Oud 10-01-2003, 19:14
urban-tiger
Avatar van urban-tiger
urban-tiger is offline
waarom zijn er zoveel mensen tegen MARVEL films? Spider-man: KUT (!?) film zeg man! zeggen ze vaak (ook over X-men), maar het zijn toch goede films of nie? alleen omdat er strips van gemaakt zijn keuren ze ze af... dat maakt me zo pissig!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2003, 19:26
Verwijderd
Marvel-overload op 't moment, jammer dat ze niet allemaal goed kunnen zijn. X-men vond ik matig, Spider-Man was goed. Ach, alles is beter dan die oude punisher of captain america-film.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 20:02
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
CycLoner schreef:
Marvel-overload op 't moment, jammer dat ze niet allemaal goed kunnen zijn. X-men vond ik matig, Spider-Man was goed. Ach, alles is beter dan die oude punisher of captain america-film.
he die wil ik nog wel eens zien Maarja tis nu wel een beetje overkil met een deel 2 van spiderman en xmen, en the Hulk en the Dare Devil. Maarja, ik vind het niet erg hoor. Tzijn nu mooie films met eindelijk de effecten die ook echt lijken, duzz cool toch


beter dan flash gordon iig
__________________
looking for new ways to get lost
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 20:25
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
komen inderdaad erg veel tegelijk... zonde, maarja zolang ik het leuke characters vind vind ik het best (dus tot nu toe lijkt alleen de hulk me nix aan)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 22:45
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ik dat het komt door het nationalisme wat vaak dat soort films zit. Zeker Marvel heeft nogal last van dat brave.....
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 23:02
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Ik dat het komt door het nationalisme wat vaak dat soort films zit. Zeker Marvel heeft nogal last van dat brave.....
Sinds eind jaren '80 al niet meer (zo vaak) hoor
Gedurende WO2, post-WO2 en de koude oorlog nog, maar valt nu reuze mee.
"Captain America: Truth" is onlangs uitgekomen waarin
SPOILER
blijkt dat in de WO een afro-amerikaanse man gebruikt werd om het serum(dat cap heeft gekregen) op te TESTEN, als proefdier dus

Overigens vind ik dit zelf een lauwe publiciteitsstunt (op cnn geweest), gebeurt de laatste tijd wel vaker daar om te 'schokeren' om verkopen te stimuleren. Ook jammer dat Marvel trouwens de laatste tijd alle 'alternative' comicschrijvers/tekenaars 'jat', doen die hun eigen strips niet meer
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 20:02
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Vash! schreef:

beter dan flash gordon iig
parrrrrrrrdonnnn?????????


ik vind bij Marvel juist dat antieke uit die ouwe comics zo leuk...

Spiderman vond ik n beetje TE maar X-men was wel leuk... alleen weinig speciaals...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin The Flash, Daredevil of Agents of Shield?
Macrador
56 28-07-2015 17:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.