Oud 03-08-2012, 11:21
schaapje2702
Avatar van schaapje2702
schaapje2702 is offline
hallo!!

ik ben een meid van 18 jaar en ik heb bijna 2.5 jaar een relatie met mijn 18 jarige vriend, elke keer als we seks hebben vraagt hij mij of ik hem wil pijpen maar ik durf dat niet te doen...

wat kan ik doen om over mijn 'angst' heen te komen??

groetjes..
Met citaat reageren
Oud 03-08-2012, 11:22
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Wat vind je zo eng aan pijpen? denk je dat het vies gaat smaken? of ben je bang dat hij te ver achter in je keel komt? Of is het puur angst dat je het niet goed doet?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 03-08-2012, 11:44
schaapje2702
Avatar van schaapje2702
schaapje2702 is offline
Citaat:
Wat vind je zo eng aan pijpen? denk je dat het vies gaat smaken? of ben je bang dat hij te ver achter in je keel komt? Of is het puur angst dat je het niet goed doet?
dit allemaal... ik ben ook nog eens best vaak onhandig....
Met citaat reageren
Oud 03-08-2012, 11:56
Verwijderd
Meid, als je dat ding in je mond hebt is je vriendje al dik tevreden. Vanaf daar kan je altijd verder werken. Gewoon doen en niet zo bang zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2012, 11:59
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Als je bang bent dat het vies gaat smaken, kun je natuurlijk gewoon eerst samen gaan douchen. Dan is het sowieso schoon (dat je pijpt betekent natuurlijk niet dat hij per se in je mond moet klaarkomen en dat je moet slikken of zo - daar kun je het dan later wel over hebben). Het fijne van pijpen is dat jij de controle hebt (als hij niet mee gaat stoten, tenminste, maar dan moet je gewoon zeggen dat je dat (nog) niet wilt). Op die manier kun jij zelf bepalen hoe ver je hem in je mond neemt.

En als je bang bent dat je het niet goed zult doen is er toch echt maar één manier om dat op te lossen: het gewoon toch doen. Je vriend kan je vast wel vertellen wat hij lekker vindt en wat niet, en hij gaat echt niet van jou verwachten dat je het meteen de eerste keer perfect doet.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2012, 13:35
x_xkim
Avatar van x_xkim
x_xkim is offline
gewoon vragen of die je wat wilt helpen, jij neemt het gewoon in je mond en hij duwt je hoofd zachtjes op en neer, weet jij gelijk hoe het moet en wat hij lekker vind. en het is ook best handig om een beetje je lippen om je tanden heen te vouwen want anders kras je met je tanden
succes!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2012, 15:55
hitz0r
Avatar van hitz0r
hitz0r is offline
Citaat:
jij neemt het gewoon in je mond en hij duwt je hoofd zachtjes op en neer,
Als ze al een beetje huiverig is lijkt dit me echt geweldig advies inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2012, 19:47
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Gewoon proberen en niets doen waar je je niet prettig bij voelt
Met citaat reageren
Oud 04-08-2012, 08:20
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Als ze al een beetje huiverig is lijkt dit me echt geweldig advies inderdaad.
Precies.

Hij moet met z'n handen van haar hoofd afblijven zodat ze helemaal zelf in controle is en zelf kan bepalen hoe diep. Later, als ze eraan gewend is, maakt het waarschijnlijk allemaal niet zo veel uit.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 10:50
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Wat Vowel zegt idd. Probeer het eerst een keer voorzichtig onder de douche. Zeg dat je het wil proberen maar dat hij van je hoofd af moet blijven en jou in controle moet laten.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 16:30
Mimuna
Avatar van Mimuna
Mimuna is offline
Ik was er ook heel erg bang voor maar uiteindelijk zal het allemaal best wel meevallen en zal je je nadien afvragen waarom je niet durfde
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 18:02
sweet-girl-1994
sweet-girl-1994 is offline
toen ik mijn vriend voor het eerst pijpte .. ook de eerste x dat ik ooit had gepijpt.. paste ik een fijna manier aan dus gewoon 4 vingers vast houden en dan de rest in je mondje trek pijp zuig tegelijk maar allemaal niet te hard en te snel met zuigen maak je een ware zuigzoen op z'n pik gewoon rustig haal hem afentoe uit je mondje maar blijf rukken lik met je tong over de eikel heen heerlijk... voor hem maybe ook voor jou laat nu gewoon je hand los en ga langzaam zo diep mogelijk masseer ondertussen een beetje zijn balle en neem deze ook afentoe in je mond ... dit heb ik geleerd van mijn moeder en ik denk dat het wel lekker is voor de jonge want zij moet het weten ze is namelijk hoer als beroep geweest ... iniedergeval vond mijn vriend dit egt heerlijk dus afentoe pas ik deze toe niet te vaak want dan wordt het saai wissel met sex ook af met standjes en zo probere eens wat nieuws ook al lijkt het je 3x niks wie niet waagt wie niet wint ... toen mijn vriendje me in mijn kontje wou pakken durfde ik niet zo goed maar we probeerden het gewoon 1ste x deed best wel pijn dus zijn we gestopt maar we bleven proberen als we in bed lagen en uiteindelijk was dit tog egt mijn favorite standje en die van hem ook tog doen we die ook niet zo vaak .... hoe ik weet dat mijn vriend geniet ?? zijn voetjes bewegen heen en weer en dat is egt heel lief om te zien hij vindt het leuk en sexy als hij mij een het beffen is en mijn lichaam begint te schokken ik schaam me er wel een beetje voor maar dat is gewoon iets wat makkelijk weg te schuiven is ;P
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 02:27
Halla2929
Halla2929 is offline
Je hoeft hem toch nit 'in' de mond te doen, je kan er ook gewoon een beetje aanzuigen en als je het lekker vind doe je hem er wel in.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vraag voor de vrouwen over pijpen
TTFlash
92 06-04-2007 18:23
Verhalen & Gedichten heeft het nut om verder te gaan?
vleermuismaatje
28 20-04-2005 08:19
Psychologie ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer....
SimplyABoy19
37 07-10-2004 16:10
Seksualiteit pijpen
MrNiceguy
27 22-09-2003 19:47
Seksualiteit Pijpen of niet...?
Flyrider
33 05-03-2002 15:20
Seksualiteit pijpen
tientje12
17 04-02-2002 14:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.