Oud 11-09-2003, 08:46
gabber-mendiej
gabber-mendiej is offline
ik ben verkracht






Ik huilde. Eerst heel zachtjes en onhoorbaar tot er diep in mij een gevoel losbarstte van onweerstaanbare drang om ermee te kappen.
Mijn hele leven is verwoest.
Wat blijft er nog van over?
Alles is ingestort door een voorval dat zo plots als een aardbeving mijn leven kapot heeft gemaakt. Dus waarom zou ik er nog mee doorgaan?
Om mijn hele leven die ondraaglijke pijn te voelen? Nee, dan maak ik er liever nu meteen een eind aan.
Maar dat kan ik niet. Niet na alles wat er gebeurd is.
Ik kan mijn moeder niet nog meer pijn aandoen. En eigenlijk ben ik veel te laf. Zelfmoord is iets voor dappere mensen en niet iets voor een veertienjarig meisje dat daarenboven nog eens Mandy van der Hoek heet.
Ik wou dat ik de tijd terug kon draaien, dat ik nooit naar hem toegegaan was, dat er helemaal niets gebeurd was en dat ik een doodgewone vrijdag meegemaakt had.
Maar ik geloof al lang niet meer in sprookjes. Je kan de tijd nu eenmaal niet terugdraaien. Deze vrijdagavond zal voor eeuwig in mijn hersenen gegrift staan. Ik zal nooit meer iemand liefhebben zonder eraan te denken.
Ik wil het je allemaal wel vertellen, maar ik kan niet.
Die wond is pas open gereten en er is helemaal niets om die te ontsmetten.
Het is een wond die nooit meer zal genezen. Diepe littekens zullen er altijd blijven. En misschien zal ik wel helemaal doodbloeden. Mijn tranen kunnen die grijze leegte niet vullen. Ik kan alleen maar wegkwijnen van de pijn bij het horen van een lied van een vlinder.
Omdat ik weet dat hij mijn jeugd heeft gestolen. Omdat ik vuil en aangeraakt ben. Omdat ik er niet over kan praten.
En vooral omdat dit gebeurd is en het helemaal mijn eigen schuld is.


__________________
If He Wanna Makes Me Suffer, I Wanna See Him Die, Raping Me And Others, I Wish This Was A Lie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2003, 09:41
AnneCath
AnneCath is offline
Heel mooi, gevoelig en zeker herkenbaar. Heb het zelf ook mee gemaakt en vind het heel mooi omschreven! Sterkte!!! *knuff*
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 10:30
Sleepingsun
Avatar van Sleepingsun
Sleepingsun is offline
uhm ja, het is mss wel mooi geschreven,
maar ik snap niet echt wat het hier op DoP doet?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 12:05
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
>Psychologie
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 12:22
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 11-09-2003 @ 12:05:
>Psychologie
of eventueel Letteren...
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 12:34
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
murwari schreef op 11-09-2003 @ 12:22:
of eventueel Letteren...
Ja, idd
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 13:04
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
>>> Letteren.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 13:38
gabber-mendiej
gabber-mendiej is offline
dankjewel... jah k weet ook niet egt waarom t hier staan, maar ja... in ieder geval bedankt, en jij die t ook mee heb gemaakt.. hoe heb jij t opgelost?

ik loop nu bij een psycholoog.. mja
__________________
If He Wanna Makes Me Suffer, I Wanna See Him Die, Raping Me And Others, I Wish This Was A Lie
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 14:30
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Bij later inzien toch Psychologie. Welke fb wil dit oplossen?
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef op 11-09-2003 @ 14:30:
Bij later inzien toch Psychologie. Welke fb wil dit oplossen?
tis toch bij nader inzien?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 17:56
Verwijderd
Mooi stuk, deels herkenbaar..
maarjah tis niet echt vrolijk verhaal ofzo
Veel sterkte...

Groetjes Eva!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 18:12
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
heel mooi omschreven...echt pijnlijk.
Ik hoop dat je jezelf er niet de schuld van blijft egven, want als iemand jou aanraakt tegen jou wil in is het nooit jou fout meis!

Sterkte met het verwerken

*knuffel?*

Eendje
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 18:33
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Het is niet jou fout!!!
wel heel mooi verhaal!!!
O ja, wat je zei over zelfmoord, ik vind het juist dapper als je wilt blijven leven.... Zelfmoord vind ik veel slapper...
Heel veel succes!!!
x
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 18:52
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Mooi... Poëtisch...

Idd, het is NOOIT jouw fout als iemand zoiets doet. Het was tegen jouw wil. Hij had moeten stoppen zodra hij wist dat je niet wilde.

De wonden zullen misschien niet helemaal genezen, maar ook niet open blijven. Neem de tijd voor jezelf, praat erover en doe je best om vooruit te komen, dan zullen ze zeker voor het grootste gedeelte genezen. Al lijkt het nu misschien niet zo, dat kan ik me eigenlijk wel voorstellen.

Zelfmoord lijkt misschien een goede oplossing, maar het helpt niet. Als je je best doet om hier overheen te komen, is er een kans dat je hier sterker uit komt en met meer ervaring. Maak je er meteen een einde aan, dan eindig je het probleem maar kom je nooit tot een oplossing. Dan kan je nooit meer vooruitgang boeken.

*knuf*
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 19:13
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
gabber-mendiej schreef op 11-09-2003 @ 08:46:
ik ben verkracht

Het verhaal
Het is juist helemaal niet jou schuld, het is de schuld van dat beest die jou dat heeft aangedaan.
Geef hier jezelf niet de schuld van, want dat is het helemaal niet.
Mijn advies is om je verhaal te doen bij de politie, als je dat al gedaan heb, wens ik je veel sterkte!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 19:20
load_harmony
load_harmony is offline
mooi..
__________________
just call it music
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 19:46
Verwijderd
Ik zie er niks over, dus ga ik het vragen: heb je hem aangegeven? Het is belangrijk dat iets tegen hem ondernomen wordt, voordat hij zich vergrijpt aan de volgende.

Het is niet jouw schuld, noch die van anderen als zij verkracht worden. Ook al denk je dit. Ook al denk je bij jezelf "Was ik er nou maar niet heengegaan! Hoe kon ik zo dom zijn! Het is allemaal mijn schuld" .. wellicht zijn er ook mensen in jouw omgeving die er zo op reageren "je had het kunnen weten" of iets dergelijks. Mensen die je misschien veroordelen, die een reden voor het gebeurde proberen te vinden (kleed jij je graag een beetje sexy? ga je veel met oudere jongens om? flirt je met ze?).

Hoe dan ook, wat mensen ook zeggen of wat je ook deed, niemand heeft het recht jou of een ander te verkrachten. Niemand vraagt daar om. De enige schuldige hier is de dader zelf, en deze moet aangepakt worden.

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 19:55
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
********, met aangeven haal je alleen maar dingen naar boven die je ver hebt weg gestopt.


Mooi geschreven.
Sterkte meisje!
__________________
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-09-2003, 20:35
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Onthoudt alsjeblieft dat zoiets nooit jouw schuld kan zijn.

Ook al herhaal ik wat anderen hebben gezegd,
en zal je misschien denken 'wat een zeikerd',
maar zelfmoord is geen oplossing, ècht niet.

Zoek proff. hulp, ga naar een vertrouwenspersoon op school,
de huisarts, iemand die je vertrouwt, wie dan ook,
en leer ermee omgaan.

De pijn en alle gevoelens zullen nooit helemaal verdwijnen,
nee, maar je kan er wel mee om leren gaan. En dat lukt
je, met hulp van anderen, en inzet van jezelf.

Heel veel sterkte. (f)
__________________
Drie.

Laatst gewijzigd op 11-09-2003 om 20:39.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 20:49
Verwijderd
ik herken dr wel wat in.. heel veel sterkte dr mee meid!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 21:01
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
hey meid!!

goed, zoals iedereen zegt: het is niet jou schuld!!
je bent verkracht, leidende vorm, het is je overkomen, je hebt er dus zelf niks aangedaan. Het klinkt bot, maar het is misschien wel duidelijk zoals ik het zeg.

En dat je geen zelfmoord hebt gepleegd is inderdaad dapperder dan het WEL te doen, immers, door het te doen 'vlucht' je, en nu
'vecht' je, dus zeg nou zelf, wat is dapperder?

Meis, ik weet niet hoelang het geleden is, maar ik heb zoiets meegemaakt... en ook ik zit er nog meej.... het slijt wel, langzaam aan. maar bij mij is het al jaren terug, en nog denk ik er redelijk vaak aan... maar toch word het minder, gelukkig wel!!

hou je taai! love, wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 21:12
Wasteland
Avatar van Wasteland
Wasteland is offline
Ik sluit me gedeeltelijk bij de rest aan: wanneer je je moeder er niet mee wil belasten dat kan. Maar blijf vooral niet stil zitten onderneem actie. Daar mee wil ik zeggen zoek hulp. Er zijn gelukkig genoeg instanties die jou daarin kunnen helpen/steunen.

Ik wens je ook erg veel sterkte,

groeten,

Rob.
__________________
Half Shadow, Half Human.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 21:47
gabber-mendiej
gabber-mendiej is offline
eej lieve mensen, allemaal onwijs bedankt..
ik heb nu een bui dat ik iedereen t liefst dood wil maken, en mezelf nog het meest.. hoe ik me nu voel is niet te omschrijven, maar denk maar es dat je je onwijs vies voeld... dat je onwijs gezwete heb, en je heb t gevoel dat je onwijs stinkt, zo voel ik me nu..

Voor de mensen die t vroegen: het was op 21 juni dit jaar.. en ja, hij is 3 uur daarna opgepakt, en zit nu vast in de Koepel in Haarlem.. ze zitting en de ijs is al geweest, ik moest hem toen ook zien, dus is het nu weer allemaal onwijs terug gekomen, vandaar dat ik het van me af heb geschreven, t hielp een beetje maja..

donderdag 18 september is de Uitspraak, duss, k ben benieuwd.. de ijs van 18 maanden, en dan gaan er nog 3 maanden van zijn voorarest af, dus hij krijgt ong. 15 maanden, terwijl ik in principe levenslang heb... grrr

__________________
If He Wanna Makes Me Suffer, I Wanna See Him Die, Raping Me And Others, I Wish This Was A Lie
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 21:47
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Zelfmoord is pas zwak.
Sterke mensen blijven in leven en vechten tegen de slechte dingen in het leven.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 10:19
gabber-mendiej
gabber-mendiej is offline
jah ik weet t, maar k heb wel zoiets van: 'Had hij me niet kennen vermoorden nadat hij me verkracht had?'
want dan had ik me nu niet zo kut gevoeld..

mja.. me ouders en vrienden natuurlijk wel, duss hebbik toch maar geen zelfmoord gepleegd
__________________
If He Wanna Makes Me Suffer, I Wanna See Him Die, Raping Me And Others, I Wish This Was A Lie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2003, 10:25
VG
Avatar van VG
VG is offline
Citaat:
... schreef op 11-09-2003 @ 21:01:


En dat je geen zelfmoord hebt gepleegd is inderdaad dapperder dan het WEL te doen, immers, door het te doen 'vlucht' je, en nu
'vecht' je, dus zeg nou zelf, wat is dapperder?

Magic words!
__________________
Tijdloos...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 19:32
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Het verhaal raakt mij net ook echt.. Ik denk niet dat ik nog iets kan toevoegen aan wat er al gezegd is...

Ik vindt de eis van 15 maanden laag voor wat hij jou heeft aangedaan maar dat is nu eenmaal het Nederlandse rechtsysteem.. Hoop in ieder geval dat hij die 15 maanden krijgt (hij verdient echt veel meer straf)!

Probeer te blijven onthouden dat het absoluut niet jou schuld is. Heel veel sterkte!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 19:57
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Jeetje, woorden schieten me tekort...

Ontzettend veel sterkte...
Probeer alles weer op een rijtje te krijgen en ik hoop dat je dan snel weer zonder al te veel pijn je oude leventje kunt oppakken. Ik snap wel dat het nooit meer hetzelfde zal zijn, maar ik hoop gewoon zo dat je ooit niet meer iedere seconde aan die bewuste vrijdag hoef te denken...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 23:47
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
gabber-mendiej schreef op 11-09-2003 @ 21:47:
dus hij krijgt ong. 15 maanden, terwijl ik in principe levenslang heb... grrr

ja, idd eigenlijk...
ik zal aan je denken die dag!
laat je het ons nog even weten?
liefs/sterkte, wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 11:01
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
hmm, beetje late reactie maar ik las het net pas..

ik vind het ook erg mooi geschreven,
alleen wel vreselijk dat je dat heb mee moeten maken. ik zelf heb zoiets nooit meegemaakt maar het lijkt me echt heel erg

ik zal donderdag ook ff aan je denken, heel veel sterkte

kuzzies mir
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 14:13
smilegirl
smilegirl is offline
heejz meis....
echt wat vreselijk voor je!!
vreselijk dat die dingen gebeuren
jij kunt er nix aan doen je bent naar hem toe gegaan schrijf je maar dan weet je toch niet van te voren wattie gaat doen?
tis niet jou schuld!!
vind dat je het erg mooi hebt opgeschreven...
en idd de littekens zullen altijd blijven zitten,maar dood bloeden zul je niet want daar ben je dnek ik te sterk voor (zo kom je over in je verhaal)
hoop dat je het in de toekomst een plaats kunt geven en kunt genieten van het leven
wens je heel veel suc6 en sterkte

kus smilegirl
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 11:08
gabber-mendiej
gabber-mendiej is offline
allemaal onwijs bedankt!

k heb dus egt helemaal geen zin in donderdag eh.. dan moet ik die kutvent weer zien!
denken ze dat ik het leuk vind om hem te zien ofzow??
grrrrr,
k ben nu in een afzeik bui.. heeeel vervelend...

mja.. onwijs bedankt en jullie horen t nog!!

*knuffel*
Mendiej
__________________
If He Wanna Makes Me Suffer, I Wanna See Him Die, Raping Me And Others, I Wish This Was A Lie
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 22:00
Dying Bride
Dying Bride is offline
Mandy, denk NOOIT maar dan ook NOOIT dat het JOUW schuld was.
Je bent het liefste nichtje wat ik heb, en toen ik het hoorde heb ik ook een nacht lang liggen huilen.
Waarom jij?
Waarom niet gewoon weer ik.... waarom niet gewoon weer ik...
Je blijft altijd mijn lieve kleine nichtje en ik hou van je!
Omdat je mandy bent.
Omdat je me steunde in de tijd dat ik er niet meer wilde zijn, omdat we lol hadden tijdens het winkelen en omdat we zo ontzettend konden lachen.
Ik hou van je mandy, onthoud dat.
Laat zo'n gore ranzige kansloze het leven niet waard zijnde klootzak je jonge leven niet bederven.
Dat moet je echt niet doen!
Zonder alle steun van mensen had ik dat ook gedaan, maar ik ben er nu nog en daar ben ik blij om.
Meisje, ik kom binnenkort bij je langs.
Dikke zoen

Kel
__________________
Amd I sat alone on the edge of dreams, watching birds...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 11:22
gabber-mendiej
gabber-mendiej is offline
liefe kelliej... muh allerliefste nichtje.. k hou ook van jouw!!!
je moet niet teveel over mij inzitten hoor, want dat is ook niet goed....

we moeten snel weer effe gaan winkelen bij de hema.. voor Gel....*remember?*

haha, k spreek je snel

*hele dikke kus*
Mendiej
__________________
If He Wanna Makes Me Suffer, I Wanna See Him Die, Raping Me And Others, I Wish This Was A Lie
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 11:44
Dr Evil
Dr Evil is offline
*crosspost*
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 16:44
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Het kan nooit vaak genoeg herhaald worden nar mijn mening: Het is niet jouw schuld! Nooit en te nimmer niet! Ik snap ook dat je dat nu nog niet gelooft, maar dat komt wel.

Ook ik heb het meegemaakt, voelde me precies zoals jij. Niet echt te omschrijven, maar zwaar kut, geen zin meer, mams en de paarden waren de enigen die me in leven hielden.

Ik ben zeer benieuwd naar de uitspraak, ik vind de eis ook erg laag, van mijn part sluiten ze dit soort gasten hun hele leven lang op in een martelkamer, maar je kan in ieder geval al blij zijn dat hij op is gepakt... De zak die het mij en vele anderen aandeed loopt nog steeds vrij rond...

Als ik je ergens mee kan helpen meis, gil maar... Ik weet niet of ik het kan, maar ik zal altijd mijn best doen voor mensen die dit soort ervaringen hebben gehad die ze niet verdienden, net als ik...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-09-2003, 17:44
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Dr Evil schreef op 17-09-2003 @ 11:44:
*crosspost*
link?
__________________
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 09:20
gabber-mendiej
gabber-mendiej is offline
AngelLena... heb jij aangifte gedaan ofniet?
t lijkt me egt super erg als ik weet dat die gozer nog rondloopt, dat ik hem elk moment van de dag tegen ken komen..

ik zou nog banger zijn dan nu...
Je ken me toevoegen op msn als je wilt....

nirvana_obsessions@hotmail.com


*kusje*

Kleine Mendiej
__________________
If He Wanna Makes Me Suffer, I Wanna See Him Die, Raping Me And Others, I Wish This Was A Lie
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 09:26
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Sterkte vandaag meis
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 09:52
PJ
Avatar van PJ
PJ is offline
Hetzelfde, super veel sterkte en ik hoop dat hij langer krijgt dan de eis......die vent moet levenslang weg...
__________________
If you can't beat it: cheat it...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 12:00
VG
Avatar van VG
VG is offline
Meid, veel sterkte vandaag! Ik hoop voor je dat hij de eis ook daadwerkelijk krijgt, dat zou een hele troost zijn!

Maar welke straf hij ook krijgt, maak er voor jezelf wat van. Ga niet bij de pakken neer zitten, zorg dat je wonden helen (al zullen er altijd diepe littekens overblijven) en kijk wat dit onderwerp betreft niet te lang achterom. Je toekomst ligt voor je en daar moet je wat van maken.

Heel veel sterkte!
__________________
Tijdloos...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 14:22
gabber-mendiej
gabber-mendiej is offline
hallow lieve mensen..

ik kom net terug van t rechtsgebouw haarlem...
hij heb 9 maanden gekregen, en daarvan zijn er 3 maanden voorwaardelijk, dus hij komt weg met 6 maanden celstraf...

GODVERDOMME!!!!!!!!!!
__________________
If He Wanna Makes Me Suffer, I Wanna See Him Die, Raping Me And Others, I Wish This Was A Lie
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 16:41
*~SuPaHgIrL~*
Avatar van *~SuPaHgIrL~*
*~SuPaHgIrL~* is offline
Citaat:
AnneCath schreef op 11-09-2003 @ 09:41:
Heel mooi, gevoelig en zeker herkenbaar. Heb het zelf ook mee gemaakt en vind het heel mooi omschreven! Sterkte!!! *knuff*
ik vind het vreselijk...het heeft me ook diep geraakt maar ben je nu zwanger?
__________________
*** *~SuPaHgIrL~*Is BaCk*~
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 16:41
PJ
Avatar van PJ
PJ is offline
Ik vind 6 maanden voor zo iemand veeeeeel te weinig. Je kunt het beste nu alles proberen te verwerken en niet meer aan die vent denken. Heel veel sterkte de komende tijd...
__________________
If you can't beat it: cheat it...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 16:42
*~SuPaHgIrL~*
Avatar van *~SuPaHgIrL~*
*~SuPaHgIrL~* is offline
Citaat:
gabber-mendiej schreef op 11-09-2003 @ 08:46:
ik ben verkracht






Ik huilde. Eerst heel zachtjes en onhoorbaar tot er diep in mij een gevoel losbarstte van onweerstaanbare drang om ermee te kappen.
Mijn hele leven is verwoest.
Wat blijft er nog van over?
Alles is ingestort door een voorval dat zo plots als een aardbeving mijn leven kapot heeft gemaakt. Dus waarom zou ik er nog mee doorgaan?
Om mijn hele leven die ondraaglijke pijn te voelen? Nee, dan maak ik er liever nu meteen een eind aan.
Maar dat kan ik niet. Niet na alles wat er gebeurd is.
Ik kan mijn moeder niet nog meer pijn aandoen. En eigenlijk ben ik veel te laf. Zelfmoord is iets voor dappere mensen en niet iets voor een veertienjarig meisje dat daarenboven nog eens Mandy van der Hoek heet.
Ik wou dat ik de tijd terug kon draaien, dat ik nooit naar hem toegegaan was, dat er helemaal niets gebeurd was en dat ik een doodgewone vrijdag meegemaakt had.
Maar ik geloof al lang niet meer in sprookjes. Je kan de tijd nu eenmaal niet terugdraaien. Deze vrijdagavond zal voor eeuwig in mijn hersenen gegrift staan. Ik zal nooit meer iemand liefhebben zonder eraan te denken.
Ik wil het je allemaal wel vertellen, maar ik kan niet.
Die wond is pas open gereten en er is helemaal niets om die te ontsmetten.
Het is een wond die nooit meer zal genezen. Diepe littekens zullen er altijd blijven. En misschien zal ik wel helemaal doodbloeden. Mijn tranen kunnen die grijze leegte niet vullen. Ik kan alleen maar wegkwijnen van de pijn bij het horen van een lied van een vlinder.
Omdat ik weet dat hij mijn jeugd heeft gestolen. Omdat ik vuil en aangeraakt ben. Omdat ik er niet over kan praten.
En vooral omdat dit gebeurd is en het helemaal mijn eigen schuld is.


ben je zwanger?
__________________
*** *~SuPaHgIrL~*Is BaCk*~
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 16:43
*~SuPaHgIrL~*
Avatar van *~SuPaHgIrL~*
*~SuPaHgIrL~* is offline
Citaat:
gabber-mendiej schreef op 18-09-2003 @ 14:22:
hallow lieve mensen..

ik kom net terug van t rechtsgebouw haarlem...
hij heb 9 maanden gekregen, en daarvan zijn er 3 maanden voorwaardelijk, dus hij komt weg met 6 maanden celstraf...

GODVERDOMME!!!!!!!!!!
ben je zwanger?
__________________
*** *~SuPaHgIrL~*Is BaCk*~
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 16:45
*~SuPaHgIrL~*
Avatar van *~SuPaHgIrL~*
*~SuPaHgIrL~* is offline
Citaat:
PJ schreef op 18-09-2003 @ 16:41:
Ik vind 6 maanden voor zo iemand veeeeeel te weinig. Je kunt het beste nu alles proberen te verwerken en niet meer aan die vent denken. Heel veel sterkte de komende tijd...
vind ik ook!
__________________
*** *~SuPaHgIrL~*Is BaCk*~
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 18:05
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
gabber-mendiej schreef op 18-09-2003 @ 14:22:
hallow lieve mensen..

ik kom net terug van t rechtsgebouw haarlem...
hij heb 9 maanden gekregen, en daarvan zijn er 3 maanden voorwaardelijk, dus hij komt weg met 6 maanden celstraf...

GODVERDOMME!!!!!!!!!!
Goh... Waarom geven ze hem niet gewoon even een aai over zijn lieve bolletje met de woorden "Nooit meer doen hoor"?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 18:23
Verwijderd
Citaat:
gabber-mendiej schreef op 18-09-2003 @ 14:22:
hallow lieve mensen..

ik kom net terug van t rechtsgebouw haarlem...
hij heb 9 maanden gekregen, en daarvan zijn er 3 maanden voorwaardelijk, dus hij komt weg met 6 maanden celstraf...

GODVERDOMME!!!!!!!!!!

Jezus, wat een sukkels leven er toch ook op deze aardkloot. Waarom word ie niet direct vrijgelaten met alleen een waarschuwing ofzo

Probeer het te verwerken meissie.. veel succes en praat er veel over, want dat helpt je..

*knuffel geeft*
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 18:48
VG
Avatar van VG
VG is offline
Klinkt misschien heel stom, maar dit was met ons nederlandse rechtsysteem wel te verwachten... (Hogere straffen worden pas gegeven als herhaling volgt...).

Je zal nog wel een tijdje kwaad zijn, maar hij heeft nu genoeg aandacht gehad! Nu wordt het tijd dat je alleen aan jezelf gaat denken (voor dit onderwerp dan!), want jij moet nu door, hoe hard het ook voor je kan zijn!

Good luck!
__________________
Tijdloos...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit sex/verkrachting?
SD.creatief
30 13-05-2016 16:15
Psychologie Ben verkracht
Sweety1
57 12-06-2002 10:06
Seksualiteit ik ben verkracht door een giraf
appelke
9 14-03-2002 12:29
Seksualiteit ik ben verkracht door mijn duits leraar !
sientje
10 02-03-2002 17:48
Algemene schoolzaken ben verkracht door mijn leraar duits !
sientje
16 02-03-2002 16:20
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen ik ben verkracht door mijn leraar duits !
sientje
2 02-03-2002 11:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48.