Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2010, 19:18
Alan001
Alan001 is offline
Hallo,

Wellicht goed om te zien:

http://player.omroep.nl/?aflID=10892...lverlight=true

Ik denk dan ook dat Wilders niks goeds met Nederland voorheeft. Wat vinden jullie?

Mvg,
Alan.
Advertentie
Oud 30-05-2010, 19:23
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Ik kijk vrijwel iedere uitzending van Zembla, is een van de weinige onafhankelijke jounalistieke programma's op TV die de onderste steen bovenhaald.
Oud 30-05-2010, 19:29
Soundwave
Avatar van Soundwave
Soundwave is offline
Ik zit op 7 minuten en is er nog geen enkele reden opgenoemd waarom de islam als iets niet gevaarlijk kan worden gezien en bij Wilders doen ze dat wel. Erg slecht van Zembla, stelletje amateurs.
__________________
Heroes last forever
Oud 30-05-2010, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Ik zit op 7 minuten en is er nog geen enkele reden opgenoemd waarom de islam als iets niet gevaarlijk kan worden gezien en bij Wilders doen ze dat wel. Erg slecht van Zembla, stelletje amateurs.
Jij wil gewoon de islam gevaarlijk vinden. Dat is heel wat anders. Daarvoor moet je niet bij onafhankelijke journalistiek zijn, maar bij geert wilders.
Oud 30-05-2010, 23:59
Soundwave
Avatar van Soundwave
Soundwave is offline
Citaat:
Jij wil gewoon de islam gevaarlijk vinden. Dat is heel wat anders. Daarvoor moet je niet bij onafhankelijke journalistiek zijn, maar bij geert wilders.
Het wordt volledig van één kant belicht, dat noem je niet onafhankelijk

Mooi voorbeeld is bij 12:10, problemen bij jongeren worden daar besproken. Maar na een paar generaties gaat dat over, dat is al struisvogelpolitiek uiteraard. Weg rennen voor problemen en anderen ze later laten oplossen. Maar dan dit fraaie stukje interview techniek, na zijn verhaaltje vraagt de verslaggever '' ja? '' waarop de man zegt '' ja ''. Er wordt totaal niet doorgevraagd, het probleem is blijkbaar in één keer opgelost (!?) en ze gaan gewoon door naar een volgend onderwerp. Dat is toch lachwekkend man.
__________________
Heroes last forever
Oud 31-05-2010, 07:52
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Was ik eens bereid dit filmpje te bekijken, (Zembla onafhankelijk? Sinds wanneer is de Vara niet meer gewoon uitgesproken links?) krijg ik ongestoord een Conimex pindasausreclame, maar voor de Zembla aflevering moet ik Microsoft Silverlight installeren... Dat zijn 17 floppy's !


Jammer, gemiste kans.
Oud 31-05-2010, 10:06
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Zembla maakt politieke pamfletten, niet onafhankelijke documentaires. Niks mis mee op zich.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 31-05-2010, 11:47
Soundwave
Avatar van Soundwave
Soundwave is offline
Citaat:
Zembla maakt politieke pamfletten, niet onafhankelijke documentaires. Niks mis mee op zich.
Ik vind Zembla ook niet zo slecht hoor, en Wilders mag wel wat meer tegengas krijgen. Maar kom asjeblieft niet met dat Zembla onafhankelijk is, want dat zijn ze totaal niet
__________________
Heroes last forever
Oud 31-05-2010, 12:09
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Ik vind Zembla ook niet zo slecht hoor, en Wilders mag wel wat meer tegengas krijgen. Maar kom asjeblieft niet met dat Zembla onafhankelijk is, want dat zijn ze totaal niet
/me agrees
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 02-06-2010, 00:00
Verwijderd
Ik had dit filmpje al een tijd geleden gezien. Interessant, maar niets nieuws voor mij. Dat de teksten die de heer Wilders erbij hield in zijn fitna film, in een verkeerde context werden gezet, wisten we natuurlijk allemaal, althans de mensen met gezond verstand onder ons.

Wat veel mensen niet beseffen is, dat niet de Islam gewelddadig is, maar de mensen die de richtlijnen van de Islam verkeerd volgen. Als je een verband legt met bijvoorbeeld de Marokkaanse jeugd en de Islam, dan is het begrijpelijk dat je een verkeerd beeld krijgt van het geloof zelf. Ik geef natuurlijk onze lieve Marokkanen niet de schuld van de misvattingen, maar geef een voorbeeld van een mogelijkheid waarom er zo gedacht wordt over de Islam.

My 2 cents.
Oud 03-06-2010, 11:07
Verwijderd
Wie bepaalt dan wat de context is?
Oud 03-06-2010, 12:22
ganralph
ganralph is offline
de context is de hele tekst (niet alleen het fragment) i.c.m. het tijdsbeeld waarin deze geschreven is.

"gij zult niet doden"

kun je als stemmingmaker natuurlijk citeren als:

"gij zult [...] doden"
Oud 04-06-2010, 09:07
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Wat een belachelijk stemmingmakende reportage. "Ja, er is niemand die hem aanpakt zoals men Fortuyn heeft aangepakt" en dan met een filmpje van Wilders bij de Lama's op de achtergrond. De publieke omroep heeft maar weer aangetoond dat het bijzonder goed is in het verkwisten van belastinggeld.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 04-06-2010, 22:00
Gijsos
Gijsos is offline
Sorry maar op dat laatste moet ik echt even ingaan. Zembla heeft de bouwfraude aangetoond en daarmee miljarden terug geleid naar de overheid. Dus geldverspilling kan je dit programma echt niet noemen. Je kunt natuurlijk wel twisten over het nu van deze aflevering.
Oud 05-06-2010, 09:35
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
De publieke omroep heeft maar weer aangetoond dat het bijzonder goed is in het verkwisten van belastinggeld.
Jij bent misschien overtuigd van die stelling, maar dit ene voorbeeld is daar geen argument voor.
Oud 07-06-2010, 15:43
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dit gaat nergens over en nergens naartoe.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering
PetitieJeugd
39 31-10-2013 13:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederland 3 op de schop
ganralph
16 24-03-2011 13:46
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap D66 werft Europese kiezers in het buitenland via billboard
EuropaJa
24 07-04-2009 21:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 10-02-2007 00:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 2006: Het jaar van...
Mark Almighty
148 30-12-2006 18:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.