Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2002, 15:10
leeg hersencelletje
leeg hersencelletje is offline
kee mensen, julie hebben dit vast wel allemaal meegemaakt (misschien een paar 'uitzonderingen' ). Ik heb dus al meer dan 6 mnd een vaste relatie. Ik ben ook nog nooit verder gegaan dan zoenen en halfbloot naast elkaar liggen. Maar ik heb overal waar ik het maar kon vinden dingen opgezocht over, pijpen, trekken beffen (voor als hij dat doet) enzo. Maar nou weet ik dus wel hoe het moet (in de theorie), maar nou durf ik niet.
Hadden jullie dat ook? Hoe heb je je er over heen gezet?

lh

PS: mijn vriend weet dat ik nog nooit verder ben gegaan. Maar hij wel, dus ik ben ook nog es bang dat ik em teleurstel.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 15:50
sanne60
sanne60 is offline
Ik denk dat iedereen de eerste keer wel n beetje onzeker is. Maar anders vraag je je vriend toch gewoon of hij je'helpt'??
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 15:53
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
leeg hersencelletje schreef:
PS: mijn vriend weet dat ik nog nooit verder ben gegaan. Maar hij wel, dus ik ben ook nog es bang dat ik em teleurstel.
Nergens voor nodig. Tis in het begin van elke relatie wennen. Je leert steeds bij, maar toch is een eertste keer met een nieuwe vriend(in) toch een echte eerste keer. Voor hem zal het dus ook wennen zijn.

En iedereen heeft het moeten leren. Dat je een beetje aanklungelt is niet erg, is alleen maar schattig. Gewoon doen waar je zin in hebt, wat jou lekker lijkt. Als je je een beetje in de ander kunt verplaatsen, kan het niet mis gaan.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 15:58
leeg hersencelletje
leeg hersencelletje is offline
zo klinkt het nog...euh...(zoiets als)moeilijker
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 18:05
chanel
chanel is offline
haha nou,... ik d8 op een gegevn moment; en nu ga ik het gewoon doen (niet van te voren bed8 ofzow.. maar echt op het moment dat we aan het zoenen en strelen waren kwam t in me op) (ik heb t over pijpen trouwens..)

dus ik zoenen op zn buik, en ging steeds verder naar beneden (hij d8 ook zeker;ah!! ze gaat t doen..) dus hij wilde even anders gaan liggen, en tsja...

toen verrekte hij zn lies

haha, maar ik met me domme hoofd weet weer niet hoe zeer dat deed, dus ik ging lachen (ook van spanning hoor..) maar jah, toen was die sfeer voor mij weg, en 3 weken erna kreeg ik t zelfde gevoel om t te gaan doen (leek me echt vet spannend!!) en echt tot t moment dat ik t écht deed scheet ik ook in me broek hoor! maar die spanning is leuk, want je doet t 'samen'
en toen ik eenmaal bezig was vond ik t leuk,en meteen niet meer eng
dus.. doen wanneer je denkt;nu wil ik t! en dan gaat de rest vanzelf

(tenzij hij zn lies verrekt hè! )

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 18:34
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
leeg hersencelletje schreef:
kee mensen, julie hebben dit vast wel allemaal meegemaakt (misschien een paar 'uitzonderingen' ). Ik heb dus al meer dan 6 mnd een vaste relatie. Ik ben ook nog nooit verder gegaan dan zoenen en halfbloot naast elkaar liggen. Maar ik heb overal waar ik het maar kon vinden dingen opgezocht over, pijpen, trekken beffen (voor als hij dat doet) enzo. Maar nou weet ik dus wel hoe het moet (in de theorie), maar nou durf ik niet.
Hadden jullie dat ook? Hoe heb je je er over heen gezet?

lh

PS: mijn vriend weet dat ik nog nooit verder ben gegaan. Maar hij wel, dus ik ben ook nog es bang dat ik em teleurstel.
misschien kan ik je geruststellen met het feit dat ik het ook niet durf. mijn vriend vingert en beft mij wel maar ik doe niks bij hem omdat ik het gewoon niet durf. en dat weet hij ook. Ik ben ook heel blij dat hij het respecteerd en na 4 1/2 maand heb ik nog niks bij hem gedaan. Mazzel voor hem is dat hij zelf ook klaarkomt als hij mij vingert of beft

__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 20:05
Deniece
Deniece is offline
Waarom praat je er niet met hem over? Hij zal dat vast wel begrijpen!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 20:07
allemaal meesjes
allemaal meesjes is offline
praat er eens gewoon over met hem....
of stuur me eens een mailtje, kunnen we eens babbelen...
bartie007@hotmail.com
__________________
http://start.at/martinus
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 21:54
Verwijderd
Citaat:
leeg hersencelletje schreef:
Maar ik heb overal waar ik het maar kon vinden dingen opgezocht over, pijpen, trekken beffen (voor als hij dat doet) enzo. Maar nou weet ik dus wel hoe het moet (in de theorie), maar nou durf ik niet.
Hadden jullie dat ook? Hoe heb je je er over heen gezet?

PS: mijn vriend weet dat ik nog nooit verder ben gegaan. Maar hij wel, dus ik ben ook nog es bang dat ik em teleurstel.
komt me zoooooooooooo bekend voor!
zo heb ik ook acht maand rondgelopen!
misschien is het bij mij nog ietsje idioter eigenlijk, want ik durfde in fact gewoon niet pijpen (seksen zo veel ge wilt, maar pijpen, ho maar ). wou wel heel graag, echt waar, maar ik kon me er gewoon niet toe zetten. ik wist ook in theorie perfect hoe het moest, maar ik durfde echt niet!
uiteindelijk is er gewoon ineens een moment geweest van 'en nou doe ik het gewoon, verdomme'
en toen deed ik het.

weet je, mail me maar gewoon...
*blue*
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 00:37
Verwijderd
Ik ben wel eens verder geweest dan zoenen (meerdere malen), maar dat is al een tijdje geleden en nu durf ik ook niet af te trekken of iets dergelijks te doen (terwijl ik het dus wel al eerder heb gedaan).
Dus ik weet hoe je je voelt en ik zou eigenlijk niet weten hoe je je eroverheen moet zetten, sorry, maar iig veel succes en hopen dat je nog veel nuttige tips krijgt!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 15:49
leeg hersencelletje
leeg hersencelletje is offline
Bedankt allemaal voor jullie reacties!!!!!

jeetje...


xxxx LH
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 16:11
1337
1337 is offline
Ik heb het ook bij mn vriendin gehad... We gingen gewoon iedere keer n stukje verder... misschien wel n beetje in een andere volgorde maar ok; eerst trekken en vingeren, dat was niet zon probleem, voor geen van beiden.. toen gingen we met elkaar naar bed, had ik haar wel gebeft enzo maar zij mij nog niet gepijpt...

we spraken daar niet veel over en toen gewoon, op n avond dat we bij elkaar sliepen, deed ze het, het ging gewoon vanzlf, ik denk dat jij t gewoon ook moet doen als je weet dat je erzelf aan toe bent... ik drong er niet op aan, werd er ook niet boos om...
__________________
>> Jazeker de hypotheker !
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Welkom terug Absaainthe, jij kent Samson en Gert tenminste wel! #1446
Verwijderd
500 04-07-2011 14:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32.