Oud 29-07-2012, 20:16
Aether
Aether is offline
Hoi allemaal,
Ik loop al een tijdje met een "issue" rond. Ik ben namelijk erg aangetrokken tot meiden/vrouwen met grote borsten. Op zich niets mis mee zou je zeggen, maar wat vrouwen aan gaat ben ik normaal erg kieskeurig. Maar als iemand dus grote borsten hebben geeft dat een doorslaggevend effect.
Nu is de vraag: ben ik nu dan alleen maar oppervlakkig als jongen zijnde of is dit "natuurlijk" gedrag?

Laatst gewijzigd op 29-07-2012 om 23:54.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 20:34
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Iedereen heeft wel iets dat hij/zij super aantrekkelijk vindt aan een man of vrouw. Voor de een zijn dat de borsten, voor de ander de billen, en weer een ander wordt warm van een bepaald soort buikje.

Iedereen roept wel altijd dat het heel oppervlakkig is dat mensen op uiterlijk vallen, maar het is gewoon het eerste dat je ziet als je iemand ziet lopen op straat. De rest (zoals persoonlijkheid, intelligentie, karakter) kom je later pas te weten, maar daar ga je uiteraard niet naar op zoek als het plaatje je niet aanstaat. Oppervlakkig ben je pas als je een meisje afwijst waar je eigenlijk stapelverliefd op bent maar ze heeft net iets te kleine borsten naar jouw smaak.
Niks raars aan dus.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 20:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oppervlakkig ben je pas als je een meisje afwijst waar je eigenlijk stapelverliefd op bent maar ze heeft net iets te kleine borsten naar jouw smaak.
Huh, wat?

Iedereen heeft voorkeuren, maar onthoudt wel dat uiterlijk uiteindelijk slechts een deel van het totaal is. Verder is er niks mis mee.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 21:03
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
nouja misschien is oppervlakkig niet het goede woord, maar imo ben je wel een sukkel als je iemand afwijst op borstformaat als je haar verder perfect vindt (vanbinnen en vanbuiten)
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 22:00
Aether
Aether is offline
Citaat:
nouja misschien is oppervlakkig niet het goede woord, maar imo ben je wel een sukkel als je iemand afwijst op borstformaat als je haar verder perfect vindt (vanbinnen en vanbuiten)
Uiteraard.
Maar ik heb het natuurlijk over eerste indrukken.
als er een meisje is met een A/B cup die op alle fronten perfect is (zowel uiterlijk als innerlijk) op de grotere cupmaat na dan is de keuze voor mij makkelijk. dan is zij nog steeds mijn droomvrouw.
ik heb het gewoon puur over uiterlijke kenmerken.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 00:08
Verwijderd
Het is heel goed mogelijk dat je oppervlakkig bent, maar wat je qua uiterlijk prefereert verschilt nou eenmaal per persoon. Of dat nou over tits gaat of over haarkleur.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine weerwolfspel #32
Eye of Sauron
345 15-04-2007 21:09
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten [ verhaal ]
-Melody-
290 15-08-2004 14:54
Seksualiteit Aaaaaaaarghhhh...
poppeke
47 02-04-2003 15:15
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Levensbeschouwing & Filosofie Maagd blijven tot het huwelijk...
TMLWKY
63 26-10-2002 12:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.