Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2007, 16:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Goed,

(bij slecht weer) "Had jij dit weer besteld?"

(als je iets laat vallen) "Ja, leg daar maar neer."
"Gaan we strooien?"

(als je iets zegt waar iemand het niet mee eens is) "Dat is jouw mening."
"Over smaak valt niet te twisten."

(als iemand iets kuts doet) "Het is een vrij land."

"Vrouwen, je kan beter kippen houwen."

En verder alle zinnen die afgesloten worden met een zelfvoldane "dus!". (Beginnend rechtenstudentje: "Ik weet heel veel van rechten, want ik heb al drie colleges gehad en mijn zus is advocaat, dus.").
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Oud 25-03-2007, 16:43
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Waarom zou je die zinnen niet meer willen horen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-03-2007, 16:45
Verwijderd
Ik moet altijd smakelijk lachen om 'Leg daar maar neer'
Oud 25-03-2007, 16:46
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Omdat ze irritant zijn. Het is een irritatietopic. Ze zijn of dom of het zijn gewoon irritant cliche's waar geen antwoord op mogelijk is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 25-03-2007, 16:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Juice schreef op 25-03-2007 @ 17:46 :
Omdat ze irritant zijn. Het is een irritatietopic. Ze zijn of dom of het zijn gewoon irritant cliche's waar geen antwoord op mogelijk is.
Ik vind ze niet irritant, maar goed, dat is jouw mening dan. Over smaak valt niet te twisten he?

__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-03-2007, 17:21
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
"We leven in een democratie, vrij land blabla''

als iemand wat meebrengt: ''O dat had echt niet gehoeven hoor!"
Oud 25-03-2007, 17:24
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Alle zinnen uit de 'straattaal'.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 25-03-2007, 17:28
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
'Ik ga me 200% inzetten!', 100 procent vind ik al irritant, maar alles erboven is nog erger
Oud 25-03-2007, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 25-03-2007 @ 17:38 :
(als je iets zegt waar iemand het niet mee eens is) "Dat is jouw mening."
"Over smaak valt niet te twisten."

(als iemand iets kuts doet) "Het is een vrij land."
idd
Citaat:
ook hallo schreef op 25-03-2007 @ 18:28 :
'Ik ga me 200% inzetten!', 100 procent vind ik al irritant, maar alles erboven is nog erger
één van de meest irritante uitspraken ja :')
Oud 25-03-2007, 17:42
Verwijderd
''t Is jouw feestje!'
Oud 25-03-2007, 18:00
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
"Je moet roeien met de riemen die je hebt."

Te vaak gehoord uit foute monden. Ik had geeneens riemen.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Oud 25-03-2007, 18:02
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
"Ik ben niet pessimistisch, ik ben realistisch."
Mijn oma is als de dood voor ons afstapje. Dat is niet realistisch. En pessimisten zijn zo vervelend als ze toch niet willen leven.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 25-03-2007, 18:03
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Als je voor het eerst bij iemand thuis komt ofzo.
"Heb je het kunnen vinden?"
NEE, IK STA HIER TOCH??
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 25-03-2007, 18:07
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb wel eens gehad dat we heel erg verdwaald waren in nieuwegein (al die straten lijken op elkaar... ¬¬) maar we uiteindelijk het toch vonden.
Het is wel typisch zo'n zin die je zegt als je mensen voor het eerst ziet en je ongemakkelijke stiltes wilt vermijden en dus maar ongemakkelijke gesprekken voert.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 25-03-2007, 18:12
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 25-03-2007 @ 19:07 :
Ik heb wel eens gehad dat we heel erg verdwaald waren in nieuwegein (al die straten lijken op elkaar... ¬¬) maar we uiteindelijk het toch vonden.
Het is wel typisch zo'n zin die je zegt als je mensen voor het eerst ziet en je ongemakkelijke stiltes wilt vermijden en dus maar ongemakkelijke gesprekken voert.
Ja, ok, maar toch. Vraag 't dan specifieker. Hoe lang heb je erover gedaan? Ben je in 1x goed gereden? Ofzo..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 25-03-2007, 18:24
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 25-03-2007 @ 17:38 :
"Vrouwen, je kan beter kippen houwen."
Die gebruik ik altijd.

Citaat:
En verder alle zinnen die afgesloten worden met een zelfvoldane "dus!". (Beginnend rechtenstudentje: "Ik weet heel veel van rechten, want ik heb al drie colleges gehad en mijn zus is advocaat, dus.").
Oh ja, dié ja, die is irritant. Sowieso wil ik geen zinnen meet horen die niet af zijn: "ik kom iets later, want ik moet nog langs de super, dus..." Maak de zin af, mensen!
Oud 25-03-2007, 18:32
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
''Ik ben het eens met Geert Wilders''.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 25-03-2007, 18:34
Verwijderd
"Als je nou je lelijke kankerbek niet dichthoud steek ik een mes in je ribbenkast en een brandende soldeerbout in je anus, tyfuslijertje!"

Niet dat ik dat ooit te horen krijg, maar ik zou het ook niet willen.
Ads door Google
Oud 25-03-2007, 18:35
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
"Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben recht door zee."

"U draait en u bent niet eerlijk."

"Dat is niet wat [Theo/Pim] gewild zou hebben."
Oud 25-03-2007, 18:43
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Zoals de Fortuynisten na de maaltijd in een restaurant zeggen: "Jij betaalt. Zo zou Pim het gewild hebben."
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 25-03-2007, 18:45
Verwijderd
"Let niet op de rommel!"
en dan ziet het er net zo uit als mijn kamer waar ik net drie uur heb opgeruimd.
Oud 25-03-2007, 18:52
Verwijderd
'Wat maakt het uit hoe ik het schrijf, je begrijpt toch wat ik bedoel" en alles met die strekking.

"Doet dat geen pijn?" (als reactie op piercings.) Wat denk je zelf ja, ze doen 24/7 hemeltergend veel pijn, maarja, het staat zo leuk he.
Oud 25-03-2007, 19:09
sJ@pPiE
Avatar van sJ@pPiE
sJ@pPiE is offline
Hoi sJ@pPiE,

Bij deze wil ik je melden dat je gebanned bent van het forum.
__________________
In Soviet Russia, Mudkip Lieks U!
Oud 25-03-2007, 19:10
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
blauwe plekken zijn sexy,
bloed doet geen pijn
en als je heel hard slaat hoef je maandag niet naar school!

overduidelijke vragen als:
Heb je pijn (*nee ik lig altijd op de grond te huilen en gillen dat ik pijn heb*) allebei de zinnen wil ik niet horen!

ik ben niet turks mijn ouders wel!

het is zo'n cliché dat het zelfs cliché is om te zeggen dat het cliché is. (hou dan je mond)

ben je kleurenblind?

moet ik slaan?
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 25-03-2007, 19:20
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
''I'm ritch, biatch''.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Advertentie
Oud 25-03-2007, 19:21
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
"Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld." (droplul)


"Heyyyyyyyyyyyyyy, je bent er! Kom, we gaan shoppen." (ex)
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Oud 25-03-2007, 19:23
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 25-03-2007 @ 20:21 :
"Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld." (droplul)


"Heyyyyyyyyyyyyyy, je bent er! Kom, we gaan shoppen." (ex)
Die eerste is wel verschrikkelijk ja
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-03-2007, 19:24
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-03-2007 @ 20:23 :
Die eerste is wel verschrikkelijk ja
Die eerste is echt een killer. Jen en ik hebben ons er zo vaak over opgewonden en elkaar er mee gepest.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Oud 25-03-2007, 19:38
Peacefully
Avatar van Peacefully
Peacefully is offline
je bent heel leuk, aardig, schattig etc maaaaaaaaaaaaaaaaaaar.....

ik zie je meer als een zus
__________________
Dokter, ik ben allergisch voor tomaten, maar kan ik dan wel gewoon tomaten eten offfuuhh
Oud 25-03-2007, 19:41
Verwijderd
"Ach meid, er zijn zoveel jongens. Er zit er echt wel een voor jou bij, je bent nu nog zo jong! "

"Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld." , die is ook ernstig.

"Nu lijkt het misschien heel erg, maar over een paar jaar lach je erom"


ik moest een paar keer hardop lachen bij sommige reacties

Laatst gewijzigd op 25-03-2007 om 19:47.
Oud 25-03-2007, 19:46
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Juice schreef op 25-03-2007 @ 19:43 :
Zoals de Fortuynisten na de maaltijd in een restaurant zeggen: "Jij betaalt. Zo zou Pim het gewild hebben."
Geniaal.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 25-03-2007, 19:47
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Naojan schreef op 25-03-2007 @ 20:41 :

"Nu lijkt het misschien heel erg, maar over een paar jaar lach je erom"
Ik herhaal deze zin juist heel vaak in m'n hoofd als ik weer eens iets stoms heb gedaan
Oud 25-03-2007, 19:48
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 25-03-2007 @ 20:47 :
Ik herhaal deze zin juist heel vaak in m'n hoofd als ik weer eens iets stoms heb gedaan
jah ik ook wel, maar als andere mensen dat gaan zeggen wil ik dat niet horen
Oud 25-03-2007, 19:59
Peacefully
Avatar van Peacefully
Peacefully is offline
"heb je me een beetje gemist?"

KOTS
__________________
Dokter, ik ben allergisch voor tomaten, maar kan ik dan wel gewoon tomaten eten offfuuhh
Oud 25-03-2007, 20:41
Verwijderd
allemaal op mijn werk (deli/kaas bij de ah)

als ik een kaas snij met het grote mes: "jaaaaa, daar moet je spierballen voor hebben, hè?"

als antwoord op de vraag of ze velletjes tussen hun plakjes kaas willen hebben: "nee, want die zijn zo taai, whahahahahaha" of: "ja doe maar" (liever niet namelijk)

bij de deli: "ik wil graag een half onsje, want ik ben maar alleen..."

bij de kaas: "ik wil graag kaas" (nee, echt? ik dacht dat je een auto kwam kopen! )

"ga maar vragen aan die mevrouw of je een plakje worst/kaas mag"

over mijn haar (dreads)

"hoe moet je dat nou wassen?"
"als je het eruit wilt halen, moet je het dan afscheren?"
"kan je het nou nog kammen?"

er is nog veel meer, maar daar kan ik nu even niet opkomen

leuk topic trouwens
Oud 25-03-2007, 20:44
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 25-03-2007 @ 20:10 :
Heb je pijn (*nee ik lig altijd op de grond te huilen en gillen dat ik pijn heb*) allebei de zinnen wil ik niet horen!
Citaat:
Katje schreef op 25-03-2007 @ 19:52 :
"Doet dat geen pijn?" (als reactie op piercings.) Wat denk je zelf ja, ze doen 24/7 hemeltergend veel pijn, maarja, het staat zo leuk he.
so true...
Ads door Google
Oud 25-03-2007, 20:48
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 25-03-2007 @ 21:41 :
[B]

bij de deli: "ik wil graag een half onsje, want ik ben maar alleen..."

Irritant ja

Ik werk ook op de deli en nog veel erger is:

'Wat zitten hier veel adertjes in, kan je niet een nieuwe openmaken?' (dat in die andere net zoveel adertjes zitten maakt natuurlijk niet uit)

'Wat zit hier veel vet aan' (ja dat heb je met ham ja )

Als ik aan kindjes een plakje worst geef: 'ik wil een andereeeeee!' (ja graag of niet he)
Oud 25-03-2007, 20:50
Verwijderd
of "kan ik hier even naar de wc?" (wijf: je bent 35, koop dan tena lady als je het niet meer op kan houden!)
of om 5 voor sluit: "ow, heb je de machine al schoon? ik hoef maar één onsje ..." grrrrr
Oud 25-03-2007, 21:03
Verwijderd
'Ik heb niets te verbergen.' als je het hebt over zinloze, privacy- en vrijheidondermijnende maatregelen die door de overheid worden genomen onder het mom van terrorismebestrijding. Het wil nog weleens gebeuren dat ik zo ongeveer moordneigingen krijg als iemand deze ondoordachte opmerking maakt.
Oud 25-03-2007, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 25-03-2007 @ 18:42 :
''t Is jouw feestje!'
Auuuwww, ja.
Oud 25-03-2007, 21:22
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 25-03-2007 @ 21:50 :
of om 5 voor sluit: "ow, heb je de machine al schoon? ik hoef maar één onsje ..." grrrrr
Ik heb bij de HEMA op de food gewerkt, en daar had ik dat ook. Die mensen denken echt niet na he.
Oud 25-03-2007, 21:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Naojan schreef op 25-03-2007 @ 22:22 :
Ik heb bij de HEMA op de food gewerkt, en daar had ik dat ook. Die mensen denken echt niet na he.
Ik vind het raar dat er voor sluitingstijd al een machine wordt schoongemaakt die je misschien nog nodig hebt..

Dat je niet wil dat mensen om 5 uur zelf nog dingen gesneden willen hebben, oke. Dat heb ik liever ook niet aan de kassa, al komt het zat voor. Maar om 5 voor 5 nog snel iets meenemen en zorgen dat je vóór 5 uur (sluitingstijd) de winkel uit bent, vind ik prima
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-03-2007, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Naojan schreef op 25-03-2007 @ 22:22 :
Ik heb bij de HEMA op de food gewerkt, en daar had ik dat ook. Die mensen denken echt niet na he.
ik denk dat zij vroeger nooit hard hebben moeten werken voor hun geld ofzo, want er is geen enkel respect! ik denk dat ik -juist door dat soort kutklanten- voor andere mensen de fijnste klant ever ben (en ook in de horeca, want via mn zussen hoor ik al die verhalen en dat is ook echt schandalig)
Citaat:
Balance schreef op 25-03-2007 @ 22:29 :
Ik vind het raar dat er voor sluitingstijd al een machine wordt schoongemaakt die je misschien nog nodig hebt..

Dat je niet wil dat mensen om 5 uur zelf nog dingen gesneden willen hebben, oke. Dat heb ik liever ook niet aan de kassa, al komt het zat voor. Maar om 5 voor 5 nog snel iets meenemen en zorgen dat je vóór 5 uur (sluitingstijd) de winkel uit bent, vind ik prima
als ik tot na sluit betaald zou worden is dit een logische redenering, anders vind ik het echt een domme arrogante en luie opmerking van iemand die niet weet wat "rekening houden met" is
Oud 25-03-2007, 21:35
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Naojan schreef op 25-03-2007 @ 22:22 :
Ik heb bij de HEMA op de food gewerkt
Food.

Maar ik vind het nogal vreemd dat jullie blijkbaar vinden dat goede klanten precies weten tot hoe laat jullie betaald worden en wanneer jullie apparatuur schoongemaakt wordt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 25-03-2007, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 25-03-2007 @ 22:35 :
Food.

Maar ik vind het nogal vreemd dat jullie blijkbaar vinden dat goede klanten precies weten tot hoe laat jullie betaald worden en wanneer jullie apparatuur schoongemaakt wordt.
in de praktijk zijn er dan ook bijna geen goede klanten
Oud 25-03-2007, 21:40
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 25-03-2007 @ 22:36 :
in de praktijk zijn er dan ook bijna geen goede klanten
Ik vind het maar gezeik hoor. Als je tot vijf uur open bent moeten klanten gewoon tot vijf uur alles kunnen kopen. Hoe moeten zij nou weten dat jij niet tot na sluitingstijd betaald wordt (vreemd trouwens) en dat de spullen schoongemaakt worden terwijl de winkel nog open is?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 25-03-2007, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 25-03-2007 @ 22:40 :
Ik vind het maar gezeik hoor. Als je tot vijf uur open bent moeten klanten gewoon tot vijf uur alles kunnen kopen. Hoe moeten zij nou weten dat jij niet tot na sluitingstijd betaald wordt (vreemd trouwens) en dat de spullen schoongemaakt worden terwijl de winkel nog open is?
wij zijn tot 8 of 9 open, maar das een detail en hard aan het vechten voor dat extra doorbetaalde kwartiertje na sluit, zodat we idd geen nee tegen klanten hoeven te zeggen (was mijn idee hoor, ik haat klanten, maar doe toch mijn best voor ze )
als je het zo kwalijk vind www.ah.nl have fun

[edit]wat het meest irritante is voor mij, is dat er tussen 7 en 8 amper mensen zijn en dat mensen dan om half 9 eindelijk van die luie reet komen om nog snel even de laatste dingen te halen. terwijl toen we al om 8 uur sloten ze dat om kwart voor acht deden... ze wachten bijna allemaal gewoon tot het laatste moment
Oud 25-03-2007, 21:47
Verwijderd
'Laat maar zitten, je snapt me gewoon niet ofzo'.
Oud 25-03-2007, 21:58
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Pijn is fijn en bloed moet - Nou stoerrrrrrr hoor

Ga maar bij .... in de kost - hoogst irritant vond ik dat vroeger

Waar is je vriend? Heb je die niet? Zo'n leuk meisje, ben je dan soms lesbisch? - Als ik geen vriend heb wil niet gelijk zeggen dat ik niet om jongens val kthx
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 25-03-2007, 21:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 25-03-2007 @ 22:30 :
ik denk dat zij vroeger nooit hard hebben moeten werken voor hun geld ofzo, want er is geen enkel respect! ik denk dat ik -juist door dat soort kutklanten- voor andere mensen de fijnste klant ever ben (en ook in de horeca, want via mn zussen hoor ik al die verhalen en dat is ook echt schandalig)
als ik tot na sluit betaald zou worden is dit een logische redenering, anders vind ik het echt een domme arrogante en luie opmerking van iemand die niet weet wat "rekening houden met" is
Euh, ik werk zelf al 6 jaar in een winkel, dus alsof ik geen klanten ken die vlak voor sluitingstijd nog even komen. Maar ik vind hen alleen vervelend als zij vervolgens nog uitgebreid gaan winkelen tot ná sluitingstijd. Dus om 16.55 binnenkomen en om 16.58 buiten staan vind ik niet erg. Als je pas om 17.00 gaat afrekenen vind ik vervolgens wel irritant.
En hetzelfde geldt dus voor het snijden van vlees of kaas imo. Dan is het naar mijn mening de fout van je werkgever dat hij je niet dat kwartiertje tijd geeft na sluitingstijd om je machine schoon te mogen maken. Sowieso: hoe kan ik dat nou weten

Ik vind het net zoiets als je kassalade alvast gaan tellen en dan tegen mensen zeggen dat ze om 16.58 maar niet meer moeten afrekenen, omdat ze anders geen rekening met je houden..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Zinnen die je nooit meer wilt horen. #2
Verwijderd
175 13-08-2008 02:10
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 01:20
De Kantine Ongeschreven regels
Verwijderd
93 22-02-2008 07:04
De Kantine Topic 2007
Magican
65 17-02-2008 17:35
Verhalen & Gedichten [Kortverhaal] "Nooit meer vakantie"
clubje
4 02-06-2006 17:38
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie
Vlooienband
0 01-10-2003 14:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.