Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2002, 21:25
MeMyselfAndI
MeMyselfAndI is offline
Ik zet eigenlijk nooit zelf hierzow iets neer maar ik heb nu echt een vet stom probleem want ik heb nu 3 maanden met een meisje zij is me 1e vriendin en we hebben alleen nog maar gezoent en wel beetje voelen en zo maar nog niet echt sex.
Maar zij wil wel graag sex zei ze een keer maar ik durf het eigenlijk niet.
Ja ik weet het is achterlijk als een jongen het niet wil en een meisje wel maar ik durf het niet echt ik heb namelijk geen idee hoe het precies gaat omdat ik het nog nooit gedaan heb wel alleen gezoent dus.
Ik weet wel wat ik moet doen natuurlijk zoals waar die in moet en zo dat bedoel ik niet en je moet ook gewoon beetje voelen en strelen en zo maar ik ben bang dat ik iets heel stoms doe en dat ze dan helemaal afknapt zeg maar.
Ik had het tegen me broer gezegd en die zegt dat ik het gewoon moet proberen en doen maar ik twijfel nog best veel of ik het moet doen.
Wat zouden jullie doen? Alleen serieuze reacties graag aub.

[Dit bericht is aangepast door MeMyselfAndI (09-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 21:29
someone
someone is offline
ik zou haar gewoon eerst eerlijk vertellen dat het je eerste keer moet worden, dus dan houd ze er echt wel rekening mee en verder weet je al hoe het moet.
succes
__________________
Doe maar GEK, anderen doen al GEWOON genoeg!!!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 22:16
In_flames
In_flames is offline
Als je echt twijfelt zou ik het nog niet doen. Je moet wel zeker van je zaak zijn dat je het echt wil anders kan je er later spijt van krijgen. Maar ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat zij helemaal afknapt als je haar gewoon eerlijk vertelt dat het je eerste keer word. Het is of voor haar ook de eerste keer en dan weet zij natuurlijk ook niet hoe het werkt of ze heeft het al eens gedaan en weet hoe het is om het voor het eerst voor elkaar te moeten krijgen.

Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 22:24
Verwijderd
Ik vin dertien eigeniljk best jong..
maar sjaaaaahhhh
je moet t gewoon zeggen tegen d'r.
En als je t wel wilt.. of wel durft.. dan kan je zelf initiatief tonen ofzooow.
suc6
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 23:23
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Je kunt achteraf altijd iets wel doen. Achteraf iets niet doen gaat zo moeilijk..

Je bent nog erg jong, mijn advies is om er mee te wachten totdat je zeker weet dat je eraan toe bent.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 07:19
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Dat je dat op je 13e nog niet durft lijkt me op zich niet zo raar. Volgens mij is dat een duidelijk teken dat je er nog niet aan toe bent. Lijkt me beter om dan een poosje te wachten tot je er wél helemaal klaar voor bent, anders wordt je eerste keer misschien een teleurstelling en dat zou zonde zijn.
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 09:35
jw17
jw17 is offline
oefening baart kunst!!!!!!!!!!!!!
__________________
Er is maar 1 club.... en dat is FEYENOORD!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 12:03
Verwijderd
Uitzonderlijke Uitzondering:
de MAN wil geen sex? Maar ja, ik begrijp het wel. Je bent nog best jong hiervoor... Ik zou nog een paar jaar w88 als ik jou was (een stuk of 2,3??)
Greetz
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 16:21
Verwijderd
heyy ten eerste is het niet raar als de jonegn het niet wil en t meisje wel, het komt iets minder vaak voor dan andersom, maat dat komt ook alleen maar doordat meestal de jongen ouder is!!! als je het nog niet durft: gewoom niet doen, want anders dan heb je het veel te druk met bang en zenuwachtig zijn om het ook nog leuk te vinden!!!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 16:24
Verwijderd
je bent er volgens mij niet aan toe,ik denk als je geen sex durft te hebben dat je er geestelijk niet aan toe bent,dus kun je t beste wachten.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 16:29
Witch Lover
Witch Lover is offline
je hoeft niet per se meteen te neuken. je kan eerst elkaar verkennen, leren kennen etc, gewoon beetje tegen elkaar aan liggen, strelen, elkaar uitkleden etc..take it easy. je moet after all ook zeker weten oft nie alleen om de seks gaat..
__________________
Dus je doet HAVO? Neuken? *VLEES = MOORD!!!!*
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 17:23
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Witch Lover schreef:
je hoeft niet per se meteen te neuken. je kan eerst elkaar verkennen, leren kennen etc, gewoon beetje tegen elkaar aan liggen, strelen, elkaar uitkleden etc..take it easy. je moet after all ook zeker weten oft nie alleen om de seks gaat..
als je het niet dúrft, dan lijkt me dat een teken dat je er nog niet echt aan toe bent. ga dat eerst maar ff bij jezelf na...
en als je zeker bent dat je het wil, maar het gewoon te spannend vindt, volg dan de raad van Witch Lover (hierboven) maar op! het komt allemaal iig vanzelf wel, daar moet je je zeker niet druk om maken.

kus
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 18:38
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Heeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!

Mijn naam!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 18:43
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Ik vind 13 overigens wel een beetje jong om sex te hebben, maar ja dat ben ik en ik ben ouderwets geloof ik. Je geeft zelf al aan dat je het niet durft. Dan moet je het gewoon niet doen. Je bent er nog niet klaar voor, dus dan kun je beter wachten tot je wel klaar bent. Dat is beter voor je gemoedsrust denk ik.

xxx
Eefje
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 19:06
WordWardWizzard
WordWardWizzard is offline
Je bent 13.
Daar denk jij helemaal niet aan.

Of toch wel?
Ik in ieder geval niet op die leeftijd, maar dat is al een tijdje geleden hoor!!

What's the problem with having sex?

Wie weet het antwoord daarop?

Succes met je vriendin.
__________________
slapen doe je om te dromen en dromen om te leven, dus pak je leven heel rustig aan.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 11:29
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
Witch Lover schreef:
je hoeft niet per se meteen te neuken. je kan eerst elkaar verkennen, leren kennen etc, gewoon beetje tegen elkaar aan liggen, strelen, elkaar uitkleden etc..take it easy.
inderdaad, sex is niet alleen maar 'lul-in-kut'. misschien bedoelde je vriendin dat ook helemaal niet toen ze zei dat ze wel seks zou willen (en iets willen is ook nog iets andes dan het echt doen). hoe oud is ze eigenlijk? heeft zij al wel ervaring met seks?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 13:18
Losia
Losia is offline
Hoe oud is je vriendin als ik vragen mag??
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 22:51
Verwijderd
sjit, toen ik 13 was, begon ik net met trekke...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit ik durf niet
hoop
9 25-03-2013 19:18
Liefde & Relatie Ik durf niet af te spreken met een jongen.
hartjesanne
2 09-11-2010 23:38
Liefde & Relatie yikes, ik durf niet
ice_wolf_icy
0 09-11-2010 17:10
Seksualiteit Ik durf niet verder
Sperzieboon
19 31-12-2004 17:22
Seksualiteit ik durf niet
droops
8 25-11-2004 06:47
Verhalen & Gedichten Ik durf het niet
Verwijderd
11 04-01-2002 14:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39.