Oud 27-11-2018, 22:38
Wer e
Wer e is offline
Hey allemaal,

Ik ben al een tijdje erg verliefd op een meisje uit mijn cluster. (Alleen met 3 vakken samen). Ik noem haar ff N.
Ik ben dus al een tijdje verliefd, maar ik heb totaal geen idee wat ik moet doen... moet ik het haar vertellen? Moet ik haar beter leren kennen? Ik weet het echt niet... nou is het zo dat ze bevriend is met een paar van mijn vrienden, maar zijn niet vaak “samen”. Voor de rest is ze altijd omringt met vriendinnen, dus kan ik ook niet zomaar op haar afstappen om een praatje te maken ofzo. (Niet dat ik weet hoe ik dat moet doen...)

Mijn vraag is, hebben jullie nog tips of ideeën? Hoor t graag
- w

Laatst gewijzigd op 27-11-2018 om 23:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2018, 22:40
anoniem010
anoniem010 is offline
Ik zou zeggen. Leer haar een keertje beter kennen. Ga een keertje wat doen. Als is t maar samen naar t parkje ofz. Om te praten. Of ga met der voetballen. Laat iig weten dat je intresse toont.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 22:42
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Waarschijnlijk hebben jullie zo'n klassenapp. Die hebben de meeste klassen. een whatsapp groep met de klas. Daar kan je haar nummer vinden (als je dat al niet had) en dan kan je gewoon naar haar appen. Leer haar eerst beter kennen. Misschien is ze nu voor jou de ware, maar liggen jullie interesses totaal ergens anders.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 22:45
Wer e
Wer e is offline
Citaat:
Waarschijnlijk hebben jullie zo'n klassenapp. Die hebben de meeste klassen. een whatsapp groep met de klas. Daar kan je haar nummer vinden (als je dat al niet had) en dan kan je gewoon naar haar appen. Leer haar eerst beter kennen. Misschien is ze nu voor jou de ware, maar liggen jullie interesses totaal ergens anders.
We zitten beide niet in dezelfde whatsappgroep, want we hebben andere stamklassen.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 22:58
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dan kan je er nog voor kiezen om naar haar social media te gaan. Stuur haar daar een berichtje
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 23:22
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Misschien kun je beginnen met gewoon regelmatig eens een praatje met haar maken op school
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 23:25
Wer e
Wer e is offline
Citaat:
Misschien kun je beginnen met gewoon regelmatig eens een praatje met haar maken op school
Heb dit meerdere malen bijna geprobeerd maar kan dan niks verzinnen om over te praten, of ze was omringt met vriendinnen. Dus krijg er dan niet echt een kans voor
Met citaat reageren
Oud 28-11-2018, 05:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heb dit meerdere malen bijna geprobeerd maar kan dan niks verzinnen om over te praten, of ze was omringt met vriendinnen. Dus krijg er dan niet echt een kans voor
Desnoods praat je over de vakken die je samen volgt of toon je gewoon eens interesse in haar, vraag hoe het gaat, of ze een leuk weekend heeft gehad, of dat ze nog iets leuks gaat doen dit weekend.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-11-2018, 10:22
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Desnoods praat je over de vakken die je samen volgt of toon je gewoon eens interesse in haar, vraag hoe het gaat, of ze een leuk weekend heeft gehad, of dat ze nog iets leuks gaat doen dit weekend.
Doe het in het begin als ze niet omringt is door haar vriendinnen. Later kan je daar wat meer bij aanschuiven en misschien in meedraaien. Als het fout gaat ben je een stuk minder beschaamd als het 1 op 1 is.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2018, 22:09
Wer e
Wer e is offline
Citaat:
Desnoods praat je over de vakken die je samen volgt of toon je gewoon eens interesse in haar, vraag hoe het gaat, of ze een leuk weekend heeft gehad, of dat ze nog iets leuks gaat doen dit weekend.
Dat is het probleem, ik ben nogal awkward (eigenlijk alleen tegen meisjes), dus is en ziet het er misschien erg raar uit als ik uit het niets zoiets vraag, want er is dan niet echt iets waarmee ik opeens kan komen ofzo... dat zijn dus de problemen.. ik wil het echt, maar ik weet gewoon niet hoe ik een gesprek kan beginnen.
__________________
Well hello there...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2018, 22:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat is het probleem, ik ben nogal awkward (eigenlijk alleen tegen meisjes), dus is en ziet het er misschien erg raar uit als ik uit het niets zoiets vraag, want er is dan niet echt iets waarmee ik opeens kan komen ofzo... dat zijn dus de problemen.. ik wil het echt, maar ik weet gewoon niet hoe ik een gesprek kan beginnen.
Oefen dan eerst eens op een meisje waar je geen gevoelens voor hebt. Je buurmeisje, het kassameisje bij de supermarkt of bij de HEMA, een ander klasgenootje. Probeer gewoon eens wat vaker een gesprekje aan te knopen met een dame.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-11-2018, 22:25
Wer e
Wer e is offline
Citaat:
Oefen dan eerst eens op een meisje waar je geen gevoelens voor hebt. Je buurmeisje, het kassameisje bij de supermarkt of bij de HEMA, een ander klasgenootje. Probeer gewoon eens wat vaker een gesprekje aan te knopen met een dame.
Ik ben wel bevriend met een paar meiden uit mijn klas, maar die zijn niet bevriend met het meisje die ik leuk vind. Met hun kan ik opzich wel gewoon praten, maar met andere meisjes niet...
__________________
Well hello there...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2018, 22:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben wel bevriend met een paar meiden uit mijn klas, maar die zijn niet bevriend met het meisje die ik leuk vind. Met hun kan ik opzich wel gewoon praten, maar met andere meisjes niet...
Probeer dat eens dan
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-11-2018, 22:33
Wer e
Wer e is offline
Citaat:
Probeer dat eens dan
Het probleem is, is dat ik en die klasgenoten elkaar al een paar jaar kennen enzo, maar we zijn bevriend geraakt omdat ik een spel speelde die zij ook speelden. Bij N. Is dat anders, want ze heeft vgm heel andere interesses... heb N. Trouwens wel op instagram en snapchat. (Hoewel ik ook niet weet of/hoe ik daar contact kan “krijgen”)
__________________
Well hello there...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2018, 07:22
Verwijderd
Gap, Eline geeft je een briljante tip. Ga dat doen. Je hebt twee opties; actief gaan werken aan je verlegenheid en/of onzekerheid, of je er bij neerleggen dat je nooit in staat bent dit soort shit te doen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2018, 20:05
Wer e
Wer e is offline
Citaat:
Probeer dat eens dan
Ik heb de afgelopen dagen een paar keer het haar gepraat, maar hoe kan ik voorzichtig vragen of ze misschien een keer wat samen wil doen? (Naar de stad/bios o.i.d)
__________________
Well hello there...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2018, 22:47
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Ik heb de afgelopen dagen een paar keer het haar gepraat, maar hoe kan ik voorzichtig vragen of ze misschien een keer wat samen wil doen? (Naar de stad/bios o.i.d)
Tijdens een gesprek er over beginnen. Beetje subtiele hint kan altijd
Met citaat reageren
Oud 03-12-2018, 08:01
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ik vind het erg gezellig met je. Zullen we .... dan en dan .... Wat gaan drinken samen in de stad?
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-12-2018, 22:00
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ga als je niet durft om rechtstreeks met haar te praten, app dan lekker over dingen op school met haar. Vervelende docenten, hoe de dag was, cijfers, vragen over hw, alledaagse ow. Later kun je het wat meer persoonlijk maken.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38.