Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2007, 13:06
mertentjee
Avatar van mertentjee
mertentjee is offline
Wie heeft al eens iets gekocht bij bol.com en heb je daar goede of slechte ervaring mee?

Ik heb zelf een tijdje geleden een cd gekocht en meteen 2 dagen erna ontvangen. Super dus. Met kerstmis had ik een cd en een dvd besteld, de dvd heb ik meteen na de kerstdagen ontvangen maar de cd heb ik helaas nog steeds niet..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2007, 13:10
Verwijderd
Ik heb alleen maar goede ervaringen met bol.com

Heb je al naar je bestelstatus gekeken van die CD?
Misschien had hij wel gewoon een lange levertijd.
Als er in je bestelstatus staat dat hij verzonden is, zal ik toch eens contact met ze opnemen, misschien is het kwijtgeraakt in de kerstpost
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 13:11
Verwijderd
Alleen maar positieve ervaringen met bol. Zoals hierboven gezegd, controleer de bestelstatus van die CD op de site van bol. Als het goed is heb je bij je bestelling een bestelcode ontvangen, waarmee je dit kan doen.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 13:42
mertentjee
Avatar van mertentjee
mertentjee is offline
Hij is indd nog niet verzonden. Er staat:
De voorraad wordt gecontroleerd door ons distributiecentrum. En daarachter staat ook verwachte levertijd 3-4 dagen vandaag is de 4e dag dus ik krijg m denk ik wel snel
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 15:27
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Ik heb alleen maar goede ervaringen met bol.com
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 15:31
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Zal waarschijnlijk wel gauw komen. Ik heb ook alleen maar goede ervaringen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 16:53
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ook alleen maar goede ervaringen
Ook fijn dat je achteraf kunt betalen, met een acceptgiro (of internetbankieren).
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 17:48
Sandersss
Sandersss is offline
Pas een boek besteld met de levertijd van 2 dagen. Bleek niet meer op voorraad te zijn, zelfs niet bij de uitgever. Werd het boek speciaal nog een keer gedrukt.

Duurde alsnog een maand voordat ik hem had, maar toch netjes!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 18:49
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Wel eens een boek binnengekregen waarvan de achterkant bij de rug flink in de kreukels lag, maar niks dat de zaak onleesbaar maakt.

En inderdaad, check de bestelstatus. Het boek dat ik hierboven beschreef viel bijvoorbeeld twee dagen sneller dan verwacht op de deurmat.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 20:45
mertentjee
Avatar van mertentjee
mertentjee is offline
Ik heb die cd dus voor kerstmis besteld en de prijs was toen 12,49. Ik heb hem dus nog niet maar nu is die cd in de uitverkoop voor maar 8,99 ik heb even een mailtje naar ze gestuurd of ik hem ook voor 8,99 krijg.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 04:50
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik heb er ook slechte ervaringen mee
per ongeluk een keer een bestelling 2 keer verzonden en meteen geannuleerd, maar toch wat spullen 2x binnen gekregen + rekening twee keer + herinnering..

en nog meer maar dat ben ik vergeten
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 09:05
Nyawa
Zelf ook alleen maar goede ervaringen. Ik heb wel eens een dvd wat later binnen gekregen dan er qua levertijd stond omdat die blijkbaar moeilijk te krijgen was, maar ik heb 'm uiteindelijk wel gekregen.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 10:51
Mara
Mara is offline
Alleen maar goed ervaringen. Als iets langer duurt dan verwacht krijg je ook een mailtje dat het allemaal wat langer duurt, prima dus
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 13:47
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Hij is indd nog niet verzonden. Er staat:
De voorraad wordt gecontroleerd door ons distributiecentrum. En daarachter staat ook verwachte levertijd 3-4 dagen vandaag is de 4e dag dus ik krijg m denk ik wel snel
Als de levertijd 4 dagen is en het was de 4e dag dan lijkt het me nog geen tijd voor paniek. Gewoon even wachten. Waarschijnlijk is die verwachte levertijd voor een normale periode. Met kerst en nieuwjaar is het altijd wat drukker en heb je meer dagen waarop er geen post wordt verstuurd.


Ik heb trouwens wel 2x gehad waarbij m'n levertijd werd uitgesteld. Een keer was de levertijd 4 dagen en kreeg ik een mail dat het 3 weken ging duren. Toen ik hem na 3,5 week nog niet had heb ik hem geannuleerd.
De andere keer was de levertijd 2-3 dagen en kreeg ik de dag erop een mailtje dat het 1-2 weken werd. Na anderhalve week had ik het boek. Maar ik baalde wel, want ik ging juist naar bol.com omdat zij aangaven hem snel te konden leveren. Nogal misleidend.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 20:22
Verwijderd
Ik bestel redelijk veel bij bol.com en ik heb nog nooit iets te laat gekregen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 19:10
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Alleen maar goed ervaringen. Als iets langer duurt dan verwacht krijg je ook een mailtje dat het allemaal wat langer duurt, prima dus
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 19:53
Verwijderd
ik had een mp3 speler gekregen voor mn verjaardag van bol.com en die was stuk, er zat een enorme barst in het scherm en hij heeft nooit aangekund. het heeft ze vervolgens meer dan twee maanden gekost om het geld terug te storten en toen hoefde ik geen nieuwe meer van hen, heb er één bij de dixons gekocht.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 20:21
Verwijderd
Ik bestel al zeker vier jaar dingen bij bol.com, zelden problemen gehad; als er iets was, dan werd het heel snel door bol.com opgelost (bv. een pakketje dat nooit is aangekomen; ze stuurden het artikel gewoon nog eens op).
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-01-2008, 10:10
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
Ik bestel vaak bij bol.com. nooit problemen gehad maar de laatste weken wel twee probleempjes gehad.

Zo bestelde ik twee dvd's van een serie.Serie 4 en Serie 5. Beide zouden ongeveer 5-10 dagen duren maar dat vond ik niet erg want dan zou ik ze precies in de kerstvakantie krijgen en dat kwam mooi uit. Serie 5 kreeg ik na een dag al dus was best blij maar na ongeveer 14 dagen nog niets van serie 4 gehoord. Krijg ik nu een email dat ze hem niet meer op voorraad hebben en het nog wel even duurt, maar ik wacht maar gewoon af.

Ook kreeg ik acceptgiro's niet, maar wel een herinnering via de e-mail dat ik mijn acceptgiro moest betalen terwijl ik de eerste acceptgiro niet had gekregen. Ik had vervolgens gemaild en toen kreeg ik te horen dat ik het ook wel gewoon over had kunnen maken zonder acceptgiro... vaag


maar voor de rest heb ik goede ervaringen met bol.com hoor.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Ik bestel vaak bij bol.com. nooit problemen gehad maar de laatste weken wel twee probleempjes gehad.

Zo bestelde ik twee dvd's van een serie.Serie 4 en Serie 5. Beide zouden ongeveer 5-10 dagen duren maar dat vond ik niet erg want dan zou ik ze precies in de kerstvakantie krijgen en dat kwam mooi uit. Serie 5 kreeg ik na een dag al dus was best blij maar na ongeveer 14 dagen nog niets van serie 4 gehoord. Krijg ik nu een email dat ze hem niet meer op voorraad hebben en het nog wel even duurt, maar ik wacht maar gewoon af.

Ook kreeg ik acceptgiro's niet, maar wel een herinnering via de e-mail dat ik mijn acceptgiro moest betalen terwijl ik de eerste acceptgiro niet had gekregen. Ik had vervolgens gemaild en toen kreeg ik te horen dat ik het ook wel gewoon over had kunnen maken zonder acceptgiro... vaag


maar voor de rest heb ik goede ervaringen met bol.com hoor.
Je krijgt per mail toch eerst een herinnering zonder herinneringskosten? Daar staat heel duidelijk in dat je het ook gewoon kan overmaken zonder acceptgiro. Ik betaal nu eigenlijk altijd via iDeal, geen gedoe met acceptgiro's die blijven liggen, erg makkelijk en snel.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 21:07
Verwijderd
op zich goede ervaringen, alleen een keer een tweedehands boek besteld en dat ging mis. Degene van wie het boek was had het geannuleerd, maar er werd gedaan alsof ik het geannuleerd had en dat ik het boek moest terugsturen terwijl ik het nooit ontvangen had. Ik heb het maar laten zitten.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 17:26
patriess88
patriess88 is offline
Heb vrijdag voor 't eerst bij bol.com besteld.. ben benieuwd het zou 2-3 werkdagen duren
Al hoor ik alleen maar goede berichten over bol.com
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 22:05
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
Citaat:
Je krijgt per mail toch eerst een herinnering zonder herinneringskosten? Daar staat heel duidelijk in dat je het ook gewoon kan overmaken zonder acceptgiro. Ik betaal nu eigenlijk altijd via iDeal, geen gedoe met acceptgiro's die blijven liggen, erg makkelijk en snel.
Er waren geen herinneringskosten inderdaad alleen het verzoek of ik die accepgiro kon betalen enz maar stond niets in over normaal over maken dacht ik maar het is goed gekomen maar vraag me af waar die acceptgiro uiteindelijk heen is gegaan haha.

maar goed heb net weer goede ervarin gehad deze week Ik had een boek besteld en dat zou3 weken duren (ging om amerikaans boek en wilde persee de amerikaanse versie en niet de nederlandse) en die had ik binnen 2 dagen ineens op de duurmat liggen! Precies de juiste versie!

Tweedehands heb ik wel eens iets besteld, kreeg het netjes toegestuurd maar vind het wel lastig dat er geen verplichting is met het toevoegen van een foto. Het was dat ik het boek echt nodig had voor een opdracht voor de studie en het echt nergens te krijgen was en het duurder was om ergens een biebabbo te nemen om dat boek te lenen dan om het tweedehands te kopen dat ik het risico wel wilde nemen! Boek was nog in redelijk goede staat maar foto'tje erbij zou het toch wat makkelijker maken want je weet natuurlijk nie tof het te vertrouwen is ook al is het betrouwbaarder dan marktplaats vaak.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 09:58
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Wie heeft al eens iets gekocht bij bol.com en heb je daar goede of slechte ervaring mee?

Ik heb zelf een tijdje geleden een cd gekocht en meteen 2 dagen erna ontvangen. Super dus. Met kerstmis had ik een cd en een dvd besteld, de dvd heb ik meteen na de kerstdagen ontvangen maar de cd heb ik helaas nog steeds niet..
Goede ervaringen
Eenmaal bleef er steeds een herinnering voor een rekening komen, ondanks dat ik deze rekening vlot betaald had. Met Bol.com ge-e-emaild, zei gaven aan dat ik ze als niet verzonden moest beschouwen. Goed, de brieven werden dreigender, waardoor ik weer contact met ze opnam. Ze boden excuses aan en hebben het in het systeem opgelost. Ik werd vriendelijk geholpen enzo.

Ik vind het een fijne zaak
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Goede ervaringen
Eenmaal bleef er steeds een herinnering voor een rekening komen, ondanks dat ik deze rekening vlot betaald had. Met Bol.com ge-e-emaild, zei gaven aan dat ik ze als niet verzonden moest beschouwen. Goed, de brieven werden dreigender, waardoor ik weer contact met ze opnam. Ze boden excuses aan en hebben het in het systeem opgelost. Ik werd vriendelijk geholpen enzo.

Ik vind het een fijne zaak
Ik had ergens in 2004 ook zoiets; ik kreeg ten onrechte herinneringen en uiteindelijk ook een brief van een incassobureau. Bol.com maakte heel snel excuses en ik kreeg een cadeaubon om het goed te maken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2008, 12:49
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Hier ook alleen maar goede ervaringen. Laatst een tomtom daar besteld en die werd zonder dat we daarvoor gevraagd hadden niet afgegeven bij de buren, omdat het te waardevol was. Prima service (normaal werd wel altijd alles bij de buren afgegeven als we er niet waren).
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 23:01
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
mijn zusje heeft laatst een mobiele telefoon gekregen in plaats van een dvd die ze besteld had. daar was ze wel blij mee .

ik heb zelf altijd alles op tijd gekregen. één keer was een boek verkeerd gesneden ofzoiets en toen hebben ze direct een nieuw exemplaar opgestuurd.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 15:28
Verwijderd
ik heb ook goede ervaringen met bol.com. één keer een boek besteld wat ik al had (zat per ongeluk nog in mn mandje, mijn fout dus), meteen geannuleerd, had echter al wel betaald met ideal, en heb t geld ook vrij snel trug gekregen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 18:18
Verwijderd
Ik heb nog nooit problemen gehad met bol.com, alleen nu (en dat is ook niet echt een probleem hoor) had ik Harry Potter boeken besteld (een set van de eerste 5 boeken voor 25 euro) en die zijn tot twee keer toe geannuleerd door bol.com, zonder reden. En dat is wel lichtelijk irritant.

Maar verder prima hoor.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 10:23
Keizertje
Keizertje is offline
Bol.com tot nu toe alleen gebruikt voor schoolboeken en dat is nooit fout gegaan
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 14:24
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
De enige slechte ervaring die ik met bol heb gehad, is dat ooit een bestelling van een cd werd geannuleerd, omdat die niet meer leverbaar was. Keek ik een paar dagen later bij bol voor de zelfde cd, was die opeens 15 Gulden duurder geworden.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Hoi Bonn! #1883
Haubenmeise
500 17-07-2016 11:13
Verhalen & Gedichten The Secret (helpt je te bereiken wat je zelf voor onmogelijk houdt)
Jones
2 08-06-2007 21:07
Software & Hardware [GSM] Is dit een betrouwbare aanbieding?
Strever
5 29-10-2005 20:25
Eindexamens 2005 En hoe ben jij vandaag genaaid met je schoolboeken inleveren?
DG
51 26-06-2005 20:48
Eindexamens 2004 Exambundels en Samengevat
the tourist
55 21-05-2004 22:03
Games Beste Online game ooit?
mad operator
53 15-06-2002 11:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54.