Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2004, 19:04
David
Avatar van David
David is offline



Gewoon huis tuin en keuken foto's
Maar vind ze wel erg leuk.

De duitse herder is van mij, de beagel is van een vriendin.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2004, 19:29
Spacemonkey
Avatar van Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Mooie honden
__________________
Why can't they see. It's complete insanity to argue with the man who is the judge of right en wrong.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 20:20
appelsientje
appelsientje is offline
Lief !
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 20:42
Verwijderd
Citaat:
David schreef op 31-01-2004 @ 20:04:
[afbeelding]
[afbeelding]

Gewoon huis tuin en keuken foto's
precies, leuk voor in je dagboek.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 20:54
Verwijderd
Mooie honden , maar
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=699504
daar issie meer op z'n plaats.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 20:57
Verwijderd
tja...nuff said.....
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 22:14
cottoncandy
Avatar van cottoncandy
cottoncandy is offline
ik heb zo het idee dat jij van honden houdt
__________________
met melk meer mans
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 31-01-2004 @ 21:54:
Mooie honden , maar
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=699504
daar issie meer op z'n plaats.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 10:23
David
Avatar van David
David is offline
Ik vond het hier ook goed op z,n plaats.
Zeurpieten.

Kiekjes mogen hier ook toch ?
Zoniet dan post ik het wel niet meer en dan mogen jullie voortaan naar de intelectuele foto's van cottencandy kijken

Laatst gewijzigd op 01-02-2004 om 10:32.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 11:02
cottoncandy
Avatar van cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
David schreef op 01-02-2004 @ 11:23:
Zoniet dan post ik het wel niet meer en dan mogen jullie voortaan naar de intelectuele foto's van cottencandy kijken
Wat wil je nou eigenlijk? Als je het niet kan hebben dat mensen deze foto's niet mooi vinden ga het dan niet op mij afreageren. Sorry hoor, maar ik vind dit echt laag.

En het is intellectueel en cottoncandy.
__________________
met melk meer mans
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 11:37
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
wow, die lijkt zo erg op mijn Xena...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 12:39
Verwijderd
Niet echt bijzonder, wel lief
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 13:04
David
Avatar van David
David is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 01-02-2004 @ 12:02:
Wat wil je nou eigenlijk? Als je het niet kan hebben dat mensen deze foto's niet mooi vinden ga het dan niet op mij afreageren. Sorry hoor, maar ik vind dit echt laag.

En het is intellectueel en cottoncandy.
Ik maakte maar een grapje.

Bedoelde er niks kwaads mee.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 17:32
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
tsja... zal ik die foto van mijn paard in de sneeuw dan ook maar posten?
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 20:28
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
shit hee.. had ik ook maar een foto gemaakt van de sneeuw.. dan had ik nog wat kunnen posten..

hmm vrij onbijzonder dus
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 23:59
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Sorry, het doet me niets. Om nog maar niet te spreken over de contrasten (of gebrek aan)..
__________________
Red Red Wineeee
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 09:13
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
David schreef op 01-02-2004 @ 11:23:
Kiekjes mogen hier ook toch ?
Volges mij niet...de naam van dit forum verraad het al: ARTistiek...wel leuke honden trouwes...
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 09:54
miffy the bunny
Avatar van miffy the bunny
miffy the bunny is offline
mensen wat zeuren jullie allemaal... sorry dat ik hier post, ik ben volledig niet artistiek... maar waarom zou je hier geen mooie foto's mogen posten?

I like it very much. vooral de tweede. post vooral meer
__________________
everything about you is how I'd wanna be
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-02-2004, 11:14
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 04-02-2004 @ 10:13:
Volges mij niet...de naam van dit forum verraad het al: ARTistiek...wel leuke honden trouwes...
Njaaaaa wat is ART dan? Die andere troep die jullie hier posten? hahaha. Let wel ik spreek hier niet iedereen aan, maar alleen de lulletjes ( AM, roxane etc. ) die altijd zo snel roepen hey dit hoort hier niet dit is geen ''art'' . Ik kan genoeg voorbeelden geven van andere topics die geen '' art '' zijn maar die AM roxane en andere lijers wel art vinden. So do yourself a favor and go suck some jawbreakers instead of bitchin' the whole time
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 15:14
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Shakeel schreef op 04-02-2004 @ 12:14:
Njaaaaa wat is ART dan? Die andere troep die jullie hier posten? hahaha. Let wel ik spreek hier niet iedereen aan, maar alleen de lulletjes ( AM, roxane etc. ) die altijd zo snel roepen hey dit hoort hier niet dit is geen ''art'' . Ik kan genoeg voorbeelden geven van andere topics die geen '' art '' zijn maar die AM roxane en andere lijers wel art vinden. So do yourself a favor and go suck some jawbreakers instead of bitchin' the whole time
Je bedoelt 'do me a favor'?

Maar 'ze' zeggen niet dat het per se artistiek moet zijn, maar laat het dan in ieder geval mooi zijn. Dit soort foto's kan m'n demente oma ook nog maken met een hema-camera, bij wijze van spreken.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Shakeel schreef op 04-02-2004 @ 12:14:
Njaaaaa wat is ART dan? Die andere troep die jullie hier posten? hahaha. Let wel ik spreek hier niet iedereen aan, maar alleen de lulletjes ( AM, roxane etc. ) die altijd zo snel roepen hey dit hoort hier niet dit is geen ''art'' . Ik kan genoeg voorbeelden geven van andere topics die geen '' art '' zijn maar die AM roxane en andere lijers wel art vinden. So do yourself a favor and go suck some jawbreakers instead of bitchin' the whole time
Citaat:
Gewoon huis tuin en keuken foto's
hij zegt het zelf..
ja david heeft leuke hondjes en een camera met genoeg megapixels. Ik denk niet dat david's intentie is geweest om zn foto;s te laten beoordelen. Kritiek te krijgen waarmee hij in het vervolg wat mee kan doen. Daarnaast zijn de foto's niet interessant of mooi om te zien. Je kan gewoon niets met deze foto;s en daarom zijn ze dus meer op zn plaats in het flora & fauna/mijn huis dier fototopic.

Laatst gewijzigd op 04-02-2004 om 15:40.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 16:47
funest
Avatar van funest
funest is offline
Citaat:
Shakeel schreef op 04-02-2004 @ 12:14:
Njaaaaa wat is ART dan? Die andere troep die jullie hier posten? hahaha. Let wel ik spreek hier niet iedereen aan, maar alleen de lulletjes ( AM, roxane etc. ) die altijd zo snel roepen hey dit hoort hier niet dit is geen ''art'' . Ik kan genoeg voorbeelden geven van andere topics die geen '' art '' zijn maar die AM roxane en andere lijers wel art vinden. So do yourself a favor and go suck some jawbreakers instead of bitchin' the whole time
dude kom op zeg
en stiekem doe jij etzelfde als wij,
jij roept snel HEY DIT IS MOOI
wij roepen 'snel' HET DIT IS LELIJK

Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 18:40
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Shit wat zijn jullie beleefd zeg
Ik hoopte op een heftige flame discussie..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 19:08
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Shakeel schreef op 04-02-2004 @ 19:40:
Shit wat zijn jullie beleefd zeg
Ik hoopte op een heftige flame discussie..
wat een hippiereacties he
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 19:09
David
Avatar van David
David is offline
Ik ook.

Ik moet wel zeggen dat ie ergens gelijk heeft.
Er word veel gezeikt door bepaalde personen hier.
De gezamelijk een vreemde smaak hebben en zelf eigenlijk weinig presteren.

Goed, misschien waren deze foto's hier niet geheel correct.
Zal het in het vervolg wel laten.

Maar dat neemt niet weg dat er een stel ontzettende zeurpieten hier zitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2004, 22:35
funest
Avatar van funest
funest is offline
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 22:42
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
David,

Als je weet dat jouw postings (- om welke reden dan ook, ik heb geen zin daar op in te gaan -) "standaard" een reeks 'zeurders' en 'zeur postings' aantrekken, waarom neem je dan nog steeds de moeite om hier je foto's te posten?

Ik snap sommige reacties overigens wel. Je post hier je foto's om reacties te krijgen. Maar áltijd als er een "niet-zo-positieve" reactie komt, heb je wel een of andere "smoes" klaarliggen waardoor je de kritiek niet persoonlijk op hoeft te nemen. Ik kan me voorstellen dat bepaalde mensen zich daar (nogal) aan gaan ergeren/irriteren......

Danny
__________________
Red Red Wineeee
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 22:43
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Danny schreef op 04-02-2004 @ 23:42:
Ik kan me voorstellen dat bepaalde mensen zich daar (nogal) aan gaan ergeren/irriteren......
ergeren
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 22:49
walter
Avatar van walter
walter is offline
Citaat:
Shakeel schreef op 04-02-2004 @ 12:14:
Njaaaaa wat is ART dan? Die andere troep die jullie hier posten? hahaha. Let wel ik spreek hier niet iedereen aan, maar alleen de lulletjes ( AM, roxane etc. ) die altijd zo snel roepen hey dit hoort hier niet dit is geen ''art'' . Ik kan genoeg voorbeelden geven van andere topics die geen '' art '' zijn maar die AM roxane en andere lijers wel art vinden. So do yourself a favor and go suck some jawbreakers instead of bitchin' the whole time
ben het inde grote rode draad wel met je eens, die computer getekende kutshit kan je al gelemaal geen kunst noemen die k hier zie, okee, deze foto's zijn misschien ook geen artistiek hoogtepunt, maar als iemand ze nou mooi vind? 'art' hoeft niet altijd een diepere betekenis te hebben

niet dat deze foto's wat doen met mij, maar met sommige mensen, bijvoorbeeld die van honden houden, doet het misschien wel wat
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 22:50
David
Avatar van David
David is offline
Citaat:
Danny schreef op 04-02-2004 @ 23:42:
David,

Als je weet dat jouw postings (- om welke reden dan ook, ik heb geen zin daar op in te gaan -) "standaard" een reeks 'zeurders' en 'zeur postings' aantrekken, waarom neem je dan nog steeds de moeite om hier je foto's te posten?

Ik snap sommige reacties overigens wel. Je post hier je foto's om reacties te krijgen. Maar áltijd als er een "niet-zo-positieve" reactie komt, heb je wel een of andere "smoes" klaarliggen waardoor je de kritiek niet persoonlijk op hoeft te nemen. Ik kan me voorstellen dat bepaalde mensen zich daar (nogal) aan gaan ergeren/irriteren......

Danny
Sorry Danny,

Maar wat je nu zegt is echt bull shit.
Ik heb wel degelijk het recht om dingen te zeggen.
En natuurlijk neem ik kritiek persoonlijk op. Maar ik mag me er toch ook zeker wel op verdedigen ? ik mag m,n eigen mening erover hebben, ik hoef het niet met kritiek eens te zijn en ik mag een slecht iets een reden geven.

Ik snap niet wat de kronkel bij jullie is dat jullie dit raar vinden ?!

Laatst had ik iets gepost waar ik zelf niet helemaal tevreden over was en zei dat ook, terwijl ik het werkje toch aardig vond.
Blijkbaar vinden mensen het erg dat ik gewoon eerlijk zeg over iets wat ik gemaakt heb dat ik het niet perfect vind.

Waarom ik het post ? omdat ik hem wel leuk vind. niet geweldig, maar leuk genoeg om te posten.

Als mensen zich daar aan irriteren.. vind ik dom, en nog belangrijker, i don't give a fuck.

Waarom ik hier blijf posten ?
Omdat ik het leuk vind en dat er genoeg mensen zijn die het wel leuk vinden dat ik hier wat post en ik m,n onlineforumtijd niet laat verpesten door een paar negatieve figuren.

Snap je dat Danny ?
Mooi.

Ik mag nu hopen dat dit eindeloze gezeik van jullie eens over is.
Geef het goede voorbeeld als mod. ofzo.

Laatst gewijzigd op 04-02-2004 om 23:15.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 23:21
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Beste David,

Allereerst even iets rechtzetten; ik ben geen "mod". Ten tweede; ik vind het zéér onprettig dat je loopt te generaliseren. "Jullie" dit en "jullie" dat, als je maar weet dat ik me daar niet echt door aangesproken voel. (krijg er wel een nare bijsmaak van)

Fijn dat je kritiek wel opneemt, en ja, ik begrijp dat je (graag) een weerwoord brengt. Al vraag ik me af op welke manier je dit bedoelt. Ik weet niet wat je van psychologie afweet, maar er zijn een aantal manieren waarop mensen met kritiek om kunnen gaan. Een van de meestvoorkomende reacties naar aanleiding van kritiek, is het "omrichten" van de kritiek naar een factor waarvan duidelijk is dat de bekritiseerde persoon geen directe invloed op uit kan oefenen. Ik bespeur in je reacties vaak deze manier van omgaan met kritiek. Het ligt altijd aan een externe factor.

Let wel; ik probeer je met deze posting niet te bekritiseren, maar te wijzen op hoe sommige mensen jouw reacties kunnen zien. Misschien heb je er wat aan.

Vriendelijke groeten en GELUK,

Danny
__________________
Red Red Wineeee
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 23:24
David
Avatar van David
David is offline
psychologie, kritiek, factor, enz. enz.

Een hoop bla bla bla met als afsluiter:
"ik probeer je met deze posting niet te bekritiseren, maar te wijzen op hoe sommige mensen jouw reacties kunnen zien"

Nou bedankt Danny voor deze wijze les...


Volgende keer iets wat me wel interesseerd ?

Ik hou hier mee op, met dit gezeur. Want zoals je al merkt raak ik er zelf ook een beetje geirriteerd door

Laatst gewijzigd op 04-02-2004 om 23:43.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 23:44
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
David schreef op 04-02-2004 @ 23:50:
Als mensen zich daar aan irriteren..
ergeren

en als je t nou gewoon probeert te negeren?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 23:45
David
Avatar van David
David is offline
Starting right now.

Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 18:21
Sadistik_Fukk
Avatar van Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Ah wat een lekker hondje

Op een broodje met sla.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Eins zwei drei partyen is saai #971
Verwijderd
500 27-04-2010 01:02
Psychologie Dieren...
Verwijderd
35 24-01-2009 21:56
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Seksualiteit Het grote foto-topic, bedoeld voor de allerdaagse, normale foto's
telluriet
480 26-02-2004 22:22
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Flora & Fauna Katten zijn mooi
Stevill
26 11-02-2002 15:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31.