Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2004, 12:54
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Haha, dat programma is op mtv te zien, lijkt me echt cool om te zien. De eerste aflevering willen 2 broers op brad pitt lijken
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2004, 12:56
Verwijderd
How low can you go...

Maar ik wil het toch wel zien. Wanneer wordt de eerste aflevering herhaald?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 13:19
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
ja, en ze zien er daarna echt zo plastic uit dat het niet meer aantrekkelijk is.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 13:19
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
ja echt achterlijk

maar goed ik gaat het wel kijken...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 13:24
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik heb in de hitkrant idd die 2 gasten zien staan, echt belachelijk Maar goed, dat programma lijkt me best leuk, voor als ik niets anders nuttigs te doen heb...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 13:30
--Pipeloi--
Avatar van --Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Weet iemand wanneer het uitgezonden word, ik hoor wel allerlei reclames maar weet nog steeds niet wanneer het uitgezonden word.......lijkt me leuk om te zien
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 13:33
jet
Avatar van jet
jet is offline
dinsdag om half 9 was de eerste uitzending, met de twee brad pitt look a likes

het was wel grappig. volgende dinsdag is er een meisje dat op britney wil lijken
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 13:34
jet
Avatar van jet
jet is offline
trouwens.. ze ware eigenlijk alleen maar lelijk door hun enorme hoeveel heid pukkels. en die zijn uiteindelijk niet weggehaald, daar deden ze volgensmij make-up overheen.. dus naja.
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 13:39
Cruz
Cruz is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 08-05-2004 @ 14:19 :
ja echt achterlijk

maar goed ik gaat het wel kijken...
__________________
What Goes Around Comes Around
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 15:02
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
ze leken er nieteens op.. wat een losers zeg... briljant programma
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 15:23
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 08-05-2004 @ 14:19 :
ja echt achterlijk

maar goed ik gaat het wel kijken...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 15:49
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
walgelijk
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 16:08
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Dan ben je echt serieus niet goed wijs. Maar k ben wel nieuwsgierig, ik wil die idioten eigenlijk wel zien.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 17:23
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 08-05-2004 @ 14:33 :
dinsdag om half 9 was de eerste uitzending, met de twee brad pitt look a likes

het was wel grappig. volgende dinsdag is er een meisje dat op britney wil lijken
Woensdag was toch de eerste aflevering? Ik dacht nog dat ik het moest kijken als ik op tijd thuis zou zijn. Maar ik was niet op tijd thuis, dus ik wil de herhaling wel zien. In de Metro stond een foto van ie twee broers na hun metamorfose. Ik ben benieuwd hoe ze er ervoor uitzagen
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 17:26
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
hoe triest
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 17:57
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik vin dhet echt niet normaal dat jonge volwassenen dit nu al laten doen, en dan ook nog eens op een bekend gastje..

toch ben ik wel benieuwd! Er is een aflevering waar een jongen wil lijken op jennifer lopez

Die aflevering lijkt me zo vet
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 18:13
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Citaat:
hoe triest
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 18:40
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
achterlijk programma (maar toch kijk ik)
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-05-2004, 18:52
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
wanneer komt "I want a Fucked Up Face"?, waarin mensen zich voor heel veel geld kunnen laten verminken? Zat trash dat dat wilt doen, en nog meer mensen die het willen zien.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 19:31
Sawna
Avatar van Sawna
Sawna is offline
Wanneer is het??
__________________
Neen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 19:36
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
MTV gaat mee van begin tot eind, bloederige beelden blijven de kijker hierbij uiteraard niet bespaard...Wat zijn de wensen vooraf? Hoe verloopt de ingreep? En het belangrijkst: hoe is het resultaat? Het initiatief voor de operatie ligt geheel bij de deelnemers, MTV is slechts ooggetuige en doet verslag van de ervaringen. Geen enkele ingreep is door MTV bekostigd.

Kijk en huiver iedere dinsdag en woensdag, vanaf 20.30 'I Want A Famous Face' op MTV!


bron: www.mtv.nl

I
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 19:37
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Citaat:
Geen enkele ingreep is door MTV bekostigd.
Het zijn dus allemaal rijke, verwende kids
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 19:48
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
levi's schreef op 08-05-2004 @ 20:37 :
Het zijn dus allemaal rijke, verwende kids
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 19:56
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
weetje hoe duur het allemaal is?
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 20:23
Agnčs
Avatar van Agnčs
Agnčs is offline
Lijkt me echt een stom programma.
Ik ga zeker niet kijken.
__________________
L'exit du *Squarelty*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2004, 01:33
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 08-05-2004 @ 18:23 :
Woensdag was toch de eerste aflevering? Ik dacht nog dat ik het moest kijken als ik op tijd thuis zou zijn. Maar ik was niet op tijd thuis, dus ik wil de herhaling wel zien. In de Metro stond een foto van ie twee broers na hun metamorfose. Ik ben benieuwd hoe ze er ervoor uitzagen
In de Spits stond een foto before en een foto after..

On-topic: ik vind et verschrikkelijk.. het is toch niet normaal als een programma op een zender die notabene een voorbeeldfunctie heeft, mensen een gratis behandeling geeft zodat ze op hun favoriete ster gaan lijken? Daar krijgen ze later zoveel spijt van. Daarnaast lijkt dit ook nog eens promotie van cosmetische chirurgie.. Walgelijk..
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 10:51
YankeeDoodleNYC
Avatar van YankeeDoodleNYC
YankeeDoodleNYC is offline
Het beste vermaak is leedvermaak
__________________
*Insert loze signature*
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 11:13
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Ik wil ook op Brad Pitt lijken, waar kan je je opgeven?

__________________
i'm not even supposed to be here today
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 11:14
Muzzle
Avatar van Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:
Darko schreef op 09-05-2004 @ 02:33 :
In de Spits stond een foto before en een foto after..

On-topic: ik vind et verschrikkelijk.. het is toch niet normaal als een programma op een zender die notabene een voorbeeldfunctie heeft, mensen een gratis behandeling geeft zodat ze op hun favoriete ster gaan lijken? Daar krijgen ze later zoveel spijt van. Daarnaast lijkt dit ook nog eens promotie van cosmetische chirurgie.. Walgelijk..
Haha, ga terug naar je klooster . Wat heb jij er voor last van als mensen cosmetische ingrepen ondergaan? Dat hoef je niet goed of af te keuren, als die mensen dat willen is dat prima.

Ook al trek jij een rok aan en ga je op je hoofd staan, dat maakt toch niet uit, je valt niemand ermee lastig.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 12:53
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Citaat:
Muzzle schreef op 09-05-2004 @ 12:14 :
Haha, ga terug naar je klooster . Wat heb jij er voor last van als mensen cosmetische ingrepen ondergaan? Dat hoef je niet goed of af te keuren, als die mensen dat willen is dat prima.

Ook al trek jij een rok aan en ga je op je hoofd staan, dat maakt toch niet uit, je valt niemand ermee lastig.
Je kunt toch niet van die gasten verwachten dat ze verantwoordelijk keuzes maken? Dit is gewoon blijvend, het is net een tatoeage of iets dergelijks, je blijft er je hele leven mee zitten. Dat is mijn bezwaar, ze hebben het nu, in de pubertijd, mss moeilijk, maar kom zeg, wanneer je ouder bent zie je vanzelf in, dat jij gewoon jij bent.. Ik vind hun (en mijzelf) gewoon te jong om zulke permanente keuzes te maken..

Daarnaast is het mijn goed recht het verwerpelijk te vinden, maar ik zou niet iemand er op afkeuren ofzo, het blijft zoals je zegt hun eigen keuze..
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 13:23
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
TrIple schreef op 09-05-2004 @ 12:13 :
Ik wil ook op Brad Pitt lijken, waar kan je je opgeven?

via Vanessa kun je vast wel aan een adresje komen.

het lijkt me trouwens een verschrikkelijk dom en Amerikaans programma maar toch wil ik het wel een keer zien.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 17:11
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Dat stond in de Break out en in de hitkrant, 2 van die hele lellijke jongens, die ineens vele mooier waren gemaakt.. wel veel mooier.. maarja..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 17:50
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
oh vanavond he?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 18:26
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Citaat:
oh vanavond he?
OJA! thanx 4 reminding me!
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 18:59
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Lijkt me helemaal niks, maar ja, de VS hebben nu ook een programma waar je een baby kunt winnen, nog erger, een onschuldig kind opofferen aan de idioten van zo'n spelshow
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:04
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
oh shit om half 9 is ook everwood
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-05-2004, 21:18
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik heb het voor het eerst gezien vandaag.

Wat een bimbo, ze wilde op Britney Spears lijken. Ze leek er ook op, alleen haar tieten hingen teveel
Ze heeft 30x herhaald dat als ze nieuwe tieten zou hebben, ze succesvoller zou zijn als Britney imitator.
Oh maar haar gedrag
Oh jaa Britney en ik hebben zooooo veeel gemeen. We houden allebei van ijs (chocolate cookie whatver) en onze favoriete kleur is blauw, en daarom wil ik Britney vertegenwoordigen
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 21:46
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
he ja ik heb het ook gezien. Ik vond het wel grappig dat er tussendoor een filmpje werd gedraaid waar een meisje vertelde dat een 'boos job' ook nadelig kan uitkomen

Ze had uiteindelijk veeeel grotere boobs dan britney haha lol
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 21:53
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
MarKel schreef op 08-05-2004 @ 16:49 :
walgelijk
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 22:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Britney heeft toch hele kleine borsten of heb ik dat nu fout
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 22:51
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 11-05-2004 @ 19:59 :
Lijkt me helemaal niks, maar ja, de VS hebben nu ook een programma waar je een baby kunt winnen, nog erger, een onschuldig kind opofferen aan de idioten van zo'n spelshow

Dat meen je niet!

Dat zou gewoon echt niet mogen kunnen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 22:55
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Nebula schreef op 11-05-2004 @ 23:51 :

Dat meen je niet!

Dat zou gewoon echt niet mogen kunnen.
ja dat las ik vanmiddag in de Veronica-gids
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 23:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 11-05-2004 @ 19:59 :
Lijkt me helemaal niks, maar ja, de VS hebben nu ook een programma waar je een baby kunt winnen, nog erger, een onschuldig kind opofferen aan de idioten van zo'n spelshow
damn, dat vind ik echt heel erg!
Gister was er een vrouwtje bij Dr Phil. Zij had op 15-jarige leeftijd een kind gekregen en wist niet hoe ze die goed moest voeden. Het kind was met 3 jaar 50 kilo en werd bij haar weggehaald. Een rechtszaak volgde en ze raakte het kind kwijt; mag het nooit meer zien tot het 18 jaar is. Inmiddels was ze zwanger van een 2e kind. Ze heeft een ouderschapscursus gevolgd van ruim 20 uur die door de staat erkend is. Verder had ze zich laten informeren over juiste voeding en voldoende beweging. Ze had heel d'r leven omgegooid om te zorgen dat ze het nu helemaal goed zou doen; had er alles voor over. Maar zodra ze was bevallen werd haar tweede kindje meegenomen, want ze was uit de ouderlijke macht gezet bij dat eerste kind, wat in die staat betekende dat ze nooit meer een kind mocht hebben.
Zo'n vrouwtje doet álles om het goed te doen, en dan hoor je dat er in een andere staat gewoon een spel is waarbij je een baby kan winnen?!!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 19:16
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Precies!
Walgelijk toch? Wat is dat toch voor land, dat dat legaal is?
Je zult maar de moeder zijn van dat kind, dat je het niet hebt kunnen opvoeden om één of andere reden en het met pijn in je hart hebt afgestaan en later geven ze het kindje weg tijden een f*cking spelshow!
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 14:12
Verwijderd
Die Fake-Britney, wat een doos

" nee ik ben een britney imitator, wil je een hug ?"

" Nu met mijn grotere borsten kan ik beter dansen, voel ik me minder onzeker, Britney is vast trots op me"

Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 14:34
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
DIe mensen zijn zo gek die daar aan meedoen! Dat meisje van Kate Winslet had t btw wel nodig..maar toch!
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 14:35
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-05-2004 @ 00:06 :
damn, dat vind ik echt heel erg!
Gister was er een vrouwtje bij Dr Phil. Zij had op 15-jarige leeftijd een kind gekregen en wist niet hoe ze die goed moest voeden. Het kind was met 3 jaar 50 kilo en werd bij haar weggehaald. Een rechtszaak volgde en ze raakte het kind kwijt; mag het nooit meer zien tot het 18 jaar is. Inmiddels was ze zwanger van een 2e kind. Ze heeft een ouderschapscursus gevolgd van ruim 20 uur die door de staat erkend is. Verder had ze zich laten informeren over juiste voeding en voldoende beweging. Ze had heel d'r leven omgegooid om te zorgen dat ze het nu helemaal goed zou doen; had er alles voor over. Maar zodra ze was bevallen werd haar tweede kindje meegenomen, want ze was uit de ouderlijke macht gezet bij dat eerste kind, wat in die staat betekende dat ze nooit meer een kind mocht hebben.
Zo'n vrouwtje doet álles om het goed te doen, en dan hoor je dat er in een andere staat gewoon een spel is waarbij je een baby kan winnen?!!
Ja die aflevering van Phil had k ook gezien..echt zielig
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 17:25
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-05-2004 @ 00:06 :
damn, dat vind ik echt heel erg!
Gister was er een vrouwtje bij Dr Phil. Zij had op 15-jarige leeftijd een kind gekregen en wist niet hoe ze die goed moest voeden. Het kind was met 3 jaar 50 kilo en werd bij haar weggehaald. Een rechtszaak volgde en ze raakte het kind kwijt; mag het nooit meer zien tot het 18 jaar is. Inmiddels was ze zwanger van een 2e kind. Ze heeft een ouderschapscursus gevolgd van ruim 20 uur die door de staat erkend is. Verder had ze zich laten informeren over juiste voeding en voldoende beweging. Ze had heel d'r leven omgegooid om te zorgen dat ze het nu helemaal goed zou doen; had er alles voor over. Maar zodra ze was bevallen werd haar tweede kindje meegenomen, want ze was uit de ouderlijke macht gezet bij dat eerste kind, wat in die staat betekende dat ze nooit meer een kind mocht hebben.
Zo'n vrouwtje doet álles om het goed te doen, en dan hoor je dat er in een andere staat gewoon een spel is waarbij je een baby kan winnen?!!
Het belang van het kind gaat voor.
Ik kan me deze straf heel goed voorstellen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 17:31
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
MarKel schreef op 13-05-2004 @ 18:25 :
Het belang van het kind gaat voor.
Ik kan me deze straf heel goed voorstellen
dat vind ik ook, absoluut!! Het kind's belang moet altijd voorop staan.
Maar zoals ik vertelde: deze vrouw had een ouderschapscursus gedaan die nota bene door de staat erkend wordt als een geschikte cursus ter voorbereiding op het ouderschap. Daarnaast had ze zich laten informeren over voeding en over voldoende lichaamsbeweging. Ze had heel haar gewoontes al veranderd, zodat het al helemaal normaal voor haar was geworden om normaal te koken enzo. Ook was ze bereidt om desnoods onder intensieve begeleiding het kind op te voeden.
In alle opzichten was ze dus voorbereid op het júist opvoeden van een kindje. Beter dan de meeste mensen die een kind krijgen..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 17:32
scala
scala is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 18:31 :
dat vind ik ook, absoluut!! Het kind's belang moet altijd voorop staan.
Maar zoals ik vertelde: deze vrouw had een ouderschapscursus gedaan die nota bene door de staat erkend wordt als een geschikte cursus ter voorbereiding op het ouderschap. Daarnaast had ze zich laten informeren over voeding en over voldoende lichaamsbeweging. Ze had heel haar gewoontes al veranderd, zodat het al helemaal normaal voor haar was geworden om normaal te koken enzo. Ook was ze bereidt om desnoods onder intensieve begeleiding het kind op te voeden.
In alle opzichten was ze dus voorbereid op het júist opvoeden van een kindje. Beter dan de meeste mensen die een kind krijgen..
Ja, mijn idee..ik had het ook gezien.logica is ver te zoeken soms
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Enquete cosmetische chirurgie
Marjolein_v_D
25 09-03-2007 16:12
Films, TV & Radio MTV - naar welke programma's kijk jij het liefst?
levi's
111 31-08-2005 13:11
Lifestyle Hollywood gekloond / Make overs
Laďs
21 01-07-2004 14:20
Films, TV & Radio Everwood #2
Nuck
500 30-06-2004 09:50
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 15:08
Muziek playlist-topic
Tombooo
27 12-03-2003 23:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.