Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2014, 20:02
Chayenne95
Chayenne95 is offline
Hallo, de titel zegt het al.. Ik ben langzaam verliefd geworden op een jongen die al in een relatie zit. :hmmm: hoopte natuurlijk dat dit mij nooit zou overkomen. Hoe meer ik van hem zag, hoe meer ik dacht.. Dit zoek ik nu in een jongen.

Even voor de extra informatie, hij is geen vriend van mij ofzo, het is dus niet zo dat ik meer ben gaan voelen voor een goede vriend door een leuk moment of zo iets. Deze jongen weet niet dat ik verliefd op hem ben.

Nou vind ik het absoluut niet de bedoeling om invloed uit te willen oefenen op de relatie die hij nu heeft. Dus ik maak hier geen werk van. Stel dat ik dat wel zou doen, hij zou daar ook nooit in mee gaan omdat hij een vriendin heeft, maar dit maakt hem dus ook juist weer zo oke! Ze zeggen namelijk wel eens van, als een jongen dat doet moet je hem helemaal niet willen.. Maar dat is het hem nou juist... Zelfs dit doet hij dan goed hihi

Wel vind ik het erg moeilijk om hier zelf mee om te gaan... Iemand tips?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2014, 21:37
ZaadPlantje
Avatar van ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Los laten. Sorry maar hij is al bezet. Als je geluk hebt gaat het binnenkort uit. En met minder geluk moet je toch echt een ander zoeken. Veel suc6 trouwens.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2014, 22:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Los laten. Als het geen vriend van je is ken je hem ook niet heel goed en heb je vooral het beeld van hem in je hoofd hoe jij hem graag zou willen. Of zeg ik nu dingen die niet waar zijn...?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-12-2014, 06:58
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Los laten. Sorry maar hij is al bezet. Als je geluk hebt gaat het binnenkort uit. En met minder geluk moet je toch echt een ander zoeken. Veel suc6 trouwens.
Dit idd. Maar beter vergeet je hem!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2014, 12:29
Verwijderd
Hem een keer apart nemen en liegen over wat z'n vriendin allemaal doet.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2014, 15:07
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Ik voel mij verplicht om je te vertellen dat de tip van Reverend slechts een quickfiks is, waardoor je misschien 1 leuke avond hebt, maar dit geen basis is voor een goede, stabiele relatie, tenzij dit je doel is! Dan zou ik zeggen; de tip van Reverend!
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2014, 22:13
ZaadPlantje
Avatar van ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:
Ik voel mij verplicht om je te vertellen dat de tip van Reverend slechts een quickfiks is, waardoor je misschien 1 leuke avond hebt, maar dit geen basis is voor een goede, stabiele relatie, tenzij dit je doel is! Dan zou ik zeggen; de tip van Reverend!
Reverend is gewoon baas!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2014, 23:00
Chayenne95
Chayenne95 is offline
Nou ik vertrouw het meeste op het los laten helaas. Wel denk ik dat ik hem best goed ken, maar niet goed genoeg om zeker te zijn.. Maar laat ik het zo stellen, als hij geen vriendin had, had ik graag wat af gesproken. Ik gun het hen echt wel, maar ergens voel ik wel zoiets van... Wie weet zijn zij een keer niet meer samen als het niet goed blijkt te werken. Wie weet is het dan de moeite waard hem toch beter te leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2014, 23:05
Chayenne95
Chayenne95 is offline
Ik heb niet het idee dat ik hen zie zoals ik graag zou willen. Ik ben niet zo snel zo enthousiast.. Ik vind het advies van reverend ook niet echt iets voor mij. Toch bedankt voor de moeite hihi, al ZOU ik dat doen... Hij is te serieus ervoor, en ik ook trouwens ... Probeer maar los te laten.. Bedankt allemaal
Met citaat reageren
Oud 19-12-2014, 23:06
Chayenne95
Chayenne95 is offline
Ik ken zijn vriendin ook niet trouwens. Alleen van een foto
Met citaat reageren
Oud 19-12-2014, 23:39
patrick1495
patrick1495 is offline
probeer met andere jongens om te gaan en miss vergeet je hem dan iets beter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie help me
kattenlovertje
2 09-06-2014 12:45
Liefde & Relatie Help me het te zoeken!
Hopeless
9 16-01-2012 23:07
Liefde & Relatie HELP!!
michelle-1888
3 03-02-2011 20:18
Liefde & Relatie Verliefd op een jongen uit mijn klas
Doow
26 30-04-2006 17:54
Liefde & Relatie onmacht
Charlottetje
23 14-04-2004 00:00
Liefde & Relatie hoe maak ik hem duidelijk dat ik hem wil
danoneke
25 26-04-2003 11:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13.