Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2002, 18:11
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Myself! schreef:

Alleen maar dat PSV beter was en dat de wedstrijd heel anders was gelopen als die k*t scheidsrechter een ZUIVER doelpunt had toegekend, in plaats van afgekeurd!
En als PSV gewoon de kansen beter benutte
Ik ben het overigens wel met Temmink eens...Vennegoor ging echt niet voor de bal...of wilde hij hem met zijn kont naar Kezman krijgen?
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2002, 17:36
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Mwah, als neutrale toeschouwer moet ik toch erkennen dat PSV het betere van het spel had en Feyenoord is een paar keer goed weggekomen.
Toch heeft Feyenoord wel heel slim en leep gevoetbald, want elke counter was wel een gevaarlijke counter.

Eindstand maakt me eigenlijk ook niets uit, het was een leuke wedstrijd om te kijken. Zelfs als neutrale toeschouwer en ook op het stationsplein was het als neutrale toeschouwer prima vertoeven. Wanneer is de volgende derby/grote wedstrijd in Nederland?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Myself! schreef:
Ik zeg niets..


Alleen maar dat PSV beter was en dat de wedstrijd heel anders was gelopen als die k*t scheidsrechter een ZUIVER doelpunt had toegekend, in plaats van afgekeurd!
wie is de club die altijd penalties krijgt als het even niet lukt? juist ja, en nu had FEYENOORD is eeen keertje het geluk aan hun zijde...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 12:31
Kermit the frog
Avatar van Kermit the frog
Kermit the frog is offline
Normaal gesproken zou ik een Feyenoorder nooit bijvallen, want ik heb een stinkende hekel aan Feyenoord. Maar ik ben blij met deze uitslag. PSV heeft nu eindelijk een wedstrijd verloren en Feyenoord is toch geen relevante bedreiging voor Ajax , dus.
En, een zuiver doelpunt?! Kom op nou zeg! Lodewijks had een paar gekneusde ribben opgelopen. Hoe komt hij daar dan aan? Heeft Bert hem soms in rust een paar stompen verkocht? En wie de vertraagde beelden terugziet, kan duidelijk opmaken dat het een aanvallende fout was.
__________________
I give you the finger
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44.