Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2007, 22:11
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik heb opeens dubbel zoveel loon gekregen als ik verwachtte...het is mijn loon van vorige week plus correctie over alle weken die ik dit jaar gewerkt heb. Als ik het extra bedrag zo vergelijk met de bedragen die op mijn laatst ontvangen loonstrookje staan zal het waarschijnlijk de verrekende arbeidskorting zijn..maar waarom betalen ze me dat nu opeens uit?

En als het dat niet is, wat kan het dan zijn?

Ik zal na het weekend het uitzendbureau ook wel bellen maar misschien dat er hier iemand zit die het me uit kan leggen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2007, 08:34
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Bij mij is het ook weleens meer, omdat ze dan ineens de vakantieuren en vakantiegeld uitbetalen
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 11:03
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Bij mij is het ook weleens meer, omdat ze dan ineens de vakantieuren en vakantiegeld uitbetalen
Vakantiegeld zou het inderdaad ook kunnen zijn, maar dan is er wel een kwart aan belasting af gegaan...

Maar ik dacht dat ze dat of in mei of nadat je 6 weken niet gewerkt hebt uitbetalen?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 16:29
Crimson
Crimson is offline
Ik heb het ook aan het eind van het jaar gekregen, maar kan ook zo zijn omdat ik toen mn laatste werkdag had. Dus ik zou er van uit gaan dat dat het is, anders ff navragen
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 18:53
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
an het zijn dat ze nu pas je loonbelastingverklaring hebben ingevoerd en je daardoor het heoe jaar te weinig had ontvangen en ze dat nu verrekend hebben odt je niks hoeft erug te vragen aan het eind van het jaar
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 21:57
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Eerste hit op google:
http://www.belastingdienst.nl/zakeli...tingen-03.html

"Deze arbeidskorting wordt berekend over het loon uit tegenwoordige dienstbetrekking met uitzondering van eenmalige beloningen of beloningen die slechts eenmaal per jaar worden toegekend"

Het uitzendbureau is dus gewoon niet zo rap met hun boekhouding, of kiest ervoor alles in de laatste maand te doen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle

Laatst gewijzigd op 29-12-2007 om 22:04.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 01:33
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
an het zijn dat ze nu pas je loonbelastingverklaring hebben ingevoerd en je daardoor het heoe jaar te weinig had ontvangen en ze dat nu verrekend hebben odt je niks hoeft erug te vragen aan het eind van het jaar
Loonheffing? Daar is het weer de helft te weinig voor...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 07:09
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Maar ik dacht dat ze dat of in mei of nadat je 6 weken niet gewerkt hebt uitbetalen?
Geen idee, ik snap dat nooit zo Maar de ene maand krijg ik ineens meer dan de andere maand, en ik heb er in het begin een paar keer naar gevraagd en daar had het dus onder andere mee te maken
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 23:56
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Nou ik ben er nu eindelijk achter wat er verkeerd is gegaan.
Ik was 3 weken geleden jarig en kreeg daarom loonsverhoging, en die verhoging hebben ze per ongeluk over alle gewerkte uren van 2007 berekend. Ik heb er dus geen recht op en mag het dus niet houden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht [Centraal] Belasting topic 2007
dwight88
500 11-08-2008 18:39
Werk, Geld & Recht Loonheffingskorting
^M_chelleeeH^
36 03-08-2007 16:14
Werk, Geld & Recht Belastingen en Jaaropgaven
Snoezuuurrr
87 06-07-2006 08:43
Werk, Geld & Recht belasting terugvragen
Verwijderd
99 11-04-2005 20:40
Werk, Geld & Recht [Belasting papier] denk ik
Boozle
3 01-10-2004 12:42
Werk, Geld & Recht loonheffing, arbeidskorting?
Verwijderd
3 02-03-2004 22:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26.