Oud 23-08-2012, 10:05
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je bent 15 en dus nog niet uitgegroeid. Hoelang ben je en hoe lang zijn je ouders?
Oud 23-08-2012, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Heey mijn penis is stijf rond de 7 en 8 cm lang en ben 15 is dat klein???
Dat is wel vrij klein ja.
Oud 23-08-2012, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Je bent 15 en dus nog niet uitgegroeid. Hoelang ben je en hoe lang zijn je ouders?
Penislengte heeft geen enkele relatie met de lichaamslengte.
Oud 23-08-2012, 19:19
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Heey mijn penis is stijf rond de 7 en 8 cm lang en ben 15 is dat klein???
Dat ligt eraan. Heb je al schaamhaar/okselhaar, baard in de keel? Heb je al een groeispurt gehad? Hoe lang ben je zelf? Wat is je afkomst?

Citaat:
Penislengte heeft geen enkele relatie met de lichaamslengte.
Dit
Oud 23-08-2012, 19:50
stef2099
stef2099 is offline
ik heb schaamhaar geen bos ofzo wordt wel steeds meer verder geen lichaamshaar.
Oud 23-08-2012, 19:50
stef2099
stef2099 is offline
me stem wordt wel wat luider en zwaarder
ik ben 1,72 en nederlandse afkomst
oow en bijna vergeten heb een leverprobleem en ook ve prednison geslikt
Oud 23-08-2012, 20:22
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Zo te lezen ben je druk aan het puberen. 8 cm is aan de kleine kant, maar je kunt nog wel een aantal jaren doorgroeien, dus er is een grote kans dat je piemel nog wel wat groter wordt. Ik weet niet of prednison iets te maken kan hebben met de grote van je penis. Hoeveel weeg je? Dikke jongens hebben namelijk ook een kleinere piemel dan slanke jongens.

En je moet gewoon vriendinnetjes krijgen en alles doen met die vriendinnetjes wat je wilt. Je gaat jezelf dat toch niet ontzeggen, omdat je jezelf schaamt voor je piemel? Stel nou dat je piemel niet veel groter zou worden.. dan zou je nooit seks en/of een vriendin mogen hebben? Je moet jezelf daar echt overheen zetten. En het gaat niet alleen om de grote, maar zeker ook om wat je ermee doet.
Oud 24-08-2012, 04:52
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
En het gaat niet alleen om de grote, maar zeker ook om wat je ermee doet.
Dit is zo'n irritante, holle kreet. En natuurlijk verzonnen door een kerel met een kleine lul. "Wat je ermee doet." Wat voor trucjes kunnen mannen met hun piemel om te compenseren voor de grootte?

Neuken is voor mij bijvoorbeeld het belangrijkste onderdeel van seks. Dat moet diep, hard en mag zelfs pijn doen. Als een kerel een te kleine piemel heeft is er geen fuck aan. Dat valt niet te compenseren met "wat je ermee doet," whatever that means.
Oud 24-08-2012, 10:00
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Penislengte heeft geen enkele relatie met de lichaamslengte.
Dat klopt maar als hjij 1,60 is en zijn ouders rond de 1,80 weet hij dat hij waarschijnlijk nog niet is uitgegroeid
Oud 24-08-2012, 13:04
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Dit is zo'n irritante, holle kreet. En natuurlijk verzonnen door een kerel met een kleine lul. "Wat je ermee doet." Wat voor trucjes kunnen mannen met hun piemel om te compenseren voor de grootte?

Neuken is voor mij bijvoorbeeld het belangrijkste onderdeel van seks. Dat moet diep, hard en mag zelfs pijn doen. Als een kerel een te kleine piemel heeft is er geen fuck aan. Dat valt niet te compenseren met "wat je ermee doet," whatever that means.
Namens de TS (en anderen) hartelijk dank Vowel! Dat zal wel een hele geruststelling zijn.
Oud 24-08-2012, 13:05
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Namens de TS (en anderen) hartelijk dank Vowel! Dat zal wel een hele geruststelling zijn.
Ja hallo. Wat moet ik dan doen? Liegen?

En trouwens, ik had het over mezelf; het is voor iedere vrouw anders hoor.
Oud 24-08-2012, 13:06
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Dit is zo'n irritante, holle kreet. En natuurlijk verzonnen door een kerel met een kleine lul. "Wat je ermee doet." Wat voor trucjes kunnen mannen met hun piemel om te compenseren voor de grootte?

Neuken is voor mij bijvoorbeeld het belangrijkste onderdeel van seks. Dat moet diep, hard en mag zelfs pijn doen. Als een kerel een te kleine piemel heeft is er geen fuck aan. Dat valt niet te compenseren met "wat je ermee doet," whatever that means.
Jij wordt graag hard geneukt door iemand met een grote lul.. gefeliciteerd. Wat hebben de jongens die vragen stellen in dit topic eraan? Die jongen durft niet eens een vriendin te nemen, omdat hij zo onzeker is en dan kom jij met zo'n reactie. Dat zal hem heel erg helpen

Met wat je ermee doet bedoelde ik trouwens dat de 'techniek' ook belangrijk is. Afgezien van de grootte is het ook wel handig om een beetje 'skills' te hebben. Oh en dat voor jou alleen een grote piemel telt, betekent niet dat elk meisje er zo over denkt.

Wat een rare reacties plaats jij toch af en toe. Zeker voor een Forumbaas

Laatst gewijzigd op 24-08-2012 om 13:11.
Oud 24-08-2012, 14:55
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik heb het ff nagekeken en een van de bijwerkingen van prednison is groeivertraging bij kinderen. Misschien kan je er eens met de huisarts over praten.
Oud 24-08-2012, 15:23
Jonas Fiets
Jonas Fiets is offline
Ik vind de mijne te groot..Kun je hem laten verkleinen?
Oud 24-08-2012, 15:40
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ja hoor, en kan je dan een stukje aan deze jongen doneren?
Oud 24-08-2012, 16:02
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Jij wordt graag hard geneukt door iemand met een grote lul.. gefeliciteerd. Wat hebben de jongens die vragen stellen in dit topic eraan? Die jongen durft niet eens een vriendin te nemen, omdat hij zo onzeker is en dan kom jij met zo'n reactie. Dat zal hem heel erg helpen
Ik reageerde op jou. Op jouw domme cliché. Ik heb niets gezegd tegen iemand anders, alleen tegen jou. Ik heb ook nergens gezegd dat een piemel het belangrijkste deel van een man is. Het enige wat ik zeg is dat grootte wel degelijk uitmaakt. En dat is de waarheid.

Citaat:
Met wat je ermee doet bedoelde ik trouwens dat de 'techniek' ook belangrijk is. Afgezien van de grootte is het ook wel handig om een beetje 'skills' te hebben. Oh en dat voor jou alleen een grote piemel telt, betekent niet dat elk meisje er zo over denkt.
Zal ik dan mezelf even quoten:

Citaat:
En trouwens, ik had het over mezelf; het is voor iedere vrouw anders hoor.
Ik heb nergens gezegd dat het voor alle vrouwen telt. Zoals je hierboven ziet heb ik letterlijk gezegd dat het voor iedere vrouw anders is. Ook heb ik nergens gezegd dat voor mij alleen een grote piemel telt. Maar eh, als je bijvoorbeeld een piemel hebt van 4 centimeter, dan gaat alle "techniek" in de wereld je niet helpen; dus size matters.

Citaat:
Wat een rare reacties plaats jij toch af en toe. Zeker voor een Forumbaas
Want forumbazen mogen geen mening hebben? Weten we dat ook weer.
Oud 24-08-2012, 16:50
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ik heb het ff nagekeken en een van de bijwerkingen van prednison is groeivertraging bij kinderen. Misschien kan je er eens met de huisarts over praten.
dat gaat over algehele lengtegroei (dus van je botten), niet over je piemel.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 25-08-2012, 15:42
spuiterke
Avatar van spuiterke
spuiterke is offline
Te lang of te kort, als je er mee kan neuken is dat toch voldoende?
Ga er niet eindeloos zitten aan trekken, of pillen slikken, dat helpt toch allemaal niet!
Wees tevreden met wat je hebt, ik mag niet klagen met m'n 18'5cm.
Oud 25-08-2012, 22:41
vraguh!101
vraguh!101 is offline
ben 12 10cm, te klein??????
Oud 27-08-2012, 14:12
Jonas Fiets
Jonas Fiets is offline
Citaat:
Ja hoor, en kan je dan een stukje aan deze jongen doneren?
Tuurlijk!
Oud 27-08-2012, 17:52
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
ben 12 10cm, te klein??????
Nee, is hartstikke prima en heel gemiddeld, zoals je hieronder ook kunt zien.

Citaat:
Leeftijd - Gemiddelde lengte penis
12 jaar - 7 tot 10.4 cm
13 jaar - 8,7 tot 13,6 cm
14 jaar - 9,8 tot 14,6 cm
15 jaar - 11,8 tot 15,3 cm
16 jaar - 12,5 tot 15,7 cm
17 jaar - 13,5 tot 15,9 cm
18 jaar - 13,7 tot 16 cm

http://gemiddeldgezien.nl/sex/gemiddelde-lengte-penis

genoeg informatie !
Oud 27-08-2012, 22:09
Henkoo
Henkoo is offline
Ik weet het niet hoe kan ik het opmeten?
Oud 27-08-2012, 22:21
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ik weet het niet hoe kan ik het opmeten?
met een lineaal bijvoorbeeld!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 27-08-2012, 22:21
Jonas Fiets
Jonas Fiets is offline
Citaat:
Ik weet het niet hoe kan ik het opmeten?
Met de meetlat
Oud 27-08-2012, 22:23
Henkoo
Henkoo is offline
Citaat:
Met de meetlat
Oke bedankt
Oud 27-08-2012, 22:23
Jonas Fiets
Jonas Fiets is offline
Nou..ik vind de mijne gewoon veel te groot.. ik wil hem graag laten verkleinen.. Ik heb er vooral problemen mee als ik ga fietsen..
Oud 27-08-2012, 22:28
Henkoo
Henkoo is offline
Citaat:
Nou..ik vind de mijne gewoon veel te groot.. ik wil hem graag laten verkleinen.. Ik heb er vooral problemen mee als ik ga fietsen..
Hoe groot is hij dan ?
Oud 27-08-2012, 22:32
Jonas Fiets
Jonas Fiets is offline
Citaat:
Hoe groot is hij dan ?
19,5 cm in stille stand
Oud 27-08-2012, 22:36
Henkoo
Henkoo is offline
Citaat:
19,5 cm in stille stand
Das best wel groot
Oud 27-08-2012, 22:38
Jonas Fiets
Jonas Fiets is offline
Citaat:
Das best wel groot
Inderdaad Daarom wil ik hm verkleinen..
Oud 27-08-2012, 22:39
Henkoo
Henkoo is offline
Citaat:
Inderdaad Daarom wil ik hm verkleinen..
Maar misschien vinden meiden het wel fijn
Oud 27-08-2012, 22:45
Jonas Fiets
Jonas Fiets is offline
Citaat:
Het gaat niet om hoe groot hij is, maar wat je ermee doet
Citaat:
Maar misschien vinden meiden het wel fijn

Nou..ik scheer al het schaamhaar weg trouwens..dus lijkt ie nog groter..hij past trouwens niet goed in men wielerpakje.. en de dames.. nog niet veel van gemerkt..
Oud 27-08-2012, 22:48
Henkoo
Henkoo is offline
Citaat:
Nou..ik scheer al het schaamhaar weg trouwens..dus lijkt ie nog groter..hij past trouwens niet goed in men wielerpakje.. en de dames.. nog niet veel van gemerkt..
Misschien moet je ook stoppen met scheren dat jeukt enorm en als ik jouw was zal ik hem niet laten verkleinen laat zoals hij is
Oud 27-08-2012, 22:52
Jonas Fiets
Jonas Fiets is offline
Ik zit vaak op de fiets..en ik scheer juist alles weg om geen irritatie of vrijving te ontwikkelen..hij is echt wel te groot..
Oud 27-08-2012, 22:57
Henkoo
Henkoo is offline
Citaat:
Ik zit vaak op de fiets..en ik scheer juist alles weg om geen irritatie of vrijving te ontwikkelen..hij is echt wel te groot..
Oke als je het echt graag kleiner wil maken dan kan ik je natuurlijk niet tegenhouden
Maar denk er eerst nog eens goed overna
Oud 28-08-2012, 10:30
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
OMG moet ik dit serieus nemen! Denken jullie nou echt dat dat kan?
Oud 28-08-2012, 10:53
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dan is er toch iets waar aan de reclames die allemaal zeggen dat je penis 3" in 4 dagen moet laten groeien met een speciale techniek, dat vrouwen dat allemaal belangrijk vinden

Ik heb zelf een fallus die zo wat rond het gemiddelde van lengte zal liggen, misschien iets meer maar niet veel maar wel vooral een vrij dikke. Dan is deze eerlijke reactie van een vrouw misschien een kleine boost voor mijn zelfvertrouwen, want voor de rest ben ik lichamelijk nu niet zo fantastisch (bierbuikje en zo). Maar de grote van je penis wordt pas relevant nadat je eerst al een vrouw in je bed hebt gekregen, dus ik zou eigenlijk graag een stuk eraf hebben gelaten in ruil voor beter vrouwen te kunnen versieren.
Tja, weet je, natuurlijk is de grootte belangrijk, maar het is niet zo dat alleen supergrote piemels goed zijn (zoals Mr.Mark mij liet overkomen ). Vanaf een bepaalde maat is het prima. Te groot en te klein zijn natuurlijk sowieso niet goed (hence "te").

En sowieso is de dikte belangrijker dan de lengte, maar dat schijnen mannen nogal eens te vergeten.
Oud 28-08-2012, 11:00
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
19,5 cm in stille stand
Dat moet wel opvallen in een strak wielrenbroekje.....
Oud 28-08-2012, 13:55
Jonas Fiets
Jonas Fiets is offline
Citaat:
Dat moet wel opvallen in een strak wielrenbroekje.....
Wat ben jij slim zeg!
Oud 28-08-2012, 14:00
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Yes I know! thnx. Maar serieus Jonas, denk je echt dat je hem kunt laten verkleinen?
Oud 28-08-2012, 14:25
Jonas Fiets
Jonas Fiets is offline
Citaat:
Yes I know! thnx. Maar serieus Jonas, denk je echt dat je hem kunt laten verkleinen?
Dat was mijn vraag...
Oud 28-08-2012, 14:58
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Nee volgens mij is dat onmogelijk net als groter maken trouwens. Maar ik vind het wel een beetje een luxe probleem....
Oud 28-08-2012, 15:10
Verwijderd
Volgens mij gaan de twee wel met plastische chirurgie. Maar dat is een stuk zieliger dan jezelf aanvaarden zoals je bent.
Oud 28-08-2012, 19:44
Jonas Fiets
Jonas Fiets is offline
Citaat:
Nee volgens mij is dat onmogelijk net als groter maken trouwens. Maar ik vind het wel een beetje een luxe probleem....
zo luxe is het niet hoor..
Oud 29-08-2012, 10:00
Verwijderd
Jawel hoor, is normaal.
Oud 29-08-2012, 10:29
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
zo luxe is het niet hoor..
Nee ik snap dat het bij het fietsen aardig in de weg kan zitten maar er zijn hier een hele boel jongens die heel graag met jou van piemel zouden willen ruilen...
Oud 29-08-2012, 10:30
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Volgens mij gaan de twee wel met plastische chirurgie. Maar dat is een stuk zieliger dan jezelf aanvaarden zoals je bent.
Nee kan niet!
Oud 29-08-2012, 10:31
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Grootte maakt niet zoveel uit, zolang je maar weet hoe je ermee om moet gaan.
Oud 29-08-2012, 10:33
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Grootte maakt niet zoveel uit, zolang je maar weet hoe je ermee om moet gaan.
Oei oei, laat Vowel dat maar niet horen
Oud 29-08-2012, 10:44
Georgy
Georgy is offline
kei raar ik dacht vroeger dat ik altijd miniscuul was maar nu ik heb gemeten met het schema van kevin581 ben ik gerustgesteld thanx!!!
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.