Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2018, 14:11
nietorgineel
nietorgineel is offline
Hee ik ben 17 jaar een mijn best vriendin en ik hebben de laatste maanden heel veel ruzie gewoon dat het niet helemaal goed gaat. Nou voelt ze zich kut en en nu gaat haar opa waarschijnlijk overlijden aan kanker. Ik weet echt totaal niet wat ik daar op zou moeten antwoorden als ze dat zegt. Op internet staat vaak er gewoon voor haar zijn. Maar volgens haar doe ik altid alles fout ook al doen ik mijn best. Ik reageer nooit goed op dingen. (Daar over gaan ook altijd de discussies) dat ik anders moet reageren op dingen

Hopeloos persoon....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2018, 15:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hmm lastig. Heb jij zelf wel het idee dat je oké reageert, of denk je zelf ook regelmatig "Oh, wat een lompe reactie?". Door alle emoties en gebeurtenissen kan je vriendin best wat overgevoelig zijn en dat reageren mensen vaak af op diegenen die dicht bij ze staan, in dit geval op jou.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-05-2018, 15:16
nietorgineel
nietorgineel is offline
Ik heb dan messtal wel het gevoel dat ik oke reageer. Ze zegt ook wel dat ze het soms op me afreageert maar het is constant en ik word er echt moe van
Met citaat reageren
Oud 10-05-2018, 15:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Kan jij op jouw beurt je verhalen en frustratie ook een beetje kwijt? Bijvoorbeeld door er over te praten met andere vrienden, of met je ouders.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-05-2018, 16:22
Verwijderd
Kun je voorbeelden geven?

Want ja je kan hele domme dingen zeggen waar iemand niet op zit te wachten die zich geestelijk niet goed voelt óf je zegt wel de goede dingen, maar reageert zij er niet goed op doordat ze zich niet goed voelt.

En hoe voel jij je? Ook geestelijk niet goed, of heb jij geen klachten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.