Oud 02-05-2002, 13:30
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
stel, je zou uit alle personen van de wereld 3 personen (niet je huidige vriend of vriendin) mogen kiezen waarmee je een nachtje onwijs goede sex zou mogen hebben. niemand komt het ooit te weten en alles en iedereen zou mogen, dus familie, vrienden, onbekenden, bekenden.

bij mij blijft het vrij dicht bij huis, drie dames, in onwillekeurige volgorde:

- de beste vriendin van mijn vriendin, ze is erg lief en gewoon precies de juiste maten
- het zusje van mijn vriendin, lijkt op mijn vriendin en ik ben wel eens benieuwd hoe zij in bed is
- een goede vriendin van me, waar ik eigenlijk de 'band' niet mee wil breken maar die ik toch wel eens graag in bed wil hebben, omdat we veel ervaringen uitwisselen en ik wel eens benieuwd ben wat al die jongen in bed aantreffen

wie zouden er bij jou in je top 3 staan en vooral, waarom die personen?

Laatst gewijzigd op 02-05-2002 om 13:42.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 13:32
Verwijderd
1. jongen uit Israel die ik ken via i-net
2. drummer van de band van mn vriend
3. Enneuh.. iets van de zanger van Incubus ofzow.. lijkt me cool, es met een wat volwassenere man, en tis een lekker ding
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 13:34
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
o ja, en natuurlijk vooral, waarom die personen?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 13:35
Piccola
Piccola is offline
Hmmm...

1. Mijn vriend! He's sooo good!
2. Mijn ex, Marco! Heb 'het' nooit met hem kunnen doen, ben heel erg benieuwd hoe dat met hem zou zijn!
3. Geen idee? Jude Law is wel sexy...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 13:36
Verwijderd
1. die deal hebben we ooit gemaakt.. kzou ut nu niet meer doen omdak een vriend heb.. maar als ik em zou zien en vrijgezel zou zijn zou het zekerz gebeuren.. en hijs echt goddelijk mooi gwoon.. maar heb dus die deal met em en wil ut dan es uitvoeren owk!!
2. hijs gwoon simpelweg lekker.. en owk omdat ie me volgens mij echt ziet als een superlief en onschuldig klein meisje.. ff ut tegendeel bewijzen hihi
3. Nouw staat dr al bij.. es een volwassen man, kijken of hij meer ervaring heeft, en hijs bovendien mooi duss..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 13:37
Rosie
Rosie is offline
1. Mijn vriend, heb ik al goeie sex mee maar toch.
2. Oudere man weet ook niet waarom. Niet te oud natuurlijk.
3. Met de Dj die ik heb ontmoet zaterdag.

Best wel moeilijk eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 13:37
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
youriw schreef:
stel, je zou uit alle personen van de wereld 3 personen mogen kiezen waarmee je een nachtje onwijs goede sex zou mogen hebben. niemand komt het ooit te weten en alles en iedereen zou mogen, dus familie, vrienden, onbekenden, bekenden.

bij mij blijft het vrij dicht bij huis, drie dames, in onwillekeurige volgorde:

- de beste vriendin van mijn vriendin
- het zusje van mijn vriendin
- een goede vriendin van me

wie zouden er bij jou in je top 3 staan?
oeh uhmm.. (laat ut hem maar niet lezen )

- ik zou het nog weleens met me ex willen doen.. die me ontmaagd heeft..
- met een vriend van me ik heb hem altijd wel leuk gevonden voordat ik met me vriend kreeg..
- ik pas..
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 13:38
Verwijderd
toevoeging.. mn vriend tuurlijk het allerliefst he, maar daar doek ut ookal mee duss..

Maarreuh.. van beroemdheden zouk ut ook nog graag es met de zanger van Silverchair willen.. he's just so beautiful
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 13:42
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
ok, even voor de duidelijkheid, mijn vriendin staat bovenaan, maar dat is vrij logisch, maar het gaat om mensen die dus niet je vriend of vriendje zijn

Citaat:
ZHAzha schreef:
- ik pas..
het is ook vrij moeilijk, ik heb al wat langer de tijd gehad om er over na te denken
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 13:57
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
youriw schreef:
ok, even voor de duidelijkheid, mijn vriendin staat bovenaan, maar dat is vrij logisch, maar het gaat om mensen die dus niet je vriend of vriendje zijn



het is ook vrij moeilijk, ik heb al wat langer de tijd gehad om er over na te denken
jah..
maar ik weet er nog wel 1..

2 jaar geleden van de zomer wasik in frankrijk.. en ik had daar gezoend met een jongen.. die was daar maar voor 1 nachtje.. en daarna zou hij verder gaan rijden..
dus hij was in de disco met zijn zusje.. wij dansen en zoenen..
ik had zo'n ZIN IN HEM maar zijn %$^$&# ZUSJE liep steeds bij ons.. want dat had zijn moeder hem opgedragen...

Toen hij nr huismoest (joch was 18 ofzow maarjah)
liep ik meej.. omdat hij dus ging vragen offie nog even mij mocht wegbrengen..(en ondertussen even de toiletten ingaan )
maar het mocht niet


%$^$%^#$ maarjah.. dat was dus wel jammer.. want alsie het wel mocht weet ik zeker dat we het gedaan hadden.. ik voelde het gewoon....


DUS messchien wel met hem (kweet zijn naam geen eens meer )
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 14:17
Verwijderd
1. Alicia Silverstone (naja niet hét maar ze is gewoon lekker )
2. m'n ex (love of my life en nog nooit mee gedaan)
3. Johnny Depp, dies wel heel lief volgens mij
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 15:34
Rosalin_18
Rosalin_18 is offline
de broer van mijn ex, die was onwijs gespierd en lekker

Jonhny Depp, is gewoonweg leuk

Daan schuurman, is super lekker
__________________
Door de juiste streling, onvlam ik in kreten
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 15:40
all V&B
all V&B is offline
Allereerst: Denise, meisje uit mijn klas, heeft gewoon mooie borsten, mooie kont, en geweldig gezichtje.

Katja Schuurman, die zou ik gewoon weleens naakt willen zien, en dan denk ik dat ik me zeker niet in kan houden.

Anneloes, super geil. Mooie haren, lekker lichaam en super vrouwelijk



PHP-code:
elke centimeter is er éénmaar ik ben al groot genoeg 
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 16:37
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
all V&B schreef:
Anneloes, super geil. Mooie haren, lekker lichaam en super vrouwelijk
wie is anneloes?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 16:40
Seilenna
Seilenna is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
toevoeging.. mn vriend tuurlijk het allerliefst he, maar daar doek ut ookal mee duss..

Maarreuh.. van beroemdheden zouk ut ook nog graag es met de zanger van Silverchair willen.. he's just so beautiful
Helemaal mee eens (alweer, ik ben het vaak met je eens), zie zanger van silverchair is een lekker ding..die staat op nummer 3 (alhoewel hij wel anorexia heeft gehad..wel heel magertjes)
Nou en dan hebben we zanger 2: De zanger van Bush...oeoeoeoeh das een lekkere kerel (nummer 2 is dat) en dan nog een nummer 1..eh eh eh...die kerel van de Grolsch reclame (je weet wel, met dat getrommel op die tafel)..en dan wel die linker he!Jaaaaa dat is de keus.

ps ik kom nix tekort hoor, mn vriendje heb ik het liefst in bed!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Seilenna schreef:


Helemaal mee eens (alweer, ik ben het vaak met je eens), zie zanger van silverchair is een lekker ding..die staat op nummer 3 (alhoewel hij wel anorexia heeft gehad..wel heel magertjes)
Bwaah.. ja, kheb een ex gehad die owk zo mager was.. kvoelde me echt een nijlpaard! daarom staat ie owk niet in mn eerste top 3.. Maar blijf em een lekker ding vinden
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 16:54
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
ik moet het toch even vragen, schiet me niet meteen af ... maar iemand interess in familie, directe familie, dus broers, zussen of vader of moeder?
in sex verhaaltjes is dat een gewild onderwerp
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 16:56
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
youriw schreef:
ik moet het toch even vragen, schiet me niet meteen af ... maar iemand interess in familie, directe familie, dus broers, zussen of vader of moeder?
in sex verhaaltjes is dat een gewild onderwerp

was vroeger altijd verliefd op me neef nu niet meer..
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 17:00
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
youriw schreef:
ik moet het toch even vragen, schiet me niet meteen af ... maar iemand interess in familie, directe familie, dus broers, zussen of vader of moeder?
in sex verhaaltjes is dat een gewild onderwerp
Ow my god, nee!!! Sorry, maar als ik aan seks met mijn vader, moeder en/of broer denk word ik echt helemaal misselijk! Als jullie ze zouden kennen zouden jullie me sowieso begrijpen als jullie dat nu al niet doen...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 17:07
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
haha, je vind ze dus gewoon niet aantrekkelijk ...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:05
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
umm geen, ik heb niemand anders dan mn vriend nodig dus ik zou niet weten waarom
__________________
I'm in the forest
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:08
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
InCuBuZ schreef:
umm geen, ik heb niemand anders dan mn vriend nodig dus ik zou niet weten waarom
dat zeg ik ook niet ... het gaat om de fantasie! denkbeeldig ...

vraag voor de gein je vriendje eens naar een antwoord
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:32
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
1.mijn vriend natuurlijk....(mocht niet, maar ik doe het lekker toch
)
2.leonardo dicaprio... maar dan alleen zoals ie er uit zag in titanic
3.josh harnett (of hoe die ook heet) in die scene dat ze tussen die parachutes zitten.
4 die zanger van The Calling... zwaar geepileerde wenkbrouwen, maar OMG!!!! wat is die gast lekker!!!
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:35
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
4 die zanger van The Calling... zwaar geepileerde wenkbrouwen, maar OMG!!!! wat is die gast lekker!!!
haha, ik hoor je hier kwijlen (als je dat kunt horen natuurlijk )
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:45
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
youriw schreef:


haha, ik hoor je hier kwijlen (als je dat kunt horen natuurlijk )
zekersssssss kwijlkwijlkwijl....
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:47
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
zekersssssss kwijlkwijlkwijl....
oeh, maak me gek
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:49
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
youriw schreef:


oeh, maak me gek
ok,
kwijllllllllllllll
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:50
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

ok,
kwijllllllllllllll
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:51
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
ben ik ->
KWIJLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 21:47
Piccola
Piccola is offline
Heel offtopic hoor, maar: *mystery*, je hebt echt een hele mooie sig!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 21:54
paco de taco
Avatar van paco de taco
paco de taco is offline
ik vind di meer zoiets van met welke mense zou je vreemd willen gaan als er niemand achter kwam ofzo..
__________________
no fun
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 22:15
katrientjuh
katrientjuh is offline
-B.(jongen van bij ons op school,maar hij heeft al een lief...):hij is heel lief,schattig en aantrekkelijk gewoon
-S:godelijk lijf,heel erg mooi en heel erg lekker denk ik,en hij's ook wel lief
-broer van een vriendin van me:hij is gewoon lekker en kweet nie wie da'k anders moet kiezen...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 23:01
rabecca
rabecca is offline
1. Larry, een jongen die ik heb ontmoet op vakantie.
Hij is echt zó kanp en zó lief en hij heeft zo`n ondeugende blik
mmmmmm

2. I. een jongen die ik al vanaf het eerste super lekker
heb gevonden maar ik durfde nooit wat te laten
merken.

3. Ben affleck(ofzow), gewoon omdat ie er erg goed uit ziet
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 23:03
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:
stel, je zou uit alle personen van de wereld 3 personen (niet je huidige vriend of vriendin) mogen kiezen waarmee je een nachtje onwijs goede sex zou mogen hebben. niemand komt het ooit te weten en alles en iedereen zou mogen, dus familie, vrienden, onbekenden, bekenden.

bij mij blijft het vrij dicht bij huis, drie dames, in onwillekeurige volgorde:

- de beste vriendin van mijn vriendin, ze is erg lief en gewoon precies de juiste maten
- het zusje van mijn vriendin, lijkt op mijn vriendin en ik ben wel eens benieuwd hoe zij in bed is
- een goede vriendin van me, waar ik eigenlijk de 'band' niet mee wil breken maar die ik toch wel eens graag in bed wil hebben, omdat we veel ervaringen uitwisselen en ik wel eens benieuwd ben wat al die jongen in bed aantreffen

wie zouden er bij jou in je top 3 staan en vooral, waarom die personen?
Krijg je hier geen problemen mee?

En voor die top drie, tja... Ik zal eens goed rondkijken

Laatst gewijzigd op 03-05-2002 om 23:07.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 23:24
Verwijderd
euh...

Spike *grin* oftewel James Marsters. Hij is gewoon lekker

Vincent, omdat ik verdorie niet voor niets zo lang verliefd op hem ben geweest (ja, ookal is ut over ). (Mag hopen dat hij dit niet leest )

Enne... eentje die ik heleMAAL niet mag willen... een euh... relatie van un eeuh... vriendin... maar damn, hij heeft een lekker lichaam... Tja, instant lust. Valt weinig aan te doen...

Laatst gewijzigd op 03-05-2002 om 23:30.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 23:28
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:
ik moet het toch even vragen, schiet me niet meteen af ... maar iemand interess in familie, directe familie, dus broers, zussen of vader of moeder?
in sex verhaaltjes is dat een gewild onderwerp
Oh help nee, ik heb wel es zoiets gedroomd en heb me de hele dag smerig gevoeld. Ik moet er NIET aan denken...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:


Oh help nee, ik heb wel es zoiets gedroomd en heb me de hele dag smerig gevoeld. Ik moet er NIET aan denken...
ghehehe dat ken ik
erg is dat he
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 14:21
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Morgan schreef:


Oh help nee, ik heb wel es zoiets gedroomd en heb me de hele dag smerig gevoeld. Ik moet er NIET aan denken...
Don't worry, als je in een droom met iemand sex hebt betekent dat niet dat je dat (onderbewust) ook in t echt met diegene zou willen hebben. T betekent vaak dat je een betere band met diegene zou willen. (Is dat zo?)

Niet dat je t vroeg ofzo.. Laat mij ook ff doen alsof ik veel van dromen weet.

Mijn top 3:
1. Josh Hartnett superafgezaagd en ik schaam me er wel een beetje voor maar: Ik vind t gewoon een hele schattige en mooie jongen.
2. Mijn beste vriend (de homie uit mijn sig) waar ik wel een tijd verliefd op ben geweest. Dat is niks geworden en is nu ook weer over, maar toch vraag ik me af hoe het zou zijn.
3. Ik zou ook wel willen weten hoe het is om sex te hebben met een meisje...maar dan geen vriendin ofzo, geen bekende.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 14:59
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef:


Don't worry, als je in een droom met iemand sex hebt betekent dat niet dat je dat (onderbewust) ook in t echt met diegene zou willen hebben. T betekent vaak dat je een betere band met diegene zou willen. (Is dat zo?)

Niet dat je t vroeg ofzo.. Laat mij ook ff doen alsof ik veel van dromen weet.

Hmz, zou kunnen... Heb ook wel es gelezen dat je dan bewondering voor ze hebt... Tja, het is gewoon ranzig

Ma goe, ik kom er wel overheen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 15:11
Verwijderd
Citaat:
paco de taco schreef:
ik vind di meer zoiets van met welke mense zou je vreemd willen gaan als er niemand achter kwam ofzo..
tuurlijk niet.. Kom op, iedereen fantaseert wel es over iemand ofzow, of vraagt zich af hoe het zou zijn.. Het doen is iets heel anders dan het denken.. Al zou niemand er achter komen zou ik het nog niet doen als ik de kans had.. Ookal zou mn vriend het niet erg vinden, zouk ut nog niet doen als ik de kans had, omdat hij de enige voor me is en de enige die ik nu wil.. Maar dan vraag je je nog wel bij anderen af hoe het is enzow!
Je moet het denk ik juist zien als met welke mensen zou je nog wel eens naar bed willen gaan als je vrijgezel zou zijn geweest, zow goed?

Khad dr trouwens nog eentje bedacht.. Kay, jongen die ik echt hele tijd in stilte leuk heb gevonden en owk errug leuk was.. Heb um al eeuwen niej gezien, maar ja
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 18:22
Verwijderd
1. Ex-Danspartner
2. Huidige Danspartner
3. Esmeralda van Disney's Quasimodo
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 19:02
Verwijderd
1) kurt cobain toen hij n jaar of 18/19 was *wauw*

en 2) en 3) zijn mensen uit mn directe omgeving die nogal eens op het forum willen komen dus die zet ik er niet bij
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 19:50
paco de taco
Avatar van paco de taco
paco de taco is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


tuurlijk niet.. Kom op, iedereen fantaseert wel es over iemand ofzow, of vraagt zich af hoe het zou zijn.. Het doen is iets heel anders dan het denken.. Al zou niemand er achter komen zou ik het nog niet doen als ik de kans had.. Ookal zou mn vriend het niet erg vinden, zouk ut nog niet doen als ik de kans had, omdat hij de enige voor me is en de enige die ik nu wil.. Maar dan vraag je je nog wel bij anderen af hoe het is enzow!
Je moet het denk ik juist zien als met welke mensen zou je nog wel eens naar bed willen gaan als je vrijgezel zou zijn geweest, zow goed?

Khad dr trouwens nog eentje bedacht.. Kay, jongen die ik echt hele tijd in stilte leuk heb gevonden en owk errug leuk was.. Heb um al eeuwen niej gezien, maar ja
als je het zo bekijkt kan da wel ja, ik had het begrepen als een soort van vreemdgaan maar fantaseren is geen vreemdgaan nee.
__________________
no fun
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 20:33
*Nancyboy*
*Nancyboy* is offline
1- sylvia saint
2- gauge de marco
3- cheyenne silver
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:34
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
perseus schreef:
[B]Krijg je hier geen problemen mee?
in wat voor zin bedoel je dit? ik ben eerlijk, dit zijn mijn 3 dames. de bedoeling van dit topic is ook niet dat je het doet, maar als niemand er achter zou komen en de ander zou automatisch ook willen, wie zouden het dan zijn?

maar ik zie jouw 'problemen' niet, kan je dat uitleggen?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 13:29
birdy
birdy is offline
ik zou het met niemand anders dan mijn vrienmd willen doen, want ik hou van hem en verder van niemand en bij mij is er liefde nodig voor seksss
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 13:37
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
birdy schreef:
ik zou het met niemand anders dan mijn vrienmd willen doen, want ik hou van hem en verder van niemand en bij mij is er liefde nodig voor seksss
da's heel liev ... echt, geloof me, ik hou ook enorm van mijn vriendin, maar vraag je je nooit eens af, hoe zou het zijn om met hem ...'?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 14:01
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
eh: (me vrienin mag niet, maar daar wil ik het nog wel es mee doen )

1: Katja Schuurman, daarom.

2: goede vriendin van me.
(omdat we toch al goed met elkaar om kunnen gaan en we elkaar goed kennen (vertrouwen), maar ik weet niet of ik het zou doen. Kan slecht zijn voor de vriendschap, maar toch noem ik haar. Lijkt me wel humor om het es met haar te doen.)

Vraagje tussendoor: zouden jullie het willen doen met een groede vriend(in), waar je nog nooit wat me hebt gehad?

3: pff, een hoop mooie vrouwen als Jessica Simpson (hubba hubba), Carmen Electra, Tooske, enz enz. Gewoon omdat ze lekker zijn.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 14:04
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
Vraagje tussendoor: zouden jullie het willen doen met een groede vriend(in), waar je nog nooit wat me hebt gehad?
yep, de vriendin van mijn vriendin is ook een goede vriendin van mij, en daar zou ik het wel eens mee willen doen?

hoezo vraag je dat? je bedoelt natuurlijk op de band die je al hebt en dat je die niet wilt verpesten?
zo diep gaat deze vraag ook niet, je moet het puur even bekijken vanuit de kant van de sex, hoe zou de sex zijn met ...? geen diepe betekenis ...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 14:04
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
birdy schreef:
ik zou het met niemand anders dan mijn vrienmd willen doen, want ik hou van hem en verder van niemand en bij mij is er liefde nodig voor seksss
ja ok, maar de vraag is meer hormoniaal (is dat een woord? )dan qua liefde gesteld denk ik. Maar ik snap je redenatie, dat gevoel heb ik ook.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Wat is jouw top 3 dub, rap of pop muziek
DigitalMusic
4 06-02-2015 17:45
Muziek Whitney Houston top 3
peaceflower
6 07-08-2003 14:56
Vrije tijd Over de top 3
DeGexxte
73 24-07-2003 21:09
Films, TV & Radio beste horror top 3
Buzzzfuzzz.vs
57 17-08-2002 18:47
Games Top 3
diamondvoodoo
8 28-10-2001 12:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14.