Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2012, 19:34
Monkey020
Monkey020 is offline
a

Laatst gewijzigd op 06-09-2012 om 10:29.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 19:46
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
En waarom schaam je je er voor? Ik ben 18 en ook maagd. Waarom vind je het zo erg? Ik dacht dat de gemiddelde leeftijd rond de 16/17 ligt. Maar ik weet niet of dat klopt.
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 19:47
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
De helft van alle jongeren in Nederland heeft op zijn/haar 17e weleens seks gehad. De helft van alle jongeren heeft dan nog nooit seks gehad. Er is helemaal geen reden om je te schamen omdat je maagd bent op je 15e, want de meeste jongeren hebben dan nog nooit seks gehad. En seks is ook geen wedstrijd. Je hebt seks wanneer je eraan toe bent en wanneer het ervan komt. Kortom: Maakt je niet zo druk
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 21:53
violingirl93
violingirl93 is offline
Eens met Mark52. Ik heb pas op mijn negentiende voor het eerst seks gehad. Niets mis mee.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 21:55
Verwijderd
Jij moet je schamen!

Omdat je naam begint met monkey...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 22:03
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik ben ook nog maagd en 18. Dat is niets om je voor te schamen. Als je seks zou hebben omdát je je schaamt dat je maagd bent en daarom seks wilt, daar zou je je voor kunnen schamen. Dat jouw moment en jouw persoon wat later komen, is niets om je voor te schamen. Ik vermoed zelfs dat een eerste keer seks beter/fijner is als je wat ouder bent, tenminste, ik denk dat als ik nu de juiste persoon en gebeurtenissen vind, dat ik dan een betere ontmaagding zou hebben dan wanneer dat op mijn 14e gebeurd zou zijn, omdat ik nu meer weet en meer zelfvertrouwen heb.

Verder: waarom zou je je er voor moeten schamen? Het is niet alsof jongens je niet zouden willen als je jezelf op een presenteerblaadje aanbiedt. Dan waarvoor wel? Dat je nog niet toevallig de juiste persoon hebt ontmoet? Dat je niet je eisen hebt verlaagd om maar ontmaagd te zijn? Dat zijn geen dingen om je voor te schamen.

En ik vermoed dat het met seks een beetje is als met zoenen: je denkt dat het heel wat is en dat je echt een beetje een loser bent als je het nog niet gedaan hebt en je bent al 14 en iedereen heeft het al gedaan (dat dacht ik ooit terwijl dat me nu nogal onnozel toeschijnt), maar het blijkt dat het gewoon op zich wel leuk is (met de juiste persoon ) maar niet je leven dramatisch verandert of je ineens volwassener maakt of beter of wat dan ook. Dus wel leuk en oké en prima, maar niet nodig om daarvan een eerste keer te hebben meegemaakt om mee te tellen of een volledig mens te zijn of wat dan ook.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 23:52
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Voor zover ik weet is bijna iedreen uit mijn klas nog maagd, en de leeftijd is 16/17 jaar. Je hoeft je er echt niet voor te,schamen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 16:11
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik ben 26, bijna 27, geen maagd en daar schaam ik me ook niet voor.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 22:12
icetea296
Avatar van icetea296
icetea296 is offline
ik ben ook 15 en nog maagd en schaam me er helemaal niet voor
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 23:59
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
15 jaar en je schamen omdat je nog maagd bent....daar kan ik met mijn pet niet bij.
__________________
Allem voran die Tat.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 10:48
Verwijderd
Ik zit volgend jaar in vwo 5 en in mijn klas zijn er hooguit 2 ontmaagd, de rest is nog gewoon maagd. Al zou je 25 zijn en je bent nog maagd hoef je je er ook niet voor te schamen. Het komt bij iedereen uiteindelijk wel zover. Bovendien is het volgens mij ook zo dat jongens gemiddeld later ontmaagd zijn dan meisjes.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 11:04
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
De een is er wat eerder bij dan de ander, niks om je voor te schamen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 22:54
keepdreaming
keepdreaming is offline
Ik ben 18 en ook nog maagd. Ik kon op mijn 15e 'ontmaagd' worden, maar het is geen wedstrijdje. Ik deed het niet en ben dus nu 18, is niks mis mee.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2012, 00:40
Verwijderd
Citaat:
15 jaar en je schamen omdat je nog maagd bent....daar kan ik met mijn pet niet bij.
Nou inderdaad. Ik wilde op mijn 15e zelfs nog lang geen seks, maar blijkbaar had ik me moeten schamen dat ik nog maagd was.

Over 10 jaar lach je hier keihard om, en besef je hoe jong 15 is. Je zal jezelf ongetwijfeld heel volwassen vinden, maar je bent nog een kind.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2012, 19:53
schaapje2702
Avatar van schaapje2702
schaapje2702 is offline
wacht gewoon lekker tot je de 'juiste tegen komt, en ik bedoel niet dat je maagd moet blijven tot je huwelijk ofzo. maar tot jij je zeker genoeg voelt om seks te hebben met dat persoon, als jij je niet zeker voelt, dan moet je het ook niet doen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 00:11
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Ik zit volgend jaar in vwo 5 en in mijn klas zijn er hooguit 2 ontmaagd, de rest is nog gewoon maagd. Al zou je 25 zijn en je bent nog maagd hoef je je er ook niet voor te schamen. Het komt bij iedereen uiteindelijk wel zover. Bovendien is het volgens mij ook zo dat jongens gemiddeld later ontmaagd zijn dan meisjes.
Whoa, kerel... is het bij jou stoer in de klas om te vertellen dat je ontmaagd bent...? Voor zover ik weet schreeuw je dat nou niet echt van de daken...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 01:34
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
@bordercross
bij ons wel hoor xd
ben nog 13 xd
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 11:12
Verwijderd
Het is echt niet stoer om dan te gaan roepen dat je dan geen maagd meer bent trouwens.
Als iemand het mij vroeg wou ik dat ik nog kon zeggen dat ik maagd was.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Whoa, kerel... is het bij jou stoer in de klas om te vertellen dat je ontmaagd bent...? Voor zover ik weet schreeuw je dat nou niet echt van de daken...
Haha, ja zo zou je het ook op kunnen vatten. Nee ik vang wel eens wat op, en dan kan ik de puzzel wel invullen. Maar het blijft natuurlijk een gok, dat is waar.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Als iemand het mij vroeg wou ik dat ik nog kon zeggen dat ik maagd was.
Waarom? Het is wel stoer om te zeggen dat je maagd bent?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 20:51
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Whoa, kerel... is het bij jou stoer in de klas om te vertellen dat je ontmaagd bent...? Voor zover ik weet schreeuw je dat nou niet echt van de daken...
Voor zover ik weet schreeuwen de meeste mensen het inderdaad niet van de daken. Maar toen ik op het middelbaar zat wist iedereen wel van iedereen of ze nog maagd waren of niet hoor. De meisjes bespreken dat met hun vriendinnen en de jongens met hun vrienden. Het is niet iets waar allemaal stiekem over gedaan hoeft te worden. Of ja, dat vonden wij niet in ieder geval. Van de daken schreeuwen is een ander uiterste. Ik vind het net zo iets als weten of iemands ouders gescheiden zijn of niet.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 21:18
Sammie22
Sammie22 is offline
Citaat:
wacht gewoon lekker tot je de 'juiste tegen komt, en ik bedoel niet dat je maagd moet blijven tot je huwelijk ofzo. maar tot jij je zeker genoeg voelt om seks te hebben met dat persoon, als jij je niet zeker voelt, dan moet je het ook niet doen.
en het perfecte antwoord is gegeven xD
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 11:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Voor zover ik weet schreeuwen de meeste mensen het inderdaad niet van de daken. Maar toen ik op het middelbaar zat wist iedereen wel van iedereen of ze nog maagd waren of niet hoor. De meisjes bespreken dat met hun vriendinnen en de jongens met hun vrienden. Het is niet iets waar allemaal stiekem over gedaan hoeft te worden. Of ja, dat vonden wij niet in ieder geval. Van de daken schreeuwen is een ander uiterste. Ik vind het net zo iets als weten of iemands ouders gescheiden zijn of niet.
Ja, want jongens scheppen nooit op tegen elkaar over hoeveel ze al gedaan zouden hebben.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 11:53
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja, want jongens scheppen nooit op tegen elkaar over hoeveel ze al gedaan zouden hebben.
Dat soort dingen waren op het middelbaar makkelijk te controleren dus liep je tegen de lamp als je dat soort dingen zomaar riep.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Waarom? Het is wel stoer om te zeggen dat je maagd bent?
Nee dat zeg ik niet.
Ik wou dat ik het nog niet gedaan met de reden: een andere jongen, betere plek en ehm de liefde. (want die was er dus niet.)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 16:21
Zertab
Avatar van Zertab
Zertab is offline
Je bent nog hartstikke jong! Je moet niks gaan overhaasten omdat je denkt dat je anders een ´achterblijver´ ofzo bent. Je hoeft niet perse seks te hebben op je 15de. Calm down. Het komt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 19:40
Femina
Femina is offline
je moet je schamen dat je je ervoor schaamt! je bent 15! hoezo zou je dan al ontmaagd moeten zijn?
ik ben ook 15, heb een vriendje, maar ik heb daar nu echt nog geen zin in. hij ook niet.
ik zou het raar vinden als je 25 was en nog maagd, maar zelfs als je 20 bent en maagd vind ik het niet gek.
misschien moet je je iets meer naar je leeftijd gedragen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit 20 en nog maagd, is dat gek?
GezelligeBas
8 15-04-2016 08:11
Seksualiteit 25 en nog maagd is dat raar????
tommy lee
28 24-06-2006 21:55
Seksualiteit als je vriendje nog maagd is en nog nooit verder gegaan is dan zoenen..? maar jij wel
meisje833
14 01-03-2005 14:04
Seksualiteit vriend is nog maagd...
LA BLADIRA
21 09-06-2004 21:19
Seksualiteit Op late leeftijd nog maagd
matrix21
151 24-08-2003 16:11
Seksualiteit Zou de paus nog maagd zijn...?
Stéphane
9 14-02-2002 12:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13.