Oud 05-10-2006, 18:57
Verwijderd
Hoi Hoi ..
Ik vind het best lastig om normaal met me ex om te gaan.
Ik heb nog wel een zwak voor hem.. naja en de gesprekken gaan opzich wel aardig, maarja ik vind het soms best lastig om gewoon als goede vriend met hem om te gaan.. Iemand tips?
of hoe hebben jullie zoiets gedaan met je ex ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2006, 19:06
Verwijderd
hoe lang is het uit?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 19:11
LoeLoe
Avatar van LoeLoe
LoeLoe is offline
Misschien is dit het teken dat je nog even afstand moet nemen

Leg het hem uit en probeer het over een maandje of 2 weer
__________________
Soms is er zoveel dat we voelen, maar zo weinig dat we kunnen zeggen...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 19:16
Godfather
Godfather is offline
Hmm.. je moet er in ieder geval voor zorgen dat jullie beiden weten waar je aan toe bent.
Ik heb ook een relatie achter de rug.. is nu zo'n 4 maanden uit, en we willen gewoon vrienden blijven, 't lukt alleen voor geen meter.
In 't begin was ik jaloers op iedere jongen waarmee ze afsprak, en reageerde dus ook een beetje nors als ze me dat vertelde.
Hierdoor kregen we best vaak ruzie.. nu is t n beetje andersom..
Het punt is dus dat je gewoon van elkaar moet weten dat je
écht niet meer verliefd bent, anders gaat 't (naar mijn ervaringen) simpelweg niet werken..
Succes ermee in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 19:32
Verwijderd
nu al 6 maand ..
bedankt voor de tips
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 19:51
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Denk dat het goed is dat je elkaar de eerste weken wat minder ziet. Zoek naar afleiding, ga vaker iets met vriendinnen doen. Het ligt er ook aan hoe hij in elkaar zit en hoe jij in elkaar zit en hoe jullie ermee omgaan. Zoiets heeft tijd nodig.

Ik heb 2 exen, met eentje ben ik nog heel goed bevriend en met de ander heb ik 0,0 contact meer. Zo zie je hoe het met iedereen verschillend kan lopen. Is denk ik per persoon verschillend hoe dat na verloop van tijd gaat lopen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Godfather schreef op 05-10-2006 @ 19:16 :

Het punt is dus dat je gewoon van elkaar moet weten dat je
écht niet meer verliefd bent,
Zelfs dan kan het lastig zijn.
Bij ons gaat het al een stuk beter (volgens mij ). We spreken elkaar ook een stuk minder momenteel. Gewoon even drie maanden geen contact buiten het elkaar zien op de dagen en momenten dat we elkaar gewoon zien door omstandigheden zeg maar. Dat werkt op zich wel redelijk.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 20:03
Verwijderd
Tussen mijn ex en mij gaat het nu eindelijk normaal. Nou ja, we zijn zover dat we alles tegen elkaar kunnen zeggen en toch niet het idee hebben dat er iets tussen ons is.

Je moet niet te snel willen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 21:26
Verwijderd
Tussen exen gaat het alleen normaal als de relatie niets voorstelde. Wees dus blij dat het niet normaal gaat.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 21:39
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Queasy schreef op 05-10-2006 @ 18:57 :
Hoi Hoi ..
Ik vind het best lastig om normaal met me ex om te gaan.
Ik heb nog wel een zwak voor hem.. naja en de gesprekken gaan opzich wel aardig, maarja ik vind het soms best lastig om gewoon als goede vriend met hem om te gaan.. Iemand tips?
of hoe hebben jullie zoiets gedaan met je ex ?
Dé tip is: hou voorlopig even géén contact. En dus ook niet bellen en SMSen en MSNen undsoweiter. Kun je over een half jaar of zo het nog eens proberen, en, volgens mij lukt het dan vaak nog niet of is alles inmiddels zo verwaterd dat je niet eens meer weet wat je zou moeten zeggen en waarom je het contact zo graag wilde.

Maar in ieder geval is dat de gouden tip.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 21:40
Godfather
Godfather is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-10-2006 @ 19:57 :
Zelfs dan kan het lastig zijn.
Daar heb je 'n punt.. heb vaak nog dat ze tegen me zegt dat ze ervan overtuigt is dat ik nog verliefd op haar ben.. terwijl ik 'r vaak gewoon ergens mee wil helpen of iets leuks wil gaan doen.
Dat raad ik dan ook af.. volgens mij is het 't beste om een tijdje geen contact meer te hebben, en daarna kun je altijd nog vrienden worden..
Je moet het eerst allemaal een beetje laten 'bezinken'.. andere dingen doen, met je vrienden omgaan etc.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 21:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het is nu 7 maanden uit met mijn ex en we hebben in het begin een poging gedaan tot vrienden zijn, maar dat werkte voor geen meter. Hij liep namelijk steeds te verkondigen dat hij nog wel gevoelens voor mij had, maar dat hij gewoon verder moest en dan kreeg ik een lijst van meisjes die hij had af staan lebberen. Vreemdgenoeg leid dat tot ruzie.

Ik mis hem wel als vriend maar zolang hij me steeds wisselende berichten stuurt ('ik mis je, wil je aub vrienden zijn' en een week later 'Ik ken een meisje nu 5 dagen en we zijn beste vrienden en ik ben verliefd op 'r) hoef ik niks met 'm te maken te hebben.
Mss als ik zelf een nieuw iemand heb gevonden.

Maar goed, mijn tip: Neem zoveel mogelijk afstand totdat het gevoel van 'willen' weg is. Totdat je het ok vind en zelfs blij voor hem bent als hij een nieuwe vriendin heeft. Lukt dan niet, tsja dan word het met die vriendschap ook niet veel. Vrienden moeten namelijk blij voor elkaar kunnen zijn. Als je iemand een knal voor z'n harses wil geven omdat 'ie een nieuw meisje heeft, ben je imo geen goede vrienden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 05-10-2006 om 22:02.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 22:31
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-10-2006 @ 21:26 :
Tussen exen gaat het alleen normaal als de relatie niets voorstelde. Wees dus blij dat het niet normaal gaat.
Wat een bullshit.

Zoals iedereen al zegt: afstand nemen. Met mijn ex was het toevallig zo dat we uiteindelijk toch meer vriendschap dan iets anders voor elkaar voelden, dus dan is het wel makkelijker. Met een andere ex lukte het het eerste jaar niet, en hebben we elkaar in die tijd nauwelijks gesproken, maar nu kunnen we het weer vet goed met elkaar vinden en geen rare gevoelens meer enzo.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 22:35
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik kan met elk van mijn ex-en nog steeds goed praten als ik ze tegenkom, maar daar is wel wat tijd overheen gegaan. Met de één ga ik nog wel eens uit, ben ik samen bij de paarden te vinden of kijk ik eens een filmpje. Dat gaat prima... De anderen spreek ik nog wel eens via MSN of telefoon. Maargoed daar heb ik dan ook geen gevoelens meer voor.

Als omgang met je ex niet mogelijk is (door gevoelens bijvoorbeeld) kan ik alleen maar zeggen: Afstand nemen, en het mogelijk op een later tijdstip nog eens proberen. Meestal gaat dat vanzelf wel, maar forceer het in iedergeval niet.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 22:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-10-2006 @ 21:26 :
Tussen exen gaat het alleen normaal als de relatie niets voorstelde. Wees dus blij dat het niet normaal gaat.
Wat een enorme onzin. Ik heb met een aantal exen gewoon een normale vriendschap, en dat stelde niet bepaald 'niets' voor.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 23:01
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Mijn exvriend wilde heel graag vrienden worden, maar ik zei dat ik dat niet kon. We hebben een tijd ruzie gehad, toen weer gepraat en afgesproken normaal tegen elkaar te doen. Alleen kan hij het niet. Hij is te jong ofzo, te kinderachtig, want hij maakt steeds rotopmerkingen. Heel flauw. Ik heb dus besloten dat ik met hem niets meer te maken wil hebben. Hij had me trouwens toch te erg gekwetst.

Tussen de andere ex (ik heb twee jaar een relatie met hem gehad, mijn eerste vriend) en mij gaat het nu echt fantastisch, vriendschappelijk gezien. Het is ongeveer anderhalf jaar uit en het heeft zeker een jaar geduurd voordat we enigszins normaal met elkaar om konden gaan. Nu is dat uitgegroeid tot een hechte vriendschap. Maar daarvoor kon het echt niet, iedere keer had één van de twee het weer moeilijk (nou, eigenlijk voornamelijk hij). We hebben het eerste half jaar nauwelijks contact gehad (we zagen elkaar iedere dag op school, maar beperkten dat met 'hoi' en verder niet zoveel praten). Ook omdat mijn tweede exvriend (klinkt fout) dat niet goed keurde (erg stom van me). Nu zijn we echt beste vrienden en gaan we heel fijn met elkaar om.

Het kan wel, maar het heeft enorm veel tijd nodig (anderhalf jaar!). Het scheelt ook dat we op een goede manier uit elkaar zijn gegaan.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 23:49
Verwijderd
Citaat:
George schreef op 05-10-2006 @ 22:31 :
Wat een bullshit.

Zoals iedereen al zegt: afstand nemen. Met mijn ex was het toevallig zo dat we uiteindelijk toch meer vriendschap dan iets anders [...]
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 00:15
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-10-2006 @ 23:49 :
Uiteindelijk. Daarvoor hadden we seks als wilden.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-10-2006, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-10-2006 @ 21:26 :
Tussen exen gaat het alleen normaal als de relatie niets voorstelde. Wees dus blij dat het niet normaal gaat.
Citaat:
Chimera schreef op 05-10-2006 @ 22:55 :
Wat een enorme onzin. Ik heb met een aantal exen gewoon een normale vriendschap, en dat stelde niet bepaald 'niets' voor.
Mja, precies.
k kan niet zeggen dat het mn beste vriend is maar de enige die mij op bepaalde punten snapt. Het blijft een bastaard maar ik heb geen oorlog met 'm. Zolang het contact oppervlakkig blijft.

En dat was ook niet bepaald 'niets'. Integendeel.


-


Als je nog wat voor diegene voelt en je hebt niemand anders als vervanging gaat het bij mij vaak slecht ja, totdat er wel iemand anders is en dan kan ik er wel mee om gaan. Het is uitendelijk toch wat je er zelf van maakt.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Godfather schreef op 05-10-2006 @ 21:40 :
Daar heb je 'n punt.. heb vaak nog dat ze tegen me zegt dat ze ervan overtuigt is dat ik nog verliefd op haar ben.. terwijl ik 'r vaak gewoon ergens mee wil helpen of iets leuks wil gaan doen.
Dat raad ik dan ook af.. volgens mij is het 't beste om een tijdje geen contact meer te hebben, en daarna kun je altijd nog vrienden worden..
Je moet het eerst allemaal een beetje laten 'bezinken'.. andere dingen doen, met je vrienden omgaan etc.
Ach, wij weten zelfs van elkaar dat we niets meer op die manier voor de ander voelen en dat is ook geen probleem. Maar er blijft iets tussen ons wat niet uit te leggen is en denk ik voor buitenstaanders moeilijk tot erg lastig en gewoonweg niet te begrijpen is. Achja, dat kan he Daar leer je mee leven
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 09:19
Verwijderd
Op msn spreekt hij me nog altijd aan, en ik zie hem minimaal 2x p/w aangezien we de zelfde sport beoefenen..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 10:23
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-10-2006 @ 20:26 :
Tussen exen gaat het alleen normaal als de relatie niets voorstelde. Wees dus blij dat het niet normaal gaat.
Dat gaat ook niet altijd op hoor [edit] was al gezegd dus [/edit]

Ik heb geen contact meer hem hem, ik heb erge dingen gedaan... blijkbaar
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 10:38
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Queasy schreef op 06-10-2006 @ 09:19 :
Op msn spreekt hij me nog altijd aan, en ik zie hem minimaal 2x p/w aangezien we de zelfde sport beoefenen..
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 10:42
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-10-2006 @ 21:26 :
Tussen exen gaat het alleen normaal als de relatie niets voorstelde. Wees dus blij dat het niet normaal gaat.
Daar heb je zeker een punt

Zo had ik er nog niet over nagedacht.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 10:47
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-10-2006 @ 21:26 :
Tussen exen gaat het alleen normaal als de relatie niets voorstelde. Wees dus blij dat het niet normaal gaat.
Bij mij gaat het nooit normaal , ook niet met ex-en waarmee het niet veel voorstelde. Dus ik denk dat dat meer aan je persoonlijkheid ligt dan aan het diepgangsniveau van je relatie.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2006, 11:39
Bell
Avatar van Bell
Bell is offline
Met mijn ex ga ik nog heel goed om.
Het is nu ruim 4 jaar uit, denk ik, nadat we 9 maanden een vrij close relatie hadden. (dus zoals eerder gezegd is, dat wanneer je relatie niets voorstelde, het omgaan met je ex beter gaat. Daar ben ik het dus niet mee eens)

Ik zie/spreek hem niet dagelijks/wekelijks, maar als ik hem zie, hebben we altijd lange gesprekken en is het heel gezellig.

Het is nog steeds een leuke jongen maar voel verder niets meer voor hem. En andersom vind hij precies het zelfde.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 16:38
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik kan het voor geen meter, dus ik ga met allemaal niet mee om.
Krijg altijd beetje rare kriebels, en weet niet hoe ik me moet gedragen.

Gelukkig kom ik ze zelden tegen, soms hebben we dan wel een klein praatje. Soms is het alleen hoi.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 16:43
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Mijn ervaring is dat ik alleen met exen bevriend kan zijn als we beiden weer n lovah hebben.
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 17:06
Verwijderd
Tussen mij en m'n ex gaat het nu echt prima Dat is wel heel anders geweest. Hij heeft me met een aantal dingen echt ontzettend gekwetst en dat heb ik mezelf heel erg aangetrokken. We konden niet goed praten samen en dat heeft ons heel erg opgebroken. Praten over onze relatie van vroeger doen we niet, maar verder kan ik het over alles hebben met 'm. Ben er wel blij mee, al zou ik soms nog wel wat dingen willen weten
Oh ja, het is al iets meer dan een jaar voorbij.

En had het al bij iemand gelezen, maar bij mij heeft het echt geholpen dat hij een ander kreeg. Niet de manier waarop, maar het feit dat zorgde ervoor dat ik 'm echt niet meer wilde. En geef het gewoon tijd
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 17:14
Godfather
Godfather is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-10-2006 @ 09:00 :
Ach, wij weten zelfs van elkaar dat we niets meer op die manier voor de ander voelen en dat is ook geen probleem. Maar er blijft iets tussen ons wat niet uit te leggen is en denk ik voor buitenstaanders moeilijk tot erg lastig en gewoonweg niet te begrijpen is. Achja, dat kan he Daar leer je mee leven
Ja zoiets heb ik volgens mij ook.. hoe goed t soms ook gaat.. voor een tijdje, toch blijft het zo dat je erover na moet denken wat je precies zegt.. ligt allemaal toch nog gevoelig..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Godfather schreef op 06-10-2006 @ 17:14 :
Ja zoiets heb ik volgens mij ook.. hoe goed t soms ook gaat.. voor een tijdje, toch blijft het zo dat je erover na moet denken wat je precies zegt.. ligt allemaal toch nog gevoelig..
Haha inderdaad
En we kunnen elkaar lang niet zien en spreken, maar elke keer zijn er weer blikken enzo die toch anders zijn dan normaal Erg grappig

Trouwens @TS: Blokkeer (en verwijder) hem op msn. Dat geeft jezelf echt veel rust. Al helemaal als je m sowieso al vaker ziet in de week (ik ook).
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 23:41
warning
warning is offline
Het is altijd beter om gewoon niet met je ex om te gaan
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 04:09
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
warning schreef op 06-10-2006 @ 23:41 :
Het is altijd beter om gewoon niet met je ex om te gaan
Wat een onzin...

Kun je dat misschien nog ONDERBOUWEN of is dat al te veel gevraagd?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 08:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik dacht ook altijd dat dat wel kon: vrienden zijn met mijn ex. Maar blijkbaar dus toch niet. Ik mis hem niet, ik denk nauwelijks aan hem, maar toch kan ik jaloers reageren op bepaalde zaken. Toch ben ik gepikeerd als hij niets van zich laat horen. De relatie verschilt zo erg van de relatie die je had, dat het lastig is om die knop om te zetten.

Hij vindt het te moeilijk om contact te hebben, ik wilde het wel maar misschien is het inderdaad maar beter dat we elkaar niet zien.

Misschien moet je inderdaad toch even wat afstand van hem nemen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 09:03
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Het heeft bij mij en m'n ex 3,5 jaar geduurd, eigenlijk tot hij een nieuwe vriendin kreeg.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 12:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
George schreef op 05-10-2006 @ 22:31 :
Zoals iedereen al zegt: afstand nemen. Met mijn ex was het toevallig zo dat we uiteindelijk toch meer vriendschap dan iets anders voor elkaar voelden, dus dan is het wel makkelijker. Met een andere ex lukte het het eerste jaar niet, en hebben we elkaar in die tijd nauwelijks gesproken, maar nu kunnen we het weer vet goed met elkaar vinden en geen rare gevoelens meer enzo.
Zoiets ja

Hoevel t bij mij nog maar erg kort uit is, zien we elkaar nog wel geregeld en is het gewoon gezellig, niets mis mee

En met mn andere ex heb ik nog sporadisch contact na een poos zonder, maar dat kom mede door de afstand.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-10-2006, 14:28
lieve
lieve is offline
Zelfs ik heb het er na 3 jaar nog steeds moeilijk mee.
Gewoon je best doen om het vriendschappelijk te houden.

Groetjes Lieve,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 15:58
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
<Kutkopmerking>
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 16:53
warning
warning is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 07-10-2006 @ 08:25 :
Ik dacht ook altijd dat dat wel kon: vrienden zijn met mijn ex. Maar blijkbaar dus toch niet. Ik mis hem niet, ik denk nauwelijks aan hem, maar toch kan ik jaloers reageren op bepaalde zaken. Toch ben ik gepikeerd als hij niets van zich laat horen. De relatie verschilt zo erg van de relatie die je had, dat het lastig is om die knop om te zetten.
Bij deze is mijn mening onderbouwd
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 17:11
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Tsja, dat heb ik met mn ene ex ook, waar het al 2 jaar uit mee is.
Bij anderen heb ik er geen last van , (bij een zelfs eerder het omgekeerde, al is dat ook niet leuk)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 17:13
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
warning schreef op 07-10-2006 @ 16:53 :
Bij deze is mijn mening onderbouwd
Nee dat is het niet, jij zegt dat het nooit kan, en dat is onzin.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 17:21
Godfather
Godfather is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-10-2006 @ 19:43 :
Haha inderdaad
En we kunnen elkaar lang niet zien en spreken, maar elke keer zijn er weer blikken enzo die toch anders zijn dan normaal Erg grappig
Hmm.. toch wel blij om te horen dat ik niet de enige ben waarbij alles zo raar loopt dan, mbt m'n ex
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 20:37
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Je moet ook niet teveel willen. Tussen een gewone vriend en goede vrienden zitten bij mij nog een aantal stappen.
Als er nog gevoelens bij komen kijken, dan zou ik een tijdje afstand nemen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 11:21
Verwijderd
Ik denk niet dat ik het contact met hem verbreek, ik moet maar proberen om normaal tegen hem te doen, en hem maar als vriend zit, er zit niet veel anders op, bedankt voor de tips in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 14:47
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Queasy schreef op 08-10-2006 @ 11:21 :
Ik denk niet dat ik het contact met hem verbreek, ik moet maar proberen om normaal tegen hem te doen, en hem maar als vriend zit, er zit niet veel anders op, bedankt voor de tips in ieder geval
Ik denk niet dat je hem in één keer als een vriend kunt zien. Contact verbreken is misschien radicaal, maar ik zou zeker contact minderen. Flink minderen. Om nare situaties en problemen te voorkomen. Ik vrees dat je jezelf anders alleen maar meer pijn kunt gaan doen.
Normaal doen is goed, maar meteen als vriend zien is denk ik teveel gevraagd (van jezelf en van hem). In één keer omschakelen is - denk ik - echt niet mogelijk. Bij mij in ieder geval niet, al wist ik heel zeker dat ik hem niet meer wilde als mijn vriendje.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:01
Verwijderd
ja oke misschien wel, daar heb je wel gelijk in maar het is al wel een hele tijd uit , om precies te zijn zo'n 6 maanden ong ..
bedankt voor het advies, laat ik het idd maar eens minderen anders heb ik er later spijt van ..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:15
Mustang_Sally
Avatar van Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 05-10-2006 @ 21:59 :

Ik mis hem wel als vriend maar zolang hij me steeds wisselende berichten stuurt ('ik mis je, wil je aub vrienden zijn' en een week later 'Ik ken een meisje nu 5 dagen en we zijn beste vrienden en ik ben verliefd op 'r) hoef ik niks met 'm te maken te hebben.
Mss als ik zelf een nieuw iemand heb gevonden.
Zo herkenbaar...

Met mijn vorige ex duurde het een maand of 6 voordat ik echt met hem als vrienden om kon gaan, en zelfs toen was het nog moeilijk dat hij een nieuwe vrienidn had. Maar ik was wel blij voor hem.
Het verschil was hier gewoon dat ik er echt achter stond dat het uit was.

Met mijn "recente" ex werkt het heel anders. Ik ben nog zo pijnlijk verliefd op hem dat het gewoon pijn doet om hem te zien. Vooral omdat hij dan dingen verkondigt als dat hij me mist en me terug wilt, maar ondertussen nog altijd "niet weet wat hij wilt". Heel frustrerend hoe hij steeds iets anders zegt.

Ik denk dat je idd pas met je ex om kan gaan als vrienden als je zonder verliefde gevoelens naar hem/haar kijkt, en echt voor jezelf hebt uitgemaakt dat je geen relatie met hem/haar meer wilt. Als je ergens nog een hoop koestert dat het misschien ooit nog wel eens goed komt, kan je moeilijk met hem/haar afspreken zonder iets van genegenheid te verwachten. Denk ik dan..
__________________
mais oui! / wie zijde gij?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 18:08
Charl0tteee
Avatar van Charl0tteee
Charl0tteee is offline
Bij mij gaat het ook heel raar met exen.

De een heb ik een tijd gigantische ruzie mee gehad. Maandenlang praatte hij achter mijn rug om en heeft er inmiddels excuses voor gemaakt en kunnen we een normaal maar oppervlakkig gesprek voeren zonder elkaar de ogen uit te krabben.

Een andere was ik voordat we een relatie kregen erg goede vrienden. Daarna kregen we iets en dat is inmiddels 7 maanden uit maar we kunnen nog niet goed met elkaar praten. Ik mis hem erg als vriend en zou eigenlijk wel graag willen dat we weer goed met elkaar om kunnen gaan maar hoe?

De laatste heeft me zoveel pijn gedaan dat ik hem nooit meer hoef te zien of hoef te spreken maar het doet nog iedere x pijn als ik aan hem denk.
__________________
Zoveel dromen en te weinig nachtrust.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 20:47
warning
warning is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-10-2006 @ 17:13 :
Nee dat is het niet, jij zegt dat het nooit kan, en dat is onzin.
Het is altijd beter om gewoon niet met je ex om te gaan(dat zei ik) En ik zei dus niet dat het nooit kan
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 21:24
carmen_46
Avatar van carmen_46
carmen_46 is offline
Ik was altijd wel een voorstander van vriendschappen met exen omdat je toch veel met elkaar heb gedeeld. Maar sinds ik er achter ben dat een praatje maken bij sommige jongens alleen betekend dat ze willen neuken ( toevallig al m'n exen.. ) Dan hoeft het van mij niet meer.
__________________
"Being human that is my crime''
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Built to last xD?
jemappelebas
16 22-08-2008 16:17
Liefde & Relatie Het is gedaan.. en ik voel me leeg...
lso
27 02-01-2006 11:26
Liefde & Relatie Vrienden met je ex?
YellowLight
71 01-01-2006 16:18
Seksualiteit 'Seksrelatie' met je ex
Knutselsmurfie
5 10-01-2005 21:47
Liefde & Relatie uitmaken en dan?
655321
12 29-11-2003 21:56
Liefde & Relatie omgaan met je ex
dominqe
52 21-07-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.