Oud 20-04-2009, 18:34
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik snap er ook niks van
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 20-04-2009, 19:07
Verwijderd
Stiekem wil Chick Rock een vunzige trio.
Oud 20-04-2009, 19:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
dat is geen geheim, maar dan wel MMF

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-04-2009, 20:08
Verwijderd
Oud 20-04-2009, 23:24
Verwijderd
iets met de bus geloof ik??
Oud 21-04-2009, 20:11
Verwijderd
Iets over de kapsalonmeet; ik herinner me vaag een foefighter-scène.
Oud 21-04-2009, 21:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik droomde dat er een meet was in mijn oude basisschool En ik ging nietsvermoedend naar mijn oude basisschool om te kijken hoe het daar nou was. En Sterrie veegde het plein En ik keek en dacht: volgens mij is dat Sterrie maar ik durfde geen hoi te zeggen. En toen ging ik naar het lokaal van groep 3, en de schoolbanken waren weg en er stonden een paar zitbanken, met grote gekleurde kleden erovereen. En iedereen herkende me en zei hoi en fizzle bood me een sigaret aan en ecnelis speelde op haar mondharp. Later ging ze een blowtje voor me draaien En het was best gezellig, we zongen en Missy speelde gitaar. Neko en Juice waren er ook, en Para. En Uice en Para vielen samen op een bank in slaap. En we lowden en dronken bier. En Later kwam Topdrop om te kijken wat we aan het doen waren en kwam er gezellig bij zitten. En Kazet was er ook maar zat onder een bank verstopt. En toen ging Ecnelis Pip bellen om te zeggen dat ze ook moest komen omdat Kazet wer terug was. En later kwam Sterrie die schreeuwde dat we niet zo'n teringzooi moesten maken van dat teringplein. Omdat ze zich de tering had gewerkt om de teringzooi op te ruimen.

__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-04-2009, 21:02
Verwijderd

Minder forumen.
Oud 23-04-2009, 10:56
Verwijderd
Ik was op vakantie met mijn zusje. Ik had mijn eigen badstof laken meegenomen en heel veel spullen.
Het was gewoon in het oude huis van mijn ouders maar dan anders. Als we naar een stadje wilde bracht onze vader ons en het was heel lang rijden.
Er was ook nog iets met dat ik op de wc zat en een tampon in wcpapier wikkelde toen Hennie binnenkwam.
Later kreeg ik 2 briefjes van 500 van mijn moeder omdat we weggingen. Ze zei dat ik het mocht uitgeven. Ik bedacht dat ze toch nergens 500 biljetten accepteren dus ik had er niet zoveel aan.
Koffer inpakken was grote chaos. Ik had een waas voor mijn ogen waardoor ik dingen niet goed zag. Ik was al mijn spullen kwijt en maakte me heel erg druk. Onder het bed lag ook allemaal troep. Daar vond ik ook een set met barbapapa knuffels die ik wou meenemen. maar omdat ik geen ruimte had nam ik alleen die zwarte met dat brilletje mee.
Er kwamen ook nog allemaal mensen in de kamer toen we aan het inpakken waren.
Het was grote chaos en ik was blij dat ik wakker werd.
Oud 01-05-2009, 19:16
Verwijderd
Kazet spoot me de hele tijd nat met een waterpistooltje.
Ik was in mijn blauwe kamer in het b.de.j.park en ik had in mijn broek geplast. Er lag alleen een afzichtelijke gele broek die ik kon aantrekken. Elmer lachte me uit toen ik hem aantrok. Ik had er ook een luier en een onderbroek onder.
Ik rende naar een schuur waar een wc stond, maar ik liep dwars door een spinnweb heen waar een maga spin inzat, ik voelde hem over mijn rug lopen en haalde hem in paniek eraf.
Ik wist dat de forumer d e adlock zou komen en was heel bang dat hij me ook zou uitlachen om mijn gele broek, hij kwam en moest heel hard lachen. ik werd heel bang van hem. Ik rende terug het huis in naar zolder, daar was jaap van de gouden kooi die me achterna kwam met een waterpistool. Ik vluchte snel weer mijn blauwe kamer in en zette de stoel die ik van paula heb gekregen voor de deur, maar ik was in paniek want zo'n stoel kan zo'n olifant van een man ook niet tegenhouden en toen werd ik wakker.
Oud 01-05-2009, 20:07
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik hoorde op tv dat een vet lekkere parfum maar 1 euro was dus ik ging vet snel naar Kruidvat (daar werk ik) en zag allemaal flesjes staan waardoor ik vet gierig was. Daarachter stond ook nog een vet goede mascara en die was maar 3 euro, dus ik besloot die ook mee te nemen. Onderweg kwam ik nog allemaal cadeautjes tegen die ik wel leuk vond voor vriendinnen en nam die ook mee. Toen ik eenmaal bij de kassa was, werd het ontzettend druk en een collega zei dat ik ook maar even kassa moest draaien en m'n eigen spullen in een mandje moest leggen en daar overheen m'n jas. Vervolgens stond ik achter de kassa, maar ik kon m'n inlogcode niet meer herinneren en m'n ogen zaten helemaal dicht waardoor ik het niet zo goed kon zien. Heel veel klanten geloofden ook niet dat ik daar werkte omdat ik geen werkkleren aan had maar m'n eigen. Daarna werd ik wakker. _O-
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 02-05-2009, 14:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droomde dat iemand een staatsgreep had gepleegd en samen met de hoogste adel van het land AL het geld en AL de macht had. Met de hele school en allemaal random mensen zaten we in een trein die afgesloten was en je mocht er alleen af als je verkocht werd als slaaf of wat dan ook. Met een paar vrienden was ik opstandig en we werden opgesloten in een afgesloten ruimte, waarnaast een ruimte was vol gifgas. Dat lekte heel langzaam door het tussenschot en dan werden we heeeeel langzaam vergiftigd. We zonnen steeds op manieren om weg te komen, op een gegeven moment hadden we zelfs telefoons.
Op een dag zat ik op een balkon van de trein en we reden door een soort jungle met extreem hoog gras. Het waaide heel hard, dus alles bewoog en ik kon eraf springen zonder dat iemand een vreemde beweging in de planten zou opvallen. Maar uit unanimiteit met mijn vrienden bleef ik op de trein en ik was vastbesloten ze het plan van van de trein afspringen te vertellen.
Oud 02-05-2009, 18:06
Verwijderd
Ik droomde over een DK-meet. Veel weet ik er niet meer van, behalve dat er veel mensen waren van de laatste meet die ik heb gehad.
Oud 02-05-2009, 21:52
Verwijderd
Oud 02-05-2009, 22:15
Verwijderd
Het eind werd semi-seksueel. ;')
Oud 02-05-2009, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Het eind werd semi-seksueel. ;')
Oja, ik herinner me ook iets van een orgie.
Oud 03-05-2009, 12:12
Verwijderd
Ik deed mee aan een soort spel waarbij je in teams opdrachten moest uitvoeren. Het ging heel goed, behalve toen we tandpasta en nagellak moesten kopen want ik stond te lang te twijfelen en te zoeken in de winkel. Het was heel gezellig met wat mensen van andere groepen, we gingen samen blowen en ik had sjans met iemand. Er was ook een samenzwering en op een gegeven moment werd ik gevlucht en verstopt maar ik weet niet meer hoe dat in z'n werk ging. Toen werd ik semi-wakker omdat er een grote rode spinnende kater zich tussen mijn arm en lichaam had genesteld en ik deed van "aaawwww :hartje: zzzzz" toen besloot hij een gevoelige plaats te gaan kneaden en was ik helemaal wakker.
Oud 04-05-2009, 10:38
Verwijderd
Ik had een zoon gekregen maar wist niet wat ik ermee aanmoest. Ik kon ook geen nieuwe naam verzinnen dus noemde ik hem ook maar Yannick. Hij was best lelijk. Ik verstopte hem steeds.
Later ging ik in mijn moeder haar tas graaien en vond allemaal briefjes van 50. Ik durfde alleen een euro te pikken.
Later was ik in het ziekenhuis en gaf me op bij een balie om te werken daar. Een man kwam naar moe toe en vertelde dat hij werk had, maar ik stond in de lift en de deuren gingen al dicht, want het waren supersnelle liften die heel snel dichtgingen. buiten zag ik anwar en met de fiets fietste ik het huis van Marie Louise binnen die me verbaasd weer naar buiten stuurde. Dat was trouwens bij de Mozartlaan.
Oud 04-05-2009, 10:57
Verwijderd
ik droomde dat ik patat en frikandellen ging halen samen met Ruud Kruthoff en thuis aangekomen ging iedereen alles van ons wegsnaaien.... maar ik had toch niet zo'n honger. verder had ik een hele coole droom maar ben 'm vergeten
Oud 04-05-2009, 12:35
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Dat hij me weeeeeer op het werk kwam lastig vallen en dat ik enorm aan het flippen was, keihard tegen hem stond te schreeuwen en helemaal doordraaide dat hij me met rust moest laten en me niet constant moet opzoeken als ik aan het werk ben.
Nu nog in het echt doen! -_-
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 04-05-2009, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Dat hij me weeeeeer op het werk kwam lastig vallen en dat ik enorm aan het flippen was, keihard tegen hem stond te schreeuwen en helemaal doordraaide dat hij me met rust moest laten en me niet constant moet opzoeken als ik aan het werk ben.
Nu nog in het echt doen! -_-
vriendje?
Oud 06-05-2009, 01:09
Verwijderd
Citaat:
Ik had een zoon gekregen maar wist niet wat ik ermee aanmoest. Ik kon ook geen nieuwe naam verzinnen dus noemde ik hem ook maar Yannick. Hij was best lelijk. Ik verstopte hem steeds.


- - -
Ik droomde sneeuw. Zeg maar, geen echte sneeuw maar de sneeuw die je op tv ziet als er geen ontvangst is. Ruis.



Het was vrij saai en een beetje vervelend.
Oud 09-05-2009, 07:27
Verwijderd
Weer over d e adlock (hij zei iets geniaals maar ik ben vergeten wat) en over een rottweiler, en chaos op het werk.
Oud 09-05-2009, 10:51
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
We hadden een motorrijles, en eerst waren we in een dorpje waar we doorheen moesten rijden. De rijleraar zei dat het een goede mogelijkheid was om flink snelheid te maken, maar overal zaten hele onoverzichtelijke zijwegen en splitsingen van hele smalle straatjes, waar je pas zag of er iets aankwam als je al midden op de straat stond. En toen gingen we dwars door een winkelcentrum waar allemaal mensen aan het winkelen waren, en ik wilde daar helemaal niet veel snelheid maken. En mijn vriend ging heel hard, dus toen vertelden ze hem dat hij zijn rijbewijs moeiteloos zou halen, en dat het er voor mij wel nooit van zou komen. Toen moesten we op een kruising van dat winkelcentrum slippen, en daarna gingen we ergens eten. Ik kwam een moeder met haar dochtertje tegen, en die had wokkels (pasta) met brie en appel. En ze wist precies wat brie was, want dat vroeg ik maar even na, en ik snapte de combinatie van ingrediënten niet zo.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 09-05-2009, 10:55
Verwijderd
Ik had een zoon gekregen en ik wist niet offie van mijn ex was, of van mijn huidige crush, dus die jongens gingen daar ruzie over maken en ik zat daar in middeleeuwse boerenvrouwenkleding met mijn kindje te huilen. Toen kwam een eenhoorn me redden en reden we naar het huisje van Sneeuwwitje, en zij zorgde voor mij en mijn zoon (hij had niet eens een naam ). Toen hij een jaar of vijf was, kwam mijn crush langs en hij vertelde dat ze door middel van een DNAtest hadden bevestigd dat het zijn zoontje was en we gingen samen in ene heel groot kasteel wonen met allemaal kandelaars en heel veel licht enzo.
Oud 09-05-2009, 12:24
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een gave rare droom!

OT: Ik weet het allemaal niet meer zo, maar ik droomde over een leuke jongen die vroeg of we samen uit zouden gaan. Maar ik was heel moe, dus ik wilde eigenlijk niet. Maar ja, hij was echt heel leuk, dus toen zei ik dat ik best eventjes heen kon, maar hij vond dat hij z'n gezicht echt niet voor half 2/2 uur kon laten zien. Dus toen gingen we later. En toen we dan uit waren (weet niet meer wat we gingen doen, volgens mij naar een optreden ofzo) trok hij ineens een heel raar pakje aan, een soort badpak-achtig ding, en heel SM-achtig en ik vond het niet echt wat. Later was hij ineens heel anders, en liet hij duidelijk merken dat hij me leuk vond, en toen gingen we een tijd op een bank zitten, en hield hij me vast, en ging hij allemaal lieve dingen tegen me fluisteren. En ik viel er bijna van in slaap. Het was allemaal heel liev&sagt. En ik geloof dat ik toen ongeveer wakker werd, maar heb een hele tijd geprobeerd om weer in slaap te vallen, en terug te gaan naar die droom haha
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-05-2009, 12:37
Verwijderd
Droom je altijd? Want ik onthoud ze nooit.
Oud 09-05-2009, 18:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik had een affaire met een hele hete homofiel die een relatie had. Ik ging ook met zijn vriend naar bed, maar toen waren ze allebei heel gekwetst en toen ging het uit tussen hen en toen kreeg ik een relatie met die eerste hete homo. =D
Oud 09-05-2009, 18:03
Verwijderd
Ik droomde over twee mannen die een weddenschap hadden. De winnaar kreeg een hapje van een appel. De appel was klein en vrij lelijk. Ik moest hardop lachen omdat ik het zo'n flauwe prijs vond, daardoor werd ik wakker.
Oud 09-05-2009, 18:12
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
vriendje?
Nee, vader. De biologische versie dan.

Vannacht droomde ik dat ik heel hoog aan het trampoline springen was en dat iedereen vol verbazing zat te kijken en dat we naderhand heel gezellig ergens rond een kampvuur zaten.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 09-05-2009, 18:26
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Geen idee, maar al mijn dromen zijn realistisch tegenwoordig, ik lees krantenberichten, hoor nieuwe niet bestaande nummers van bands etc.
Oud 09-05-2009, 22:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik droomde over twee mannen die een weddenschap hadden. De winnaar kreeg een hapje van een appel. De appel was klein en vrij lelijk. Ik moest hardop lachen omdat ik het zo'n flauwe prijs vond, daardoor werd ik wakker.
kleine lelijke appel die ga ik opzoeken. Je weet wel van adam en eva he? Zal wel heel symbolisch zijn!

hier:
De appel staat symbool voor het leven, maar heeft ook een sterk seksuele betekenis. Zien we in de droom een rotte appel dan trekt dit een liefdesrelatie in het waakbestaan geheel in twijfel. Mogelijk zullen we dat niet inzien omdat het ons ontbreekt aan zelfkennis en inzicht. Zitten er in de droom wormgaten in de appel dan twijfelt men in het waakbestaan aan de trouw van de partner, geliefde of goede vriend.
Krijgen we in de droom een appel aangeboden dan kunnen we in het waakbestaan rekenen op geestelijke verlossing.

De weddenschap ging dus om geestelijke verlossing (kleine, lelijke geestelijke verlossing )!
Oud 10-05-2009, 01:01
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
kleine lelijke appel die ga ik opzoeken. Je weet wel van adam en eva he? Zal wel heel symbolisch zijn!
Bij Adam en Eva was het geen appel. Die is er in veel schilderijen bij gemaakt, maar in de Bijbel wordt de vrucht niet benoemd.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 10-05-2009, 01:15
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
ik droom nooit maar vannacht droomde ik dat ik naar de meet van een forum in Amsterdam was en de kaartjes voor het concert van Bell X1 in Paradiso was vergeten
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 10-05-2009, 16:41
Verwijderd
Ik heb gedroomd dat mijn moeder mijn ingebonden eindwerk in de ijskast had gelegd, vermoedelijk tegen het krullen van het voorblad. Ik vond dat toch maar een raar zicht, dat boekje tussen de boter en de kaas .
Oud 13-05-2009, 10:05
Verwijderd
Er was iets met albert heijn mandjes die ik ging ophalen in een gebouw.
Later was ik in een zwarte satijnen galajurk, mijn haar ongekend mooi opgestoken en met mijn zwarte hakjes. Ik zag er fantastisch uit. Ik ging met allemaal onbekende mensen in een bus naar koninginnedag. Het was heel eng in de bus, hij ging mega hard en ik vertrouwde de rijkunsten van de chauffeur niet. toen we aankwamen regende het en het was heel druk.
Toen gingen we gelijk weer weg, naar een andere locatie. Toen we daar waren aangekomen was het feest al voorbij. Ik had ook ineens een zwarte broek aan onder mijn jurk, dat maakte het raar.
Oud 13-05-2009, 10:09
Verwijderd
Twee forumers (ik zal maar geen namen noemen) waren ineens soort van dood, na een noodlanding van een vliegtuig. Haha, en ik dacht eerst dat ze gewoon nog leefden ofzo, want ik had (oog?)contact met ze ofzo, en toen bleken ze dus gaar niet te leven dus dat was een beetje eng enzo, komt door dat verhaal van Uice over die man en die ramen!
Oud 16-05-2009, 07:46
Verwijderd
Elmer bedreigde me, hij pakte mijn telefoon af zodat ik niet kon bellen voor hulp. hij lag op me maar ik kon me toch losmaken. Ik wist ook zijn mobiel af te pakken en erop te gaan zitten .Er stond een motor en ik vluchtte, de motor kon helemaal niet hard en dat durfde ik ook niet. Ook was ik als de dood dat ik aangehouden zou worden aangezien ik geen rijbewijs heb.
Ik reed door allemaal gebouwen heen en tuinen, het was allemaal in de buurt van overvoorde.
De volgende dag kwam ik thuis en elmer lag te slapen. Hij vond het niet leuk dat ik weg was gegaan en wou er normaal over praten.
Later reed ik weer op de motor en zag politie. Snel stapte ik af en liep nogal moeilijk omdat die motor zo zwaar was. Toen kreeg ik een boete omdat ik zo gek liep
Oud 16-05-2009, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Toen kreeg ik een boete omdat ik zo gek liep



OT: alleen met extreme emoties
Oud 16-05-2009, 10:42
Verwijderd
Die boete, Pip.
Oud 17-05-2009, 12:07
Verwijderd
Ik droomde dat ik op vakantie was, of iets dergelijks. Ik was in een grote hal. Toen moest ik terug, en daarvoor had ik geld nodig. Daarom kreeg ik van de reisleidster (?) 200 euro en een ticket voor een parkeergarage in Nuenen (?). Daarna droomde ik dat Flyaway naaktfoto's op DK plaatste.
Oud 17-05-2009, 14:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik droomde over Laisve, en dat ik hem tegenkwam. Maar omdat hij nooit foto's post wist ik eerst niet dat het Laisve was. En toen ging hij heel hard praten ofzo en zijn naam zeggen, en ik weet nog dat ik dacht 'dat is wel dom van hem zeg, wil hij niet dat iemand weet wie hij is, gaat 'ie z'n naam heel hard roepen!' Volgens mij wist hij niet dat ik hem zag. Ik weet niet meer precies hoe hij eruit zag, maar volgens mij was hij best klein, en had hij een beetje een donkere huidskleur, en dat vond ik heel raar, want dat had ik niet verwacht.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-05-2009, 14:24
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Dat ik de hele tijd rondjes door de kamer liep en op de klok keek hoe laat het was. Opeens ging de telefoon en ik durfde hem niet op te nemen. Nadat ik de haak er vanaf had gegooid en ik hoorde dat ze heel had schreeuwden dat ik was gezakt, werd ik in tranen wakker.
Wat een verschrikking.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 17-05-2009, 14:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaw uitslagdromen, arme Phil :aai:
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-05-2009, 15:03
elvis presly
elvis presly is offline
dat ik omringd was door 20 carmen electra's
Oud 17-05-2009, 15:26
Verwijderd
ik zag ergens op straat veel geld liggen in mijn droom maar kon het niet oppakken

wat er daarna gebeurde weet ik niet meer
Oud 17-05-2009, 15:40
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik droomde eerst over het verkopen van tweedehands cd's en boeken enzo en dat een of andere Floris me opzocht omdat hij wilde dat ik wat games voor hem verkocht. Hij bleef me maar bellen en na een tijde zag ik mijn vader en die zei dat hij en mijn broer waren aangereden door een of andere Floris die wilde dat ik wat games voor hem verkocht. Ik vond het allemaal nogal eng dus ik denk, ik negeer hem gewoon, hij weet toch niet waar ik woon. Bleek hij wel te weten via internet, dus ik kwam eens thuis en toen stond er een grote, dikke man met krijs haar en een grijze snor die een beetje verstandelijk gehandicapt was en ik dacht al, dat is vast Floris. Hij begon te praten maar ik verstond het totaal niet. Ik weet niet hoe het afloopt, toen werd ik wakker. Ik viel weer in slaap.

Toen droomde ik over een dorpje waar ik dan woonde. Het was koninginnedag en ik had een discussie met een vriendin van me of we zouden blijven waar we waren of een paar honderd meter verderop zouden gaan kijken, en zij wilde niet weg omdat ze dat te gevaarlijk vond over de hobbelige stenen. We zouden gaan fietsen en ik zei, maar het is maar zo'n klein stukje! "Ja," zei ze, "Maar je zal maar degene zijn die valt en zijn nek breekt." Dat vond ik heel stom en ik zei dat ze leek op haar ouders.
Ik fietste over die hobbelige stenen naar de waterkant, waar een grote boot aankwam. Er stonden een boel klasgenoten van mij langs de kade, eentje had een reddingsboei gemaakt van ijs. We vroegen allemaal ons af wat ze daarmee van plan was, en dat wist ze zelf ook niet dus stelden we voor dat ze hem in het water gooide. Dat deed ze en toen keken we allemaal wie erop af zou komen. Lag Jeremy Clarkson met een blauwig tintje helemaal verkleumd in het water te mopperen.
Toen werd ik opnieuw wakker.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 17-05-2009, 16:28
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Ik droomde dat ik op vakantie was, of iets dergelijks. Ik was in een grote hal. Toen moest ik terug, en daarvoor had ik geld nodig. Daarom kreeg ik van de reisleidster (?) 200 euro en een ticket voor een parkeergarage in Nuenen (?). Daarna droomde ik dat Flyaway naaktfoto's op DK plaatste.
WTF
Oud 18-05-2009, 21:54
Verwijderd
Ik was in een huis en daar was Valerio ook. Ik wilde seks met hem en ging bij hem in bed liggen. Hij was heel lief voor me en had een zachte huid. Van seks kwam het niet.
Oud 19-05-2009, 10:21
Verwijderd
Ik was in op een soort supergrote uitgerekte grasvlakte. Het fietspad was een soort achtbaan-baan en ik durfde van sommige dingen niet af te fietsen omdat het zo steil was. Het was vlak in de buurt van de la rey weg, en daar zat ook de sigarenboer van p&m waar ik shag kocht en nog meer nutteloze troep.
Er was ook een fragment waar mijn zusje dingen ging stelen uit een kantoor en ik heel hysterisch werd en kwaad en mijn moeder belde dat mijn zusje zo vervelend was. Barend was er geloof ik ook bij.
Later was ik in het b.de.j.park en mijn ouders hadden van huis geruild met paula.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Little Phoebe
500 28-10-2013 17:07
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 04-04-2012 12:14
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 26-02-2011 14:10
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 17-08-2008 09:54
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 10:20
Verhalen & Gedichten Zondag, Je Vertrek [Part 1[?]]
moenbase
5 30-06-2002 17:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.