Oud 07-02-2002, 19:05
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Ik ga elke dag met de hond uit, niet omdat ik een hond wilde ik was juist degene die moeilijkheden zag en nadat ik het gewoon niet aan kon zien dat het zielige beest maar 5 minuten in de avond werd uitgelaten door mijn broertje (superpuber) ben ik maar steeds met hem gaan lopen, elke dag flink rennen, en het liefst door de regen, het is een wild beest dat uitgelaten hoort te worden, maar toch zie ik eigenlijk nooit mensen van mijn leeftijd, en dan denk ik wel eens is het dan nou raar dat ik dat altijd zo voor die hond over heb? En ik kan het trouwens iedereen aanraden want het is heel gezond voor zowel lichaam als je koppie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2002, 21:57
PV
PV is offline
Ik denk dat ik meer interesse zou hebben in die jongen die ik dan zie dan in de hond maarre mijn ouders laten mij niet met onze hond lopen.. ze trekt altijd en als ik dr dan los laat is ze weg Dat risico loop ik liever niet.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 14:04
Lucky2002
Lucky2002 is offline
Meestal denk ik, wat een rare hond heeft die, of wat een chagerijnige man ofzow. Of wat kut dat ik hier ook loop. Maar nie meer.

Groetjes Svetlana, die sinds een twee weken nog maar een hondje heeft
__________________
we love horses
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 22:03
tijgertje_007
tijgertje_007 is offline
nouw, zelf heb ik geen hond.. maar een vriendin van me wel.. en als ik daar ben vind ik het heeerlijk om lekker buiten te rennen met dat beest..

maar in wat jij over hebt voor je hond, herken ik veel met wat ik over heb voor mijn (jawel..) hamster.. ik laat hem zo vaak mogelijk een rondje in de keuken rennen of op de gang.. kannie heerlijk snuffelen.. ik vind het anders soww zielig.. de hele dag in die kooi... oowkal heb ik een grote met wat speeltjes ensoww.. ik vind dat je zown lief beestje een goed leefbaar leven moet bezorgen..!!
__________________
<<<>>>...* Don't Worry * * Be Happy *...<<<>>>
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 22:07
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Citaat:
tijgertje_007 schreef:
nouw, zelf heb ik geen hond.. maar een vriendin van me wel.. en als ik daar ben vind ik het heeerlijk om lekker buiten te rennen met dat beest..

maar in wat jij over hebt voor je hond, herken ik veel met wat ik over heb voor mijn (jawel..) hamster.. ik laat hem zo vaak mogelijk een rondje in de keuken rennen of op de gang.. kannie heerlijk snuffelen.. ik vind het anders soww zielig.. de hele dag in die kooi... oowkal heb ik een grote met wat speeltjes ensoww.. ik vind dat je zown lief beestje een goed leefbaar leven moet bezorgen..!!

precies je hebt helemaal gelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Het Niet Grappig Topic
maxwell
59 02-07-2008 16:48
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Levensbeschouwing & Filosofie wat vinden jullie van proeven op dieren???
Rachel_Beliën
167 14-02-2002 21:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25.