Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2003, 17:03
kainie
Avatar van kainie
kainie is offline
Ik heb nu al een tijdje een vriendin en het ziet er naar uit dat we HET binnekort gaan doen.

Nu vertelde laatst een vriend tegen mij dat de eerste keer niet zo fijn is als het lijkt, hij duidde hier op dat de vagina nog te krap/klein is om je lul in te douwen? Is dat zo? Ik bedoel gaat het wel 'soepel' de eerste keer? Niet dat ik daar zit te frotten en het schiet niet op, dat is pijnlijk en lullig voor haar en mij en het verneukt natuurlijk de eerste keer..

Weet iemand wat tips zodat ik geen blunders ga maken de eerste keer?


(Broertje van Kainie, maar onder zijn LOG IN, SORRY! )
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 17:07
Verwijderd
elke vagina verschilt natuurlijk kwa grootte.

maar het lijkt me niet lekker voor haar als jij " je lul erin douwt".
Gewoon zachtjes doen en vragen of je goed zit/het pijn doet enz. Ze kan je ook een handje helpen door je penis de goede richting in te brengen.

sjah en meestal gaat de eerste keer niet altijd goed , je moet veel oefenen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 17:09
Verwijderd
broertje...jaja

fijn trouwens dat je uhm...zo'n genuanceerd taalgebruik hebt

maar goed. als zij opgewonden en zo is, zal je in de meeste gevallen weinig moeite hebben om je "lul erin te douwen"
en als zij al ervaren is (dat maakte ik niet op uit je tekst) ook niet.
en verder hangt het af van eventueel tampongebruik en manier van zelfbevrediging.

maar er zijn uitzonderingen.

dus dit kun je nooit van te voren weten.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 17:23
Verwijderd
der was niks verkeerds gegaan bij mij de eerste keer hoor, ik had het me alleen wat lekkerder voorgesteld
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 17:48
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
geen idee... ik heb nog nooit sex gehad met een maagd (oftewel, ik heb nooit iemand ontmaagd, beetje omslachtig geformuleerd )

maar ik denk dat je je vriendin iig eerst goed nat moet maken.. dus een uitgebreid voorspel lijkt mij een heel goed plan. beetje vingeren en likken en strelen en aaien enzo. en pas als jullie helemaal ontspannen zijn "de lul erin frotten"

wees iig niet band. iedereen doet het, het is niet eng en je gaat het waarschijnlijk nog wel vaker doen. en onthoud: oefening baart kunst (en wellicht ook kinderen als je het niet veilig doet )
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 17:49
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 26-07-2003 @ 18:23:
der was niks verkeerds gegaan bij mij de eerste keer hoor, ik had het me alleen wat lekkerder voorgesteld
same hier
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 18:12
Caroo
Avatar van Caroo
Caroo is offline
ik zou er iig voor zorgen dat je vriendin op der gemak is.. niet gespannen..

Een flink voorspel is mijn advies..

En voor een meisje geld vaak dat het pijn doet de eerste x.. dus een tip:
Laat het meisje de 2de x ofzow boven gaan, kan ze zelf aanvoelen of het pijn doet..

Suuc6!!!
__________________
[ Caroo.nl ]
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 21:46
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
10-age $ schreef op 26-07-2003 @ 19:12:
ik zou er iig voor zorgen dat je vriendin op der gemak is.. niet gespannen..

Een flink voorspel is mijn advies..

En voor een meisje geld vaak dat het pijn doet de eerste x.. dus een tip:
Laat het meisje de 2de x ofzow boven gaan, kan ze zelf aanvoelen of het pijn doet..

Suuc6!!!
watjes
gwoon 1ste keer boven, heb jij het iig nooit gedaan
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 23:13
poesiefox
poesiefox is offline
Er zijn al zoveel topics met hele goeie tips over een pijnloze eerste keer geweest, ik raad je aan even te zoeken.

Doe je het niet voor jezelf, doe het dan voor haar. Of lijkt het je leuk om haar onnodig pijn te doen?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 18:27
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 27-07-2003 @ 00:13:
Er zijn al zoveel topics met hele goeie tips over een pijnloze eerste keer geweest, ik raad je aan even te zoeken.

Doe je het niet voor jezelf, doe het dan voor haar. Of lijkt het je leuk om haar onnodig pijn te doen ?
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 18:29
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Strax lees je vriendin dit dat je je lul in haar vagina wilt douwen als ik meisjuh was zou ik daar meteen op afknappen en ik denk dat er meer zijn met dat iedee.
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 10:47
Hans Kazan
Avatar van Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Hop, die zwans in die natte la, en dan die klamme dot helemaal volblaffen met bud.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:38
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
mijne was niet te krap, zijne wou er gewoon niet in, was beetje klooien maar tis 3e x wel gelukt en dat tel ik mee als mijn 1e x. meneer gaat nu een cockring kopen zodat ie niet telkens slap wordt als er even niks gebeurd. (lees als dat rotcondoom om moet)
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:39
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Het deed bij mij trouwens helemaaaaaaaaal geen pijn, en ook niet bij de 'diepe' standjes tot nu toe, maar komt misschien ook omdat we ons helemaal met 2 vingers op de g-plek richten.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 11:39
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
Vaal schreef op 28-07-2003 @ 11:47:
Hop, die zwans in die natte la, en dan die klamme dot helemaal volblaffen met bud.
hans teeuwen
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 11:49
Verwijderd
Als je het vaste voornemen hebt om je lul erin te douwen, dan gaat het inderdaad mis. Met je eikel tegen haar vagina drukken, zachtjes, tot-ie er een klein stukje in zit, dan zachtjes op en neer tot zij meer ontspant, oprekt en nóg natter wordt (want het moet natuurlijk vooraf worden gegaan door minstens een uur voorspel), en zonder te forceren steeds een stukje verder. Als-ie er eenmaal inzit kun je het tempo opbouwen, en eventueel de stootkracht etc, maar dat laatste hoeft natuurlijk niet.

Ennem, 't is je vriendin, als je iets verkeerd doet zal ze je er vast niet om veroordelen, zolang je maar toegeeft dat je inderdaad iets verkeerds deed.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 12:34
Snoep
Snoep is offline
Bij mijn eerst keer past die er perfect in.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 13:36
misterme
misterme is offline
zoals sommigen gezien zullen hebben, heb ik een redelijk formaat penis, ben zelf nog maagd, en ik ben bang dat mijn pik niet als 'fijn' ervaren zal worden (vooral niet als het haar 1e keer wordt) want als je hier zo rond leest blijkt dat de meeste meiden dit te groot vinden... heeft iemand nog meer tips dan uitgebreid voorspel, een goed moment en rustig te werk gaan?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 14:29
Verwijderd
Citaat:
misterme schreef op 02-08-2003 @ 14:36:
zoals sommigen gezien zullen hebben, heb ik een redelijk formaat penis, ben zelf nog maagd, en ik ben bang dat mijn pik niet als 'fijn' ervaren zal worden (vooral niet als het haar 1e keer wordt) want als je hier zo rond leest blijkt dat de meeste meiden dit te groot vinden... heeft iemand nog meer tips dan uitgebreid voorspel, een goed moment en rustig te werk gaan?
Glijmiddel.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 14:34
Zwavelstokje
Avatar van Zwavelstokje
Zwavelstokje is offline
nee joh dat hoeft helemaal niet
het was bij mij ook wel krap de eerste keer maar mijn tweede vriend had daar gelukkig geen last maar van
als het echt te krap blijft kun je misschien vragen of ze het eens met een grote vibrator wat groter wil maken? klinkt een beetje bannaal maar het werkt wel hoor!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46.