Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2012, 19:05
Mandii--xx
Avatar van Mandii--xx
Mandii--xx is offline
Hoi,

Sinds 3,5 maand heb ik een geweldige vriendin! Ben helemaal in de wolken, en we zijn echt stapelgek op elkaar.
In bed heb ik qua verwennen niks te klagen, ik heb een nogal hoog libido, en ze wil maar wat graag met me spelen. Minimaal 1x per dag, en soms wel 2 of 3 keer.

Nu wil ik ook graag met haar spelen, maar dat laat ze bijna nooit toe.
We hebben het er weleens over gehad, want in het begin deed ze alsof ze moe was, of hoofdpijn had, en ze zegt dat ze zich er moeilijk aan over kan geven.
Kan ik me best in denken, en heb er al het begrip voor. Ik laat het dan ook aan haar wanneer ze wil.
Laatst waren we een paar dagen in een hotel, en we waren behoorlijk geil. Toen heb ik ook het hef in eigen hand genomen, en tijdens het zoenen duwde ik haar op bed, en ging heel langzaam met me hand naar beneden zodat ze er rustig aan kon wennen.
Heb haar een beetje lopen teasen, en na een tijdje ging ik haar vingeren.
Ze genoot, dat merkte ik aan alles, ze kreunde en bewoog heel sexy. Maar van het een op het andere moment was het "Stop, kom we gaan naar beneden, vanavond mag je weer met me spelen" om vervolgens dus s'avonds het weer af te houden.

Sinds we samen zijn wonen we praktisch samen, we zijn heel veel in mijn huis en soms ook bij haar. We wonen nogal een end uit elkaar.
Gister sliepen we (voor de 2de keer sinds we iets hebben) ieder in ons eigen bed.
De hele dag door waren we elkaar al aan het opgeilen via de whatsapp, met berichtjes en soms een foto.
Eenmaal s'avonds gingen we bellen en begon ze met "Wat heb je aan liefje?"
Dat werd steeds stouter en op een gegeven moment lag ik met mezelf te spelen.
Toen ze vroeg of zij ook mee moest doen, werd ik helemaal geil. Aan de andere kant van de telefoon lag zij dus op het zelfde moment ook met zichzelf te spelen.
Uiteindelijk kwamen we tegelijk klaar, en wat een super geile ervaring was dat!!

Toch heeft het me wel aan het denken gezet. Ik mag niet eens met haar spelen, laat staan haar laten komen,
Maar via de telefoon kan ze zich er dus wel aan overgeven.. Ik vind dit best wel lastig en hoe vaak ze ook zegt dat het absoluut niet aan mij ligt, maakt het me toch onzeker.
Stel ik me nu aan of is het niet zo raar dat ik me zo voel?
Ik bedoel aan de telefoon hoor ik haar ook ontzettend kreunen, en hoor ik haar komen..
Vind het maar wat lastig.

x
__________________
'Cause baby, I was born to survive.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 20:31
Greenscarfed
Avatar van Greenscarfed
Greenscarfed is offline
Misschien is ze wat onzeker op dat vlak om het echt te laten doen door jou? Sommige mensen hebben bepaalde dingen erg graag en andere minder. Misschien vindt ze het leuker als ze het bij jezelf doet en als iemand anders het doet vindt ze het misschien ongemakkelijk?(wil niet zeggen dat ze het niet leuk vindt, gewoon wat 'schaamte' of ongemakkelijk gevoel) Ik zou niet echt je zorgen maken ofzo, en je stelt je helemaal niet aan, is normaal dat je er wat mee rondloopt in je hoofd. Wat zegt ze dan als je er over praat als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 07:06
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Praat met haar, wij kunnen het vanaf hier ook niet ruiken
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 18:30
Mandii--xx
Avatar van Mandii--xx
Mandii--xx is offline
Citaat:
Praat met haar, wij kunnen het vanaf hier ook niet ruiken
Blijkt maar dat je niet kan lezen..
__________________
'Cause baby, I was born to survive.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 18:31
Mandii--xx
Avatar van Mandii--xx
Mandii--xx is offline
Citaat:
Misschien is ze wat onzeker op dat vlak om het echt te laten doen door jou? Sommige mensen hebben bepaalde dingen erg graag en andere minder. Misschien vindt ze het leuker als ze het bij jezelf doet en als iemand anders het doet vindt ze het misschien ongemakkelijk?(wil niet zeggen dat ze het niet leuk vindt, gewoon wat 'schaamte' of ongemakkelijk gevoel) Ik zou niet echt je zorgen maken ofzo, en je stelt je helemaal niet aan, is normaal dat je er wat mee rondloopt in je hoofd. Wat zegt ze dan als je er over praat als ik vragen mag?

Ze zegt dat ze zich er moeilijk aan kan overgeven.. Dat ze het lastig vind, maar ze zegt vooral dat het absoluut niet aan mij ligt.. Maar ja, toch word ik er onzeker van..
__________________
'Cause baby, I was born to survive.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ze zegt dat ze zich er moeilijk aan kan overgeven.. Dat ze het lastig vind, maar ze zegt vooral dat het absoluut niet aan mij ligt.. Maar ja, toch word ik er onzeker van..
Dat kan ik me voorstellen. Is er wel iets dat ze kan doen / aan wil werken om zo gaandeweg de situatie te veranderen?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 20:42
Mandii--xx
Avatar van Mandii--xx
Mandii--xx is offline
We praten er wel vaak over, en ze weet dat ik er onzeker van word, en ze legt me ook iedere keer weer uit dat het niet aan mij ligt.
Zoals vanochtend nog, dan staat ze onder de douche, en vraagt om een kus, en zegt vervolgens, wil je even voelen of het glad genoeg is?
Dan ga ik even met haar spelen, en het is maar even, echt heel even, omdat ze vervolgens zegt; "Het word te gevoelig". En ik ben nog niet eens 1 minuut bezig..

Ik ben heel bang dat ik het niet goed doe, maar dat ze het niet durft te zeggen ofzo..
__________________
'Cause baby, I was born to survive.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 19:23
Mandii--xx
Avatar van Mandii--xx
Mandii--xx is offline
Vandaag vertelde ze dat ze net voor we een relatie kregen, seks heeft gehad met een jongen. "Een hele grote vergissing, was dronken, en vond het niks"

Dąt maakt me pas echt onzeker.. Dat ze dus wel rustig one night stands (ze heeft het ook vaker met vrouwen gedaan) kan hebben, maar seks met mij kan ze zich niet helemaal geven..
Heb het toen ze het vertelde ook meteen gezegd, dat het me onzeker maakt, en dan krijg ik weer te horen dat het niet aan mij ligt etc etc..

Ik vind het zo moeilijk, heb echt respect voor haar, en gun haar alle tijd van de wereld, maar dit maakt me dan toch goed onzeker..

Laatst deden we het met een voorbind, (we wilde het eens proberen....) En toen mocht ik wel, maar ik mocht alleen even in haar met dat ding.. Niet met me vingers, en het was maar eventjes. Mocht ook niet verder met haar spelen, en moest na 5 minuten ook weer stoppen, terwijl ik zag hoe erg ze genoot.

Ik vind het echt heel lastig, en weet allemaal niet wat ik er van moet vinden/denken/voelen..
__________________
'Cause baby, I was born to survive.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Vandaag vertelde ze dat ze net voor we een relatie kregen, seks heeft gehad met een jongen. "Een hele grote vergissing, was dronken, en vond het niks"

Dąt maakt me pas echt onzeker.. Dat ze dus wel rustig one night stands (ze heeft het ook vaker met vrouwen gedaan) kan hebben, maar seks met mij kan ze zich niet helemaal geven..
Heb het toen ze het vertelde ook meteen gezegd, dat het me onzeker maakt, en dan krijg ik weer te horen dat het niet aan mij ligt etc etc..

Ik vind het zo moeilijk, heb echt respect voor haar, en gun haar alle tijd van de wereld, maar dit maakt me dan toch goed onzeker..

Laatst deden we het met een voorbind, (we wilde het eens proberen....) En toen mocht ik wel, maar ik mocht alleen even in haar met dat ding.. Niet met me vingers, en het was maar eventjes. Mocht ook niet verder met haar spelen, en moest na 5 minuten ook weer stoppen, terwijl ik zag hoe erg ze genoot.

Ik vind het echt heel lastig, en weet allemaal niet wat ik er van moet vinden/denken/voelen..
Ik zou het ook echt niet weten. Ik kan me niet echt iets bedenken wat dit rare gedrag verklaard, vooral omdat het al zo lang stand houdt. Misschien is ze gewoon wel heel raar?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 19:26
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Mandii, lees anders dit topic eens: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1863507

dat is van een meisje dat zich ook niet durft over te geven, misschien is dat aan de hand.
En maak je niet te druk om die one night stand, ze vertelt zelf al dat ze dronken was en het niks vond, dus dat had niets met genieten te maken.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Problemen op stage en met sporten
Jordy204
1 03-10-2010 20:35
De Kantine Commentaar #2
Verwijderd
44 26-03-2009 10:33
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #106
Verwijderd
493 31-08-2007 14:51
Liefde & Relatie Ik weet het even niet meer..
Mariekje*
15 13-09-2005 17:05
Liefde & Relatie voor het eerst een vriendje..
Nyai
9 04-06-2004 14:22
Psychologie moet het even allemaal kwijt...
Steleto
19 25-11-2003 19:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.