Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2002, 01:04
~fiesta~
~fiesta~ is offline
vorige week was ik op vakantie in turkije en heb ik een jongen ontmoet. ik was al gauw verliefd en ik merkte dat hij me ook wel leuk vond... maar er is verder nix gebeurd, niet gezoend ofzo!
nu weer terug in nederland sms-en we heel veel en hij heeft al een aantal keren gebeld! hij vertelde me vandaag dat ie me heel leuk vond enzo, maar te verlegen was het te vertellen toen ik daar was... hij laat echt blijken dat ie gek op me is!
in augustus ga ik waarschijnlijk weer terug, dus dan zal ik hem weer zien. het lijkt me heel fijn, maar ik ben bang dat hij een player is... je hoort altijd dat die jongens in turkije elke week een ander hebben enzo... ik weet dus niet echt wat ik moet doen! ik ben echt gek op hem maar ben bang om straks onwijs teleurgesteld te worden... heeft iemand hier misschien ervaring mee of advies ofzo??!!
alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2002, 01:06
~fiesta~
~fiesta~ is offline
ik zie trouwens net dat er onder m'n naar een M staat... ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan bij het aanmelden, maar ik ben dus een vrouw!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 02:11
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
euhm
1 wat doet een vrouw om 2:06 nog op forum
2 een vrouw zou toch secuur moeten zijn en op moeten letten bij aanmelden zeker als je al meerdere namen hebt zoals je zegt

maare goed.. ik snap zoiezo neit wat je in turkse jongen kan zien want imo zijn dat alllemaal PLAYERS
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 11:26
~fiesta~
~fiesta~ is offline
bedankt hoor CryptapiX
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 11:32
*Marieke*
Avatar van *Marieke*
*Marieke* is offline
Woont hij in Turkije? dan denk ik dat ie het wel meent want hij gaat niet zomaar naar Nederland zitten bellen denk ik... Maar ja het is wel moeilijk om iets te hebben met zo iemand want je ziet m dan bijna nooit...
Was je toch al van ploan om daar ind e zomer weer heen te gaan of heb je dat nu bedacht????
__________________
~-~- It's in YOUR eyes -~-~
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 12:47
Never Gonna Stop
Avatar van Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
tsjah.........tis bes wel ver........en weet je wel cker dat tie je leuk vindt? tsjah...kehb oo kwel een vriendin die bes wel ver woont maar das nog in nederland, maar dit tsjah.............tis wel erg ver.......en je moet er wel cker van zijn dat het niet uit gemaakt wordt nadat jeer weer geweest bent
*greetz
__________________
*grote lekkere natte smakkurd voor stalkgirl--->mijn vriendinnetjuh!!!!*ze=kewl mensjhu:)xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 15:59
~fiesta~
~fiesta~ is offline
nee ik heb het niet zomaar bedacht om terug te gaan... ik ben er al eerder geweest en ik vind het daar gewoon geweldig, ik zou dus niet alleen voor hem terug gaan! maar het is natuurlijk wel iets wat me meer aantrekt om terug te gaan!
ik krijg wel heel erg de indruk dat hij me leuk vind, want hij belt ook steeds en zoals marieke zegt doe je dat niet zomaar... hij zegt ook steeds dat ie zo gek op me is enzo, maar ik ben gewoon bang dat hij dit tegen meerdere meiden zegt die hij daar leert kennen, want veel jongens zijn zo daar...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd, maar zij ook op mij?
scribbo
3 01-02-2013 16:37
Liefde & Relatie verliefd
RLL
5 01-08-2012 12:13
Liefde & Relatie Ik ben homo en verliefd, maar hij woont ver weg :(
MarcA
11 20-05-2011 07:13
Liefde & Relatie Bang om verliefd te worden
Droyd
10 07-03-2003 08:25
Liefde & Relatie hoe is jouw laatste (grote) verliefdheid ontstaan?
stout!
20 22-06-2002 16:04
Liefde & Relatie Verliefdheid is eigenlijk onzin
Verwijderd
74 27-05-2002 16:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.