Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2007, 12:27
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
deel 88 is hier te vinden

en deel 89 hier onder...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 07-03-2007, 12:29
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ darkside.. voor andere hoef je niet persee naar de arts..
je hebt ook homeopatische inslapers en anders naar de arts ja..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-03-2007, 12:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
De moeder van huisgenoot 2 ligt in het ziekenhuis met acute blindedarmontsteking. Huisgenoot 1 is een beetje ziek. Huisgenoot 3 & ikzelf zijn net weer beter. Mijn vader is vandaag naar de dokter voor zijn rug omdat het echt niet meer gaat.

Gezond zijn is de laatste tijd erg lastig.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 07-03-2007, 12:35
kroot
kroot is offline
Auw ik heb steken in mijn elleboog.
En teringtherapie bij PMT gingen we mijn foto bespreken, vond ik wel eng. Daarna deden we een ontspaningsoefening, nou daar kan ik dus echt niet tegen. Ik werd er alleen maar paniekerig van. En nu gaan ze zeiken over de 3e boterham bij de lunch
Oud 07-03-2007, 12:36
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-03-2007 @ 13:31 :
Gezond zijn is de laatste tijd erg lastig.
Same here. Alleen ga ik zaterdag op studiereis en dan moet ik beter zijn!
__________________
Oud 07-03-2007, 12:37
Verwijderd
Ik wil dat mijn opdracht af is! en wel nu! maar daar zal de kwaliteit wel niet echt beter van worden..
maar om 4 uur moet ie klaar zijn! want ik moet nog boodschappen doen en een kaartje halen en schrijven en op tijd op de bus doen omdat mn zus morgen jarig is.
en waarom heb ik #@^%$ nog geen salaris? ik heb het nodig ja! hoezo 'op maandag is het bijgeschreven' ik zie het nergens en ik ben blut.
Oud 07-03-2007, 12:41
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 07-03-2007 @ 13:29 :
@ darkside.. voor andere hoef je niet persee naar de arts..
je hebt ook homeopatische inslapers en anders naar de arts ja..
Ik zal eens kijken, want nu gaat m'n hele dag-nachtritme naar de kloten.

Het gemis wordt steeds heviger. Ik kan bijna wel janken, maar dat wil ik mezelf niet toe staan. Dat heb ik sinds de dag dat het uit ging zelf niet gedaan, dus nu ook niet. M'n emoties zijn verwarrend, boosheid en verdriet tegelijk. Ik mis haar en dat is verdriet. Aan de andere kant ben ik boos omdat ze me juist toen het zo slecht met me ging heeft laten vallen. Ik kan hier niet tegen.
Oud 07-03-2007, 12:41
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik heb 't koud en er is in het hele huis geen thermometer te vinden.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 07-03-2007, 12:51
Verwijderd
ik ben trots op mezelf. training geven ging echt goedd . me medetrainster (waar ik al vaker ruzie mee heb gehad, en we mogen elkaar gewoon niet zo) was er niet doordat ze jarig was ofzo, en ik moest het voor het eerst alleen doen. kon ik t eindelijk is op mijn manier doen, zoals ik wil. Komen na de training een aantal ouders naar me toe: ja, was echt supergoede training. zo hoort een korfbaltraining te zijn. en ja je was wel strenger dan als s. er is, maar dat is juist goed.
zie je wel, ik kan het wel dit was net ff de stimulans die ik nodig had om er achter te komen waarom ik het ook al weer echt leuk vond.


en nu hoop ik dat ik ook zekerder ben als zij er wel is. ik kan het dus WEL, nu enkel t vertrouwen nog bij mezelf, over mezelf. = wel moeilijk!

Morgen eindelijk gesprek met vent van engels over mn mondeling, en ik ben er best zenuwachtig voor. geen idee ook wat ik precies wil bereiken, maar iig dat ik het er niet mee eens bent en dat het gewoon gemeen is wat hij deed door valse hoop te geven.

En vandaag heb ik het gevoel dat ik in winterslaap ben
Oud 07-03-2007, 12:52
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben duf en ik heb nog steeds last van m'n ogen en ik haat m'n bril, maar lenzen lijken me nu ook niet verstandig en ik heb het koud terwijl het hier best warm is en ik zit in m'n stopweek en ik heb dorst en ik denk te negatief en het regent en ik moet boodschappen doen en stemmen en paleografie doen en nog enorm veel lezen en ik doe niks. Kortom: ik heb m'n dag niet.
Oud 07-03-2007, 13:01
Verwijderd
Ik ben moe en ik wil slapen, maar dat kan niet, want de deuren en ramen aan de voorkant staan allemaal open omdat ze geverfd zijn. Eén raam heb ik al wel op de knip gezet en de rest kan niet echt ver open, maar de voordeur staat wel nog open...
Oud 07-03-2007, 13:05
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Miracle schreef op 07-03-2007 @ 13:36 :
Same here. Alleen ga ik zaterdag op studiereis en dan moet ik beter zijn!
Beterschap dan maar
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 07-03-2007, 13:14
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Bah, ik kan bijna niet meer stappen... Ik heb rond half december tijdens LO een stamp tegen m'n knie gehad, heb daar toen twee dagen tamelijk veel last van gehad, en toen dacht ik dat het wel 'over' zou zijn. Niet dus, in de periode van toen tot nu, heb ik er nog vaak een beetje last van gehad. Dus bv. als ik uit de auto stap en ik kom op m'n linkerknie, of tijdens het touwtjespringen, of tijdens het volleyballen... Maar ja, nooit mee naar de dokter geweest. Nu moesten we gisteren tijdens LO trampolinespringen, ga ik superhard door m'n knie. Het deed verschrikkelijk veel pijn, en vandaag zelfs nog meer dan gisteren. We zijn naar de dokter geweest en nu moet ik morgen een echo + foto's laten nemen. De dokter denkt dat het een scheurtje ofzo is. Ik hoop echt dat het niets erg is...
Haha en ik voel me echt oud, ik ga echt als een oud mensje dat nog amper kan stappen. Nouja, 'gaan', zeg maar manken.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 07-03-2007, 13:17
Verwijderd
Ik denk dat ik vrijwilligerswerk ga doen. Gewoon omdat ik daar zin in heb.
Oud 07-03-2007, 13:45
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
shit.....

net iemand aant janken gemaakt met een heel emotioneel gedicht, maar dat was helemaal niet de bedoeling

Haar opa is dus vrij recent overleden en dat gedicht ging over de dood. Nog effe getwijfeld of dat gedicht niet net TE was, nja wasset dus toch wel Waarom heb ik dat nou weer altijd
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 07-03-2007, 13:52
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Mushu schreef op 07-03-2007 @ 14:17 :
Ik denk dat ik vrijwilligerswerk ga doen. Gewoon omdat ik daar zin in heb.
Ik misschien ook. Heb een informatiepakket van Humanitas aangevraagd. En ik heb me een paar maanden geleden al aangemeld als collectant voor het Nederlandse Rode Kruis.

Wat wil jij doen?
Oud 07-03-2007, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 07-03-2007 @ 14:52 :
Ik misschien ook. Heb een informatiepakket van Humanitas aangevraagd. En ik heb me een paar maanden geleden al aangemeld als collectant voor het Nederlandse Rode Kruis.

Wat wil jij doen?
gaaf, ik kwam via de krant op een website terecht: www.handjehelpen.nl, mensen die een lichamelijke of verstandelijke handicap of beperking hebben kunnen zo'n vrijwilliger aanvragen die dan bijvoorbeeld een dagje met ze gaat winkelen, of zwemmen enz.enz.
Leek mij erg leuk om te doen.
Oud 07-03-2007, 13:55
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
__________________
take a walk on the wild side ت
Ads door Google
Oud 07-03-2007, 13:59
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Flip! schreef op 07-03-2007 @ 14:55 :
vanwaar die emotie?
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 07-03-2007, 14:31
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
waaaaah
Ik heb zin om keihard te gillen!! Maar dan stoor ik de buren.
Waarom in godsnaam ben ik zo verlegen tegen leeftijdsgenoten waarom?
Waarom vind ik het altijd eng om bijvoorbeeld nu ik niet op me verzorgpaard rijd en nu grondwerk wil doen. Waarom vind ik het eng om te doen? Omdat ik het irritant vindt dat iedereen gata zeggen: waarom rij je er niet meer op het ging goed! En dan opschieten uit de bak want ik moet rijden! Waarom voel ik me zo geïntimideerd door hun? Omdat ze kattig zijn en groter?
Waarom durf ik niet me mening te zeggen als ik in een vergadering zit op school?

Enfin waarom doe ik zo.
Ik wordt er ziek van!!
AAARGH

Oke dat was even me frustratie.

Ik ben over 3 weekjes jarig en ik weet nog niet wat ik wil doen ik wordt 18 that is a thing you have to celebrate (dat is mijn mening)
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 07-03-2007, 15:05
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Equinoxe schreef op 07-03-2007 @ 14:59 :
vanwaar die emotie?
Schoonmoeders enzo
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 07-03-2007, 15:15
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Mijn moeder heeft een heel schattig bruin eenpersoons theepotje voor me gekocht en het is zo lief, want er zit ook nog een bruin kopje bij <3.
Oud 07-03-2007, 15:21
Verwijderd
die lucht je hart topics doen het goed en terrecht.
Ik baal gewoon nog van me ance!
Hoop weer snel aan het werk te kunnen, en even lekker relaxen.
Oud 07-03-2007, 15:23
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline

Ik heb geen zin meer in vandaag
Ik wil weer gewoon blij en actief zijn.
Oud 07-03-2007, 15:24
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
OK, wat zal ik doen? Ik kan gewoon materialen aan gaan schaffen en voorbereiden, maar als het dan alsnog anders moet heb ik daar geen *&^#@% aan. Studiegenoten moeten gewoon reageren als je mailt met ideeën.

Nee, ik denk dat ik het toch maar laat. Morgen zien we elkaar en dan kunnen we afspraken maken. Ik bedenk me net dat ik desnoods morgen nog na college wat kan doen. Dus als we haast krijgen kan dat wel.

En nu meta analyse, even dat verslag aanpassen want B zei dat het zo goed is maar ik geloof er geen donder van.
__________________
I like my new bunny suit
Advertentie
Oud 07-03-2007, 15:30
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Oeehh ik trek dit slecht zeg. Het enige probleem is dat ik niet weet bij wie de fout ligt.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 07-03-2007, 15:49
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
School gaat goed. Gaat steeds beter. Ik kan het wel.

Ik ben naar huis gegaan met school, ik heb een vriendin 3 keer gevraagd of ze me wil smsen als ze mijn cijfer weet voor wiskunde. Ik weet zeker ze die vandaa gehad hebben. Nee, dat is te veel moeite voor der. Stomme opmerkingen, nog steeds. Ik zeg er iedere keer weer wat van, maar ze schijnt het niet te begrijpen. Hoe kan ik dat in godsnaam aan der hoofd brengen? Voor mij is een vriendschap niet iets als het even niet gaat, makkelijk op de puinhoop gooit. Maar zij maakt het me wel makkelijk om dat te doen. Zo.

Verder voel ik me helemaaal!
Oud 07-03-2007, 15:50
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
oe dat slapen had ik dus echt even nodig..
uiteraard kwam eerst de schoonmaker langs.. maar goed
nu eten, douche en weer slapen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-03-2007, 15:50
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Als ik het nu al niet eens kan, in mijn eentje in de woonkamer, hoe moet het dan ooit lukken vrijdag, in een zaal vol met toeschouwers?

Ik ga zo maar weer eens naar de zangcursus. En dan om half 8 eten, want door die appel heb ik nu nog echt geen honger.
Oud 07-03-2007, 15:52
Verwijderd
Hmm, werken was wel leuk. Daarna een gezellige boulimia-aanval en tijdens het bowen viel ik wederom in slaap. Maarrrr, ik heb al wel gestemd, kleding teruggebracht en het opgevreten voedsel nieuw gekocht voor mn moeder (is de nieuwe afspraak met mezelf). En nu ben ik moe en doet mn rug pijn. Ik denk dat ik eventjes ga slapen, morgen een lange dag dus kan wel wat extra slaap gebruiken.
Oud 07-03-2007, 15:57
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 07-03-2007 @ 16:50 :
Als ik het nu al niet eens kan, in mijn eentje in de woonkamer, hoe moet het dan ooit lukken vrijdag, in een zaal vol met toeschouwers?
Ik kan het natuurlijk alleen van uit mezelf bekijken, maar mij lukt het in m'n eentje in de woonkamer ook niet en in een zaal vol met mensen over het algemeen wel. Die situatie is gewoon totaal anders en niet met elkaar te vergelijken.

Wat moet je nou eigenlijk precies presenteren? En alleen of met anderen?
Oud 07-03-2007, 16:15
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb morgen mijn betoog en hij is lang. En ik denk dat mijn argumenten niet heel goed zijn en dat ik mezelf steeds herhaal en in cirkels ga redeneren. Maar vanavond even oefenen voor mijn zus en ik ga er maar vanuit dat mijn argumenten wel goed zijn.

@HaWaHaai: als ik het voor mijn zus doe, moet ik altijd lachen en lukt het ook nooit zo goed. Maar voor de klas gaat het beter. Het lukt je wel vrijdag

En de afdelingsleider had een vet lief mailtje gestuurd, naar ons wiskunde-a team dat ook in de finale zit (die moeten nog een opdracht maken) en naar mijn groepje. Hij zei over ons dat we voor hem nummer 1 zijn. Ik vind het echt lief Vooral omdat hij meestal aan het zeuren is als hij in de klassen komt. Maar in het mailtje zei hij ook dat hij de laatste maanden de goede leerlingen gaat benaderen.

Het is al over de twee weken de uitslag. Ik wil iig negende zijn, anders zijn we laatste. Maar eigenlijk is tiende natuurlijk ook onwijs goed, want tiende van heel Nederland is goed.
Ach, we zien het over twee weken wel. Alleen als je eerste wordt win je iets, een rekenmachine
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 07-03-2007, 16:45
Verwijderd
Misschien he. Moet ik eens gewoon ophouden met mezelf ontkennen. Alles voelt nep, en dat is níet de bedoeling. Het is fucking vermoeiend, en dat trek ik niet langer. Depressie, winterdepressie, eigenwijsheid, wat het ook is, ik ben het beu. Aan mij de keuze nu.

Dan word ik maar raar aangekeken enzo, hoe rot dat ook is. Dan maar even egoïstisch, maar anders kom ik nergens.
Oud 07-03-2007, 17:14
Redhair
Redhair is offline
Het gaat lekker. Ik heb jankbuien, hij woedebuien. Ik was gistermiddag en begin van de avond bij mijn moeder, helpen schilderen. Kibbelen met mijn broer, ouwehoeren met mijn broer, met mama praten en lachen, het was fijn. We zouden ook praten over de as van papa, wat we daarmee gaan doen. Dat heb ik handig ontweken. Ik wil niet praten over de as van papa, dat durf ik niet. Ik durf het niet uit te strooien. Het is het laatste beetje van papa, ik wist niet dat het zo moeilijk zou zijn om zoiets te doen.
Ik ben steeds jankerig, moe, ik mis papa zo. Weer niet naar school gewees, gister ook niet. Het gaat echt niet goed met me. Niet met mij, niet met J., niet met ons. Ik ben godverdomme zo moe, elke dag duurt zo lang, ik wil alleen maar slapen, voor altijd slapen.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 07-03-2007, 17:19
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 07-03-2007 @ 17:45 :
Misschien he. Moet ik eens gewoon ophouden met mezelf ontkennen. Alles voelt nep, en dat is níet de bedoeling. Het is fucking vermoeiend, en dat trek ik niet langer. Depressie, winterdepressie, eigenwijsheid, wat het ook is, ik ben het beu. Aan mij de keuze nu.

Dan word ik maar raar aangekeken enzo, hoe rot dat ook is. Dan maar even egoïstisch, maar anders kom ik nergens.
Inderdaad aan jou de keuze. Jouw leven, jouw beslissingen. Helaas kan niemand anders zorgen dat je gelukkig wordt, je zal zelf stappen moeten zetten.

Maar het is verdomd moeilijk hoor, ik weet er alles van . Soms heb je nou eenmaal niet het idee dat je een keuze hebt.. Voel je je alleen maar kut.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 07-03-2007, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 07-03-2007 @ 18:14 :
Het gaat echt niet goed met me.
Heb je dat al eens tegen de mensen in je omgeving gezegd? Dat zijn de mensen die je wellicht kunnen helpen. En dat zullen ze vast ook graag willen doen. Geef ze die kans en vooral, geef jezelf die kans.
Ads door Google
Oud 07-03-2007, 17:49
Verwijderd
Ja godverdommegodverdegodverdegodverdegodverde
Oud 07-03-2007, 17:58
Verwijderd
Dan besluit de bankautomaat even je pasje in te slikken
Oud 07-03-2007, 18:01
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Kloteknie.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 07-03-2007, 18:22
Verwijderd
damn, ik heb echt een algeheel gebrek aan motivatie... en geen idee hoe ik dat kan veranderen
Oud 07-03-2007, 18:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Argh ik loop zo vast met m'n scriptie-onderwerp. Alleen maar omdat m'n begeleider het een beetje afgezaagd vindt. Dezelfde begeleider die me al tot 3x toe in de problemen heeft gebracht omdat ie het niet had overlegd met de andere begeleidster. Ik heb bijna de neiging om zijn opmerkingen volkomen aan m'n laars te lappen en lekker m'n eigen weg te gaan. Maar ja, hij moet het straks ook nakijken
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-03-2007, 18:29
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 07-03-2007 @ 13:41 :
Ik zal eens kijken, want nu gaat m'n hele dag-nachtritme naar de kloten.

Het gemis wordt steeds heviger. Ik kan bijna wel janken, maar dat wil ik mezelf niet toe staan. Dat heb ik sinds de dag dat het uit ging zelf niet gedaan, dus nu ook niet. M'n emoties zijn verwarrend, boosheid en verdriet tegelijk. Ik mis haar en dat is verdriet. Aan de andere kant ben ik boos omdat ze me juist toen het zo slecht met me ging heeft laten vallen. Ik kan hier niet tegen.
kweet dat zoiets heel lastig kan zijn, maar probeer je er niet door uit t veld te laten slaan....

weet je ook wrom ze t uit heeft gemaakt? kdenk namelijk niet dat dat is omdat je je toen zo kut voelde hoor Nja, iig sterkte


Citaat:
Flip! schreef op 07-03-2007 @ 16:05 :
Schoonmoeders enzo
Ben je nu al getrouwd dan Srry als k t helemaal fout heb
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 07-03-2007, 18:31
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hihi, en nu ben ik vrolijk
De hele middag lekker maf gedaan en ik werd er zelfs op aangesproken dat ik zo druk was (Ben blij dat ik sinds lange tijd mezelf weer even zo kon laten gaan!)

En een collega van mij heeft dus gewoon stiekem een bijna-date voor mij geregeld met een knappe man (Nu maar hopen dat ie vriendinloos is en een date ook wel ziet zitten, desnoods vriendschappelijk, dat vind ik ook gezellig )
__________________
<):o)
Oud 07-03-2007, 19:00
Mara
Mara is offline
Ik ben ongesteld, veel zwaarder dan normaal en voel me ziek Moet wel gigantisch veel doen voor school, dat is niet zo hip. Bluh.
Oud 07-03-2007, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 07-03-2007 @ 19:22 :
Argh ik loop zo vast met m'n scriptie-onderwerp.
Waar gaat je scriptie over?
Oud 07-03-2007, 19:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-03-2007 @ 20:19 :
Waar gaat je scriptie over?
Dat is het probleem
Zal het wel ff pm'en, want aangezien m'n onderwerp nog niet vast staat en nog goed gekeurd moet worden, is het niet handig om m'n plan al op internet te hebben staan
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-03-2007, 19:34
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Stelletje spamsletjes.

Maar ik ben vrolijk enenen. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 07-03-2007, 19:34
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
gewerkt was wel leuk
en sinds ik thuis ben heel veel stemmingswisselingen
en weer heel kort geslapen zoals elke dag
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-03-2007, 19:37
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-03-2007 @ 16:57 :
Wat moet je nou eigenlijk precies presenteren? En alleen of met anderen?
Vrijdag is de scriptieprijsuitreiking waar ik 1 van de drie prijzen heb gewonnen met mijn masterscriptie. Alledrie de prijswinnaars moeten hun onderzoek kort toelichten in een presentatie en daarna komt de uitslag.
En ik loop dus tegen een paar dingen aan, waar ik erg gestresst van word:
- Ik weet de exacte doelgroep niet, dus ik gok op jip-en-janneke taal zodat bijvoorbeeld mijn ouders het redelijk kunnen volgen. Maar stel dat dat niet goed is... Dat ze het graag wetenschappelijk willen...
- Ik weet niet hoeveel mensen er in die zaal zitten (30 of 100, bij wijze van), en dat maakt me al zenuwachtig als ik er alleen al aan denk.
- Mijn resultaten zijn echt saai: de gebruikers vinden het programma goed, ik heb deze aanwijzingen voor de uitgever, en of het oefenen met het programma effect heeft, weet ik niet, want mijn steekproef was niet goed genoeg. Ik kan het zo simpel uitleggen of in alle moeilijke termen, maar de middenweg lukt me nog niet echt.
En ik weet wel dat ik eigenlijk niet moet zeuren, want ik heb nu eenmaal een van de drie prijzen gewonnen, dus kennelijk was mijn scriptie interessant en goed genoeg, maar zo voelt het niet. De meeste mensen die afgestudeerd zijn, staan een beetje steviger in hun schoenen dan ik. Ik ben echt waardeloos als het op presenteren aankomt. Dus ik oefen tot ik een ons weeg en steeds meer tegenzin krijg. *zucht*

En ik mis mijn vriendje... *pruillipje trekt*
Oud 07-03-2007, 19:43
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ga weer opzoek naar mn bed
in de hoop morgen niet wakker te worden
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58.