Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2015, 17:11
Caro_Ch.
Avatar van Caro_Ch.
Caro_Ch. is offline
Hey,
Ik ben Caro en ik heb al bijna 2 maanden een relatie met een jongen. Maar ik zou graag een stapje verder willen gaan dan gwn een kusje op de wang. Wanneer dat al eens gebeurt is het op school tijdens onze hallo en onze tot morgen. Ik weet dat hij er ook klaar voor is. Want een vriendin heeft aan ons samen gevraagt of we er klaar voor zijn. Ik heb als eerste 'ik weet het niet' gezegt. Maar ik zag wel dat hij wou zeggen 'ik wel' maar omdat ik dit zei durfde hij denk ik niet. Ik wil hem graag verrassen, maar weet niet hoe. Ik zou hem graag thuis uitnodigen maar dit gaat niet (ouders zijn altijd thuis), en die zien het nog niet zitten hoor. Op school heeft een leerkracht ons gezien terwijl we aan het knuffelen waren en zij dacht dat we aan het kussen waren. Dus het kan wel op school gebeuren onze eerste kus maar het zou echt niet mogen dat ze ons weer zien.

Help me !
En ik ben 13 jaar even ter info: 2de middelbaar en we zitten in dezelfde klas
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2015, 22:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je kan toch ook afspreken en dan een stukje gaan lopen of op een andere manier samen iets doen zonder ouderlijk toezicht?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-04-2015, 09:48
Caro_Ch.
Avatar van Caro_Ch.
Caro_Ch. is offline
Citaat:
Je kan toch ook afspreken en dan een stukje gaan lopen of op een andere manier samen iets doen zonder ouderlijk toezicht?
Ja ! Erg bedankt voor de tip. Ik ga hem zeker toepassen, wel een beetje aangepast.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2015, 14:52
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Inderdaad. Wat eline zegt. En gewoon durven!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2015, 17:14
stitch29
stitch29 is offline
Ja idd gewoon durven. Hij is ten slotte je vriend
Met citaat reageren
Oud 09-04-2015, 17:48
Caro_Ch.
Avatar van Caro_Ch.
Caro_Ch. is offline
Bedankt voor de tips. Als iemand er nog heeft, laat het maar weten xxx
Met citaat reageren
Oud 06-05-2015, 22:28
a.nouk
a.nouk is offline
Ik heb toevallig mijn eerste kus afgelopen maandag gehad! Zelf ben ik ook 13 (bijna 14) en hij is een jaartje ouder. We hebben nu pas een week maar maandag... ik was eigenlijk helemaal niet zenuwachtig! Dat ligt er denk ik ook aan dat we er ook open over praten. Dat zou ik sowieso even doen, ookal voelt het raar.

Ik snap dat iedereen zegt durven, en dat is ook wel zo, maar ik zou vooral weten. Zorg dat je weet dat hij er wel of niet klaar voor is! Dat voorkomt gênante afwijzingen.

Bij mij ging alles erg vanzelf. Eerst naar de bios en daarna buiten op een bankje een beetje knuffelen. We keken elkaar aan en BOEM het gebeurde.

Kortom; praten praten en nog eens praten! Heb het er over en waardeer zijn keuze.

Hopelijk heeft iemand hier iets aan!

X
Met citaat reageren
Oud 06-05-2015, 22:44
a.nouk
a.nouk is offline
P.s. ik zou ergens in een parkje of iets dergelijks gaan zitten, evt. Kun je een wandeling gaan maken langs het water of in het bos. Zorg in ieder geval dat het rustig is en jullie beide op jullie gemak zijn😊
Met citaat reageren
Oud 24-06-2015, 09:25
Caro_Ch.
Avatar van Caro_Ch.
Caro_Ch. is offline
ja erg bedankt voor de tips maar het is uit tussen ons. Hij vond dat onze relatie niet vlot liep
Met citaat reageren
Oud 24-06-2015, 15:32
gymgurl
gymgurl is offline
Citaat:
ja erg bedankt voor de tips maar het is uit tussen ons. Hij vond dat onze relatie niet vlot liep
Wat jammer!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Topic: Eerste Kus
TOMMYHILFIGERRR
20 11-02-2012 15:53
Liefde & Relatie eerste kus
richard-97
15 13-06-2011 10:36
Seksualiteit Je eerste kus
kous
106 31-05-2010 12:41
Liefde & Relatie Kussen op de eerste date
Muchacha
54 23-06-2006 19:12
Seksualiteit eerste kus
Verwijderd
65 05-03-2006 18:43
Liefde & Relatie Je eerste kus
Periodiek
205 03-09-2005 21:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.