Oud 28-01-2004, 15:18
italiangirl
italiangirl is offline
Hoi! Ik wil dat mn ouders(en ik dan...) het afval scheiden omdat dat beter is voor t mileu, maar ze willen het niet omdat de kliko maar 1x in de 2 weken opgehaald word en dan zijn ze bang dat het gaat stinken Weet iemand iets hier tegen?!

Groetjes Kimmy.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2004, 17:07
Verwijderd
Kliko dichtdoen. Als het dan stinkt, ruik je er niets van, totdat je het deksel open doet. Maar dat doe je toch niet vaker dan eens per dag, neem ik aan.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 13:34
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Zorg dat die kliko ver weg staat.. (in een hoekje in de tuin oid waar je niet vaak komt en dus geen last hebt van de stank)
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 13:53
marieke_temp
Avatar van marieke_temp
marieke_temp is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 28-01-2004 @ 17:07:
Kliko dichtdoen. Als het dan stinkt, ruik je er niets van, totdat je het deksel open doet. Maar dat doe je toch niet vaker dan eens per dag, neem ik aan.
nee juist altijd open laten staan. als je hem dicht laat staan en dan open doet gaat het stinken want zolang hij dicht is gaat het broeien daarbinnen. als hij altijd open staat ruik je echt (haast) niets.
__________________
I've got a million dreams stuck in my head, wish I could live a few before I'm dead
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 14:16
Verwijderd
Citaat:
marieke schreef op 29-01-2004 @ 13:53:
nee juist altijd open laten staan. als je hem dicht laat staan en dan open doet gaat het stinken want zolang hij dicht is gaat het broeien daarbinnen. als hij altijd open staat ruik je echt (haast) niets.
Kan natuurlijk ook ja, maar dan moet je wel een tuin hebben oid waar-ie in kan .
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 14:52
Verwijderd
Gewoon doen hoor die kliko. 's winters is het koud dan ruik je het toch niet, alleen 's zomers kan je er een beetje last van hebben. Maarja je moet er toch wat voor over hebben he? Een beter milieu begint nou eenmaal bij jezelf. Wat ook helpt is heel consequent je eigen afval gaan scheiden Mijn ouders werden er helemaal gek van
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 20:30
italiangirl
italiangirl is offline
Nouja! Nou segge se ineens dat se t nie willen doen omdat t vuil op de stort bij elkaar word gepropt!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 20:31
extinction
Avatar van extinction
extinction is offline
ik met m'n naieve kop dacht altijd dat afval scheiden overal in NL verplicht was.

anyway, je kan ook een composthoop maken als je een tuin hebt.
__________________
Teacher seeks pupil. Must have an earnest desire to save the world. Apply in person.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 20:36
Verwijderd
Citaat:
italiangirl schreef op 04-02-2004 @ 20:30:
Nouja! Nou segge se ineens dat se t nie willen doen omdat t vuil op de stort bij elkaar word gepropt!
Als je wat inside info hebt weet je dat ze dat hier in groningen zo doen, en waarom, omdat ze een paar jaar geleden dikke verbrandingsovens hebben gebouwd en deze nu moeten draaien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Hoe organiseer jij je huishouden?
Hawahaai
57 11-04-2010 21:42
Lifestyle Wereldverbeteraar(s?) lifestyle
Larry Flint
276 03-02-2007 02:00
De Kantine Scheiden jullie thuis afval?
Mara
55 07-11-2005 00:43
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 56 graden: toeval of broeikas??
little nemo
45 08-08-2003 16:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.