon 23 graden prima voor de goa afterhours
Oud 24-04-2011, 18:40
Verwijderd
Gisterenavond voor het eerst legaal ontopic geweest
Oud 24-04-2011, 20:37
Verwijderd
D&A mini-meet op de gypsy party

goa goa goa
Oud 24-04-2011, 21:05
Verwijderd
Lang leve Jack Herer.

En zomfg wat is tupen fucking moeilijk zomaar opeens. Net als het volgen van een film, resident evil extinsion. Ik kijk niet naar de clones en de vieszifheid en ik ja...
Oud 25-04-2011, 12:20
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
da's niet zo mooi wammus.. lekker korte termijn ook :/ maar gelukkig mag je uberhaupt nog wel blijven werken..

ik ging net gewoon naar school op deze goede vrijdag, in de verwachting dat er wel les zou zijn. maar.. ja.. school dicht, want goede vrijdag enzo. fail


Ik heb een vast contract dus ze kunnen niet van me af. Echter ze mogen me in principe naar elke locatie overplaatsen zolang het bereisbaar is. Een half uur a 3 kwartier in de bus die voor de deur stopt valt onder de noemer bereisbaar dus ja er valt niet zo veel aan te doen.

Wat er wel te doen valt is ander werk zoeken en daar ben ik nu dan ook mee bezig. Ik ga in september naar school en ik moet uiteindelijk wel een baan vinden die daar bij aansluit. Als ik nu begin met zoeken en solliciteren moet dat te doen zijn lijkt me.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 25-04-2011, 15:41
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
ik ging net gewoon naar school op deze goede vrijdag, in de verwachting dat er wel les zou zijn. maar.. ja.. school dicht, want goede vrijdag enzo. fail



En jezus Wammus, das effe crap.1,5 uur is wel heel erg killing, zeker omdat je in juist in de grote stad woont, waar vaak werk genoeg is Succes met zoeken


En jeejtje, blij dat het weekend achter de rug is En tja, we zaten er echt hard doorheen, volgende mini meet hoop ik iets minder gaar te zijn
Jij nog lang gebleven mrboot? Ik had het daar na 14 uur, waarvan 12 uur goa, wel echt gehad
Oud 26-04-2011, 14:32
Verwijderd
Citaat:



En jezus Wammus, das effe crap.1,5 uur is wel heel erg killing, zeker omdat je in juist in de grote stad woont, waar vaak werk genoeg is Succes met zoeken


En jeejtje, blij dat het weekend achter de rug is En tja, we zaten er echt hard doorheen, volgende mini meet hoop ik iets minder gaar te zijn
Jij nog lang gebleven mrboot? Ik had het daar na 14 uur, waarvan 12 uur goa, wel echt gehad
partyparty ben nog met HTID gebleven tot 17u ofzo.. daarna met fiets in de auto nog even naar burger king prima zondag

zie je hopelijk zaterdag bij HnR wel
Oud 26-04-2011, 18:59
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Zaterdag ben ik in Ierland
Oud 26-04-2011, 19:06
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
O ja, en iemand nog een idee of die 6 mei meet nog door gaat, zelf weet ik nog niet zeker of het wel zo slim is te gaan na afgelopen weekend, jezus, was wel een grensgevalletje allemaal
Oud 26-04-2011, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Zaterdag ben ik in Ierland
ohja shit 4e x ofzo;p
Citaat:
O ja, en iemand nog een idee of die 6 mei meet nog door gaat, zelf weet ik nog niet zeker of het wel zo slim is te gaan na afgelopen weekend, jezus, was wel een grensgevalletje allemaal
hoezo het viel toch best wel mee? ik heb je erger gezien en je was nog aanspreekbaar
Oud 27-04-2011, 01:36
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
O ja, en iemand nog een idee of die 6 mei meet nog door gaat, zelf weet ik nog niet zeker of het wel zo slim is te gaan na afgelopen weekend, jezus, was wel een grensgevalletje allemaal
Dat weet ik niet maar dat wil ik ook wel graag weten.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 27-04-2011, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Dat weet ik niet maar dat wil ik ook wel graag weten.
dit
Oud 28-04-2011, 11:11
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
ohja shit 4e x ofzo;phoezo het viel toch best wel mee? ik heb je erger gezien en je was nog aanspreekbaar
Er was een deel van de avond dat ik echt op een andere planeet rondliep hoor Maja, waarom ook niet, heb school toch gehaald, en picknick dag erna gaat niet door
Oud 29-04-2011, 00:28
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Gelijk heb je.

Ik ben echt zo stoned als een garnaal en ga zo m'n laatste joint oproken en lekker slapen. Helaas moet ik morgenochtend weer om 8 uur in de bus zitten. Verder bevalt het me op zich vrij aardig in Lisse behalve dan dat het echt een oersaai dorp is.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 30-04-2011, 17:42
Pyro Power
Pyro Power is offline
Vanmiddag keihard gechilled op 't Rutbeek, 24 halve liters "wie stoad achter twente"-blikken bier en purple haze gerookt. Vanavond naar OranjePop in Neede, en dan nog meer purple haze.
Oud 01-05-2011, 12:59
Pyro Power
Pyro Power is offline
Mijngod, wat heb ik vannacht gedaan? Ik ben een schoen kwijt, mn condoom is uit mn portomonee, mn peuken zijn weg, samen met mn oordopjes. Maar de aansteker die nog in het pakje zat, heb ik nog wel.
Mja, vakantie
Oud 03-05-2011, 12:21
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline


Ik heb me prima vermaakt op Koninginnedag. We hebben troep verkocht en 's avonds gebarbecued met genoeg wijn. 5 mei ben ik vrij en kan ik de hele dag naar bevrijdingspop. Triger Finger komt hier optreden en dat vind ik wel heel vet.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 04-05-2011, 14:22
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
niks beter dan een lekkere hasj joint chille muziek en rustig wat simpel school werk doen
Oud 04-05-2011, 16:46
Aletta Jacobs
Avatar van Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Heerlijk outfitje gekocht om morgen keihard te chillen in Den Bosch . Nog even nadenken of ik aan de x ga morgen, het is alweer een tijdje terug. Maarja, zo niet dan is er genoeg alcohol aanwezig om nog redelijk hard te gaan!
__________________
Does it offend you, yeah?! | Riders on the storm.
Oud 04-05-2011, 19:35
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Kan ik hier uit opmaken dat vrijdag niet doorgaat? Was per slot van rekening jouw meet

En jezus, gister terug uit Ierland, met het motto effe een paar dagen detox, ging ik gister uiteindelijk kingzen. Eerste en ik hoop ook laatste keer, jezus wat een spel
Oud 04-05-2011, 19:43
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
En als die meet dus niet door gaat, wat ga jij vrijdag avond dan doen mrboot? Ik hoorden dat er een feestje was, denk dat ik eerst in de hallen ga chillen, misschien nog effe meeten na je werk ofzo?
Oud 05-05-2011, 08:25
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Ik wil ook wel weer eens x maar ik heb nikssss.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 05-05-2011, 10:49
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Iets in me zegt me inderdaad dat de meeting niet door gaat.

Vandaag is het 5 mei en dat betekend bevrijdingspop. Ik heb een dag vrij en Trigerfinger komt vanmiddag optreden in Haarlem. Ik ga nu de eerste joint maar draaien en het gaat helemaal goed komen vandaag.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 05-05-2011, 21:53
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Hoop dat het vet was wim

En Inge, maak je geen zorgen, moet alleen nog effe proefkonijn op mezelf spelen
Morgen was wel een goed moment geweest, maja, falers, misschien nog wel effe chillen met mr boot
Oud 06-05-2011, 09:32
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
OH! Nice! Dan hou ik me aanbevolen idd voor acid ook maar jeweeeet dat moeten we eik nog eens doen voor je weggaat!
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 06-05-2011, 19:12
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Morgen cocktailfeest!
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 08-05-2011, 02:46
TheEditor
TheEditor is offline


Kan ook liggen aan mijn huidige situatie, maar, ik heb het vaker bekeken. Als ik goed gesmoked heb dan word ik hier echt bang van man. Echt, heel, erg fucking bang. D:

Deze shit is evil.
Oud 08-05-2011, 11:55
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Leuk cocktailfeestje en geen kater - dubbel win! En oh, wat is de Long Island Iced Tea lekker <3
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 09-05-2011, 01:35
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Hoop dat het vet was wim

En Inge, maak je geen zorgen, moet alleen nog effe proefkonijn op mezelf spelen
Morgen was wel een goed moment geweest, maja, falers, misschien nog wel effe chillen met mr boot
Dat was het absoluut. Trigerfinger was cool maar wat eigenlijk nog veel beter was was Chefs' special. Die staan dit jaar (samen met The offspring ) op Lowlands dus dat gaat wel goed komen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 09-05-2011, 22:07
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Nog in west geweest dit weekend mrboot?

Chil weekend weer gehad, niet echt gefeest, maar 2 dagen park chillen en zondag familiedingen doen was ook zeker nice Jammer dat ajax geen kroontje op het weekend wist te zetten.

En alleen maar meer vrije tijd vanaf nu, gaat een bond zomertje worden
Oud 10-05-2011, 17:49
Verwijderd
who's in om als afgevaardigden van D&A de drugsforum.nl meeting zaterdag te crashen?
Oud 10-05-2011, 18:22
Pyro Power
Pyro Power is offline
Waar mag dit spektakel plaatsvinden dan? Ik ben even te lui op he zelf op te zoeken
Oud 10-05-2011, 19:31
Verwijderd
ergens ten zuiden van utrecht ofzo
Oud 10-05-2011, 21:52
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Is vast laat, mocht het in de namiddag/avond zijn, dan ben ik wel in
Oud 10-05-2011, 22:05
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
hmm mijn OV is niet geldig in het weekend en ik moet zaterdag werken dus ik dan niet dat dat hem wordt
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Oud 10-05-2011, 22:09
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
OV, goeie ouwe tijden, mmmmmmm. Afstuderen is kutter dan het lijkt

En o ja, ik zei het al eeuwen, maar gaat maandag gebeuren, trippen in de efteling<3
Oud 11-05-2011, 22:01
Verwijderd
ik ga je pm'en.

en trippen in de efteling.. good luck fata morgana ojoow zware trip shit en de python zet je trip even in de stroomversnelling als je dan in dat ding gaat dat in aan een lange arm omhoog gaat en ronddraait denk je dat je zo weg kan vliegen...

denk je dat je het aankan om in het spookhuis te gaan?

ik zie het helemaal voor me... maar zou het nu never nooit doen. wellicht met wat meer goede ervaring misschien
Oud 12-05-2011, 19:51
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Het spookhuis van de Efteling stelt niet zo heel veel voor. Als het allemaal goed gaat moet je eigenlijk de Vila Volta in. Je hebt ook van die bootjes die door het park varen voor als je even rustig wilt zitten en om je heen kijken. Veel plezier in ieder geval.

Ik ben behoorlijk ontopic en dat is lang geleden. Eigenlijk zou dat er best wat vaker van mogen komen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 13-05-2011, 15:48
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
OV, goeie ouwe tijden, mmmmmmm. Afstuderen is kutter dan het lijkt

En o ja, ik zei het al eeuwen, maar gaat maandag gebeuren, trippen in de efteling<3
Vet
Oud 15-05-2011, 20:09
Toneless
Avatar van Toneless
Toneless is offline
Aardig leuk weekendje gehad met truffels, man man. Wat is dat vet zeg . Zeker voor herhaling vatbaar.
__________________
Good times we can't repeat.
Oud 15-05-2011, 21:05
wann
Avatar van wann
wann is offline
Hier nog iemand die een couponcode wil voor 15% korting op Engelse boeken bij Bol.com? Kreeg hem thuisgemaild na mijn laatste bestelling, maar de coupon is maar geldig tot 1 juni, voor die tijd ga ik niets meer bestellen. Ik weet trouwens niet of hij is gekoppeld aan mijn account, maar ik gok van niet, gezien er in de brief staat dat ik 'm niet mag publiceren of verspreiden.

Indien interesse, stuur maar een PM. First come, first serve.

Edit: gone.

Laatst gewijzigd op 15-05-2011 om 22:06.
Oud 17-05-2011, 12:15
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Jezus, was me weer een weekendje:\
Trippen in de efteling is trouwens wel heel heftig hoor Was 1 van de rustigste dagen van het jaar, maar veel drukker had het niet moeten zijn. Vila Volta, Carnaval Festival en Vogelrock waren het meest absurt
O ja, wel een 1 keer nooit meer ervaring
@ wammus: Spookhuis viel wel mee, maar de rij was echt doodeng

En nu maar weer effe lekker een weekje of 2 ontnuchteren (Vrijgezellenfeest vrijdag en Ajax zondag hakte er ook in:/)
Oud 17-05-2011, 12:24
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Zowiepowie mail eens even terug! en omg ik wil je hele verslag van de Efteling horen hoor.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 17-05-2011, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Jezus, was me weer een weekendje:\
Trippen in de efteling is trouwens wel heel heftig hoor Was 1 van de rustigste dagen van het jaar, maar veel drukker had het niet moeten zijn. Vila Volta, Carnaval Festival en Vogelrock waren het meest absurt
O ja, wel een 1 keer nooit meer ervaring
@ wammus: Spookhuis viel wel mee, maar de rij was echt doodeng

En nu maar weer effe lekker een weekje of 2 ontnuchteren (Vrijgezellenfeest vrijdag en Ajax zondag hakte er ook in:/)
schrijf alsjeblieft een tripreport wat hadden je genomen? lsd? hoeveel?
Oud 18-05-2011, 17:40
Pyro Power
Pyro Power is offline
Oud 19-05-2011, 18:26
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Jezus, was me weer een weekendje:\
Trippen in de efteling is trouwens wel heel heftig hoor Was 1 van de rustigste dagen van het jaar, maar veel drukker had het niet moeten zijn. Vila Volta, Carnaval Festival en Vogelrock waren het meest absurt
O ja, wel een 1 keer nooit meer ervaring
@ wammus: Spookhuis viel wel mee, maar de rij was echt doodeng

En nu maar weer effe lekker een weekje of 2 ontnuchteren (Vrijgezellenfeest vrijdag en Ajax zondag hakte er ook in:/)
De Vila Volta is sowieso al heel wazig dus dat moet op LSD wel echt extreem zijn. Ook ik wil graag je hele tripreport lezen maar beter spreken we binnenkort gewoon een keer af. Je kunt hier komen eten, de coffeeshop zit om de hoek en we kunnen ook altijd nog de kroeg in gaan ofzo.

Ik ben ontopic en ga zo naar de shop voor meer en dan lekker in de zon in de tuin een joint roken en verder niets meer doen vanavond.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.