Oud 11-10-2003, 22:52
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Hallo mensen! Ik heb geen flauw idee of dit hier een beetje past in dit topic enzo.... maar ik wil jullie om mening/advies vragen.

Ik ben sinds een jaar of 2 geleden al verliefd op een meisje uit mn klas. Ennn dat was dus op een gegeven moment over, maar in de laatste schoolweek voor de vakantie (ze had toen al een maand of 6 met dr vriend ofzo?) keek ik dr een keer onbewust 'per ongeluk' in dr ogen.... en ik smolt gewoon.... nou anyway, die week hebben we toen een keertje samen op de gang gezeten, en toen keken we elkaar een minuut ofzo gewoon aan zonder wat te zeggen, totdat zij op een gegeven moment heel rood en giechelig werd enzo.... die avond vertelde ze me op msn dat ze gevoelens voor me had enzo, en ik had geen flauw idee hoe ik daar nou op moest reageren. Enfin, de avond daarna gaf een goede bekende van ons allebei een feest, en op dat feest kwam ze op een gegeven moment bij me op schoot zitten en probeerde ze me te zoenen, en dr vriend zat 2 plaatsen verderop Ik heb dr toen dus tegengehouden omdat het de situatie alleen maar moeilijker zou maken, en omdat hij daar natuurlijk zat. Toen hebben we de afspraak gemaakt om beste vriendjes te blijven, en dat is tot nu toe goed gelukt.

Afgelopen week zijn we met school naar Praag geweest. En op de heenweg zat ze naast me in de bus en was alles nog heel gezellig enzo weetjewel. Maar zodra we de bus toen uitwaren heeft ze me heel de tijd genegeerd, en liep ze steeds met een andere jongen te knuffelen en hand in hand te lopen. Et voelde egt alsof ik niet meer bestond enzo. De 2e avond d8 ik dat ik haar zag zoenen met die dude, dus ik beetje jaloers enzo. Toen kwam ze ff met me praten om te zeggen dat ik niks had om jaloers op te zijn omdat ze betere vrienden was met mij dan met hem, en dat ze niet met hem stond te zoenen (heb ik later in de week trouwens nog een keer gezien, en toen was het wel echt). ANYWAY, ze beloofde dat ze normaal zou doen de rest van de week, nou niet dus. Die ochtend was ik weer helemaal doorzichtig. Dus toen probeerde ik een beetje oogcontact te maken enzo, en af en toe een praatje te maken zoals vrienden wel vaker doen. Maar iedere keer als ik keek, keek ze op een hele arrogante manier weg, en als ik probeerde met haar te praten zorgde ze dat ze zo snel mogelijk weg was.

De laatste avond gingen we naar een discotheek enzo, en op een gegeven moment was er een ander meisje uit mn klas en die was echt STRAALbezopen, en ze zat een beetje op een stoel te hangen. Dus ik ging even bij dr zitten om te checken of het nog een beetje met goed ging. En zij sloeg dr armen om me heen, en toen hebben we zo een kwartiertje zitten praten, tot dat zij naar de wc moest en ik dr ff moest brengen . Zodra ik opstond stond ze daar dus.... "Waar de FACK denk jij dat je mee bezig bent?!". En ik was me dus egt van geen kwaad bewust, maar later hoorde ik dat ze dacht dat ik met dat andere meisje zat te zoenen. Rrrrrrrrrright.... En nu wil ze dus helemaal niet meer met me praten enzo.... ik heb geen flauw idee hoe ik dit moet gaan aanpakken. K vind het ook een beetje vreemd dat ze zo heftig reageerd als ze ten eerste al een vriend heeft, en ten tweede omdat ik eerder zou verwachten dat als ik met iemand zou zoenen mn vrienden eerder blij zouden zijn dan boos.

Maar ik heb dus geen FLAUW idee hoe ik het zeg maar weer goed kan maken want ik zou niet weten wat ik heb misdaan! Ff voor de duidelijkheid, ik had dus NIET met dat ene meisje gezoend. Ik heb me al wel voorgenomen om deze vakante met haar te gaan praten, maar ik ben echt focking slecht in dit soort dingen.... hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2003, 00:12
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Zo te horen uh, mis je niet veel aan beide meisjes.

De ene zoent met anderen en heeft klaarblijkelijk weinig respect voor je; en de ander drinkt te veel.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 00:37
Verwijderd
Het zijn allebei bitches die je geen aandacht moet geven
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 01:51
Verwijderd
Ik ben het met Gauloises eens.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 09:35
DaWeZ
DaWeZ is offline
met zo iemand hoef je toch geen "beste vriendjes" te blijven? K zou haar gewoon terugnegeren...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 09:48
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Hmz.... eigenlijk hebben jullie best wel gelijk.... maar dat meisje met wie ik gezoend zou hebben vind ik niet leuk ofzo.... dus t gaat eigenlijk alleen om die andere.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 09:54
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
in de laatste alinea klink je een beetje alsof jij een schuldgevoel hebt, dat jij fout was en dat je niet weet hoe je het weer recht kunt breien. Nou, jij was dus helemaal niet fout. Dat meisje waar je het de hele tijd over hebt, is gewoon niet helemaal helder. Ik raad je aan een beetje bij haar uit de buurt te blijven voor zover dat kan, maar ga zeker niet je excuses ofzo aanbieden. Dat meisje houdt je een beetje aan het lijntje heb ik het idee, aan dat soort mensen heb je nix.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 10:08
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Chosen schreef op 12-10-2003 @ 10:48:
Hmz.... eigenlijk hebben jullie best wel gelijk.... maar dat meisje met wie ik gezoend zou hebben vind ik niet leuk ofzo.... dus t gaat eigenlijk alleen om die andere.
Lieve schat; tenzij je het om de seks wilt gaan doen, moet je niks met haar beginnen want zo te horen gaat er heus geen goede relatie van komen.

Ze praat zo te zien, met twee tongen en gebruikt je zo te horen alleen maar voor haar eigen ver/be-langens.

Je kan beter krijgen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 11:40
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
T gaat ook niet echt erom om iets met haar te krijgen (nou ja... eigenlijk.... you get the point! ), maar we zijn al zo lang super goeie vrienden geweest, en ik kon altijd bij dr terecht als ik me rot voelde ofzo, en andersom ook. En ik wil dat niet veranderen.... maar ik durf echt niet met dr te praten want ik heb et wel es vaker meegemaakt dat ze daar alleen maar nog bozer en/of chagerijniger om werd....
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 12:44
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Ik zou bijna gaan denken dat ze nog steeds gevoelens voor je heeft. Doe er wat mee (of niet natuurlijk ) maar maar haar dan toch iig duidelijk dat zolang jullie niks hebben samen jij zelf moeten weten wat je doet en dat, zoals je zelf zegt, ze als vriendin eerder blij zou moeten zijn dan jaloers( ).
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 17:39
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
perseus schreef op 12-10-2003 @ 02:51:
Ik ben het met Gauloises eens.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 17:56
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ok ..
1. Ik vind het ontzettend triest dat zij op dat feest jou probeerde te zoenen terwijl haar vriend in de buurt was. Het is achterlijk om vreemd te willengaan en al helemaal zo .
Vraag je dan sterk af wat een relatie voor haar betekent en hoe zou het zijn om iets met haar te hebben , ze is niet te vertrouwen.
2 Ik weet niet wat zij onder vriendschap verstaat maar de manier waarop zij je behandeld heeft in Praag laat zien dat het haar niet kan schelen hoe jij je voelt .
3 Ze maakt misbruik van je omdat ze weet wat je voor haar voelt , dus ook al doet ze lullig tegen je weet ze dat als ze je lief aankijkt en zegt dat je haar beste vriendje bent , je haar vergeeft.
4 Je hielp dat meisje in de disco , en zij heeft echt GEEN recht om zulke opmerkinge te maken : waar ben jij mee bezig ? * , je bent haar bezit niet , klaaar.

Conclusie ...ze is een TRUT
vergeet haar en de "vriendschap" met haar .
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 18:12
fractuur
fractuur is offline
Vergeet het, wie is hier nou fout bezig????? Zíj loopt met andere jongens te flirten, en zíj verdenkt jou ervan om met iemand gezoend te hebben terwijl jullie niets hebben (houen zo!)!! Laat r alsjeblieft zitten!
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 19:01
Dropkick-Dick
Avatar van Dropkick-Dick
Dropkick-Dick is offline
Die eerste doos met haar vriendje is gewoon ronduit een stomme slet. Zoenen terwijl ze een vriend heeft enzo. De ene keer wil ze je wel kennen en de andere keer niet meer. Ik zeg: lozen dat vrouwke en niet meer mee omgaan, want ze geeft jou een schuldgevoel wat nergens voor nodig is. Gewoon lozen die hap
__________________
Eieren, ketchup en wc-papier
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 19:05
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Wat een sletten maar weer.. Bah.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 19:06
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Ik zou haar links laten liggen
kijk dat ze niet wet wat ze wil en daarom raar gaat doen ok
maar ze heeft meerdere malen keihard tegen je gelogen

en als je gaat laat dat dan weten en houd er rekening mee zodat ze je niet gelijk weer besodemiterd
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 19:14
Verwijderd
*is het met ZerO eens*
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 10:58
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Thx voor al het advies enzo Jullie hadden gelijk dak dr moest laten hangen.... maar ik met mn stomme kop ben dus met haar gaan praten.... en t is nu alleen nog maar erger geworden.... ik wilde alleen vragen waarom ze nou zo pissed was in die disco, en ik heb dus geen antwoord.... maar ze was dus ook boos omdat ik haar schijnbaar zielig aankeek een paar keer ofzo? Maar oke, om een lang verhaal kort te maken.... Ik ga jullie advies volgen.... of nou ja, ik dwing mezelf dat te doen.... thx m8s!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie what to do.
NoDoubt
23 16-03-2006 09:55
Psychologie What do you do when you're down?
kleinedraak
9 18-04-2004 20:33
Liefde & Relatie What to do
melany
7 30-07-2003 19:32
Seksualiteit What to do?
Mark
17 04-07-2002 13:57
Verhalen & Gedichten Time to do what's right!
the Comebackkid
0 11-04-2002 15:26
Verhalen & Gedichten Where do we go from here
kaleidoscope
3 18-11-2001 18:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41.