Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2011, 22:50
Verwijderd
Hallo.
Mijn vriend en ik willen wel sex maar zijn te zenuwachtig en weten niet wanneer we het willen
Het is voor ons beiden de eerste keer maar hoe moet je dat nu aangeven wanneer je er klaar voor bent.
Hij weet al dat ik wel wil maar zelf laat hij er niks over los,
Maar hoe moet het de eerste keer?
Iemand tips? X
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 22:54
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Hij laat er niets over los? Bedoel je dat hij er niet zelf over is begonnen? Misschien is het voor jou dan handig om eens een "algemeen" gesprek te voeren over seks. Je moet wel met elkaar kunnen praten over seks, al helemaal als je wel van plan bent seks te hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 22:56
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Trouwens, als het het vriendje is uit dit topic:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?p=32214654
zou ik sowieso geen seks met hem hebben, want het feit dat je geen gevoelens meer voor hem hebt is een veel groter probleem.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Hij laat er niets over los? Bedoel je dat hij er niet zelf over is begonnen? Misschien is het voor jou dan handig om eens een "algemeen" gesprek te voeren over seks. Je moet wel met elkaar kunnen praten over seks, al helemaal als je wel van plan bent seks te hebben.
Ja dat hadden we wel gedaan, maar laats was er ook zoiets dat hij ergens aan was geopereerd maar hij wou absoluut niet zeggen waaraan?.
We hebben het seks gesprek al wel gehad hij was er ook klaar voor zei hij maar tis nu al 3 maand verder en hij laat nergens iets over los enzo.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, als het het vriendje is uit dit topic:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?p=32214654
zou ik sowieso geen seks met hem hebben, want het feit dat je geen gevoelens meer voor hem hebt is een veel groter probleem.
Dat klopt,
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 23:26
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Dan is het meer seks voor de seks dan voor het fijne en de liefde enzo. Ik zal de laatste zijn die zegt dat dat niet mag, maar alleen als er voor alle 2 duidelijk is.dat het seks voor de seks is. Denk er nog eens over na!
__________________
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 02:23
Verwijderd
Citaat:
Dan is het meer seks voor de seks dan voor het fijne en de liefde enzo. Ik zal de laatste zijn die zegt dat dat niet mag, maar alleen als er voor alle 2 duidelijk is.dat het seks voor de seks is. Denk er nog eens over na!
Ja daar heb je dan wel gelyk in ja,
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 07:07
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ik heb er geen twijfel over dat het ergens in de komende 2 weken gaat gebeuren.
Jij bent ziek, 15 jaar en je ouders laten je 2 weken bij je vriendje (waarvan je aangeeft dat je niet meer van 'm houdt) logeren, hij is geopereerd aan iets wat jij niet mag weten. Sorry hoor, toen mijn vriendin 15 was moesten we beide vechten om samen een nachtje door te mogen brengen en jouw ouders moedigen 2 weken toe?
Ik wens je veel plezier, maar laat 'm alsjeblieft een condoom gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er geen twijfel over dat het ergens in de komende 2 weken gaat gebeuren.
Jij bent ziek, 15 jaar en je ouders laten je 2 weken bij je vriendje (waarvan je aangeeft dat je niet meer van 'm houdt) logeren, hij is geopereerd aan iets wat jij niet mag weten. Sorry hoor, toen mijn vriendin 15 was moesten we beide vechten om samen een nachtje door te mogen brengen en jouw ouders moedigen 2 weken toe?
Ik wens je veel plezier, maar laat 'm alsjeblieft een condoom gebruiken.

Nou hij slaapt bij mij omdat hij zover weg woont een uur rijden,
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 12:36
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Nou hij slaapt bij mij omdat hij zover weg woont een uur rijden,
maar dan nog 2 weken
ik zou dat op jou leeftijd ook nooit gemogen hebben ook al was het 'zover' dat het een uur rijden is.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 12:36
Verwijderd
Een uur rijden? :') Wat verschrikkelijk ver!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 19:34
-Richard-
-Richard- is offline
Lol een uur is helemaal niet ver!
__________________
'Jammer dat er geen IMG tekens in deze handtekeningen werken..'
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 22:42
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
Uhm...

Citaat:
Helpp wat moet ik doen,
Ik hou niet meer van me vriendje, elke keer als er over hem gepraat wordt doe ik netals of ik het niet hoor,
Of ik praat er over heen.
Als hij hier is en slaapt naast mij wil hij wel zoenen enzo maar ik niet ik trek me hoofd dan weg.
Maar het beroerde ervan is dat het al is uitgeweest tussen ons en dat hij veel van me houd.
Mijn ouders zijn daarin tegen dat het goed gaat en dat het verliefde gevoel naar een paar weken weg is maar ik hou niet meer van hem.
Ze snappen dat niet want het is zn lieve jongen en zorgt goed voor mij,
Ligt het dan aan mij of doe ik iets fout help help ik weet geen raad, en ik ga morgen naar hem toe en dan is hij 2 weken bij mij$
Help help graag tips wat ik doen moet.
Als je niet meer van hem houd dan lijkt me dat hij zowieso niet de eerste moet zijn...
Je kan het beter bewaren voor iemand waar je wel 100% van houd
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Met citaat reageren
Oud 24-12-2011, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Uhm...



Als je niet meer van hem houd dan lijkt me dat hij zowieso niet de eerste moet zijn...
Je kan het beter bewaren voor iemand waar je wel 100% van houd

Nou mensen ik ben bij hem nu!
Het komt langzaam terug, nu maar hij praat wel meer gelukkig
Met citaat reageren
Oud 24-12-2011, 14:08
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Wat komt langzaam terug? De geilheid? De gevoelens? Dat waar hij aan is geopereerd?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2011, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Wat komt langzaam terug? De geilheid? De gevoelens? Dat waar hij aan is geopereerd?
Het gevoel maar t praten had k wel mis want, hij praat meer over een ander dan over hemzelf.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2011, 08:45
Inge17
Inge17 is offline
hoi das wel jammer ja
Met citaat reageren
Oud 25-12-2011, 09:34
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Operatie... weet je 't al?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2011, 09:48
Inge17
Inge17 is offline
hoi hoi
Met citaat reageren
Oud 25-12-2011, 10:51
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Is er hier geen aangeef functie?
__________________
Pain makes you eager to grow stronger.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2011, 14:12
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Nou mensen ik ben bij hem nu!
Het komt langzaam terug, nu maar hij praat wel meer gelukkig
Het lijkt me toch niet echt een geweldige grote liefde als het weggaat, dan weer langzaam terugkomt als je bij hem bent, en 'm misschien alweer halfvergeten bent de volgende keer dat je hem een tijdje niet ziet. Natuurlijk kun je gewoon seks met hem hebben, je hóeft niet per se heel verliefd te zijn op hem om seks te hebben, maar mocht je graag je eerste keer met iemand beleven waar je echt heel verliefd op ben, zou ik nog even wachten. En niet jezelf dwingen tot 'oh ja, ik vind hem toch wel leuk' zodat je seks van jezelf mag hebben, hoewel je hem (denk ik) niet echt leuk vindt.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 26-12-2011, 22:52
Verwijderd
Nou ik weet nog niet waaraan hij is geopereerd we hebben al meer dan 6 maand maar k denk nu niet meer dat de relatie lang duurt want ik schrok zaterdag heel erg hij is 2 weken hier en heeft overal maar 3 dingen van mee das toch vies?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2011, 23:50
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
En daar kom je naar 6 maanden achter?
__________________
Pain makes you eager to grow stronger.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 07:42
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Nou ik weet nog niet waaraan hij is geopereerd we hebben al meer dan 6 maand maar k denk nu niet meer dat de relatie lang duurt want ik schrok zaterdag heel erg hij is 2 weken hier en heeft overal maar 3 dingen van mee das toch vies?
ligt eraan
als je moeder een goed was schema heeft is het gewoon goed te doen hoor
mijn moeder die heeft dat ook als ik iets in de was gooi dan is het de volgende dag meestal alweer weer gewassen.ik heb ooit in een drukke maand met 2 verschillende shirtjes gedaan en 2 broeken. omdat die telkens bovenop lagen .

OT: en weet je heel zeker dat hij van alles maar 3 dingen meeheeft en neit nog meer in zijn tas heeft laten zitten of van plan is kleren te gaan kopen ?
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 12:05
Verwijderd
Volgens mij toch troll, of gewoon heel erg dom.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 12:38
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Ja, een troll.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 15:58
Verwijderd
Ja k weet t heel zeker, want zn ma zei dat, ja we kunnen dat wel wassen ja,
Hij gaat echt geen kleding kopen hoor.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2011, 17:27
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
haha. het gaat hier over wasmachines. Sorry maar als je niet weet hoe de eerste keer moet, er zijn genoeg tips in andere topics. Veel plezier alvast.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De eerste keer met je huidge partner
Thee Muts
47 26-08-2006 22:24
Liefde & Relatie De eerste keer dat je vriend(in) 'Ik hou van je' zei
Verwijderd
96 23-06-2006 12:16
Seksualiteit beinvloed door de eerste keer(?)
deringmeester
45 23-03-2005 13:20
Seksualiteit De eerste keer samen slapen...
lso
59 03-11-2004 07:37
Seksualiteit De eerste keer...
John_doe
35 18-08-2004 13:07
Seksualiteit De eerste keer doemt te mislukken?
kainie
19 02-08-2003 14:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15.