Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2003, 14:26
Verwijderd
Uitleg van de topic:
ik denk dat iedereen wel ongeveer weet hoe het werkt. Maar ik begin met een korte inleiding van het verhaal en dan gaan jullie er telkens mee verder. Dus ik schrijf van Jan en Piet liepen over staat en toen....... en dan gaat de volgende weer verder met iets. Maak er niet te lange stukjes van, gewoon een aantal zinnen. En maak het niet al te raar ( hoewel het dat tog altijd wel word ). Het is natuurlijk ook wel slim elke keer een soort van open einde te hebben zodat de volgende persoon er makkelijk op verder kan gaan.

Ok, het eerste deel van de topic:
School is uit en Bobbie en Bassie ( ) gaan is ff lekker een flinke joint roken in "Het Donkere Bos" dat naast het Juygens College ligt waar ze op school zitten. Ze vinden een bankje midden in het bos en Bobie begint een lekkere damp te draaien. Bassie pleurt er ook nog wat Super Polm bij om er een lekker cocktailtje van te maken. Als Bobbie klaar is met draaien en hij al watertandend zijn lekkere Jay op wil steken komt plotseling..........
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2003, 14:29
Verwijderd
roach aanlopen, bassie slaakt een zucht van verdriet, de roach staat erom bekend een halve blow op te smoken terwijl hij de meest "coole" verhalen verteld, maar bobby had een idee....
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 14:37
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Bobby dacht, als ik nou eens er een drupje LSD op doe, ff checken wat het effect word.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 17:35
Verwijderd
de Acid haalde vrijwel geen fuck uit, dus roach smookte heel de joint in z'n eentje op. "Die geintjes tolereer ik niet!" zei hij boos.
En hij sloeg Bobbie en Bassie K-O met een baksteen.
Vervolgens bracht hij ze naar ....
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 17:40
Hank McCrank
Avatar van Hank McCrank
Hank McCrank is offline
...de plek in het bos waar hij normaal gesproken ook altijd lijken dumpte. Roach ging er voor het gemak maar van uit dat Bobbie en Bassie dood waren, en hij dumpte ze in een sloot. Helaas voor Roach waren Bassie en Bobbie niet dood, ze waren slecht tijdelijk bewusteloos en...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:08
Verwijderd
toen roach die avond gezellig thuis zat met ze papa roach en mama roach en broertje cockroach, werd er ineens onverwacht op de deur geklopt, papa roach, zo attent als hij is, liep naar de deur toe deed open, en keek met verbazing omhoog.....
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:14
Mir-idiotA
daar zag hij een bult en toen een hoofd hangen op de kop.
bobby was woedend: 1) vanwege de bult op zijn kop
2) vanwege dat de LSD weggegooit was aan helemaal NIETS eigenlijk.
hij zei met een zachte, maar een stem vol met woede:
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:37
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
vuile slettebak!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:41
Mir-idiotA
de reactie van papa roach daarop was: bedoeld u mij of mijn allerliefste vrouw? Als dat laatste het juiste is verzoek ik u om even binnen te komen en door te lopen naar de huiskamer.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 19:02
Hank McCrank
Avatar van Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Het antwoord van Bobby hierop luidde "Bwaaaaaaaaahrg!", waarna hij het huis binnenstormde en uit zijn zak een ...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 19:08
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
gram uitgekookte keta pakt en er 9 dikke lijnen uit leg
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 19:43
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
welke hij samen met bassie opsnoof. Vervolgens ging hij naar mevrouw roach en zei: Nu moet jij eens even goed naar mij luisteren ....
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 19:48
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ik leen mijn paard niet meer aan jullie uit, elke keer maar naar de dierenarts ermee, terwijl er niks mis mee is, voortaan...
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 19:50
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
plak je je band voordat je gaat fietsen. Als dat allemaal duidelijk is kunnen we nu samen...
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 19:55
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
een keertje lunchen, we dopen nu al zo lang samen.... Ja, is goed, en dan nemen we vooraf een beetje
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 20:23
Mir-idiotA
tandpasta mee, want stel je voor dat die ene kerel in hetzelfde eethuisje zit als wij willen lunchen. Dat moeten we zien te voorkomen, maar voor de zekerheid dus: tandpasta mee.



edit: hele erge spelfout
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 20:25
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Dat is dan afgesproken zei roach, en dan neem ik wat lsd mee om het goed te maken. Prima zei bassie, dan gaan bobbie en ik nog ff naar de sjop

Edit: hehe ik dacht al
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 20:56
Verwijderd
zo gezegd zo gedaan: bassie en bobby komen bij de shop aan en ze zien dat ze geen geld opzak hebben, ze grijpen de dichtsbijzijnde oma een steeg binnen, en vragen haar heel beleefd om...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-08-2003, 21:06
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
uit te leggen waar de dichtsbijzijnde bank is. Vervolgens liepen de 2 erheen. Eenmaal aangekomen..
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:08
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
bestelde ze drie gram wiet en 2 gram hash. Toen de meneer achter de toonbank ze vreemd aankeek besefte ze dat ze in de bank waren. Allememachies zei bassie sorry meneer maar....
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:15
Verwijderd
kunt u ons misschien wat sterkers voor ons regelen? de meneer wenkte, naar een paar andere balimederwerkers en vroeg vervolgens vriendelijk of bassie en bobby hen even wilde volgen, vervolgens stapte ze in een lift en die bracht ze....
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:31
dreadmanneke
Avatar van dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Naar een grot, hier vertelde de bank medewerker dat aan het eind van deze kerker een kamer is waar alle bewustzijns ver anderende middelen waren die ze zich maar konden wensen. Maar de weg is lang en gevaarlijk waarschuwde de bank meneer.
__________________
As the pattern gets more intricate and subtle, being swept along is no longer enough.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:38
Hank McCrank
Avatar van Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Dus Bassie en Bobby gingen op weg. Ze liepen en liepen. Ze zagen allerlei enorm vreemde dingen, en dat terwijl ze nog relatief nuchter waren! Ze zagen onder andere...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:41
dreadmanneke
Avatar van dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Fietsbellen, zo groot als auto's!. en ook......
__________________
As the pattern gets more intricate and subtle, being swept along is no longer enough.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 22:09
Verwijderd
dwergjes die zandkorreltjes opstapelden, en toen op een gegeven moment werd de gang lichter en het lopen steeds moeilijker, het leek wel alsof ze hun voeten niet meer aan de grond konden houden, dus bassie en bobby kijken elkaar aan, en zetten tegelijkertijd af, niet wetende welke trip ze te wachten stond....

jesus, daar moest ik tog ff een traantje weg pinken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2003, 23:56
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
*gedelete door Mutant*

Het gaat om een verhaal.
Beschrijf het voor mijn part.

Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 00:05.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 08:31
Mir-idiotA
ze vliegen tussen een paar schildpadden door, schuin omhoog (zoals superman ) de schildpadden vliegen niet met ze mee, maar hangen gewoon in de lucht end raaien supersnelle rondjes om hun as.
Het gaat allemaaal zooo snel. Bobby probeert wat te zeggen:
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 09:34
Hank McCrank
Avatar van Hank McCrank
Hank McCrank is offline
"Hoor jij ook dat ene lied van Iggy Pop?", maar uit zijn mond kwamen enkel de klanken "Bwohhahaha lalala passenger". Hierop antwoordde Bassie:
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 10:01
dreadmanneke
Avatar van dreadmanneke
dreadmanneke is offline
WHAAAAAAAAAARRRRG!!!!

En Bassie veranderen in een verschrikkelijk groot en vreselijk afzichtelijk groen monster. die daarna.....
__________________
As the pattern gets more intricate and subtle, being swept along is no longer enough.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 11:09
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
Kreeg hij blouwe haren en wist hij niet meer waarhij was.
Het bleek namelijk dat hij gebrainwasht door de kabouters en de mc-donalds was dus ging hij vol goede moed.................
__________________
Do you remember what we tried to reach and build together? forever forever "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet"
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 11:26
Verwijderd
naar huis om een dutje te doen. In alle haast vergat hij zijn vriend mee te nemen. Gelukkig wist hij wat hem te doen stond,de volgende ochtend. Hij stond op, bakte een eitje, en...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 11:29
Hank McCrank
Avatar van Hank McCrank
Hank McCrank is offline
sneed een stuk kerststol af. Het feit dat het alweer september was maakte hem blijkbaar niet uit. Na een lang bad en een heerlijk ontbijt ging hij zoetjes aan op zoek naar Bobbie...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 12:26
Verwijderd
maar Bobbie was weg, zomaar ineens, zonder een spoor achter te laten, of toch wel ???
Hij keek op de grond en zal kleine brokjes waarvan hij niet wist wat het was in een soort van spoor liggen, hij raapte ze allemaal op en kwam zodoende uit op Coffeeshop De Rode Ogen, verward als ie was liep ie er op af, daar stond een grote neger genaamd Antonio bij de deur en zei "Eej Swa, je legitimatie ouwe". Bassie had deze natuurlijk niet bij waardoor de neger geacht was om hem ....
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 12:29
Verwijderd
een dikke knuffel te geven. Bassie snapte niet waarom, en hij dacht: "vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan". En dat deden ze. Ze haalden pizza's en aten die in het park op, terwijl ze het brood, dat de moeder van Bobbie had meegegeven, naar de eendjes gooiden. Toen de pizza's op waren, vleiden de vrienden zich neer in het zachte gras, en draaiden een mooie joint. Bassie zette een muziekje op, terwijl hij bedachtzaam op een madeliefje kauwde. "Weet je", begon hij.
"Ik heb je dit nog nooit verteld, maar ik draag dus sokken".
Bobbie trok een wenkbrauw op. "Je draagt sokken? Nou en?"
"Ik weet het niet, ik voelde me er al een tijdje schuldig over, misschien dat je het had willen weten, ik hoop gewoon dat je me vertrouwt. Het is niet zo dat ik geheimen voor je heb, we zijn immers al sinds mensenheugenis de beste vrienden. Het spijt me. Misschien had ik er niet over moeten beginnen, maar het is een gevoelig punt weet je. Het spijt me echt". Bassie had duidelijk moeite met zijn relaas, hij haalde telkens zijn schouders op en keek naar de grond. Bobbie begon te lachen en zei: "gekkie toch".
Dat was de druppel die de welbekende emmer deed overlopen. Bobbie en Bassie keken elkaar aan, en ze barstten uit in een overweldigende bulderlach, die de komende minuten nog zou aanhouden. Toen ze zich weer begonnen te vervelen zochten ze een pleintje op, om te gaan knikkeren. Daar aangekomen begon het de vrienden te dagen dat ze toch knikkers nodig hadden. Helaas, het feestje ging niet door. Gelukkig had Bassie zijn stoepkrijt op zak, en secuur tekende hij een hinkelpad. Na urenlang hinkelplezier begaven ze zich naar...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 13:51
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
de schommels en gingen ze schommelen
maar dinges werd misselijk en moest bijna kotsen, hij kon zich nog net inhouden maar nu moesten ze wat anders doen
dus gingen ze gezellig...
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 13:59
Verwijderd
met de lego spelen. Ze bouwden een politiebureau, en een racebaan, en een huis, en een supermarkt, en een brandweerwagen. Toen kregen ze weer honger. Maar de moeder van Bassie was net even naar haar straathoek, dus moesten ze zelf iets maken. Ze keken in de keukenkasten en koelkast en vonden...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-09-2003, 14:05
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
een discman die ze al een tijdje kwijt waren
hoe kwam die daar nou?
toen moesten ze drastisch op zoek naar batterijen en
dus trokken ze hun jassen aan, strikten ze hun veters en opende de deur om naar buiten te stappen. Maar eerst...
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 14:14
Verwijderd
gingen ze een liedje zingen. Toen liepen ze naar buiten. Aangekomen bij de vaste straathoek, vroegen ze de moeder van Bassie wat geld. Zuchtend haalde deze het pasverdiende geld uit haar netkous en snauwde dat de jongens weg moesten gaan. Bobbie en Bassie liepen naar de Hema, zochten leuke batterijen uit, en namen plaats naast een fontein in de stad. Bassie kwam op het idee een kratje bier te halen. Tien minuten later kwam hij terug, met bier en badschuim. Ze goten de fles badschuim in de fontein en wachtten af...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 14:18
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
het begon als een gek te schuimen dat water
en daar werden ze dorstig van dus zat er niets anders op dan
die pilsjes te gaan drinken
maar ze hadden een probleem want ze hadden niets om de flesjes mee open te maken behalve...
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 14:21
Verwijderd
een dropsleutel, Een aansteker hadden ze ook niet, alleen vuurstenen. Dus maakten ze de flesjes open aan de rand van de fontein. Ze zopen zich klem en namen een bad in de fontein. Toen kwam er een boze meneer aangerend, en die...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 14:32
Mir-idiotA
schreeuwde: wel potverdorie!!! Jullie gaan je nu meteen inzepen met deze wonderzeep!! Zomaar een bad nemen in de fontein zonder wonderzeep te gebruiken? HOE DURFEN JULLIE!!!!
Lachend keken ze hem aan en giegelden:
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 14:34
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
maar toen ze omdraaide griste de maniak naar de dropsleutel en voordat bobbie en bassie maar iets in de gaten hadden, was de sleutel weg
hoe moesten ze nu naar binnen?
na lang denken begonnen ze zat te zwalken en ze lieten een druip spoor achter met zo hier en daar een wolkje schuim
maar ze werden gevolgd! door wie?
hoe kwamen ze weer thuis binnen?
er was maar een manier om daar achter te komen,
en dat was...
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...

Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 14:36.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 14:41
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 01-09-2003 @ 00:56:
*gedelete door Mutant*

Het gaat om een verhaal.
Beschrijf het voor mijn part.
ah een pic kan er altijd wel bij zielige
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 01-09-2003 @ 15:41:
ah een pic kan er altijd wel bij zielige
als ie fatsoenlijk is wel.
gelieve op uw woordkeuze te letten
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:26
Artemis
Avatar van Artemis
Artemis is offline
Citaat:

hoe kwamen ze weer thuis binnen?
er was maar een manier om daar achter te komen,
en dat was...
door de tijdtunnel naar huis te nemen en te gaan kijken of ze al binnen waren, en ja, ze waren thuis?!?!
warempel, ze waren het zelf door wie ze gevolgd waren en die nu de chocolademelk van HUN moeder dronk voor de behaaglijke open haard
'snotverdomme' dachten ze, daar moeten we snel een stokje voor steken!
ze pakten hun geheime drugskoffetje en bedachten het volgende plan:
__________________
heu.. ja?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:31
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
het 3 stappen plan,
stap 1. zet geen ramen open
stap 2...
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:35
Verwijderd
stap 2: doe je schoenen uit
stap 3: vijl je nagels

Toen ze het plan succesvol hadden uitgevoerd was de indringer weg. Eindelijk konden Bobbie en Bassie doen waar ze al de hele middag zin in hadden,...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:38
Artemis
Avatar van Artemis
Artemis is offline
ze renden naar binnen en zetten meteen de frituurpan aan
god wat hadden ze een vreetkick gekregen van die tijdtunnel...

maar eht frietvet was ook vreemd gaan doen..
__________________
heu.. ja?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:40
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
het was samen met de indringer gevlucht
daar had bassie wel een oplossing voor
en hij ging met zijn frikandellen en andere frituurgarnituur
naar de dichtsbijzijnde...
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:53
Artemis
Avatar van Artemis
Artemis is offline
bibliotheek

daar gingen ze snel achter een pc zitten, downloadden wat frietuurvet, printen het uit en zwommen weer naar huis

helaas waren in de tussentijd nu de frikandellen op hun beurt gaan muteren...
__________________
heu.. ja?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.