Oud 09-01-2019, 17:04
Runertje550
Runertje550 is offline
Dus dit is het verhaal:

Ik en een meid vinden elkaar leuk en we willen een keer afspreken, origineel was ons plan om bij mij thuis wat te doen maar omdat ze op een afstand woont waarbij de laatste bus al om 11 uur vertrekt stelde ik voor om in een stad die tussen ons zit iets te doen, maar nu de vraag, wat?

Ik ben 19 en zij 18 dus daar kan je opzich wel op letten, ik dacht zelf aan ergens eten maar verder dan dat weet ik niets, jullie een idee? (ik woon in een dorp dus ik zou het echt niet weten)

Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd op 09-01-2019 om 17:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2019, 18:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ergens iets eten of drinken inderdaad, of samen gaan poolen? Samen naar de film gaan kan ook, maar dan heb je niet echt de kans om veel met elkaar te praten.

Je kunt ook (mits je dat leuk vindt) samen naar de dierentuin gaan, of samen gaan schaatsen op de ijsbaan.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-01-2019, 18:29
Runertje550
Runertje550 is offline
Hmmm ik twijfel tussen dineren en schaatsen, ik zelf kan niet schaatsen maar dat zou het alleen maar leuker maken. Dineren lijkt me ook wel leuk maar wat we erna doen moet ik nog bedenken
Met citaat reageren
Oud 09-01-2019, 20:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hmmm ik twijfel tussen dineren en schaatsen, ik zelf kan niet schaatsen maar dat zou het alleen maar leuker maken. Dineren lijkt me ook wel leuk maar wat we erna doen moet ik nog bedenken
Je kunt ook eerst gaan schaatsen en dan lekker een hapje gaan eten?

Overleg ook gerust met je date wat zij leuk vindt!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-01-2019, 23:45
Verwijderd
Rondlopen door de stad, winkelen, uiteten, drankje doen, etc. Waar houden jullie zoal van? Vaak is de keuze voor een date al snel gelegd met gelijke interesses of met toevalligheden die je spontaan tegenkomt in een reclame folder of evenementen die voorbij komen op Facebook.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2019, 07:04
Runertje550
Runertje550 is offline
Citaat:
Je kunt ook eerst gaan schaatsen en dan lekker een hapje gaan eten?

Overleg ook gerust met je date wat zij leuk vindt!
Gedaan! We gaan eerst naar de schaatsbaan en daarna wat drinken, bedankt voor de hulp!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2019, 07:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Gedaan! We gaan eerst naar de schaatsbaan en daarna wat drinken, bedankt voor de hulp!
Leuk, veel plezier!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie De versiertoer
Armoed
81 06-11-2007 13:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06.