Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2012, 19:01
Leudinho
Leudinho is offline
Ik ben 15 jaar en ik trek altijd met voorhuid over de eikel.
Ik ben bang om mijn voorhuid naar achter te trekken.
Ik heb het twee keer gedaan in slappe toestand, maar beide keren KON IK MIJN VOORHUID HEEL MOEILIJK TERUG KRIJGEN.
Ik denk dat het in stijve toestand al helemaal niet lukt, of de voorhuid er niet meer terug omheen zal krijgen.
Details: ik ben de begonnen met het ontbloten van mijn eikel sinds een jaartje, omdat ik geen pijn of dergelijke wil tijdens de seks.

Alvast bedankt voor je respons.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 19:07
Verwijderd
Blijven oefenen. Komt sowieso wel goed als je netjes elke dag even 'rekt'.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 19:22
Leudinho
Leudinho is offline
Ook de voorhuid terug schuiven als ik me eikel heb ontbloot?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 20:00
Verwijderd
Als die bloot is is de voorhuid terug genoeg
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 20:07
Leudinho
Leudinho is offline
Ja maar als mijn eikel AL IS ONTBLOOT en ik krijg mijn voorhuid niet meer over de eikel heen
( de terugweg ).

Wat dan, dat gaat bij mij heel moeilijk en daarom angst dat ie een keer blijft zitten.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 20:20
Verwijderd
Nou, het dikste punt van je dick is de eikel zelf, zeker tijdens erectie. Zorg dat je huidje los genoeg is om daar zonder problemen heen en terug over te navigeren en alles komt goed.

En anders even wachten tot hij weer slap is en dan hoort het een peulenschil te zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 20:38
Leudinho
Leudinho is offline
In slappe toestand gaat hij al moeilijk terug..
Moet ik als oefening daar tegen ook voorhuid rekken?

Kan de voorhuid ook blijven vast zitten aan de penis terwijl de eikel ontbloot is..
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 20:41
Verwijderd
Nogmaals: Je eikel is het dikste punt van je penis. Als je lang genoeg rekt zodat je voorhuid tijdens een erectie zonder problemen heen en terug bewogen kan worden dan ben je klaar.

Vast blijven zitten aan de penis? Wat bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 20:49
Leudinho
Leudinho is offline
Nogmaals: als ik mijn eikel ontbloot, zit de voorhuid onderaan de eikel..
Dan krijg ik hem moeilijk terug OVER de eikel heen (dus van bloot naar bedekt).
Kan het voorkomen dat hij helemaal niet meer omhoog kan..

Bedankt voor je snelle responsen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Spaanse kraag (paraphimosis)


Beschrijving en ontstaan
Een Spaanse kraag ontstaat als de voorhuid van de penis wel kan worden teruggetrokken, maar niet meer in z'n geheel over de eikel kan worden teruggeschoven. De medische benaming van deze toestand is paraphimosis.

Diagnose
Een Spaanse kraag ziet er zo typisch uit, dat de arts de diagnose meteen kan stellen.

Klachten en verschijnselen
Bij een Spaanse kraag is de voorhuid wat teruggetrokken en kan bovendien niet over de eikel worden teruggeschoven. De eikel wordt hierdoor afgekneld, waardoor de bloedvoorziening in het gedrang kan komen. Dit geeft een pijnlijke zwelling van de eikel.

Ernst en beloop
Als een Spaanse kraag lang blijft bestaan, kan er in geval van een afknelling onherstelbare schade aan de penis optreden. De patiënt moet dan ook niet te lang wachten voor hij medische hulp inroept.

Behandeling
De arts zal de voorhuid in z'n geheel of gedeeltelijk weghalen. Spaanse kraag is dan ook een van de medische indicaties tot besnijdenis.
Dus ja, technisch is het mogelijk, maar dat het lastig is om je voorhuid weer terug te schuiven betekent niet meteen dat je bovenstaande aandoening hebt. Het kan dus ook gewoon een kwestie van de soepelheid van je voorhuid zijn, waarom ik zeg dat je daar gewoon op moet blijven oefenen.

En als je ooit in de knoop raakt kan je met een beetje spuug oid meestal wel iets fixen. Maar ga nou niet lopen stressen dat je een spaanse kraag hebt want dat is hoogstwaarschijnlijk niet het geval.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 22:31
Verwijderd
Je kunt oefeningen doen om je voorhuid op te rekken.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 22:40
Leudinho
Leudinho is offline
Bedankt voor de informatie, enig idee wat de beste oefening is om de voorhuid uit te rekken.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 22:46
Verwijderd
1. Regel een boner.
2. Laat je shizzle wat joden niet hebben op het dikste punt van je eikel rusten.
3. Beweeg diezelfde shizzle af en aan op het dikste punt en dan weer op de top van je boner.
4. repeat.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 22:51
Leudinho
Leudinho is offline
Duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 21:11
Anoniempje2000
Anoniempje2000 is offline
Precies,

Je penis eerst stijf maken. Dan kan je de voorhuid naar achter trekken, tot je hem niet verder krijgt(of tot het pijn gaat doen). Dan hou je dat even zo vast, en dan laat je het los. Dit herhaal je elke dag een aantal keren. Zo moet je huid vanzelf soepeler worden.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Klaarkomen jongen
SuperRandy
5 03-09-2014 11:32
Seksualiteit Voorhuid
Verwijderd
3 04-12-2013 01:52
Seksualiteit Wat is er met zijn penis?
Wasabi
3 22-03-2013 15:34
Seksualiteit Voorhuid-problemen vriendje?
sofie3
50 21-02-2006 20:30
Seksualiteit probleem met condooms omdoen
pietjansen50
23 03-06-2004 02:31
Seksualiteit jongens, hoe willen jullie gepijpt worden?
poesiefox
21 19-04-2003 13:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31.