Oud 08-01-2004, 14:53
TranceGirl
Avatar van TranceGirl
TranceGirl is offline
Ja hier nog een vraagje van mij.

Wat vind jij nou eigenlijk het belangrijkste? Het uiterlijk of het innerlijk? Want als je iemand ziet, kijk je natuurlijk altijd naar het uiterlijk. En meestal daarop beoordeel je; Ja die zou ik wel eens beter willen leren kennen. Dit is natuurlijk niet altijd zo, maar ik denk toch wel dat het heel vaak gebeurd.
Maar wat vind jij nou echt het belangrijkste? Het uiterlijk (zoals het figuur en een mooi koppie) of gewoon toch echt het innerlijk?

------

Ik zelf zeg dat ik op beide let.
Ik kijk eerst naar het uiterlijk, maar vind het niet het belangrijkste. Daarna leer je het innerlijk kennen. Dat vind ik eigenlijk veel belangrijker. Want wat heb je nou aan een knap iemand met een 'kut' karakter.

------

Maar zeg eens eerlijk, kijken jullie eerst naar het uiterlijk? En een lelijk iemand krijgt zowiezo al geen interesse van je? Of vind je het niet erg dat ze niet zo knap is, als ze maar lief is?
Dus kort gezegd; Hecht jij veel waarde aan het uiterlijk van iemand?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2004, 14:58
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Behoorlijk wat, ja.

[edit] Maar toch blijft het cliché waar, wat jij ook al zegt: een knapperd met een kutkarakter is ook helemaal niks. Het is eigenlijk een kwestie van de juiste verhouding tussen die 2 zien te vinden. Een niet zo'n héle mooie jongen met een superlief, leuk en grappig karakter of een knappe jongen met een gewoon leuk en normaal karakter. De ene keer val ik op de een, de andere keer op de ander. [/edit]
__________________
de rest is geschiedenis

Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 15:02.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 15:00
starshine
starshine is offline
ik denk dat iedereen eerst wel naar het uiterlijk kijkt. Voor mij is innerlijk belangrijker, maar hier kun je vaak niet eerst naar kijken, omdat je dan die persoon eerst al beter moet leren kennen... Ik hecht ook waarde aan uiterlijk, maar hij hoeft echt niet superknap te zijn ofzow, zolang hij er maar gewoon verzorgd uitziet.... en idd, kben t helemaal met je eens, wat heb je nou aan n ongelovelijk lekker ding met n kutkarakter...
__________________
** Just break the silence, cause i'm drifting away from you **
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 15:01
Nuck
Nuck is offline
Ja, ik hecht vrij veel waarde aan uiterlijk.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 15:09
teirg
Avatar van teirg
teirg is offline
Het uiterlijk is inderdaad het eerste dat je ziet, maar ikzelf vind het karakter toch een heel stuk belangrijker.
Ik merk van mezelf dat ik soms moeite heb om het uiterlijk te beoordelen van iemand die ik goed ken, gewoon omdat ik daar niet meer op let. Je kent die persoon zodanig goed, dat het uiterlijk er niet meer toe doet.
__________________
1+1+1+1+1+1=8
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 15:21
Verwijderd
Ik denk dat bijna iedereen hier gaat antwoorden: Beide.
Een spetter met alleen maar lucht in zijn hoofd is niet aantrekkelijk en een puistenkop die op zijn 13e een doctoraal haalde ook niet.

Mensen willen het beste van beide. Dat lijkt me logisch.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 15:36
Verwijderd
Ik hecht best veel waarde aan het uiterlijk ja. Ik loop toch sneller op een mooie jongen af dan een lelijke. Maar ze hoeven van mij ook niet een lekker ding te zijn. Het allerbelangrijkste voor mij is dat ze gewoon lekker zichzelf zijn, waar je leuk mee kan praten. Een mooi innerlijk dus, maar ook een mooi uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 15:40
miro
Avatar van miro
miro is offline
T ligt eraan hoe je t bekijkt. T karakter is voor mij t allerbelangrijkst (is ie open?Spontaan? Vrij enz.) Maar uiterlijk ook. Niet in de vorm van hoe knap hij is, maar meer: is ie goed verzorgd, draagt ie mooie kleren? Dat zijn gewoon dingen aan het uiterlijk die belangrijk zijn voor mij. Netheid ook (netjes eten enz.)

Klinkt misschien raar.

Conclusie: Innerlijk en verzorgdheid

of hij moet extreem lelijk zijn

Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 15:42.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 15:41
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
De eerste 30 minuten (om maar eens wat te noemen) is het uiterlijk het belangrijkste, omdat ik verder nog niets van die persoon afweet. Maar uiteindelijk zal het toch ook moeten klikken met diegene, dus moet het karakter ook goed zijn. Ik kan niet met een onwijze babe leven met een onwijs slecht karakter. Maar iemand moet ook niet afgrijselijk lelijk zijn. Het moet gewoon m'n type zijn.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 15:47
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ligt eraan hoe je hem als eerste leert kennen. Als je eerst iemands uiterlijk beoordeeld stel ik daar hoge eisen aan en daarna aan het innerlijk minder. Maar als ik eerst iemands innerlijk ken zal ik sneller tevreden zijn met het uiterlijk.

Als jongens er gewoon leuk uitzien vind ik innerlijk belangrijker.
Ik zou niet snel op een 'lelijk' iemand vallen met een geweldig innerlijk.
__________________
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 15:48
het dappere meisje
Avatar van het dappere meisje
het dappere meisje is offline
Weet je wat het punt is met zeg maar 'lelijker' mensen, die zijn vaak ook erg onzeker. En dat is wat ik persoonlijk zo vervelend vind.
__________________
Stoot je hoofd niet tegen de wolken
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 15:51
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik ben het met . eens, uiteindelijk is innerlijk het belangrijkst. Maar als eerste kijk ik toch naar het uiterlijk.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 13:12.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 16:03
Verwijderd
Als eerste zie je natuurlijk iemands uiterlijk, dus dat vind ik wel belangrijk. Ik zou niet snel op iemand afstappen die niet aantrekkelijk is, omdat hij 'misschien' wel aardig zou kunnen zijn.
Maar als ik iemand al goed ken (vriend van me ofzo) en hij is niet aantrekkelijk, dan zou ik wel verliefd op diegene kunnen worden, omdat ik hem al goed ken.

Ik vind uitelijk best belangrijk, want wie wil er nou een monsterlijk lelijke vriend(in)? (klinkt misschien lullig, maar het is wel zo) Maar uiterlijk vind ik veel belangrijker, omdat je uiteindelijk met iemands innerlijk verder moet.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 16:10
Methuus
Avatar van Methuus
Methuus is offline
Ik kan iemand qua uiterlijk het einde vinden, maar 90% kans word ik niet verliefd op zo iemand.

Ik word meestal pas verliefd op iemand als ik haar beter heb leren kennen, dus haar innerlijk. Ik ken zo redelijk wat meisjes die ik persoonlijk wel aantrekkelijk vind, maar die niet erg knap zijn. Maar dat is dan gewoon omdat ik hen beter ken en zo de "ware" () schoonheid zie, om 't met een cliché te zeggen. Maar sowieso zijn dat niet van de lelijkste meisjes eigenlijk, moet ik toegeven...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 16:18
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Ik zou nooit op een superlelijke jongen vallen, maar ook niet op iemand met een slecht karakter.
Over het algemeen val ik toch op wat knappere jongens, en dan alleen als ze hun innerlijk meehebben houdt dit aan.

Trouwens, nu ik er over na heb gedacht, zijn het niet alleen maar echt knappe jongens, maar gewoon aantrekkelijke . D.w.z. verzorgd, uitstraling, hoe iemand ruikt etc.

Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 16:20.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 16:22
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
innerlijk moet goed zijn, hoeft niet perse helemaal perfect.
uiterlijk moet goed genoeg zijn. (ik moet me zelf er tot aangetrokken voelen, dat gaat niet bij iemand die ik lelijk vind)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 16:24
Verwijderd
ik val zowiezo eerst op t uiterlijk...daarna leer je iemands innerlijk kennen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 16:26
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
ik val voor het uiterlijk,
het is voor mij vrij logisch dat je niet op een meisje wat totaal geen uitstraling heeft afstapt en er een praatje mee gaat maken
het uiterlijk hoeft wel niet perfect te zijn, maar ze moet wel wat hebben
vanzelf sprekend leer je daarna het innerlijk kennen, dit moet ook wel een beetje voldoen aan mn wensen want anders zou een relatie toch op nix uitlopen..
dus allebei is het belangrijk.. maar het uiterlijk is toch het 1ste wat jij, en iedreen om je heen, ziet
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-01-2004, 16:30
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Tja, uiterlijk zie je doorgaans als eerste, maar dat betekend niet dat dat ook het belangrijkste is. Het innerlijk vind ik veel belangrijker, want aan iemand die er heel leuk uitziet maar een vervelend karakter heeft heb je niets.. Natuurlijk heb ik wel het liefst een knappe vriend, maar het doet me nou ook weer niet zo heel veel. Ik hecht niet zoveel waarde aan het uiterlijk van iemand, ik heb meer zoiets van 'het is mooi meegenomen als ie dr ook nog eens leuk uitziet'.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 16:37
Noddy
Noddy is offline
innerlijk is natuurlijk wel het belangrijkst, maar het is altijd leuk als iemand er goed uitziet. Maar je let toch altijd eerst op het uiterlijk. Ik heb heel vaak gehad dat ik dacht: jezus die is lelijk, is vast een kutwijf ofzo... en dan kom je er later achter dat dat juist de mensen zijn waar je heel veel lol mee hebt.
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 16:40
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Allebei zijn ze belangrijk, maar het innerlijk is belangrijken. Bij mij springt de vonk in de eerste instantie over door het uiterlijk dat iets moois heeft. Mooie ogen, mooie glimlach ofzo. Daarna is het innerlijk het bepalende. Ze moet gewoon lief en aardig zijn en je moet met haar kunnen praten.

Innerlijk is het meest bepalende voor het succes van een relatie, het uiterlijk is slechts de schans waarmee de sprong naar een relatie maakt. Denk ik tenminste.

Citaat:

Ik zou nooit op een superlelijke jongen vallen, maar ook niet op iemand met een slecht karakter.
Over het algemeen val ik toch op wat knappere jongens, en dan alleen als ze hun innerlijk meehebben houdt dit aan.
Jij drukt het net wat beter uit dan ik, alleen val ik niet op jongens maar het idee is hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 16:43
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Volgens mij is het geen kwestie van welke nu belangrijk is. Je valt niet op iemand met een rotkop, en ook niet op iemand met een rotpersoonlijkheid. de een kan de ander compenseren misschien, maar beiden zijn onmisbaar.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 16:45
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=712754

Ik vind dit een soort gelijke vraag, maar vooruit

ik vind t uiterlijk best wel belangrijk. Het is niet zo dat ik op knap val, maar zeker wel op uitstraling. Zo'n uitstraling (in combinatie met het innerlijk) doet t m meestal. Ik heb ook vaak zat gehad dat ik helemaal verliefd was op een jongen maar na een tijdje ook de mindere kanten zag en hem opeens lelijk vond (of naja, niet aantrekkelijk genoeg). Dan kan k me daar echt aan ergeren.
Het is echt die combinatie die t m moet doen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 16:46
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:


Volgens mij is het geen kwestie van welke nu belangrijk is. Je valt niet op iemand met een rotkop, en ook niet op iemand met een rotpersoonlijkheid. de een kan de ander compenseren misschien, maar beiden zijn onmisbaar
True
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 17:12
[Het Engeltje]
Avatar van [Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Beide. Maar dat wil niet zeggen dat het uiterlijk perfect moet zijn, maar hij moet er gewoon niet afstotend uitzien.

Als je iemand eenmaal leert kennen en het innerlijk bevalt je, dan ga je op den duur om een of andere reden het uiterlijk ook mooier vinden..
Tenminste, dat heb ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2004, 17:49
fractuur
fractuur is offline
Beide. Het uiterlijk hoeft natuurlijk niet perfect te zijn, maar hij moet er wel een béétje goed uitzien. En mensen die zeggen dat ze alleen op het innerlijk vallen... Ik weet niet wat ik daarvan moet geloven eigenlijk. Je gaat mij niet vertellen dat het uiterlijk nooit een rol speelt.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 18:15
LilDushi
LilDushi is offline
Alle 2 natuurlijk ik bedoel je wilt natuurlijk niet met een rot mens naast je lopen gewoon een lief mens met een goeie innerlijk en jha..knapheid is het 2e dan
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 18:19
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Alle mensen die zeggen dat ze alleen voor het innerlijk gaan zijn bisexueel.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 18:31
Verwijderd
Innerlijk vind ik het belangrijkste voor een relatie.

Uiterlijk voor als ik een bitch op d'r bek pak.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 18:59
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik denk niet dat je alleen maar op innerlijk of alleen maar op uiterlijk let, het is altijd een samensmelting van die 2 zeg maar, het verschil zit em alleen in welke mate je die 2 belangrijk vindt.

In het begin let je meestal alleen op uiterlijk. Ik kan iemand aantrekkelijk vinden om zijn uiterlijk, maar ik kan niet verliefd zijn op iemands uiterlijk. Om echt verliefd op iemand te worden is bij mij meer nodig (innerlijk dus). Daarom geloof ik ook niet in liefde op het eerste gezicht. Aantrekkingskracht, ja dat kan, maar liefde, nee.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 19:09
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ik denk dat het een melting pot van die twee is.. Karakter en uiterlijk .. Maar moet eerlijk zeggen dat ik eerst naar het uiterlijk kijk en dan pas naar het karakter De niet knappe mensen, mmm wat een subtiele omschrijving (in mijn ogen dan) laat ik al links staan..
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 19:42
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Vrij eenvoudig:

Als ze erg mooi is maar arrogant as hell dan vind ik het niks

(voorbeeld: modekutje die er leuk uitziet en zich ook leuk kleedt maar totaal geen lief karakter heeft)

Maar als ze erg lief is en een super karakter heeft maar bijna niet om aan te zien is ze ook een stuk minder interresant

(voorbeeld: meisje die erg dik is of graatmager met acné en ongewassen haar )

Een ideaalbeeld heb ik wel, maar als ik verliefd wordt wijkt 't toch altijd wel daar van af

Eisen die ik aan innerlijk/karakter stel:

- moet houden van mij zoals ik ben, ook qua kledingstijl, ik ga me echt niet 'AlToWwW' kleden als ze dat leuk zou vinden
- lief zijn
- zacht karakter, maar eigenwijs is juist ook leuk, ze moet wel tegengas kunnen geven
- Eerlijk, spontaan
- initatief-nemend
- Moet het leuk vinden om ns een keer uit te gaan, geen bankzitter. Maar ook geen kroegtype of iemand die persé iedere week uit wilt
- Niet arrogant.
- Andere muzieksmaak mag natuurlijk, maar geen hekel hebben aan mijn muzieksmaak.
- Als het even kan, leuke vriendinnen/vrienden, maar ook geen type dat veel vriendjes heeft. Ik ben vrij snel jaloers
- Dus ook geen kleeftype wat jongens betreft. Knuffelig mag wel, alleen voor d'r vriend
- Humor.

Uiterlijk

- Geen (extreme) alto of gothic. Dus geen gewaden, gordijnen, vleermuizen, heksenmeetings, rose haar, enz. R&B- en skatedozen zijn ook not-done bij mij.
- Lief gezichtje, mooie oogjes
- Verzorgd uiterlijk.
- Make up, n beetje, geen laag plamuur, tenzij ze zo mooi is dat make-up niet nodig is
- Niet extreem groot of klein.
- Leuk figuur, niet heel dun of dik.
- Kleedt zich vrouwelijk.

Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 20:02.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 21:16
Kadaver
Kadaver is offline
Uiterlijk vind ik wel heel belangrijk ja. En als het gaat om zoenen voor een avond dan is uiterlijk eigenlijk het enige dat telt. Een knap arrogant wijf die hard to get speelt is dan helemaal top om te regelen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 22:15
verwijderen_aub
verwijderen_aub is offline
Ligt 'r beetje aan waarvoor je iemand zoekt. Als je iemand zoekt voor een serieuze relatie, zal het qua karakter moeten klikken of op z'n minst samen moeten gaan. Zo iemand kun je leren kennen, door er met uitgaan bijv op af te stappen. In zo'n geval is uiterlijk belangrijk, omdat je dan diegene daarop beoordeeld.. Het uiterlijk is dus iig belangrijk voor de eerste stap. Daarna gaat het er zeer sterk om of diegene interessant is en gezellig. En of ie respect voor je heeft enzo, dat is dus karakter.

Kan ook zijn dat je via via, bijvoorbeeld via vrienden, iemand leert kennen waarmee het heel goed klikt, maar die niet echt de knapste van de wereld is.


Uiterlijk telt dus wel mee, maar uiteindelijk zal het volgens mij toch erg op innerlijk aankomen. Maar dat is volgens mij een conslusie die iedereen trekt Als je gewoon van plan bent met uitgaan een knappe dameuh of kerel aan de haak te slaan, tsja, da's natuurlijk meer uiterlijk. Beetje verzorgd uitzien enzo, doet het nooit slecht
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 08:33
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 08-01-2004 @ 19:19:
Alle mensen die zeggen dat ze alleen voor het innerlijk gaan zijn bisexueel.
Mensen die zeggen dat ze alleen voor 't innerlijk gaan liegen, punt.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 09:58
Verwijderd
ik ga vooral voor het innerlijk,dat is uiteindelijk toch het belangrijkste,hoe je het ookwend of keert.
het uiterlijk hoeft niet extreem knapte zijn,zolang het maar niet te erg word.
ik zou sowieso ook niet verliefd kunnen worden op iemand in bv een discotheek ,enkel en alleen omdat ze er goed uitziet
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-01-2004, 11:15
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Bij mij speelt uiterlijk niet een grote rol in de zin van: dat het echt een supermooie jongen is. Ik kijk eerder bij het uiterlijk of hij verzorgt is (wat ik dus heel belangrijk vind) En overdreven lelijke jongen vind ik dan weer echt NIET aantrekkelijk, maar meestal valt het wel mee. Als ik ze eerst leer kennen van innerlijk en hij blijkt dan niet zo superknap te zijn, dan maakt dat voor mij niet uit.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 11:58
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
uitstraling, heel simpel gezegd ziet het er daardoor leuk uit en weet je of innerlijk ook n btje deugt, maar das btje simpel geformuleerd, kheb pas nog heel verhaal lopen lullen hierover, maar geen zin om nog es helemaal op te zetten. Kben n btje lui


ah, ik heb link gevonden, gaat wel over iets anders maar boeie:
http://forum.scholieren.com/showthre...19#post8954819
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 12:06
*Madel*
Avatar van *Madel*
*Madel* is offline
Tuurlijk is het zo dat je, met welke bedoeling je ook naar iemand kijkt, je uit zijn of haar uiterlijk een eerste indruk opmaakt. Dus bewust of onbewust kijkt iedereen toch wel naar uiterlijk.

Maar dan gaat het erom wat je belangrijker vind en voor mij is dat echt innerlijk. Gaat erom dat iemand lief en aardig is en niet of hij er wel of niet goed uitziet...

En als je dan een lief iemand tegenkomt, is het altijd mooi meegenomen als hij of zij good-looking is
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 23:17
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Dit is zo voor de hand liggend..
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 23:48
Verwijderd
Uiterlijk en innerlijk zijn twee begrippen die - qua partnerkeuze dan - onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.

Verder:
Citaat:
Denise84 schreef op 10-01-2004 @ 00:17:
Dit is zo voor de hand liggend..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 13:16
Verwijderd
Om verliefd op iemand te worden hoeft diegene niet per se knap te zijn, zolang-ie maar niet lelijk is. Er is immers nog altijd een gigantisch grijs gebied tussen knap en lelijk, en zo lang iemand niet echt lelijk is, kun je vanzelf wel iets moois aan diegene ontdekken.
Maar het is niet zo dat iemand 'niet per se leuk hoeft te zijn, zolang-ie maar niet saai is', ofzo. Het is wel echt van groot belang dat iemand een absoluut fantastisch innerlijk heeft.

Innerlijk vind ik dus belangrijker, maar niet het enige dat telt.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 18:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
het doet er beide toe

in eerste instantie kán het alleen nog maar om uiterlijk gaan want je kent die gene niet (behalve als het eerst een kameraad van je is ofzo)
Iemand valt je op door hoe die gene eruitziet en wat die uitstraalt (uitstraling hoor zowel bij innerlijk als uiterlijk) vervolgens ga je ontdekken hoe iemand is.

tis noggal hypocriet om te zeggen dat uiterlijk er niet toe doet, je moet je aangetrokken voelen tot die persoon.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 18:24
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
volgens mij zeggen alleen lelijke mensen dat je mooi van binnen bent. als je iemand ontmoet val je natuurlijk het eerst op de verpakking omdat je hem nog niet kent.
__________________
;-)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 19:26
Mother Earth
Avatar van Mother Earth
Mother Earth is offline
Hm, ik merk toch altijd dat ik op de nietzo knappe jongens val. Naja, als ik een knappe jongen zie is het wel zo van; Wow, lekker ding. Maar echt verliefd wordt ik op jongens die er wel gewoon verzorgd uit zien ofzo, maar niet echt knap... Hm, vaag. Zal wel aangeboren zijn ofzo...
__________________
Praat niet zo veel over jezelf Dat doen wij wel als je weg bent
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 19:28
Mother Earth
Avatar van Mother Earth
Mother Earth is offline
Citaat:
Heleentju! schreef op 10-01-2004 @ 19:24:
volgens mij zeggen alleen lelijke mensen dat je mooi van binnen bent. als je iemand ontmoet val je natuurlijk het eerst op de verpakking omdat je hem nog niet kent.
Ja maar als je ibj iemand in de klas zit, bijv. naast hem dan leer je diegene toch beter kennen ofie nou lelijk is of niet. En dan kan je nog steeds verliefd worden en dan merk je toch dat die gene wel mooi van ibnnen is.
__________________
Praat niet zo veel over jezelf Dat doen wij wel als je weg bent
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 19:29
Mother Earth
Avatar van Mother Earth
Mother Earth is offline
Citaat:
Mother Earth schreef op 10-01-2004 @ 20:26:
Hm, ik merk toch altijd dat ik op de nietzo knappe jongens val. Naja, als ik een knappe jongen zie is het wel zo van; Wow, lekker ding. Maar echt verliefd wordt ik op jongens die er wel gewoon verzorgd uit zien ofzo, maar niet echt knap... Hm, vaag. Zal wel aangeboren zijn ofzo... Of het ligt idd aan de uitstraling
__________________
Praat niet zo veel over jezelf Dat doen wij wel als je weg bent
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 19:29
born2dance
born2dance is offline
Tsjonge jonge dat gedoe....mooi van binnen....najaaa dat hebben de uberlelijke mensen verzonnen om zichzelf nog een beetje te verdedigen.

Mooi van binnen bestaat niet, het is ongeloofelijke bullshit. Natuurlijk kan je karakter zeg maar 'aardig' of 'minder aardig' zijn, (sommige mensen zeggen zelfs 'goed' en 'slecht') maarja de karakter kun je zo veranderen. En wat is goed en wat is slecht ?? Het gaat meestal niet om de karakter maar om de spontaniteit, om de indruk die een bepaalde persoon in je achterlaat, uitstraling die hij/zij heeft. Echte karakter leer je pas kennen na maaaanden en maanden relatie, vertrouw mij maar.

En ook ontmoet je iemand die 'heeel erg schoon van binnen is' dus een heel leuk karakter heeft, maar die een motoriek van een olietanker heeft. Zijn 'schoonheid' zie je pas na jaren relatie, als je het uithoudt iig.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 19:30
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
miro schreef op 08-01-2004 @ 16:40:
T ligt eraan hoe je t bekijkt. T karakter is voor mij t allerbelangrijkst (is ie open?Spontaan? Vrij enz.) Maar uiterlijk ook. Niet in de vorm van hoe knap hij is, maar meer: is ie goed verzorgd, draagt ie mooie kleren? Dat zijn gewoon dingen aan het uiterlijk die belangrijk zijn voor mij. Netheid ook (netjes eten enz.)

Klinkt misschien raar.

Conclusie: Innerlijk en verzorgdheid

of hij moet extreem lelijk zijn
Ben ik helemaal mee eens. En iedereen heeft een andere smaak jij kan iemand ontzettend aantrekkelijk vinden terwijl je vriendin hem lelijk vindt.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 19:36
Mother Earth
Avatar van Mother Earth
Mother Earth is offline
Citaat:
born2dance schreef op 10-01-2004 @ 20:29:

maarja de karakter kun je zo veranderen. En wat is goed en wat is slecht

Huh? Karakter veranderen? Als er nou 1 ding bullshit is, is dit het wel. Karakter verander je niet zomaar, uiterlijk is tegenwoordig makkelijker te veranderen
Je moet iemand nemen zoalsie is, en niet omdat je denkt dat je nog wel wat kan veranderen.
__________________
Praat niet zo veel over jezelf Dat doen wij wel als je weg bent
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Waarom kom ik altijd in de ''friendzone''
R-R
65 24-07-2013 15:55
Liefde & Relatie Overal tussenin en uiterlijk te belangrijk vinden.
krentenbol
13 26-01-2010 21:21
Liefde & Relatie Belangrijk aan je vriend(in): uiterlijk of innerlijk?
Fluff-Ball
73 05-06-2004 16:41
Lifestyle Innerlijk - Uiterlijk
Nijn*
32 19-10-2003 19:30
Liefde & Relatie enquete relaties
TCFK
25 26-03-2002 20:02
Liefde & Relatie INNERLIJK of UITERLIJK
anoniempje15
48 27-02-2002 20:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34.