Oud 30-12-2017, 00:58
attN
attN is offline
Goedeavond,

Ik zit met een vraag en hoop of jullie wat informatie hebben voor mij
Sinds kort zit ik op de Zadkine maar was ik ondertussen paar keren ziek omdat ik last heb van mijn blaas.
Ik sta 72 procent aanwezig op school & voor het hele jaar moet je minstens 85 procent hebben,.
Ik was om iets heel kleins weggestuurd van school omdat ik me drinken niet wilde weggooien invb de leraar zelf ook dronk in de les ik wilde de locaal niet uitgaan omdat ik bleef vragen waarom en pas na ruim 5x herhalen dat ik de lokaal uit moest ben ik de lokaal uitgegaan ik ben dus geschorst omdat ik niet luisterde naar de leraar, eenekant vind ik dat al overdreven want er is geen bewakers ofzo gekomen om mij er uittezetten ik ben zelf gegaan.
Alleen toen ik op schorsing gespek kwam moest ik een Contract tekenen met allemaal regels, waar dus ook in stond dat ik geen 1 dag meer ziek mag zijn anders krijg ik een uitschrijving.
Ik heb het met me domme hoofd getekend maar dat kwam omdat ik bang was en niet van school gestuurd wil worden

Nu vraag ik me af is dit rechtvaardig mag dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2017, 23:28
Verwijderd
Volgensmij mag dat niet, je kan de overheid even bellen (1400) en het daar vragen
Met citaat reageren
Oud 01-01-2018, 13:22
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
In principe heb je het zelf getekend dus ben je er ook zelf mee akkoord gegaan. Ik neem aan dat als je gewoon je inzet en goed wil toont, op tijd komt en zorgt dat je er niet meer uitgestuurd wordt, ze echt niet moeilijk gaan doen als je een keertje griep hebt. Je kan hierover evt een gesprek voor aanvragen als je graag duidelijkheid wilt.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2018, 13:29
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Het lijkt me sterk dat een school kan eisen dat de leerlingen niet ziek mogen worden.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 03-01-2018, 04:12
Joopie1900
Joopie1900 is offline
Volgensmij is het zo dat je op het werk niet ontslagen mag worden ivm ziekte dus waarom zou het op school wel mogen? Als je kan bewijzen dat er echt iets mis was/is met je blaas lijkt het mij ook dat de school meer begrip zal tonen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Start master na problemen
LGF
7 16-11-2009 02:02
Software & Hardware Vista problemen 'windows verkenner werkt niet meer'
B-art
3 09-04-2008 16:30
Algemene schoolzaken Problemen met de school
tomtom
10 15-07-2007 13:50
Algemene schoolzaken problemen met mijn diploma (HELP!)
mattie87
3 20-04-2007 12:42
Psychologie Gezocht: ADHD-patiënten voor 'interview' (liefst die medicatie gebruik(t)en)
Mara
12 02-10-2006 11:34
Psychologie problemen met ouders
zozze
5 03-01-2003 16:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.