Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2003, 16:48
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Ik heb huisarrest, en kan dus 4 weken me vriend niet zien.
Ben blij dat ik dan ook wel school heb, beetje afleiding...
Alleen het ergste is, dat we een "verboden relatie" hebben..
Ik 15, en hij 37, maar het gaat GVD al (morgen) 5 maanden goed!!
We zien elkaar zo goed als elke dag. Helemaal hotel de botel van elkaar, geloof me, 22 jaar verschil KAN!
Ik kan echt niet zonder hem een dag niet te zien, het geld precies hetzelfde voor hem..
Ik kan wel wat dingetjes doen, zoals de hond uitlaten en dan een plek bespreken waar we elkara kunnen ontmoeten...
En we bellen en smsen en msnen heel veel..
Maar wat moet ik doen om die maand zo snel mogelijk te laten voorbij gaan?
Ik ben van me leven nog nooit zo verdrietig geweest
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2003, 16:50
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
tja, heb het er over, praten helpt! het komt namelijk wel een beetje vreemd over zo n groot verschil,maargoed het zal per situatie verschillen,

ik heb morgen trouwens oook 5maanden met mn vriendin,maar zij is maar 1,5jaar jonger als ik...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 16:51
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
waarom heb je eigenlijk huisarest. Bedenk verder dat het waarschijnlijk nix voor je hele leven is. Het is een groot verschil. Is hij zelf ook vrijgezel of?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 16:51
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
22 jaar verschil??? mmm...ik zou maar proberen over hem heen te komen; het kan toch nooit echt iets worden; jullie zitten allebei in een heel andere levensfase en daarnaast is ie ook nog strafbaar bezig....
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 16:52
luckyleo
luckyleo is offline
gewoon een beetje stiekum afspreken, moet toch lukken?
Zeggen dat je naar een vriendin gaat en dan ga je naar hem. Of je kan hem vrienden laten worden met je vader. Komt ie mooi bij jullie over de vloer, zonder dat je ouders er iets op tegen hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 16:52
Verwijderd
Hmm..das wel lastig ja...Ben ook benieuwd hoelang je jullie relatie nog geheim kan houden. Maar mijn ervaring met zo'n lange huisarrest is dat ouders na een week of anderhalf al gillend gek van je worden, zeker als je normaal gsproken niet zo heel veel thuis bent.
Probeer niet te veel te zeuren bij je ouders dat je geen huisarrest meer wilt, want dat werkt juist averrechts! Als je je vriend dan wilt zien, probeer dan wat na school ofzo, of inderdaad, als je met de hond gaat lopen. Maar ja, ook dan moet je oppassen dat het niet gaat opvallen, want als je normaal niet zoveel om die hond geeft en er mee doet,dan valt het wel op!

Succes drmee!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 16:57
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 16-08-2003 @ 17:52:
Hmm..das wel lastig ja...Ben ook benieuwd hoelang je jullie relatie nog geheim kan houden. Maar mijn ervaring met zo'n lange huisarrest is dat ouders na een week of anderhalf al gillend gek van je worden, zeker als je normaal gsproken niet zo heel veel thuis bent.
Probeer niet te veel te zeuren bij je ouders dat je geen huisarrest meer wilt, want dat werkt juist averrechts! Als je je vriend dan wilt zien, probeer dan wat na school ofzo, of inderdaad, als je met de hond gaat lopen. Maar ja, ook dan moet je oppassen dat het niet gaat opvallen, want als je normaal niet zoveel om die hond geeft en er mee doet,dan valt het wel op!

Succes drmee!
Dank je wel

Maar ik kan niet naar een vriendin (DAAROM OOK DIT PROBLEEM) moet na schooltijd gelijk thuis komen..
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:09
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Vreselijk....
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:12
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Wat zielig toch allemaal, wel wil ik ff melden dat 22 jaar verschil toch net ff iets te groot is, krijg toch wel twijvels bij die kerel...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:12
Ace*Dusty
Avatar van Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline


Boontje komt om zijn loontje

Snap ook niet wat zo'n oude vent met een meid doet die zijn dochter had kunnen zijn...
En jij met een kerel die je vader had kunnen zijn

echt bah
__________________
Mama van Ashley en Michelle
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:14
Verwijderd
Hallo Evito
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:17
Pequeña
Avatar van Pequeña
Pequeña is offline
Hier zeg je dat je je vriend maar een week moet missen, en ik quote:
Citaat:
Ik heb een maand huisarrest..
Een maand niet uit, een week thuisblijven..
Dus een WEEK niet naar mijn vriend!!
Je weet niet hoe erg we dat vinden..
We zijn zowat verslaafd aan elkaar!
Elke sec van de dag dat we elkaar niet zien
En dan hebben we verdomme ook nog een geheime relatie..
Ik ben zoooo gelukkig met hem, maar me ouders mogen het niet weten..
IN WAT VOOR WERELD LEVEN WE??!!


En als je toch zo ongehoorzaam bent, kan je misschien ineens bij je vriend van 37 gaan wonen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:21
Pequeña
Avatar van Pequeña
Pequeña is offline
En als ik een maand gestraft zou zijn en ik zou mijn vriend een maand niet kunnen zien, dan zou ik wel manieren vinden om hem wel te zijn... Desnoods ga je een dagje spijbelen, of verzin je dat je dringend naar de bib moet, of naar de winkel, of de kapper, of je gaat eens zwemmen, de hond buiten laten...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:29
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Oke beetje dom van dat huisarrest maar jou probleem, ga na schooltijd nog een uur huiswerkklas doen ("ik leer zoveel beter in een stille ruimte") of vertel je ouders dat je nog even een uitleg van je wiskunde leraar krijgt van de stof van de komende toets, vervals je rooster, zeg dat je vorige rooster niet klopte en dat je niet het vierde uur economie hebt maar het 5e uur, en daar zit nog een pauze tussen dus je bent woensdag 1,5 uur later thuis, enzovoort.

Je kan ook je ouders zeggen dat je naar de bibliotheek moet voor school, enz enz enz.

Zolang je het afschuift op school kunnen ze er weinig problemen mee hebben...
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:32
Pequeña
Avatar van Pequeña
Pequeña is offline
Hebben jullie school nu??? Nog makkelijker dan om je vriend te zien...
Offtopic: Ik heb nog vakantie tot de derde week van september (en heb al vakantie sinds juli)
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:45
Verwijderd
Ach jôh, gewoon spijbelen, nog een tatouage erbij nemen, wat maakt het uit? Je ouders zullen je toch nooit meer vertrouwen. En die vriend van je is getikt. Wat moet hij met een kind? Kon hij zelf geen vriendin (of desnoods vriend) van 15 jaar ouder vinden? Zo moeilijk is dat niet hoor.

Je bent een naïef pubertje, maar je komt jezelf nog wel tegen. Wacht maar af.

(ja, ik ben boos.)
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:56
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Pequeña schreef op 16-08-2003 @ 18:17:
Hier zeg je dat je je vriend maar een week moet missen, en ik quote:




En als je toch zo ongehoorzaam bent, kan je misschien ineens bij je vriend van 37 gaan wonen
het blijkt dus een MAAND te zijn..
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:57
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 16-08-2003 @ 18:45:
Ach jôh, gewoon spijbelen, nog een tatouage erbij nemen, wat maakt het uit? Je ouders zullen je toch nooit meer vertrouwen. En die vriend van je is getikt. Wat moet hij met een kind? Kon hij zelf geen vriendin (of desnoods vriend) van 15 jaar ouder vinden? Zo moeilijk is dat niet hoor.

Je bent een naïef pubertje, maar je komt jezelf nog wel tegen. Wacht maar af.

(ja, ik ben boos.)
tis een harde reactie, maar wel de waarheid denk ik zo, alleen de persoon in kwestie zal het nu nog niet beseffen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-08-2003, 18:05
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Citaat:
schreef op 16-08-2003 @ 18:58:
Blijven ademen en de tijd dat je hem niet mag zien eens goed benutten om na te denken over waar je mee bezig bent
das wel een goede.. Snap het ook niet hij werkt al hij waarschijnlijk al een eigen huisje en jij zit nog op school woont bij je ouders ben zo te lezen nog aan het puberen.. Je zet je tegen je ouders af op allerlei manieren en tsjah dan krijg je dit soort reacties (huisarrest)..

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 18:51.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 18:08
Sweet Serenity
Avatar van Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
22 jaar leeftijdsverschil en het gaat al vijf maanden goed? Vergeef me mijn scepticisme maar dat KAN toch niet goed gaan? Wat ik me afvraag: hoe hebben jullie je in hemelsnaam leren kennen?

En nog iets: Hoe haalt die zogenaamd volwassen man het in zijn hoofd om een kind (pardonneer me) van 15 een tatouage aan te praten en op te zetten tegen haar ouders?
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." - Einstein. Fantasie is belangrijker dan kennis.

Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 14:27.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 18:11
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
grappig grappig grappig. Ondanks dat ik 22 jaar ook wel erg veel ben, zal ik hier verder geen commentaar op geven. Waarom niet? Omdat daar niet om gevraagd wordt, zulk commentaar is overbodig, niet relevant....

on topic: een dagje spijbelen klonk idd wel als een goede oplossing of zeggen dat je moest nakomen, omdat je iets op school geflikt had (niet te ernstig iets).

Pequeña: jezus kind, ga iets doen...zovel vakantie is niet goed
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 18:15
VG
Avatar van VG
VG is offline
Jow, sweet dreams!

Kijk nou toch in godsnaam uit waar je mee bezig bent!

Die gozer staat je gewoon ZWAAR TE MISBRUIKEN!

Djeez, je bent verd*mme 15, zo naief als de klote en helemaal gek op een gozer van 37 die waarschijnlijk gouden bergen belooft!

En maar om 1 ding!

Waar ben je die gozer eigenlijk tegen gekomen?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 18:19
VG
Avatar van VG
VG is offline
Trouwens, wanneer je sex met die gozer hebt is hij dus zwaar strafbaar! En dan kunnen je ouders hem voor het gerecht slepen...

Hebben de overige usertjes die tips aandragen btw door dat ze een strafbaar feit stimuleren?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 18:33
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
VG schreef op 16-08-2003 @ 19:19:
Trouwens, wanneer je sex met die gozer hebt is hij dus zwaar strafbaar! En dan kunnen je ouders hem voor het gerecht slepen...

Hebben de overige usertjes die tips aandragen btw door dat ze een strafbaar feit stimuleren?
Wat zitten jullie toch allemaal te zeveren en pappa en mamma te spelen... Dat meisje komt hier omdat ze wat tips nodig heeft, die krijgt ze, volgens mij is ze slim genoeg om te weten waar ze mee bezig is en weet ze dat tot nu toe nog niet? Dan komt ze er snel genoeg achter.

Ze vraagt niet om jullie mening over het feit dat ze een 22 jaar oudere vriend heeft (wat ik me ook moeilijk voor kan stellen...) en jullie mening over die tatoo is gegeven.
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 18:57
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 16-08-2003 @ 19:08:


En nog iets: Hoe haalt die zogenaamd volwassen man het in zijn hoofd om een kind (pardonneer me) van 15 een tattouage aan te praten en op te zetten tegen haar ouders?
dat was dus ironisch bedoeld
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2003, 18:58
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
37 jaar oud??? En jij 15???
Je bent niet goed bij je hoofd. Ik geef je ouders groot gelijk!

Ps: misschien is vreemdgaan met iemand van je eigen leeftijd een goede optie!!
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 20:19
VG
Avatar van VG
VG is offline
Kon het zelf niet beter zeggen... Meneer 37 maakt hier misbruik van het vertrouwen van een minderjarig persoon.
Het zou me niets verbazen als de geheimhouding van hem is uitgekomen... Omdat hij dondersgoed weet dat dit valt onder sexueel misbruik...

Meisjes van 15 kunnen vaak de gevolgen achteraf niet goed inschatten, daarom is het volgens de wet ook officieel verboden om sex te hebben met volwassenen wanneer je nog geen 16 bent! En zoals iedereen nu denk ik wel gezien heeft kan TS niet eens de gevolgen van een verboden tattoo inschatten, dus zal het me verbazen als ze dat met deze situatie wel kan!

Ik weet dat ik hier tegen een dikke muur praat, maar toch zou ik als ik TS was nog eens heel goed nadenken over haar "vriend".
Liefde kan, maar of dat hier waarschijnlijk is...

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 18:51.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 22:30
Verwijderd
Dus het resultaat op die tatoeage is een maand huisarrest, en een vriend van 37, wat al 5 maand goed gaat, geheim. Ehhhhh ja.... verder ben ik het absoluut eens met wat VG zegt.

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 18:52.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Pequeña schreef op 16-08-2003 @ 18:32:

Offtopic: Ik heb nog vakantie tot de derde week van september (en heb al vakantie sinds juli)
[offtopic] ik heb al vanaf 31 mei vakantie en waarschijnlijk nog tot volgend jaar juni [\offtopic]
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 23:06
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 16-08-2003 @ 23:30:
Dus het resultaat op die tatoeage is een maand huisarrest, en een vriend van 37, wat al 5 maand goed gaat, geheim. Ehhhhh ja.... verder ben ik het absoluut eens met wat VG zegt.
Ik hoop echt dat een keer je ogen opengaan. Ik heb geen relatie gehad met een veel oudere man, maar wel vriendschap. Hij was veel ouder dan mij en ik was ook nog maar minderjarig. Ik was onzeker in die tijd en hij gaf mij zelfvertrouwen. Op een gegeven moment wou hij een relatie met mij en ik wist dat het niet goed zou zijn, maar toch bleef ik contact met hem houden. Achteraf zie ik ook wel in dat het niet goed was wat ik had gedaan, ookal had ik gewoon een vriendschappelijke relatie. Ik heb gelukkig helemaal niks met hem gedaan, ook al wou hij dat. Ik weet nu dat hij mij heeft gemanipuleerd, maar ja.. in die tijd zag ik het gewoon niet.. ik was onzeker..hij gaf mij de aandacht enzo...ik vond het spannend dat iemand mij leuk vond. Gelukkig deden mijn hersenen het wel en heb ik ook uiteindelijk het contact verbroken.

Meisje.. pas op.. je trapt erin..
__________________
....GrEeTz To EvErYbOdY...

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 18:52.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 00:29
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
nee nee. JE speculeert over wat er aan de hand is. JE denkt het zo goed te weten, schoolvoorbeelden. Theorie...

HEt gaat hier niet om iemand die je kent en waar je geneog informatie over hebt en dus ook daadwerkelijk inziet WAT er aan de hand is. JE weet hier alleen 2 leeftijden, VERDER NIKS. Ga niet oordelen dan...

Even niet naief wezen nu natuurlijk. De kans dat er iets niet goed zit, is vrij groot. MAar de kans dat het echt is, is ook groot. Zelfs zo groot (door de summiere informatie) dat je er niet zomaar een oordeel over moet vellen.


Citaat:
Als zij nog niet eens oud genoeg is om een maand huisarrest te voorkomen door zich te gedragen, kan ik me niet voorstellen dat ze wel volwassen genoeg is voor zo'n relatie.
Mijn gedrag of mening, wil ook wel eens als gevolg hebben dat ik eigenlijk huisarrest zou meoten krijgen, maar ik krijg het niet (waarom ik het uiteindelijk neit krijg is een te lang verhaal). Ben ik nu ook 'niet volwassen genoeg'

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 18:52.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 10:15
the_conquer
the_conquer is offline
22 jaar verschil dat kan echt gewoon niet joh. Heb je nog geluk met huisarrest want als je ouders de politie erbij halen heeft hij een groot probleem.
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:24
VG
Avatar van VG
VG is offline
@Fade of Light: Ook jij hebt alleen maar 2 leeftijden en het feit dat ze een relatie hebben... En wanneer je het over een relatie hebt, denk ik daarbij aan alle facetten die daarbij horen (waaronder sex), met dat leeftijdsverschil en de minderjarigheid van TS is het niet alleen een "verboden" relatie, maar ook een strafbare relatie!

En dan kunnen een aantal wel zeggen dat o.a. ik zit te zeveren en papaatje loop uit te hangen, maar wanneer dit goed de soep in loopt zijn het wel degelijk haar ouders die de zooi mogen opruimen!

Ze vraagt hier dan niet om tips over haar relatie, maar ze vraagt wel om tips om een relatie voort te kunnen zetten! Waarmee ze het vertrouwen van haar ouders nog meer wegneemt!

En dan kan iedereen hier zeggen dat het haar eigen keus is, maar in hoeverre schop je iemand hier dan de stront in? Ze ziet zelf de negatieve gevolgen niet van de tattoo en de relatie... En dan wordt er van ons verwacht dat we allemaal even meehelpen zodat zij haar zin door kan drammen?

NO WAY! Je hebt het lef om de tattoo te zetten en een verboden relatie aan te gaan, maar heb dan ook het lef om voor beide uit te komen! In plaats van tips vragen hoe je door kan gaan met je strafbare relatie...

Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 12:28.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:27
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
the_conquer schreef op 17-08-2003 @ 11:15:
22 jaar verschil dat kan echt gewoon niet joh. Heb je nog geluk met huisarrest want als je ouders de politie erbij halen heeft hij een groot probleem.
Wat zitten jullie toch over die 22 jaar verschil?
Het gaat prima, hij gebruikt me niet of whatever!
Jullie weten helemaal niet hoe ie is, en zn verleden kennen jullie ook niet...
Ik vraag alles wat ik het beste kan doen om die 4 weken gewoon zo snel mogelijk voorbi te laten gaan, en eventuuel goede tips om hem te kunnen zien...!
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:29
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
LAAT OOK MAAR!!!!!!!!!
ZET DR MAAR EEN SLOTJE OP!!!!!!
IK DACHT DAT DE MENSEN HIER NIET RAAR OPKEKEN VAN DINGEN, EN GOEDE ADVIESEN KUNNEN GEVEN!!!!!!!!
NOU MAZZEL!!!!!!!!
IK ZOEK WEL EEN ANDER FORUM!!!!!!!!

__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:37
VG
Avatar van VG
VG is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 17-08-2003 @ 13:27:
Wat zitten jullie toch over die 22 jaar verschil?
Het gaat prima, hij gebruikt me niet of whatever!
Jullie weten helemaal niet hoe ie is, en zn verleden kennen jullie ook niet...
Ik vraag alles wat ik het beste kan doen om die 4 weken gewoon zo snel mogelijk voorbi te laten gaan, en eventuuel goede tips om hem te kunnen zien...!
Waar heb je hem dan leren kennen en wat is dan zijn verleden, doet dat verleden er eigenlijk toe?

Ow, tip om die vier weken voorbij te komen: Stort je op school en je huiswerk! En kijk eens op internet rond waarom je relatie niet geaccepteerd wordt! Ben je wel ff 4 weken zoet me denkk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-08-2003, 12:39
VG
Avatar van VG
VG is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 17-08-2003 @ 13:29:
LAAT OOK MAAR!!!!!!!!!
ZET DR MAAR EEN SLOTJE OP!!!!!!
IK DACHT DAT DE MENSEN HIER NIET RAAR OPKEKEN VAN DINGEN, EN GOEDE ADVIESEN KUNNEN GEVEN!!!!!!!!
NOU MAZZEL!!!!!!!!
IK ZOEK WEL EEN ANDER FORUM!!!!!!!!

Probeer R&P op FOK eens... dan piep je waarschijnlijk wel anders....
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:45
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
VG schreef op 17-08-2003 @ 13:37:
Waar heb je hem dan leren kennen en wat is dan zijn verleden, doet dat verleden er eigenlijk toe?

Ow, tip om die vier weken voorbij te komen: Stort je op school en je huiswerk! En kijk eens op internet rond waarom je relatie niet geaccepteerd wordt! Ben je wel ff 4 weken zoet me denkk.

Bergen goud beloofd? hoe kom je in GODSNAAM daar nou weer bij??
Ik ben hem tegengekomen in een kroeg, me stamkroeg!
Hij heeft 15 jaar achterstand, omdat ie 2 grote ongelukken heeft gehad, waardoor hij 2x in coma heeft gelegen.. En ga me nu niet vertellen dat ie het uit zn duim zuigt....!!
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:49
tush
tush is offline
ik word zo ziek van al die topics van 'ik ga m'n vriend een week niet zien' en zo

ik heb m'n vriend vijf maand niet gezien (hij is nu vier dagen terug), we konden bijna niet bellen, vijf maand enkel kunnen chatten en mailen, dát is klote

als je een week (of zelfs vier weken) niet zonder kan, ben je naar mijn mening slecht bezig

het is trouwens je eigen schuld he
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:51
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
tush schreef op 17-08-2003 @ 13:49:
als je een week (of zelfs vier weken) niet zonder kan, ben je naar mijn mening slecht bezig
Slecht bezig als je 4 weken niet zonder je vriend kan?
Sommige relaties geen mensen heeel close (zoals wij) en andere weer veel minder, het ligt ook aan de personen!
Dus dat je dan slecht bezig bent vind ik dikke onzin!
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:55
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Eigenlijk is dit best grappig.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 13:00
VG
Avatar van VG
VG is offline
Neuh, zeg niet dat hij het uit zijn duim zuigt, ken zelf ook iemand die na een auto-ongeluk qua niveau terugzakte...

Wil je verder ook niet afzeiken, maar heb je er bewijs van? Weet je zeker dat hij je niet met een kluitje het riet instuurt? Waarom moet je relatie geheim blijven, terwijl je het nu zelf eigenlijk hebt over een verschil van 7 jaar. Qua doen en laten is hij dus 22? Owkee, kan... Blijft nog wel strafbaar!

Hij geeft je wel die tattoo, maar waarom?
Is dat, omdat jij die zo graag wilde hebben? Of is dat alleen om jou voor zich te winnen en je verder op te zetten tegen je ouders? Zodat je steeds gekker wordt op hem en je ouders steeds lastiger vind worden?

Naja, zie maar... Pas wel goed op, want nog steeds denk ik dat dit geen zuivere koffie is...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 13:06
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
VG schreef op 17-08-2003 @ 14:00:
Neuh, zeg niet dat hij het uit zijn duim zuigt, ken zelf ook iemand die na een auto-ongeluk qua niveau terugzakte...

Wil je verder ook niet afzeiken, maar heb je er bewijs van? Weet je zeker dat hij je niet met een kluitje het riet instuurt? Waarom moet je relatie geheim blijven, terwijl je het nu zelf eigenlijk hebt over een verschil van 7 jaar. Qua doen en laten is hij dus 22? Owkee, kan... Blijft nog wel strafbaar!

Hij geeft je wel die tattoo, maar waarom?
Is dat, omdat jij die zo graag wilde hebben ? Of is dat alleen om jou voor zich te winnen en je verder op te zetten tegen je ouders? Zodat je steeds gekker wordt op hem en je ouders steeds lastiger vind worden?

Naja, zie maar... Pas wel goed op, want nog steeds denk ik dat dit geen zuivere koffie is...
Omdat ik het heel erg graag wou..
We moeten het geheim houden omdat me ouders het niet accepteren (zijn dr al een keer achtergkomen)
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 13:12
Megadeth
Avatar van Megadeth
Megadeth is offline
Jezus wat ziek dat je als 37 jarige je aangetrokken voelt tot iemand van 15.. echt _niet_ normaal hoor..

Stel je es voor.. jij bent 30.. hij is 60.. er zit geen toekomst in..

Waar woon je btw?
__________________
What you put me through, fucking wooptiedoo.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 13:15
illogical
Avatar van illogical
illogical is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 17-08-2003 @ 14:12:
Jezus wat ziek dat je als 37 jarige je aangetrokken voelt tot iemand van 15.. echt _niet_ normaal hoor..

Stel je es voor.. jij bent 30.. hij is 60.. er zit geen toekomst in..

Waar woon je btw?
quote ter bewijs
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 13:17
Megadeth
Avatar van Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
Micro Cuts schreef op 17-08-2003 @ 14:15:
quote ter bewijs
stomme stinkslet ik edit zulke dingen echt niet hoor
__________________
What you put me through, fucking wooptiedoo.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 13:18
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 17-08-2003 @ 14:17:
stomme stinkslet ik edit zulke dingen echt niet hoor

???????
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 13:48
Megadeth
Avatar van Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 17-08-2003 @ 14:18:
???????
Had het tegen Micro Cuts.. hij quote altijd dingen die ik zeg.
__________________
What you put me through, fucking wooptiedoo.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 14:16
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
vertel me eens welke problemen dan??
Als ik strax 16 ben over klein half jaartje issie niet strafbaar meer, en me ouders leren het maar accepteren.. ik kom toch altijd wel op ideeen om hem te zien..
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 18:52.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 14:17
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 17-08-2003 @ 15:16:
vertel me eens welke problemen dan??
Als ik strax 16 ben over klein half jaartje issie niet strafbaar meer, en me ouders leren het maar accepteren.. ik kom toch altijd wel op ideeen om hem te zien..
Ja, dat is 'ie wel.


En het is gewoon FOUT, maar daar luister je toch niet meer naar...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Liefde & Relatie Hij houdt maar niet op...
Alyssia
6 06-04-2009 21:36
Psychologie ik weet het niet meer
Barb4
7 30-12-2007 19:34
Liefde & Relatie Vage situatie (wat te doen?)
useful_idiot
34 12-08-2005 23:00
Algemene schoolzaken Luzac College
Jolla
44 14-06-2004 23:55
ARTistiek JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!)
An
5 02-09-2001 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.